Mijn ervaring is gewoon geweldig

Mijn ervaring is geweldig en ook snel.ben Happy

Geweldig en eenvoudig

De eerste keer dat ik bij jullie heb besteld en het was eenvoudig, je werd door het menu geloodst en klaar! Echt geweldig!

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Kan het iedereen aanraden

Voel me bekocht

Bij de beschrijving van het artikel staat “schapenwol, maar volgens mij en anderen zit er geen millimeter van een schaap in verwerkt

Goede ervaring

• Betrouwbaarheid

Mooie site en snel geleverd voor redelijke prijs.

Snelle levering voor een mooi prijsje.

Heel fijn

Een bedsteun besteld. Snelle levering netjes verzonden

snel en goede producten

Vindt het jammer dat het product zichtbaar op de pakbon aan de buitenkant staat vermeld.

Zeer vlotte bestelling

Zeer vlugge levering

• Betrouwbaarheid

Super geholpen was voor mijn man

Snel geleverd en door de telefoon keurig te woord gestaan.en goed advies! Nog hartelijk bedankt Met vr.gr.

Perfecte service!

Duidelijke website, snel te bestellen en binnen 2 werkdagen geleverd. Top!!

Ik ben heel tevreden.

Snel, correct en vriendelijk.

• Betrouwbaarheid

De prijs is heel redelijk. De gewenste bestelling wordt ook nog thuisbezorgd.

steeds correct

STEEDS ALLES OK

Hulpmiddelen wereld is top

Ben steeds tevreden over verloop bestelling

zeer tevreden.

prima bedrijf aanbeveler vr gr

Overtreft de verwachting!

We hebben de hond een week na het overlijden van onze echte hond aangeschaft voor onze zoon van 27 met ASS. Zijn maatje was bijna 17 geworden. Wij willen haar niet (direct) vervangen door een pup en hoopte dat de hulphond ook troost kon bieden. Het is aandoenlijk om te zien hoe een grote stoere jongen geniet van Joy, de hulphond. We hebben haar pas een weekend, maar de reactie was boven verwachting en hij is er heel blij mee.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Carina, Wat fijn om te lezen dat u door aanschaf van een interactieve robothond het verdriet iets heeft kunnen verzachten voor uw zoon van 27 met ASS zeker na het verlies van zijn maatje. Zo zie je maar weer dat deze interactieve hond niet alleen voor de groep dementerende mensen is bedoeld maar nog veel meer groepen mensen met andere aandoeningen. Hopelijk beleeft hij nog veel plezier van deze hond en wie weet dat u binnen afzienbare tijd dan wee toe bent aan een nieuwe pup. Een ding is zeker de interactieve hond is minder werk als een echte pup :) Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld.

Precies zoals verwacht

Snelle levering, prima verpakt en precies zoals verwacht

snel en betrouwbaar

Ik heb de vorige keer 24 vanilla ensure drankjes besteld. Daarvoor heb ik gegoogled om de prijzen te vergelijken en het blijkt dat deze winkel toch de goedkoopste is. Ik ga meer bestellen van Hulpmiddelwereld.

Ontgoocheld

Washandjes zijn droog, ik wilde vochtige kopen. Website was niet duidelijk

• Betrouwbaarheid

Beste Griet, Dank u wel voor uw beoordeling en jammer om te lezen dat u ontgoocheld bent. Wij hebben contact met u opgenomen m.b.t. de kwestie van deze washandjes en nu blijkt dat u zelf de verkeerde washandjes heeft besteld. Tena heeft diverse waaronder ook de Tena Wet Wash Gloves en het woord wet zegt het al dat betekend nat. Wij hebben u de mogelijkheid gegeven om de washandjes te retourneren mits ongeopend maar helaas heeft u verder niet gebruik van willen maken. Wij willen u alsook andere klanten aanraden als u twijfelt of u een juist product besteld, neem dan altijd even contact op met onze klantenservice hierdoor kan men zoiets voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Gewoon perfect.

Simpel te bestellen, duidelijke website, overzichtelijk en uiteindelijk perfect en snel geleverd.

Snelle levering Overzichtelijke website

Prima bedrijf

Snelle service en bij retour snelle afhandeling. En heel snel weer geld terug op de rekening!Ga er beslist weer iets kopen ,indien nodig!

uitmuntend

u bent de beste

• Betrouwbaarheid

Beste Martin, Dank u wel voor dit compliment hier gaan wij van blozen en maakt ons verlegen. Wij doen altijd ons uiterste beste om onze service zo goed mogelijk uit te voeren en daarom fijn om te lezen dat u dat dan ook zo ervaart. Dus dan zeggen wij maar op naar de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle en correcte levering van bestellingen.

Idem.