Fijne ervaring

Fijne winkel en krijg mijn product op tijd

Geweldige website

De omschrijving van de artikelen was heel duidelijk en compleet. Was een genot om te lezen en het juiste product te kiezen.

zeer tevreden

content dat ik hulpmiddelwereld heb leren kennen zou het iedereen aanbevelen

• Betrouwbaarheid

Uitstekende service en snel in huis echt top!

Goedkoop en snel geleverd

De Nutridrink is goedkoper dan bij andere aanbieders en de levering was al de volgende dag.

• Betrouwbaarheid

Al jaren klant bij jullie , dat zegt genoeg .

• Betrouwbaarheid

Beste Annet, Wat fijn om te lezen dat u al jaren klant bij ons bent. Daar worden wij heel blij van want dat betekend dat u tevreden bent over onze algehele service en gelukkig niet alleen u maar nog veel meer klanten. Hopelijk dat wij u nog jaren als klant van dienst mogen zijn. Wij zullen ook bij de komende bestellingen ons uiterste best gaan doen voor u. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Heeeeeel tevreden.

Altijd leverbaar, snelle levering en correct verpakt. Dus......een zeer tevreden klant!

Super goede probiotica

Ik gebruik het al 2 maanden en ik voel me goed.

• Betrouwbaarheid

Beste Edyta, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u bij ons de juiste probiotica heeft gevonden en u deze dan ook helpt en dat u zich daardoor een stuk beter voelt. Probiotica is vaak op advies van een diëtiste of behandeld arts dat u deze geadviseerd wordt te gebruiken. Aangezien hier een grotere keuze is, is het dan ook verstandig om te kijken of u deze mag gebruiken en welke. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen. U heeft in ieder geval de juiste probiotica bij ons gevonden waardoor u zich veel beter voelt en dat is fantastisch om te lezen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Goede prijs

Snel geleverd, goede prijs en snelle afhandeling

Ik ben heel tevreden

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Bashar, Dank u wel voor uw beoordeling en fijn dat u zo tevreden bent. Dat is altijd goed om te horen en betekend dat wij onze service goed uitdragen en gelukkig niet alleen bij u maar ook veel andere klanten die bij ons geregeld bestellen. Hopelijk bent u dan ook zo tevreden dat u ook weer een volgende keer weer bij ons besteld. Wij helpen u graag ook weer bij een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

top

vlotte en verzorgde levering

Uitstekend!

Vriendelijk personeel en zeer hulpvaardig!

• Betrouwbaarheid

Beste Martha, Dank u wel voor uw beoordeling. wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de hulpvaardigheid van onze klantenservice. Wij proberen al onze klanten zo goed mogelijk te helpen door goed te luisteren, te adviseren en mee te denken. Zo ook bij u en velen andere klanten die ieder keer weer terug komen bij ons te bestellen. Graag helpt onze klantenservice u dan ook bij een eventuele volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Que de louanges dans ces langes.

Déjà commandé plusieurs fois et très satisfaite de la rapidité de la livraison et de la discrétion.

1 ding onduidelijk

Ik heb een account en krijg niet de korting, welke beloofd wordt als ik met bestellen begin. Later bij het afrekenen wordt geen korting verrekend.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste G.J. Berendijk, Dank u wel voor uw beoordeling. wat betreft de kortingscode; deze krijgt u als u zich inschrijft voor de nieuwsbrief. Zodra u dit heeft gedaan dan ontvangt u een e-mail met daarin een kortingscode die u dan bij de betaalmethode kunt invullen, de korting wordt er dan automatisch verrekend. let wel indien u een afgeprijsd artikel besteld dan werkt deze kortingscode niet want korting op korting is niet mogelijk. het kan wel eens voorkomen dat de e-mail met de kortingscode in de spam terecht komt, heeft u daar ook gekeken. Indien u de kortingscode niet heeft ontvangen, dan neem even contact met ons op dan kunnen wij altijd even kijken wat er eventueel misgaat. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle levering, zeer tevreden

Het product werd snel geleverd en voldoet geheel aan onze verwachting.

