Uitstekende en snelle service

Leveren snel. En de service medewerkers zijn coulant en goed bereikbaar.

Perfecte lichtgewicht rollator

We zochten voor mijn moeder een lichtgewicht rollator die makkelijk in te bouwen is. Die vonden we bij Hulpmiddelwereld.nl. Het grote voordeel is dat deze rollator ingevouwen beneden in de hal kan blijven staan, zonder dat je moeite hoeft te doen om er langs te lopen. Daarnaast is de rollator erg makkelijk ik te klappen en achter in zelfs hele kleine kofferbakken te leggen. Een goede koop voor een prima prijs!

• Betrouwbaarheid

Beste R., Wat fijn om te lezen dat u bij ons de juiste rollator heeft gevonden voor uw moeder. Wij bieden inderdaad een grote diversiteit aan in rollators van o.a. lichtgewicht tot zwaardere modellen, makkelijk opvouwbaar, diverse accessoires etc. In uw geval heeft u gekozen voor een lichtgewicht die ook nog eens opvouwbaar is waardoor deze voor uw moeder makkelijk onder in de gang kan blijven staan en zij hem kan gebruiken wanneer nodig zonder dat ze al teveel moeite hoeft te doen om deze uit te klappen. Dat geeft zowel voor u alsook uw moeder een fijn maar ook veilig gevoel en daar gaat het om. Wij proberen altijd een zo goed mogelijk assortiment aan te bieden tegen ook aantrekkelijke prijzen. Indien men geen keuze kan maken uit ons assortiment of men vragen heeft dan staat er een klantenserviceteam klaar die al uw vragen kan beantwoorden en samen kan kijken welke rollator bijvoorbeeld geschikt zou zijn. U bent in ieder geval geslaagd om de juiste rollator te vinden. Wij hopen dan ook dat uw moeder veel loopplezier ermee zal beleven en natuurlijk dat wij u eventueel bij een volgende keer als u een hulpmiddel zoekt weer mogen helpen. Ons klantenserviceteam zit voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

kapot apparaat geleverd

Beetje knullig van jullie. Heb ik een correspondentie over dit product en het teruggestuurd omdat het niet werkte en dan vraag je mij of ik tevreden ben. Kun je eens gaan nadenken of dit een goede manier is om reacties van klanten te vragen? Het kan echt beter!

Ruime keuze, snelle levering

Ruime keuze aan hulpmiddelen tegen scherpe prijzen. Snelle levering

Raden naar het gewicht.

De weegschaal wordt geleverd met een testbatterij. We hebben deze direct vervangen door een nieuwe. Als ik mij ga wegen geeft hij de eerste keer een gewicht, afstappen en hij geeft een error. Weer opstappen en hij geeft standaard één kilo minder gewicht aan. Én als ik voor een andere ondergrond kies (steen i.p.v. laminaat) geeft hij weer andere waarden aan.

• Betrouwbaarheid

Had ik het maar eerder geweten

Ben zeer tevreden met mijn rollator. Op één, twee, drie te monteren en het is echt prettig om er buitenhuis met rond te rijden. Mijn buren waren blij om mij terug buiten te zien.

• Betrouwbaarheid

Beste L. Schutyser, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de bij ons bestelde rollator. Zeker ook omdat u dankzij deze rollator weer buiten komt en dat u weer een praatje kunt maken met uw buren. Sociaal contact alsook de bewegingsvrijheid zijn zeer belangrijk. Wij bieden inderdaad een groot assortiment aan in rollators die voldoen aan de gestelde productie- en veiligheidseisen want veiligheid vinden wij zeer belangrijk. Ons assortiment is voorzien van bijv. lichtgewicht of zwaargewicht rollators, binnenshuis of buitenshuis rollators of combinatie hiervan, diverse accessoires en ga zo maar door. Wij kunnen stellen dat wij altijd wel een geschikte rollator kunnen aanbieden afgestemd op de wensen van onze klanten. Ons klantenserviceteam kan hierbij altijd een handje bij helpen als men het even niet weet welke te kiezen. Aan de hand van vragen te stellen, kunnen zij de informatie verkrijgen waarna zij een passend advies kunnen geven welke rollator geschikt zou zijn. Dit geldt trouwens voor alle producten die wij aanbieden. Weet u het even niet of zijn er vragen neem gerust contact op met onze klantenservice zij helpen uw graag. Wij wensen u in ieder geval nog heel veel plezier met uw aangeschafte rollator en helpen uw graag ook bij een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle levering van de douche kruk. Kruk voldoet aan onze verwachtingen. Poten in hoogte verstelbaar. Comfortabel zitgedeelte. Lichtgewicht. Dus makkelijk verplaatsbaar.

