Prima horloge

Onze zoon is verstandelijk gehandicapt en kan niet lezen of schrijven, dit pratende horloge is super handig voor hem

100% tevreden

Ik kan niet anders vertellen dan dat ik 100% tevreden ben. Ik bestelde de ene dag de zaken die ik snel nodig had, de volgende dag al in huis in een goede neutrale verpakking. Wat kan een mens zich nog meer wensen.

Heel snel en duidelijk

De website gaf precies aan wat er mogelijk was, en de bestelling kwam snel binnen.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en snelle levering

PRIMA

Ik ben prima geholpen

• Betrouwbaarheid

super snel en stukken goedkoper dan de apotheek,besteld voor kennissen zijn er heel blij mee

Prima en snel

Snelle levering.

Verzorgde levering

Correcte levering zeer tevreden over de aankoop

• Betrouwbaarheid

Goede ervaring,maar wacht nog wel op geld terug

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Marion, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw aankoop bij ons als prettig heeft ervaren. U heeft inderdaad het product geretourneerd omdat het niet geheel voldeed aan uw verwachting. Wij hebben het aankoopbedrag ondertussen aan u gecrediteerd maar dit duurt altijd enkele werkdagen voordat u het bedrag ziet staan op uw betaalrekening dus houdt het even in de gaten. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

top bedrijf

massa keuze aan kwaliteits produkten, prima prijzen,en correcte uitvoering van bestelling.

uitstekend

Snelle levering. Stevig en neutraal verpakt.

Goes

• Betrouwbaarheid

Snelle reactie op vragen mbt bestelling

Ik had een onjuiste bestelling gedaan. Helaas was ik te laat om de zending "tegen te houden". Middels e-mail verkeer werd goed advies gegeven hoe te handelen. Binnen één dag alles geregeld en ook binnen 2 dagen mijn geld terug. De nieuwe (nu juiste) bestelling had ik binnen 24 uur in mijn bezit. Perfect geregeld bij Hulpmiddelwereld. ;-)

• Betrouwbaarheid

Beste Hans, Dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u zo tevreden bent hoe te handelen omdat het pakket niet meer tegengehouden kon worden omdat het al verstuurd was. Belangrijk is altijd om even contact met ons op te nemen zodat we altijd even kunnen kijken wat we kunnen doen en wat de beste oplossing is in een bepaalde situatie. We willen in ieder geval alles zo netjes en snel mogelijk voor onze klanten oplossen. Inderdaad in geval van retourneren van producten proberen we het aankoopbedrag zo snel mogelijk te crediteren aan onze klanten. Normaal gesproken moet het creditbedrag binnen 5 werkdagen zichtbaar zijn op uw betaalrekening. Wij hopen in ieder geval dat deze goede ervaring ervoor zorgt dat u nogmaals een bestelling bij ons plaatst. Ons klantenserviceteam staat voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Goede Website! Snelle Levering.

Een webwinkel zoals een webwinkel hoort te zijn’ Snelle correcte levering, goede duidelijke website’

• Betrouwbaarheid

Makkelijk bestelling geplaatst en snel ontvangen

Bestelling snel ontvangen

• Betrouwbaarheid

Geen verbetering mogelijk op alle gebied.

Mooie discrete en degelijke verpakking. Duidelijke handleiding. Suppersnelle levering.

• Betrouwbaarheid

Zeer goede kwaliteit van producten, goed contact met verkoper tijdens het zoeken naar juiste product. Zeer snelle en correcte verwerking van mijn bestelling en zeer snelle levering. Echte aanrader!!!

• Betrouwbaarheid

Goed geholpen, product snel in huis.

• Betrouwbaarheid

Heeft gewerkt zoals het zou moeten

Aangenaam

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Snelle service en correct geholpen

top service

Duidelijke site bestellen en bezorging correct

alles werd snel bezorgd

Alles werd snel bezorgd, op één ding na , maar daar kregen we een telefoontje over, wanneer dat zou komen,

Correcte en snelle levering

In een dag geleverd: opvouwbare wandelstok

Snelle afhandeling en goede info over bezorging

Snelle afhandeling en goede info over bezorging

Betrouwbaar

Goed bedrijf betrouwbaar en eerlijk, verkoopt geen rotzooi. Snelle levering, top.