Geweldig goed geslaagd bij linnenatwork

Super goed geholpen. Deskundig advies en order keurig afgehandeld

Eerlijk en persoonlijk advies - aanrader!

Wij gaan een B&B openen en zijn in het Inspririum langs geweest voor advies. Wij zijn warm ontvangen en zijn uitstekend geholpen door mensen met kennis. Ook erg fijn om alles in een keer bij een partij te kopen; bedden, bedlinnen, badlinnen en tafellinnen.

goeie service, fijn meegedacht, snel geleverd!

prima service

De medewerkster van Linnenatwork nam alle tijd om mij advies te geven over het beddengoed. Ze keek ook direct mee op mijn website zodat ze een beeld had van onze verhuuraccomodatie. Het bestelde beddengoed werd vervolgens snel geleverd. Het ziet er erg mooi uit en de kwaliteit is prima. Kortom: een tevreden klant.

Heel snel en duidelijk!

Heel snel en duidelijk!

Prettig en vlot geregeld.

De bestelling plaatsen via de website ging niet zoals gebruikelijk, dus heb ik een mail gestuurd met de vraag of ik een bestelling kon doen. Maar daar kreeg ik snel antwoord op en is de bestelling in werking gezet. Mijn bestelling was vlot binnen en ben zeer tevreden met het product.

Snelle levering, fijne medewerkers en kwaliteitstextiel

Binnen twee dagen heb je de order in huis, contact met de medewerkers is fijn en het textiel is van hoge kwaliteit.

Correct en to the point

Hoe een verkoopproces moet verlopen: Een concurrentiële en zeer duidelijke offerte Een bezoek ter plaatse om alles af te spreken en door te nemen. Vervolgens de bestelbon op maat Nu nog de levering en plaatsing afwachten maar ik maak me sterk dat dit ook tot in de puntjes verzorgd zal zijn

Snel, makkelijk en vriendelijk

Prima service!

Snelle en prettige service. Kwalitatief goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

We hebben en hele goede ervaring met Linnenatwork

Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen bij het uitkiezen van ons bedlinnen met goede uitleg en voorbeelden. Bij de levering was er iets fout gegaan dit is helemaal naar tevredenheid opgelost, zonder moeilijk gedoe. Klasse!

Uitstekend!

We changed supplier to Linnenatwork for our hotel and restaurant. Linnenatwork has great customer service and great products.

Meedenken is de sleutel

Ik belde linnenatwork voor een vraag en aan de hand daarvan zijn wij tot een goeie oplossing gekomen waar ik erg blij mee ben! Top! Mooi product en mijn logo er op ziet er fantastisch uit.

Vriendelijk en behulpzaam

Er werken aardige mensen, die behulpzaam zijn. Jammer dat wij niet alles konden bestellen wat we wilden, ivm uiteinde hoeveelheden.

Snelle reactietijd en korte lijnen

Er wordt altijd snel gereageerd op een vraag cq bestelling. Je wordt pro-actief op de hoogte gehouden wat een verademing is in de branche en écht een pluspunt voor deze partij. Ik heb altijd vriendelijke en adequate personen aan de telefoon en alles wordt tot in de puntjes verzorgd!

Top service en goede duidelijke communicatie.

Al ruim 7 jaar zijn wij zeer tevreden over Linnenatwork. De korte lijnen, goede service, het vriendelijk personeel en directie heeft ervoor gezorgd voor een zeer prettige samenwerking...TOP!

goede service

goed en betrouwbaar. Echter zou ik liever direct na bestelling een factuur ontvangen en via één adres ontvangen. Bestellingen komen regelmatig in onderdelen en via verschillende bezorgers binnen wat enigzins verwarrend is.

Super service, snelle levering, prima kwaliteit

Super service, snelle levering, prima kwaliteit

Goede service, prettig contact

Heb mijn linnengoed en bedden voor onze B&B www.hartjedalfsen.nl bij Linnenatwork besteld. Alles is perfect op tijd geleverd en ziet er prachtig uit. Goede kwaliteit!

Pluspunten

top snelle service !

Pluspunten

Correcte, snelle levering. Correcte , vriendelijke, attente dame aan telefoon,

Geen

Pluspunten

Snelle service, goede producten. Makkelijk contact

Pluspunten

klantenservice heel "to the point" behulpzaam en altijd bereikbaar. zeker goede kwalitet producten

Pluspunten

Vertrouwd, goed advies, georganiseerd, prettig om mee te werken, mooie producten!

Pluspunten

Zeer snelle levering en uiterst vriendelijke klantenservice

Over Linnenatwork

Alles om uw gasten in de watten te leggen. Comfort begint bij het linnen en kan heel persoonlijk zijn. Wat wilt u uw gasten bieden? Wij hebben daar de perfecte bedden en passend linnen bij.