Prima, snel.

Precies wat ik bestelde.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Snelheid van levering en onklopbare prijzen.

Tot op heden nog geen enkele negatieve ervaring gehad.

altijd stippe levering

en nogmaals bedankt dat jullie een gedeelte hebben teruggenomen

Keurignetjes geregeld

Bestelling is zoekgeraakt, maar uiteindelijk bezorgd; weet niet of artikel is gevonden of 2e exemplaar is gestuurd

• Betrouwbaarheid

1 maar, telefonisch moeilijk te bereiken.

Mooie uitvoering en stevig

Geleverd zoals vermeld. Mooi product

Product werd geleverd binnen de termijn die was vermeld. Product is mooi, zit goed (pantoffels).

• Betrouwbaarheid

Bestelling is snel geleverd. En ondanks dat een artikel niet op dat pakbon stond en wel op de factuur. Kreeg via de mail bij navraag dat ze het wel bij de levering zat.

Service kwaliteit prijs TOP

mooie pillendoos

Een zeer mooie kleurige en stevige doos bestaande uit 7 aparte dozen voor elke dag 1. Voor mij is hij helaas niet goed, omdat ik er supplementen in wou doen en die zijn veel te groot om in de vakjes te doen. Maar voor pilletjes is hij meer dan goed.

• Betrouwbaarheid

Klantenservice is erg goed, vlotte afhandeling bij terugbetalen

Maatvoering afstemmen met cocoons Vermelden hoe groot de gewone bril van de mag zijn voor overzetbril. Overzetbril besteld. Keuze uit diverse maten en kleuren glas. Helaas hanteren jullie niet de namen die in het montuur staan en moet ik gokken welke goed over mijn bril past. Graag de namen in het montuur gebruiken. Pilot is bij jullie L afmeting bril is 140x48 mm

• Betrouwbaarheid

geweldige service en directe hulp geboden met actief meedenken!

nadat mijn moeders telefoon het niet meer deed hebben de mensen van hulpmiddelwereld mij direct geholpen en meegedacht over mogelijkheden die we nog hadden om het probleem op te lossen. en de hele tijd werd er actief contact gezocht en mailtjes gestuurd om te zorgen dat er niks mis zou gaan bij het versturen. van de mobiele telefoon. Geweldig dat er uiteindelijk een nieuw toestel werd gestuurd omdat we nog en de garantie periode zaten en daar ging ook weer helemaal goed qua communicatie. zeer behulpzaam!! Eerlijkheid gebied me om te zeggen dat we de telefoon nog niet aan de praat hebben gekregen maar ik weet zeker dat we er samen uit gaan komen. echt een genot om weer eens direct en persoonlijk contact te hebben met mensen die echt werken om mensen te helpen. mijn dank is groot!! mijn 95 jaar oude moeder voor wie ik dit allemaal doe is ook echt heel dankbaar voor alle fijne service!

Prima geregeld

Precies het artikel zoals ik besteld had. Netjes op tijd geleverd. Zal voor een volgende bestelling zeker aan uw bedrijf denken.

Voldoet aan de verwachting

Bestelde voldoet aan de verwachting. Levering volgens opgegeven schema. Product en bedrijf beveel ik aan

fantastisch, eenvoudig, doeltreffend

op aanraden bekkenbodem specialist dit krukje gekocht. Uitstekend product !

Aantrekhulp Steunkousen

Een goede help voor steunkousen aan te doen

• Betrouwbaarheid

Tot dus ver wat verwarring en helft bestelling gehad

Kreeg een berichtje dat mijn bestelling later geleverd moest/zou worden. Maar, het ging over een ander iets dan ik besteld had. Verwarring. Terug gemaild. Excuses. Verkeerde artikel, wel later leveren. Daar wacht ik nu nog op. Datgene wat er wel gekomen is, was zeer klein, maar zat in een vrij grote doos. Artikel is goed!

Uitmuntend

Snelle verwerking en hulp en verzending van producten.

Snelle service.

Snelle afhandeling

Mijn bestelling wordt elke keer als ik bestel snel en professioneel afgehandeld tot mijn grote tevredenheid.

Superseevice en mooie artikelen

Nieuwe skins besteld voor mijn insulinepomp de 640G..past precies en goede kwaliteit

Snelle en correcte levering

Het door mij bestelde artikel werd na bestelling de volgende dag al bij ons afgeleverd. Zo snel, niet echt noodzakelijk, maar toch wel fijn. Het artikel voldoet prima en we zijn daarom uiterst tevreden.

Duidelijk en helder

Komen afspraken na, netjes verpakt

gewoon goed

Keurig verpakt en snel geleverd. Misschien kon de oververpakking wat minder waardoor het waarschijnlijk in de brievenbus had gepast, maar gewoon goede service.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

gewoon goed