Zie sterretjes

Zoals gewend duidelijke presentatie van de aangeboden artikelen. Gemakkelijk bestelsysteem, zeer goede info over het orderverloop. Snelle levering, kortom: perfect, ga vooral zo door!

de ervaring is prima

mijn ervaring met de onderneming ervaar ik als zeer goed en ben dan ook zeer tevreden.

Prima service.

Goede telefoon verbinding, vakkundig advies, vlotte afwerking.

voorlopig goed

Bestelling snel en goed afgeleverd

• Betrouwbaarheid N.v.t.

perfect

snelle bezorging en goed product ,zoals omschreven

zeer goed

Altijd goed en snel

Wij zijn heel tevreden over Hulpmiddelenwereld. De producten worden discreet, snel en goed verpakt bezorgd.

• Betrouwbaarheid

Na foute levering fantastisch geholpen. Zulke service maak je niet snel mee. Bedankt.

Doen wat zij zeggen.

Prima, snelle levering. Product bleek voor mij helaas niet geschikt. Makkelijke retourzending. Mooi bedrijf. Heb de catalogus die bij de zending zat maar wel goed bewaard.

super service

De rolstoel is op tijd geleverd, was zeer goed verpakt .

• Betrouwbaarheid

Beste Linda, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij proberen onze producten altijd zo goed mogelijk te verpakken zodat deze producten natuurlijk ook in goede staat bij de klant worden bezorgd. In geval dat een product niet goed wordt afgeleverd of er bijv. iets ontbreekt, raden we altijd aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we eventuele problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen. De klant staat centraal bij ons en deze willen wij graag tevreden houden. Bij u is alles volgens plan gelopen en u heeft u bestelde rolstoel in goede orde ontvangen. Wij hopen dat u zo tevreden bent dat u eventueel bij een volgende keer als u een hulpmiddel nodig heeft weer bij ons terecht komt. Onze klantenservice staat in ieder geval voor uw klaar. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Uitgebreid assortiment, uitstekende klantenservice die naar je luistert en je goed adviseert. Ga zeker vaker hier bestellen.

Perf

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

We kregen een goed product geleverd

Geleverd zoals beloofd

Geleverd zoals beloofd

Beter dan verwacht

Snel geleverd (volgende dag) tegen een goede prijs.

• Betrouwbaarheid

Beste Jos, Wat fijn dat wij lezen dat onze service zelf beter is als u zelf verwacht had. dat is een mooi compliment. Wij proberen natuurlijk onze aan onze voorwaarden zo goed mogelijk te doen o.a. snelle levering, goede prijzen etc.. wat betreft de prijzen; we proberen altijd zo goed mogelijke prijsafspraken te maken met onze leveranciers zodat u als klant daar natuurlijk ook voordeel van heeft. Wij hopen dan ook dat wij u door onze goede service u ook weer bij een volgende bestelling van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Geweldige service

Super aardige mensen met een geweldig stuk service

Goede leverancier

Keuze mag uitgebreider.

• Betrouwbaarheid

Beste Armand, Fijn om te lezen dat u ons een fijn bedrijf vindt dat horen we natuurlijk heel graag. U geeft aan dat u wel vindt dat het assortiment wat uitgebreider mag. Wij bieden in onze ogen al een vrij groot assortiment aan en natuurlijk wordt dit ook steeds uitgebreid met nieuwe hulpmiddelen die op de markt komen en binnen ons concept passen. In het geval dat u iets specifieks mist, kunt u ons dit altijd laten weten wie weet dat wij het in het assortiment kunnen opnemen. Klanten mogen gerust met ons meedenken dat stellen wij zeker op prijs. Dus laat het ons gerust even weten wat u graag in ons assortiment erbij zou willen hebben en wie weet. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle afhandeling en correct op tijd bezorgd.

Zoals het hoort.

Handige website, concurrerende prijzen, snelle levering en alles puik in orde.

Zoals gewoonlijk, perfect

Prijzen on-line gecheckt...correct bevonden , besteld en 's anderendaags geleverd, discreet verpakt...perfect.

correcte levering

correcte levering

Geweldig en snel

Artikel snel gevonden en precies volgens de aangegeven tijd ontvangen top service

• Betrouwbaarheid

mijn eerste indruk voor een éérste bestelling is positief: correct, snel en goed gedocumenteerd.

• Betrouwbaarheid

Beste Louis, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw eerste bestelling bij ons. Wij proberen altijd aan onze producten zo snel mogelijk en in goede orde bij de klant te bezorgen zo ook bij u. Wij hopen dat ook dat deze tevredenheid besluit om ook eventueel weer bij een volgende bestelling voor ons bedrijf te kiezen. Onze klantenservice staat in ieder geval klaar voor u om dan ook weer te helpen. Met vriendelijke groet, Team hulpmiddelwereld

Zeer goed en efficiënt

Houden zo