Keurig en snel bezorgt

Is goed

Zeer tevreden.

De door ons besteld bedrek voldeed geheel aan de verwachting. Product komt 100% overeen met de foto's en beschrijvingen ervan. Het is zeer degelijk/veilig. Levertijd binnen de gestelde termijn.

Prompte levering. Klein mankement direct verholpen @@@

Zeer snelle levering voor een toiletstoel. Bij het uitpakken een klein stukje gevonden dat bleek te zijn afgebroken van de klapzitting. Direct getelefoneerd en een heel vriendelijke Britt vroeg om een foto op te sturen. Zij hebben de leverancier gecontacteerd en binnen de kortste keer werd de vervangzitting bij ons thuis geleverd. Dus : vijf sterren zijn nog te weinig voor deze koopervaring.

• Betrouwbaarheid

Beste J, Wat fijn dat u zo tevreden bent over uw aankoop bij Hulpmiddelwereld ondanks dat de geleverde toiletstoel een mankement vertoonde aangezien er een stukje van de klapzitting was afgebroken. Wij betreuren dit ten zeerste maar het kan wel eens voorkomen dat een product tijdens verzending beschadigd raakt ondanks dat wij proberen alles zo goed mogelijk te verpakken. Wij zijn dan ook blij dat u meteen contact heeft opgenomen zodat wij dit ook voor u op zeer korte termijn hebben kunnen oplossen. Wij nemen inderdaad indien nodig contact op met desbetreffende leverancier om het probleem/mankement voor te leggen (foto helpt hierbij altijd want dan kunnen ze het zelf ook zien wat er precies mis is) om dan samen even te kijken naar een snelle en passende oplossing want tenslotte moet het product wel compleet zijn alsook veilig voor te gebruiken. In uw geval heeft u een nieuwe klapzitting ontvangen. Wij zijn dan ook heel blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren. Wij hopen dan ook dat wij u bij een volgende keer ook van dienst mogen zijn. Britt of een van onze andere klantenservicemedewerkers helpen u dan ook weer graag. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

goed en snel

goede site en goede en snelle bezorging

Prettig bedrijf

Uitstekende service nav telefonisch contact omdat een besteld artikel niet op voorraad bleek. Was wel prettig geweest als dat vooraf op de site was aangegeven. Ander besteld artikel wel snel ontvangen en goed gecommuniceerd. Kortom, prima bedrijf maar bij bestellen misschien vooraf informeren of het artikel inderdaad wel op voorraad is.

• Betrouwbaarheid

Beste P, Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service. In uw geval had het te maken dat er een product niet voorradig was. Wij nemen altijd contact op met onze klanten indien een product niet voorradig is zodat wij samen met de klant kunnen kijken of men wilt wachten of dat wij een alternatief product kunnen aanbieden. Wij proberen onze levertijden altijd zo goed mogelijk aan te passen op onze website maar het kan wel eens voorkomen dat een product opeens zo snel verkoopt dat onze leveranciers het niet meteen kunnen uitleveren omdat de voorraad bij hun niet op tijd is aangevuld maar ook zijn er soms leverproblemen die wij niet in de hand hebben. Wij krijgen hier dan melding van en passen dan ook direct de levertijd op onze website aan. Wij vinden het in ieder geval wel belangrijk dat onze klanten persoonlijk op de hoogte worden gesteld indien een product niet meteen geleverd kan worden en niet dat de klant niets hoort en gaat denken waar blijft het product zo werken wij niet wij zijn open en transparant hierin. Natuurlijk nemen wij uw reactie mee om te kijken hoe wij de levertijden op onze website indien nodig sneller kunnen aanpassen om zo de klanten nog beter in te lichten. Gelukkig hebben wij u een alternatief product kunnen aanbieden. Wij hopen u dan ook weer bij een volgende keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

snel geleverd en vriendelijk personeel

zie boven

• Betrouwbaarheid

Wat besteld is rap geleverd .

