Goed product en zeer klantvriendelijk en behulpzaam

slechte service

rollator gekocht welke breekt op een lasnaad. als je belt moet je de rollator stevig inpakken en opsturen. vind maar eens een doos waar deze inpast en sleep hem maar eens naar de post, terwijl je zelf dit ding nodig hebt om mee te lopen. duidelijke foto's gestuurd, maar geen service gekregen

• Betrouwbaarheid

Leveringstijd voldoet niet aan de verwachting

Op woensdag 30-12-2020 11.09 uur een douchekruk besteld. De website geeft aan: Vandaag voor 15.00 besteld, morgen in huis. Deze is nodig omdat mijn 92 jarige moeder plotseling ernstig in gezondheid achteruit gaat en evenwichtsproblemen heeft. Daarom is dit hulpmiddel dringend noodzakelijk en de reden van bij u bestellen. Verwacht de bestelling dan ook op donderdag 31-12-2020 zoals beloofd of in ieder geval zaterdag 02-01-2021. Zondag 03-01-2021 per mail geïnformeerd waar de bestelling blijft. Hierop krijg ik het volgende antwoord: "Wij hebben de leverancier gevraagd om de tracking gegevens, zodat we deze aan u kunnen doorgeven. Zodra deze beschikbaar zijn, krijgt u hiervan een automatische e-mail." Tegen het eind van de dag, daar ik nog steeds geen antwoord heb, wederom gevraagd waar mijn bestelling blijft. Het volgende antwoord: "Op feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten en zal de post niet bezorgen. We hopen u z.s.m. de tracking gegevens door te kunnen geven." Het is algemeen bekend dat Post.nl ook op zaterdag bezorgd en de bestelling al woensdag 30-12-2020 verstuurd had behoren te zijn (jullie belofte op de website). Nu heb ik begrip dat het erg druk is, maar verwacht mijn pakket dan toch wel op maandag. Helaas! Mijn bestelling arriveert uiteindelijk op woensdag 06-01-2021. Ik kan hieruit alleen de conclusie trekken dat uw bedrijf zich niet aan de eigen beloftes houdt en de mensen in dit opzicht valse belofte doet.

snelle goed service

snelle goed service

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Zeer tevreden!

Wij zijn erg blij met deze aanschaf.Het is een degelijk en stevig product. Wij kunnen dit ook aan iedereen aanbevelen. Verder zeer tevreden over hulpmiddelwereld! Zeer klantvriendelijk en zeer hulpvaardig voor de klanten. Tonen veel begrip en geduld, super!!!

goed ontvangen

• Betrouwbaarheid

Geweldige en zeer snelle verzorging van het bestelde

Via een duidelijke web-site en de zeer snelle en correcte levering zal ik zeker gebruik maken van uw services. GEWELDIG.

• Betrouwbaarheid

alles perfect en volgens afspraak geleverd

een erg goede ervaring op gedaan met hulpmiddelwereld. ook met het product omruilen naar een maat groter verliep vlekkeloos en was geen enkel probleem. en ging zonder extra kosten. ben erg tevreden dikke pluim

Makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen en een goed product en goede prijs

Zeer snelle goede levering

Had voor bepaalde kleur gekozen die achteraf niet in voorraad was.ben gelijk daarover gebeld voor evt andere kleur. De volgende dag in huis

• Betrouwbaarheid

Goeie ervaring, ook werd gelijk gezegd dat de levering eind januari zou zijn! 9 januari was het er!

Mooie robotkat, ik ben heel benieuwd hoe onze moeder erop reageert.

Snel en goed!

Ik kreeg daags na de bestelling de middelen perfect afgeleverd.

Alles perfect

Alles verlopen zoals het hoort. Prima werk, bedankt! Ik kom zeker terug.

Top bedrijf

Erg vlot de volgende dag al in huis,kan niet beter. Was ook makkelijk benaderbaar via de telefoon met vriendelijke en deskundige mensen. Blijf zeker hier mijn spullen kopen Peter

Veel veel keuze

Altijd giex

Perfecte levering van materialen

Perfecte levering van materialen: op tijd, dwz snel, goede prijs/kwaliteitsverhouding

• Betrouwbaarheid

Geweldig snel en correct geleverd

Bij mijn bestelling zat ook een robotkat. Mijn moeder vind deze geweldig. Ze praat tegen hem en knuffelt hem regelmatig. Ze voelt zich nu minder alleen. Super

Positief

De aankoop was een tweede aankoop van de klok. We vonden het heel merkwaardig dat het toestel reeds volledig ingesteld was bij ontvangst. Terwijl we het vorige toestel zelf moesten instellen, zoals vermeld in de handleiding. Het toestel maakte aanvankelijk een ruisend geluid, gelukkig is dit ondertussen voorlopig verdwenen. Ik kon/kan me niet ontdoen van het idee dat dit toestel reeds gebruikt werd. Misschien kortstondig ...

• Betrouwbaarheid

Gewoonweg een zeer goede service en goede producten (y)

Heb alles mooi en goed ingepakt gekregen.... en op de beloofde tijd

Supersnelle levering. Top

• Betrouwbaarheid

Snelle levering. Keurig verpakt. Goede kwaliteit.

Snelle levering. Keurig verpakt. Goede kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Makkelijk snelle levering goede prijs

Oke

de supportlijn luistert

verandering van bestemming na betaling ging zonder problemen. Ik ben zeer tevreden

Slecht.

De buiten doos was ingescheurd. Het artikel paste niet in de bank, zat te hoog. Je voeten kwamen niet aan de grond. Ik heb het teruggestuurd. Tot mijn verbazing werd de prijs anders weergegeven. Ik heb er € 299,- voor betaald. Zie copy bank. Het was wel fijn dat ik het gratis terug kon sturen. Met vriendelijke groet

• Betrouwbaarheid

Beste P. Bogmans, Jammer om te zien dat u niet tevreden bent over het product. U had een Sta Up hulp Upeasy elektrisch besteld. Vervelend om te horen dat de doos was ingescheurd terwijl het bij ons netjes de deur uitgaat maar het kan voorkomen dat bij grote drukte de PostNL niet altijd even netjes omgaat met de pakketten waardoor dozen kunnen beschadigen. Wat betreft het product; in de meeste gevallen wordt dit product gebruikt bij stoelen en minder bij banken dus het kan voorkomen dat dit apparaat dan ook niet echt goed passend is voor een bank dit hangt van het zitvlak. Op onze website staan bij de specificaties alle maten van dit product waarschijnlijk dat u vooraf even had kunnen opmeten. Bij twijfel raden wij aan om altijd even contact op te nemen met onze klantenservice zij kunnen altijd advies geven en met u meedenken. In ieder geval heeft u het product gratis kunnen retourneren dat is al een voordeel. Jammer van de negatieve beoordeling maar wij hopen toch dat wij u bij een volgende keer weer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Prima, correcte, snelle service

Prima, correcte, snelle service