In de ochtend even gebeld. Ik kon het in de middag al ophalen. Er werd ook nog even geholpen met opladen zodat alles onbeschadigd de mee kon in de auto. Mocht ik onderdelen over hebben of te kort komen kon dat gemakkelijk terug gebracht of opgehaald worden. Kwaliteit is van het materiaal is ook PRO!

goed service

snel levering

top, denken mee in oplossingen

goed geregeld

Snelle service. Goed contact via de mail.

keurig geholpen

de chauffeur belde netjes een half uur van te voren en had uit zichzelf de vrachtwagen al achter het huis geparkeerd. de hekken werden netjes achter het huis tegen een boom aan gezet met een bandje erom zodat ze niet om konden vallen. Dat heet meedenken.

Goede uitleg

Zeer snel

Uitgebreid assortiment en kwaliteit

Goede overzicht om wat te bestellen en snelle levering

Prima ervaring, mooie nieuwe spullen, top afgeleverd.

Alle hekken en palen waren gelukkig op voorraad, juiste kleur en juiste afmetingen. Inclusief de poortdeur, bevestigingsmaterialen en de cementzakken binnen een week bezorgd zonder problemen. (werd ook even gebeld voor aankomst, geweldig!!!) Chauffeur die het materiaal bezorgde was erg vriendelijk en zeer behulpzaam om met mij de zware hekken en poortdeur in mijn achtertuin te zetten, toch even een stukje omlopen, totaal geen probleem voor de chauffeur.

hek goede afmeting, snel , prijs prima bezorgd.

staat al in vorige blokje Als deze vragen van een "bureau??" Verschrikkelijk. Daarom doe ik dit eigenlijk nooit. eerste blokje is genoeg.

Voldeed aan de verwachtingen

Snel en makkelijk

Snel en perfect zoals het hoort

Goede prijs, netjes en op tijd geleverd.

Super aardige medewerkers, dit bedrijf is een aanrader!

De medewerkers zijn super aardig, behulpzaam… Altijd open voor vragen, hier bestel ik de volgende keer weer!

Deur voldoende stevig voor in hekwerk.

Goede deur, alleen sluitingsmateriaal zou van ijzer moeten zijn ipv plastic. Bedrijf, die het levert, is top. Goede service!

slechte beurt

De inrijpoort werd geleverd zonder passende palen waaraan de poort moet worden opgehangen. Levering van nieuwe palen duurt weken en dus ligt het werk aan de poort ook stil.

super fijne bedrijf

Bedrijf met afspraak, perfect op tijd levering, en alles volgens afspraak

Keurig op tijd en neetjes afgeleverd. Zeker een aanrader.

Keurig op tijd en neetjes afgeleverd. Zeker een aanrader.

Eenvoudig en snel geregeld! En bere sterk

Makkelijk te bestellen Eenvoudig te monteren Zeer goede kwaliteit

Goede service & communicatie

Contact met.b.t. niet voorradige materialen, lering is daarna aangepast en goed afge leverd

Aanrader!

Makkelijke site om te bestellen, goede service en een snelle vriendelijke levering!,

Alles duidelijk en volgens afspraak!

Alles uitstekend, snel antwoord op vragen, prijzen goed en uitgevoerd als afgesproken - heel fijn

Degelijk hekwerk met goede service.

Mooi en degelijk hekwerk voor een aantrekkelijke prijs snel geleverd. Goede service en communicatie.

Een positieve ervaring

De mogelijkheid om een totaal pakket te bestellen is geweldig. Anders had ik niet geweten waar ik allemaal rekening mee zou moeten houden. Nu vul je een paar gegevens in en je krijgt wat je nodig hebt. Voor mij dus een 10 met een griffel. kan menig bedrijf nog wat van leren. Verder is de bestelling snel en goed geleverd. Vriendelijke chauffeur ook. Helemaal top.

service

Zelf een verkeerd huisnummer doorgegeven. Na contact met administratie alles opgepakt, opnieuw gelabeld en binnen de aangegeven tijd verzonden en ontvangen. Geen gedoe, prima.

geen enkele op- of aanmerking

Westgaag 10

3155DE Maasland

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.