• Betrouwbaarheid

Alles is snel en degelijk

Het bestellen gaat snel en de levering ,een dadag later is uitermate correct en precies op tijd volgens het volgsusteem tot aan de voordeur.

• Betrouwbaarheid

Beste B. Veenstra, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze snelle levering. Wij proberen onze levertijden zo goed mogelijk na te komen en hierbij hoort ook dat u een track en trace code van uw pakket gaat ontvangen zodat u uw pakket kunt volgen en ziet wat de verwachtte bezorgtijd gaat zijn. ij hopen dan ook weer bij een volgende keer weer uw pakketje zoals beloofd op tijd te bezorgen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Blij met de snelle levering van een prima product.

Heel blij met de snelle levering. We geven de robotkat a.s.donderdag aan mijn moeder cadeau.

Miin brace

Eindelijk vandaag kon ik het pakketje afhalen bij een service center van Post NL, Wat een ramp is dat, Na eerst een melding gekregen te hebben dat het pakketje bezorgd zou worden op 11 juli , nadat wij de hele dag thuis zijn gebleven kwam er geen post. Wel een mailtje met bezorging niet gelukt, pakket gaat terug naar Post NL punt. En dan op 12 juli, aflevering uitgesteld tot volgende werkdag. En dan, 13 juli, aflevering uitgesteld tot volgende werkdag. en dan om 10.49 uur. Pakket ligt klaar bij PostNL punt. Dat is 20 minuten lopen van ons huis. Daar geweest en daar was geen pakket. Dan op 15 juli , Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen. Weer op een ander punt, 30 minuten lopen. Uit eindelijk ben ik daar geweest en wat bleek, het pakket lag daar. We hebben het nu in huis. Maar wat een ramp met PostNL. Ik ben 88 jaar en dan nog van hot naar haar gestuurd te worden is niet leuk, Henk Wagenaar

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw bestelling nogal met wat rondslomp bij u terecht is gekomen. In de meeste gevallen gaat bezorging altijd goed maar het kan wel eens voorkomen dat PostNL het niet bij u bezorgd zoals verwacht en het dan vertraagd. Normaal gesproken dient het pakket bij een afhaalpunt te worden bezorgd wat het dichts bij uw woning zou moeten liggen. Heel vervelend dat u dan ook nog eens hierdoor een eind heeft moeten lopen dat betreuren we zeer. Wij gaan dan ook een klacht indienen bij PostNL i.v.m. de bezorging van uw pakket want dat is niet de bedoeling. Wij hopen in ieder geval dat deze situatie u niet doet besluiten om niet meer bij ons te bestellen want nogmaals in de meeste gevallen gaat bezorging wel goed. Dus hopelijk dat wij u ook een volgende keer toch van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

heel tevreden

Bestelling snel en zonder problemen geleverd

Niet teruggebeld

Prijs op internet komt niet overeen met de prijs bij bestelling. Dit telefonisch aangegeven en er zou nog teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd.

• Betrouwbaarheid

Beste Helga, Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat u niet geheel tevreden bent maar wij hebben inderdaad met u contact gehad over het product waar de prijs niet correct zou zijn. Wij hebben toen ook aangegeven dat als de prijs niet correct zou zijn dat wij u dan zouden terugbellen en anders niet. In uw geval was de prijs dus wel correct. Misschien inderdaad beter geweest als de klantenservice u dan ook even hiervan telefonisch toch op de hoogte had gesteld. Wij gaan dit in ieder geval even intern oppakken zodat zoiets kan worden voorkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

De bestelling is zonder problemen geleverd !!!

De bestelling van mijn product tot en met de levering is uitstekend verlopen. Duidelijke communicatie via de mail. Goede verpakking van het bestelde product.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en een prima prijs.

Prima goedbedrijf.

Snel

Nog geen idee. Wil mijn demente echtgenoot aan de hulpmiddelen krijgen.

• Betrouwbaarheid

Netjes afgehandeld. zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Beste Riet, Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Dat vinden wij heel fijn om te lezen. Wij hopen dan ook dat u zo tevreden bent dat wij ook een volgende keer van dienst mogen zijn. Wij helpen u dan ook weer graag hierbij. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Weerhuisweg 4

6226 NC Maastricht