Besteld , betaald en onmiddellijk geleverd

Goeie kwaliteit en snelle levering!

Het hekwerk is in dezelfde week nog geleverd. Goeie kwaliteit en prijsverhouding. Daar waar anderen veel langer levertijd hebben in deze tijd zijn wij uitermate tevreden!

Ziet er keurig uit.

Ik heb het standaard hekwerk Rome gekocht. Het ziet er keurig uit,maar in de uiteinde van de dwars liggers zitten bramen waardoor je de montagestukken er moeilijk in krijgt. Eerst de bramen er afvijlen,dan gaat het prima. Jammer dat er bij de tussendwarsligger geen einddoppen zijn geleverd. Voor 80cent per stuk heb ik einddoppen gekocht. Ik ben voor de rest zeer tevreden. T van den Brink

Top geregeld, goed advies gekregen via de chat optie.

Echt topbedrijf, goed advies gekregen. Levering keurig op tijd, goed verpakt en duidelijke nederlandse montage handleiding erbij.

Prima bedrijf en service.

Ik had verkeerde bevestiging besteld. Kon deze zonder enige moeite ruilen en heb het teveel betaalde bedrag keurig terug betaald gekregen. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Hier geldt. Klant is koning.

Super service en kwaliteit

Gewoon goed!

Super service! Duidelijke site!

Mooi bedrijf, goede service, snelle en vriendelijke levering, een echte aanrader!

Levering snel en accuraat, ook een nabestelling snel en zorgvuldig afgehandeld, in een woord prima !

Prima product, snel geleverd!

Goede voorlichting en levering volgens afspraak. Mooi product in antracietgrijs.

Snelle levering van bestelde artikelen

Snelle levering van bestelde artikelen, goede informatie met duidelijke uitleg, vriendelijke medewerkers.

exact wat ik besteld had maar liet wel lang op zich wachten

duidelijke website waar alles makkelijk op te vinden is. alle benodigde onderdelen werden nu op 1 plaats verkocht om mijn omheining te kunnen plaatsen. enig minpuntje is dat de levering lang op zich liet wachten zonder daaromtrent te communiceren naar mij toe wat hier de reden voor was.

Uitstekende service en klantgericht

Uitstekende service en klantgericht

Ik vindt de klant vriendelijkheid superr geweldig.

Zeer tevreden ben ik over de service, levertijd en kwaliteit. Op basis van een schets kreeg ik de offerte, gelijk besteld en een paar dagen later was alles in huis (of beter gezegd in de tuin :)). Ik heb ook een paar keer gebeld en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. De levering werd aangemeld en van te voren kreeg ik een telefoontje. Bij andere bedrijven kreeg ik een lange levertijd te horen maar niet bij Hekkenwereld. Aanrader!

Perfecte service, alles volgens afspraak

Prima, niets op aan te merken. Snelle levering, netjes verpakt. Heldere communicatie, alles netjes volgens afspraak. Duidelijke instructies bijgevoegd m.b.t. Installatie van het bestelde hekwerk. Kortom, perfect!

prima product, snelle levering!

De draadhekken en bijbehorende palen met afdekdoppen waren binnen notime geleverd!

Levering perfect en de hekken zijn gewoon super!

Super gastvrij

De zoektocht naar hekwerken eindigde hier! Wat een keuze en wat een kwaliteit!

Nieuwe klant bij hekkenwereld

Helemaal goed bevallen, snelle levering, tuin dicht en door met volgende project :) bedankt !

Goede en complete levering

Bestelling goed en snel verwerkt

Behulpzaam en snel geleverd

Aan de telefoon behulpzaam maar ook de levering was naar wens

Goed product, tweedehandshekwerk voldoet precies aan de verwachting.

Het plaatsen ging voorspoedig. Tevens is er door hekkenwereld snel en goed geacteerd op het verzoek om de materialen die aanvullend nodig waren af te sturen.

Snelle correcte levering

Duidelijke website, snelle en correcte levering

Ruim assortiment van paalkoppen met prima service

Ik zocht op internet naar stalen paalkoppen. Niet veel (online) leveranciers. Hekken wereld kwam naar boven als diegene met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Toen ook de service en snelle levering goed bleken kan ik oprecht Hekwereld aanbevelen.

Vlot, duidelijk en vriendelijk

Goede site, makkelijk te bestellen. Na invoering snelle bevestiging van levertijd/leverdatum. Correct transport en vriendelijke bezorger.

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding.
 Door een combinatie te maken van een duidelijke webwinkel en een professionele klantenservice kunnen wij u goed van dienst zijn. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Onze ervaren klantenservice geeft dan ook antwoord op al uw vragen over ons assortiment, de montage en onderhoud daarvan. Wij vinden het van belang dat we de klanten deskundig advies kunnen geven over vragen of situaties omtrent hun wensen. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.