Heb nog niks

Er waren onderdelen verkeerd geleverd. Dus het word later geleverd. Opzich geen probleem ,het was netjes gemeld...

Gewoon goed zoals het hoort

Alles geleverd (palenrammer) zoals op de website verteld.

We zijn zeer tevreden over het product

Ik heb nog wel een vraag: we hebben een paar montage beugels over kunnen deze retour gestuurd worden.

Mooi hekwerk met goede handleiding. Fijne website met opties en totaal pakketten. Volgende dag stond de bezorger al op de stoep (iets te snel want ik had nog niet eens een verzendbevestiging gehad XD) Netjes alles achterom gebracht en in de tuin gelegd. Binnen een dag stond het hekwerk van 12m.

Slechte communicatie.

Vrije middag genomen ivm levering tussen 12 en 16 uur. Om 16.30 nog niets gezien, contact opgenomen bestelling komt pas volgende dag :(. Een belletje had wel even fijn geweest,lijkt me dat wij niet de enigste waren met dit probleem die dag!! Het hek ziet er netjes uit.

Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak rond de levering; dit was een communicatiefout in verband met de paasdagen. We zullen deze ervaring gebruiken om onze processen te verbeteren, zodat we in de toekomst beter kunnen communiceren. Fijn om te horen dat het hek zelf naar wens is. We waarderen uw begrip en hopen dat u verder tevreden bent met het product.

Prima hekwerk, prima levering.

Snelle en goede levering van een prima product. Blij mee!

Goede snelle service

Prima levering door bijzonder aardige bezorger.

Ik zag door jullie snelle zending weer licht in de duisternis.

Snel geleverd.

Gewoon doen wat is afgesproken

Goed product, snelle levering en goede service!

Bij een aanvullende bestelling werden de verkeerde beugels geleverd (ondanks dat de juiste waren afgevinkt in de paklijst). Na één telefoontje werden direct de juiste beugels alsnog kosteloos verzonden en waren de volgende dag al in huis! De verkeerde beugels hoefden niet te worden teruggezonden.

Uitstekende service en voorlichting.Hekwerk op tijd geleverd

Uitmuntend !!

zeer goede kwaliteit en de juiste service, alles ruim voldoende geleverd. Top !!

Bestelling correct en vlot verwerkt en bezorgd door vriendelijke medewerker

Correcte en snelle verwerking van de bestelling. Ook complimenten voor de vriendelijke en meedenkende bezorger die de bestelling afleverde! De geleverde dubbelstaalmaten en toebehoren zijn van goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Kwaliteit is top en klant staat centraal!

Hek met loop poort en aparte loop poort besteld bij Hekkenwereld. Aantal keer met Tim aan de lijn gehangen voor advies. Wat een positieve energie straalt hij uit, pakt altijd vrolijk de telefoon op en neemt de tijd om je te adviseren. Verademing. Bij levering was er iets niet helemaal in orde, super netjes opgelost zonder mij enig gevoel te geven dat het niet van harte zou gaan. Absolute aanrader!!

Zo als het hoort

Prima geregeld

snelle levering,top kwaliteit

overzichtelijk,snel en netjes

Zéér mooi hekwerk

Goede prijs/kwaliteit.Met een paar dagen geleverd en netjes door de chauffeur in de tuin gezet,top

Snelle en nette aflevering

Wat ik aan hekwerken nodig had, was op voorraad. Snelle afhandeling en levering. Communicatie via de mail was correct. Voor bezorgen keurig een telefoontje dat de bezorger er over half uur zou zijn. En de bezorgkosten zijn veel minder dan bij andere leveranciers waar ik gekeken had.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit hekwerk

Beter kan haast niet!

Het vinden van de juiste omhijning van fruitbomen is erg lastig. Hekkenwereld lost het perfect op. Snelle en goede afhandeling; mooi en stevig product. Had ik dit maar eerder gevonden!

Alles wat ik besteld had, ook de looppoort die ik niet via het standaard leveringsprogramma kon bestellen, was binnen enkele dagen in huis. Ik had voor Hekkenwereld gekozen op grond van mijn vroegere ervaring met hen. En ook nu was alles weer prima! Een terechte 10!

geweldig

Super snel geleverd en past perfect. Had al ervaring met de vorige keer dat was ook super dus de keuze was niet moeilijk om deze keer weer voor dit bedrijf te kiezen.

Het materiaal ziet er zeer degelijk uit, makkelijk besteld en snel geleverd. Ze hadden een 10 gekregen als de chauffeur daadwerkelijk een half uur voor aflevering had gebeld, dit is er bij ingeschoten denk ik. Gelukkig was ik thuis:)

Echt klantvriendelijk

Prima bedrijf

Eerst wezen kijken in Maasland, daar uitstekend geholpen en de diverse hekwerken bekeken. Daarna direct de bestelling gedaan en afgerekend met een gelukje, tot deze dag gold er 10% korting. Een paar dagen later de order nog aangepast en de handhei erbij besteld, moet je zeker doen. Een paar dagen later is de bestelling keurig aan huis afgeleverd en was helemaal compleet. Kortom een uitstekend bedrijf.

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.