Top dankje

Levertijd zou iets korter kunnen verder top

Super goede service

Makkelijk bestellen en super snelle levering

Plezierige medewerkers welke volgens afspraak hun diensten leveren.

Wij zijn na het maken van een afspraak plezierig ontvangen en tijdens het nuttigen van een vers kopje koffie rondgeleid langs de vele uitgestalde mogelijkheden. Na een korte uitleg van onze wensen werden wij uitstekend ge-informeerd. Wij hebben ter plaatse een bestelling gemaakt en deze is volgens afspraak op tijd bij ons thuis afgeleverd. De materialen waren kundig verpakt en in goede staat ontvangen.

Snelle levering en prima communicatie

Helemaal top!

... op zowel het gebied van levering, bereikbaarheid als service!

Een fijn en transparant bedrijf om zaken mee te doen.

Bij Hekkenwereld heb ik staafmathekken besteld. Ze hebben een mooie overzichtelijke website. Eerst even telefonisch advies gevraagd wat ik het beste kon bestellen. Duidelijk en goed advies gekregen. Daarna besteld en een paar dagen werd het pakket geleverd. Ook de bezorgservice verloopt perfect.

Prima levering

Bestelde spullen kwamen snel en netjes geleverd

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site, snelle levering.

Topbedrijf!

Goede,makkelijke website,dus erg makkelijk om een vestelling te plaatsen en binnen een paar sagen was m.n bestelling al aan huis! Top!

Beste prijs voor product

Goede service en prijs verhouding artikelen

Zeer goede service en kwaliteit

De koop snel geregeld en afhalen met een dikke handruk voelt dat je echt persoonlijk geholpen wordt.

Bestelling is snel geleverd. De product was ook in wens.

Goed en snel geregeld

De Mosterd kwaliteit simpel online te bestellen met goede adviezen. Bedankt.

Heb 23 meter hekwerk, dubbelstaafs 1,83 meter, 8-6-8, als afscheiding van mijn tuin geplaatst. Materialen eenvoudig te online bestellen en bij vragen kreeg ik telefonisch goede adviezen. Keurig en snel bezorgd. Een super bedrijf met kwalitatief hoogwaardige materialen. Absoluut aan te bevelen.

Top ervaring met Hekkenwereld

Heel blij met mijn producten en de super snelle levering! En de chauffeur was ook nog eens heel erg vriendelijk!

Geweldig bedrijf, zeer aan te bevelen.

Bestelling per post ontvangen, prima verpakt, totaal onbeschadigd , zo wil je je nieuwe spullen thuis krijgen!!!!!

Goed afgewerkt product

Even moeten wachten maar bezorging minder gewoon in de brievenbus gedaan als een ander het meegenomen had dan had ik alles kwijt geweest jammer

Mooi spul ziet er echt goed uit

Prima kwaliteit en service afdeling voor vragen en oplossingen

Het is een prima product, maar je moet hier en daar wel zelf goed meten en nadenken. Beschrijving is prima, je moet natuurlijk wel wat technisch inzicht hebben. De hebben zijn geen 200 cm breed maar 198 cm breed. Je tussenlat voor de maat moet dus 200 cm zijn in plaats van 202 cm. Het uitvijlen van de kokers is wat jammer, maar dat is vaak zo bij industrieel gegalvaniseerd materiaal. Afwerking met doppen en dopjes is prima, ik zou alleen ook RVS boutjes gebruikt hebben.

top geregeld en voor een goed prijs

bestelling lag keurig klaar. ik kwam wat palen halen maar wat een mooie dingen maken: complete prefab poorten. ziet er echt super uit. dus maakt niet voor ze uit groot of klein, bij Hekkenwereld goed geholpen en dat was fijn.

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

Goede begeleiding en service

Ik vond het moeilijk om een bestelling te plaatsen maar na telefonisch contact en wat e mail verkeer heb ik mijn keuze kunnen maken. Ik wacht nu nog wel op een poort/deur maar de rest is al keurig geleverd

Snelle, heldere en eerlijke communicatie!

Vriendelijke service, zowel tijdens verkooopproces maar ook de levering van de hekken verliep volgens afspraak en geleverd door uiterste behulpzame medewerker. Ik heb direct weer nieuw (oud) hek besteld;-)

Goede producten en afwerking.

Na bestelling van de producten welke niet overal voor handen zijn waren deze zeer snel in huis? Goede afwerking/kwaliteit!

Snel levering

Mooie product

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.