Door rugproblemen heb ik veel pijn bij staan en lopen, de werkstoel helpt mij nu vooral in de keuken bij het koken van het eten, beter te kunnen functioneren, ik kan beter bij de dingen die ik nodig heb. Ben heel blij met dit hulpmiddel.
Beste Lida, Wat fijn dat u bij ons de juiste werkstoel heeft gevonden. Is ook niet niks als men last heeft van rugproblemen. Fijn dat deze stoel verlichting biedt bij uw klachten en dat u nu het gevoel heeft dat u beter kunt functioneren. Daar is deze werkstoel ook voor gemaakt. Blij dat wij u dan ook hebben kunnen helpen bij het vinden van het juiste hulpmiddel voor u. Indien u in de toekomst nog eens wat nodig heeft van hulpmiddelen dan weet u nu het adres waar u terecht kunt hiervoor. Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
Prima.
Ik vond wat ik zocht!
Al een paar keer doppen besteld voor mijn loop krukken deze zijn antislip en beweegbaar. Goede kwaliteit en goede behandeling. Alleen moeten ze wat eerder reageren op vragen via de mail. Voor de rest goede ervaring.
Beste Jan, Wat fijn dat u al vaker bij ons besteld heeft en dat u zeer tevreden bent. Het kan wel eens voorkomen dat we niet meteen op uw e-mail reageren maar dat heeft dan te maken met de enorme drukte met name na het weekend is het altijd druk met beantwoorden van e-mails. Wij proberen bij alle klanten die ons een e-mail sturen zo snel mogelijk te beantwoorden en in het uiterste geval indien een telefoonnummer bekend is te bellen. Toch bent u uiterst tevreden en daar gaat het ons om en wij hopen u dan ook nog lang als een van onze vaste klanten van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
Geen op of aanmerkingen
Het bestelde voldeed volledige aan mijn verwachtingen.
Goed ontvangen. Prima hulpmiddel. Lekker stevig
Heel goed verpakt en mooi op tijd
Product zoals ik wilde
Compleet programma, discrete levering. Eenvoudige bestelprocedure
Snelle order en goede levering
Ik heb veel incontinentie materiaal nodig voor mij mama..goede verpakking , mooi op tijd geleverd op het aangeduide adres .TOP!!
snelle levering en klant vriendelijk
Wandelstok voor vader bevalt goed en was snel geleverd
Ik kwam met een vraag over een dementie klok, waarvan we het pootje kwijt zijn. Zeer snel antwoord gekregen. En wat denk je, ik krijg een nieuw pootje gratis opgestuurd. Dit noem ik service, super dank je wel, Tineke van Leeuwen
Vlotte levering
Rondom de bezorging was er gedoe, de bezorger volgde zijn eigen regels, jullie hebben er voor gezorgd dat ik mij gehoord voelde en dat het gedoe rondom de bezorging werd opgelost. Ook het bestelde product voldoet! Nogmaals dank!
Beste Manon, Fijn dat u toch tevreden bent ondanks het hele gedoe met de bezorger. Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat de bezorging van het pakket niet geheel verloopt zoals het zou moeten omdat de bezorgdienst inderdaad zich niet houdt aan de voorschriften/afspraken. Natuurlijk vinden wij deze situaties vervelend maar doen er alles aan om het probleem dan op te lossen met de bezorgdienst. belangrijk is dat u het bestelde product gewoon in huis krijgt. In uw geval hebben wij het snel en goed kunnen oplossen met resultaat u blij en wij blij. natuurlijk hopen wij dat bij een volgende keer minder gedoe zal zijn met bezorging en u het product gewoon netjes ontvangt zoals het zou moeten. Wij willen er nogmaals attenderen dat de meeste bestellingen van ons netjes op tijd en correct altijd worden afgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
Goed
Toch wel moeilijk te vinden welke panty ik wil of zal gebruiken!
Goede prijs, kwaliteit verhouding!
Top, snelle levering
Mevr. vindt de het altijd heel fasinerend heel fijn, Zij droeg ze graag en ben blij dat ze schoon en droog blijft. Heel erg bedankt.
Doen wat ze beloven. Heldere communicatie. Verpakking en verzending dik in orde en de producten zijn top!
Snelle levering
De ervaring is niet erg goed, de bestelling zou zaterdag afgeleverd worden op de dag dat mijn vader uit het ziekenhuis zou komen maar tot grote teleurstelling nog steeds niets ontvangen
Beste Jaap, Wij hebben met u contact opgenomen om het probleem even met u te bespreken. Wat jammer is dat u niet eerst zelf contact met ons heeft opgenomen voor een beoordeling te plaatsen want dat is natuurlijk altijd prettiger om het samen eerst op te lossen. Het bleek dat u pakket netjes op tijd bij PostNL was afgegeven maar dat PostNL inderdaad vertraging heeft gehad om het te bezorgen bij u. Dat kan wel eens gebeuren. Helaas hebben wij zodra wij het pakket hebben afgegeven bij PostNL het verder niet meer handen. In de meeste gevallen gaat de bezorging bij PostNL altijd goed en op tijd maar het kan dus ook wel eens mis gaan. Zo ook bij u tot onze grote spijt. Wij zullen dan ook bij PostNL een klacht indienen. Wij hebben u netjes tekst en uitleg gegeven helaas nog steeds een negatieve beoordeling maar dat mag natuurlijk altijd het is hoe u het voelt. Toch hopen wij dat u blij bent over onze persoonlijke uitleg in deze kwestie en wij hopen dan ook dat we u in de toekomst toch nog eens van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
Revue originale
De ervaring is niet erg goed, de bestelling zou zaterdag afgeleverd worden op de dag dat mijn vader uit het ziekenhuis zou komen maar tot grote teleurstelling nog steeds niets ontvangen
9 Sylviuslaan
Groningen 9728 NS
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.