Prima bedrijf

Eerst wezen kijken in Maasland, daar uitstekend geholpen en de diverse hekwerken bekeken. Daarna direct de bestelling gedaan en afgerekend met een gelukje, tot deze dag gold er 10% korting. Een paar dagen later de order nog aangepast en de handhei erbij besteld, moet je zeker doen. Een paar dagen later is de bestelling keurig aan huis afgeleverd en was helemaal compleet. Kortom een uitstekend bedrijf.

Goed geregeld, goede kwaliteit, scherpe prijs.

Gemakkelijk uitzoeken en bestellen. Zelf op kunnen halen. Goede hulp bij laden. Zeer tevreden!

Top, alles perfect geregeld!

Top, alles perfect geregeld!

Zeer klant vriendelijk

Het goede familiegevoel voel je als je na een online plaatsing bel met vragen, top service

Snel, terzake kundig en goedkoop

Zeer snelle en goede levering

Gewoon volgens afspraak

Duidelijk goed product en goede communicatie

Alles goed geregeld

Goed bedrijf

Snel

Zondag besteld en dinsdagochtend na een telefoontje keurig bezorgd.

x

Meer dan hekken alleen!

Toppers zijn het- alles geleverd conform afspraak en de afstemming met Tim was helemaal top- heb je hekwerk nodig, twijfel niet en bestel bij deze club!

Super klantgericht

Meedenken aan een oplossing. Super blij mee. Flexibel als je toch net iets anders nodig hebt. Materialen zijn van goede kwaliteit.

Dank je wel Kim

Het biedt een zeer goede service en is betrouwbaar, ik ben zeer tevreden.

Hekkenwereld levert wat is beloofd

Hekkenwereld levert wat is beloofd, netjes en op afspraak. Alles compleet, montage fluitje van een cent.

Bestelling snel en correct geleverd

Betrouwbaar bedrijf wat snel en correct de bestelling afleverd

Goede ervaring Top begeleiding aan de telefoon Snelle levering en goed product. Mijn complimenten.

Snel en correct geleverd (ook de nalevering, het vergeten gedeelte).

zie boven

Helemaal goed

op tijd geleverd en goede afspraken

Alles was goed

Super communicatie!

We zijn zeer goed op weg geholpen bij het opgeven van onze bestelling. De communicatie over de voortgang van onze bestelling was super. De aflevering was op tijd en de chauffeur heeft alles keurig neergezet . Dus bevelen we Hekkenwereld zeker aan. Astrid

Prettig contact en meedenkend bedrijf. Goede kwaliteit materialen en correcte eigen leveringsdienst. Kortom hier kun je gerust je hekwerk bestellen.

goede producten nettte prijs!

snelle levering en eerlijk prijs voor goede producten.

Tot volle tevredenheid alles op tijd geleverd!

Via een duidelijke webshop en een eenvoudig bestelproces alle bestelde onderdelen voor mijn hekwerk op tijd ontvangen. Het was keurig verpakt.

Prima online ervaring

Eerst via andere hekwerkleveranciers een poging gedaan om een hekwerk te bestellen, dat was moeilijk. Tot ik op de website van Hekkenwereld kwam. In 1x kon ik alles bestellen. En na mijn bestelling kreeg ik een email van Hekkenwerk met een aantal tips wat je eventueel nog kon bijbestellen. Prima

Goed bezorgen en heel goede service

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.