Snel levering

Mooie product

Poort past perfect

Ik bestelde een gebruikte poort om de oprit af te sluiten. De huidige poort is namelijk te smal om met de camper doorheen te rijden. Deze "nieuwe" poort is een stuk breder en werd compleet met alles keurig (gratis) bezorgd. Hij staat er al in en de camper kan er ruim doorheen!

Goeie site

Heel duidelijk, mooie kwaliteit

Perfecte service!

Fijn bedrijf met nog 'ouderwets' goede service. Duidelijke communicatie en de bestelling werd keurig op tijd geleverd. Onze volgende bestelling zal zeker weer hier zijn.

Prima materiaal super service

Compliment aan dit team staat voor het product en komt afspraken na

Keurig netjes geholpen, tot het laden in mijn auto aan toe

Goeie service

Goed materiaal snel geleverd

Super bedrijf met de juiste informatie!

Ik ben zeer correct geholpen aan te telefoon en zeer tevreden over de geleverde materialen en de snelle levering volgens afspraak. De enige tip die ik heb is om een kleine tube molykote om de rvs boutjes in te vetten zodat je deze nog los kan draaien na het vastdraaien, rvs heeft namelijk de eigenschap om als er iets met de draad gebeurd (vervuiling of lichte beschadiging) deze niet meer los wil met geen enige mogelijkheid.

prima service en product

Weliswaar een regelmatige klusser maakte ik een inschattingsfout. Ik had een hek en paal te veel en hield die over. Geen probleem. Belletje en het hek en paal werden opgehaald. Nog de zelfde dag met inhouding van een redelijke vergoeding voor het ophalen heb ik een bedrag retour ontvangen.

Medewerkers die echt klantgericht zijn

Wat een positieve ervaring. Vooral de ontspannen, laagdrempelige en altijd enthousiaste contacten met de medewerkers. Je voelt dat er met plezier gewerkt wordt en de klant echt centraal staat. Kwalitatief goede hekken. Waarom geen tien. Onleesbare en onduidelijke handleiding vooral de tekening van het loophek. Gelukkig helpen de medewerkers je er doorheen.

Top geregeld

Goed, snel en betaalbaar

PROFICIONEEL

alles perfekt verlopen Vlug en vriendelijk hulpvaardig plaatje is af

ik kreeg wat ik zocht.

De bestelde spullen waren in orde en werden op tijd bezorgd. Telefonisch contact was prettig.

Snel en duidelijk en een goed prodikt

Duidelijke en overzichtelijke site. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een voorbeeld voor vele anderen...

Eenvoudig, vriendelijk en vooral snel en goedkoop. Tijdens de gehele afhandeling van het traject wordt je goed geïnformeerd. Een half uur voor het daadwerkelijke aflevermoment wordt je inderdaad gebeld door de eveneens uitermate vriendelijke chauffeur. Een aanrader voor alle nog twijfelende klanten!

geweldig

snel en vlug geleverd,volgens de juiste informatie

Top geregeld

Al voor de 6e keer materialen besteld. Fijne site, snelle reactie en super vriendelijke bezorger. Blij mee.

Snelle levering en goed materiaal zeer tevreden

Snel en goede bezorging. Aanrader!

Grote dubbele poort en hekwerk besteld. Snel geleverd met eigen bezorger die goede service verleende bij afleveren. Aanrader dus!

Duidelijke site degelijke spullen voor goede prijs en super snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Heb eerst om info gevraagd over het product. Vriendelijk uitleg gekregen en buiten verwachting produkt op een zaterdag (niet werkdag) i.p.v maandag geleverd.

In de ochtend even gebeld. Ik kon het in de middag al ophalen. Er werd ook nog even geholpen met opladen zodat alles onbeschadigd de mee kon in de auto. Mocht ik onderdelen over hebben of te kort komen kon dat gemakkelijk terug gebracht of opgehaald worden. Kwaliteit is van het materiaal is ook PRO!

goed service

snel levering

top, denken mee in oplossingen

goed geregeld

Snelle service. Goed contact via de mail.

Westgaag 10 3155DE Maasland

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.