Snel, makkelijk en vriendelijk

Prima service!

Snelle en prettige service. Kwalitatief goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

We hebben en hele goede ervaring met Linnenatwork

Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen bij het uitkiezen van ons bedlinnen met goede uitleg en voorbeelden. Bij de levering was er iets fout gegaan dit is helemaal naar tevredenheid opgelost, zonder moeilijk gedoe. Klasse!

Uitstekend!

We changed supplier to Linnenatwork for our hotel and restaurant. Linnenatwork has great customer service and great products.

Meedenken is de sleutel

Ik belde linnenatwork voor een vraag en aan de hand daarvan zijn wij tot een goeie oplossing gekomen waar ik erg blij mee ben! Top! Mooi product en mijn logo er op ziet er fantastisch uit.

Vriendelijk en behulpzaam

Er werken aardige mensen, die behulpzaam zijn. Jammer dat wij niet alles konden bestellen wat we wilden, ivm uiteinde hoeveelheden.

Snelle reactietijd en korte lijnen

Er wordt altijd snel gereageerd op een vraag cq bestelling. Je wordt pro-actief op de hoogte gehouden wat een verademing is in de branche en écht een pluspunt voor deze partij. Ik heb altijd vriendelijke en adequate personen aan de telefoon en alles wordt tot in de puntjes verzorgd!

Top service en goede duidelijke communicatie.

Al ruim 7 jaar zijn wij zeer tevreden over Linnenatwork. De korte lijnen, goede service, het vriendelijk personeel en directie heeft ervoor gezorgd voor een zeer prettige samenwerking...TOP!

goede service

goed en betrouwbaar. Echter zou ik liever direct na bestelling een factuur ontvangen en via één adres ontvangen. Bestellingen komen regelmatig in onderdelen en via verschillende bezorgers binnen wat enigzins verwarrend is.

Super service, snelle levering, prima kwaliteit

Super service, snelle levering, prima kwaliteit

Goede service, prettig contact

Heb mijn linnengoed en bedden voor onze B&B www.hartjedalfsen.nl bij Linnenatwork besteld. Alles is perfect op tijd geleverd en ziet er prachtig uit. Goede kwaliteit!

Pluspunten

top snelle service !

Pluspunten

Correcte, snelle levering. Correcte , vriendelijke, attente dame aan telefoon,

Pluspunten

Snelle service, goede producten. Makkelijk contact

Pluspunten

klantenservice heel "to the point" behulpzaam en altijd bereikbaar. zeker goede kwalitet producten

Pluspunten

Vertrouwd, goed advies, georganiseerd, prettig om mee te werken, mooie producten!

Pluspunten

Zeer snelle levering en uiterst vriendelijke klantenservice

Pluspunten

Goede service, snelle levering

Pluspunten

Een bedrijf waar service hoog in het vaandel staat, met andere woorden u vraagt en wij draaien.

Pluspunten

Vlotte klantenservice! Altijd snel antwoord.

Pluspunten

Zeer vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg en goed advies, correcte prijzen, perfecte na-service, ja, we zijn zeer tevreden over onze samenwerking.

geen

Pluspunten

Geweldig komen afspraken na en prima service

Pluspunten

alles correct en snel afgewerkt zoals afgesproken

Pluspunten

Bij de start van mijn bedrijf alle artikelen bij Linnenatwork aangeschaft. Ziet er prachtig uit en tot nu toe lijkt het van zeer goede kwaliteit. We hebben prettig via de telefoon gecommuniceerd. Nadat we enkele artikelen in een onjuiste kleur hadden ontvangen is dat naar volle tevredenheid opgelost.

Aan mailcontact kan iets meer aandacht gegeven worden. Zowel in begrijpend lezen als taaltechnisch.

Over Linnenatwork

Alles om uw gasten in de watten te leggen. Comfort begint bij het linnen en kan heel persoonlijk zijn. Wat wilt u uw gasten bieden? Wij hebben daar de perfecte bedden en passend linnen bij.