Wat besteld is rap geleverd.

• Betrouwbaarheid

Op tijd geleverd, aan huis, alles zoals in de bestelling

Werd geleverd zoals aangegeven in de communicatie. Snelle levering.

snel geleverd

wandelstok besteld voor linkshandig. Prima stok, makkelijk op maat te maken, snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Was de eerste keer dat we hier bestelden, dus altijd spannend. Maar met 2 dagen waren de hulpmiddelen netjes afgeleverd.

• Betrouwbaarheid

Beste A, Dank u wel voor uw beoordeling. Wij kunnen ons voorstellen dat het zeker spannend is als men de eerste keer via een website besteld. Vragen komen op zoals is dit bedrijf wel betrouwbaar, komen ze de levertijd na en ga zo maar door zeker omdat men genoeg verhalen hoort en leest. Nou zoals u al zelf heeft mogen ontdekken zijn wij een zeer betrouwbaar bedrijf wat de service naar klanten hoog in het vaandel heeft staan. Wij komen onze afspraken na en zijn daar open en transparant in. Wij proberen altijd de bestelde producten zo snel mogelijk te leveren zodat u er ook zo snel mogelijk gebruik van kunt maken. Levertijden worden altijd netjes vermeldt op onze website en indien er een product niet geleverd zou kunnen worden, nemen wij altijd even contact op met de klant om samen even te overleggen. Wij hopen dan ook door deze koopervaring bij ons u ook weer bij een volgende keer van dienst te zijn. Wij staan voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

sneller kan het niet

Ik ben ontzettent goed geholpen nadat ik door onkunde een verkeerd artikel had besteld. Retourformulier ingevuldsamen met het verkeerde artikel opgestuurd. Binnen 5 dagen omgeruild, daar viel ook Donderdag (Hemelsvaartdag) onder.

• Betrouwbaarheid

Beste C. Gietman, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent door onze hulp bij het retourneren van uw product wat u per abuis verkeerd had besteld. Indien u een product wilt retourneren kan dit binnen 30 dagen na aankoop (bedenktijd) men kan ervoor kiezen om een product te ruilen of het geld retour te ontvangen. In geval van ruiling zullen wij altijd zo snel mogelijk het nieuwe product versturen en datzelfde geldt voor terugbetaling. Gestelde termijn is uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping maar bij ons is dit in veel gevallen veel sneller. Retouren kunnen aangemeld worden via onze website maar mag ook telefonisch. Onze klantenservice kan u daarbij helpen. Wat wij onze klanten aanraden is om vooraf aan een bestelling even goed de retourvoorwaarden door te nemen op onze website zodat men niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Wij hopen in ieder geval dat u verder tevreden bent over het nieuwe product en dat wij u ook bij een volgende keer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelke levering

Overzichtelijke site veel handige spullen snelle levering

uitstekend !

zeer goed !

Prima product

Snelle levering en mooi product.

• Betrouwbaarheid

Binnen-rollator besteld voor mijn moeder. Gewenste kleur niet voorradig: 1x heen-en-weer mailen en een andere geregeld. Volgende dag bezorgd. Super!

• Betrouwbaarheid

Beste RB, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze snelle en goede service. Het kan wel eens voorkomen dat een besteld product in de gewenste kleur niet beschikbaar is. Wij zullen dan altijd persoonlijk contact opnemen om even samen te overleggen of de gewenste kleur binnen afzienbare tijd wel geleverd kan worden en men daarop wilt wachten of dat men een alternatieve kleur wilt ontvangen. In uw geval was het een alternatieve kleur waardoor wij de bestelling meteen hebben kunnen versturen. Wij hopen dat uw moeder geniet van haar bewegingsvrijheid ondanks dat het niet de kleur is waar eerst voor gekozen was. Zou u een volgende keer een hulpmiddel(en) nodig hebben dan helpen wij u graag. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Geen opmerkingen

• Betrouwbaarheid

Snelle en correcte levering.

Prettig te woord gestaan en goed advies gekregen. Zijn blij met het aangeschafte hulpmiddel.

• Betrouwbaarheid

Makkelijk te bestellen en snelle levering