Bedhek werd op tijd geleverd,betrouwbare cite. Vriendelijk personeel Door het bedhek kan mijn moeder 84 jaar niet meer uit haar bed vallen,gemakkelijk te monteren.
Beste Benny, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. zeker ook fijn dat u bij ons een passend bedhek heeft kunnen verkrijgen bij ons zodat uw moeder nu veilig in bed kan blijven liggen. Wij proberen altijd een zo groot mogelijk assortiment aan te bieden zodat er altijd wel iets tussen zit waar klanten naar op zoek zijn. Verder als er vragen zijn dan staat er altijd een klantenserviceteam klaar die deze vragen kunnen beantwoorden oftewel ook advies kunnen geven. Wij proberen altijd mee te denken met onze klanten zodat wij dan ook het meest passend product kunnen aanbieden. In ieder geval kan u moeder gelukkig niet meer uit bed vallen, veiligheid staat voorop. Wij hopen dat u zo tevreden bent dat als u nog eens een hulpmiddel nodig zou hebben dat wij u dan weer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
Bij het bestellen wist ik niet dat dit een onderdeel van MediReva was. Daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee.
Moest het pakket ergens in Arnhem gaan halen via postNL , had het in Velp af laten leveren SLECHT ! Dat gebeurd bij DHL niet, rerouting , snap er niets van!
Beste P.L. van Leeuwen, Vervelend om te horen dat u uw bestelling nadat u zelf de bezorging heeft gewijzigd het pakket niet is afgegeven op de afhaallocatie die u heeft opgegeven maar dat het naar een heel andere afhaallocatie is gebracht. Helaas kunnen wij hier niets aan doen aangezien wij het netjes op tijd zoals vermeld hebben aangeleverd bij PostNL zodat het de volgende dag bij u thuis (wat ook was opgegeven bij de bestelling) zou worden bezorgd. U heeft zelf na ontvangst van de T&T code het afleveradres gewijzigd. Waarom PostNL het bij een ander punt heeft afgeleverd kan meerder redenen hebben o.a. locatie niet beschikbaar omdat het gesloten. Wij zullen in ieder geval uw klacht doorzetten naar PostNL zodat zij hiermee aan de slag kunnen gaan en kijken hoe zij hun service hierin kunnen verbeteren. Nogmaals wij betreuren dit zeer maar helaas zodra onze pakketten zij afgegeven bij PostNL ligt de verdere reis van het pakket bij hun. In de meeste gevallen gaat het altijd wel goed. Dus laten we hopen dat dit eenmalig bij u is voorgekomen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
Perfect verpakte levering !! Heel snel en tegen een zeer scherpe prijs !! Top !!
Gewenste product snel opzoekbaar en bestelling vlot afgehandeld.
De robot hond Fleurtje blafte niet meer en mijn verstandelijk gehandicapte dochter was zeer verdrietig en miste hem heel erg. Na contact met u heb ik de hond opgestuurd en er is gekeken of er een reparatie mogelijk was . Nee dus en er werd een nieuwe robot hond gestuurd ( garantie) Er was geen mens zo blij en gelukkig als mijn dochter dat ze Fleurtje weer terug had. Wij danken u dan ook voor de snelle afhandeling, super
Ik ben tevreden en dank U voor de vlotte levering
Makkelijk te vinden, snel besteld, niet te duur en bezorgd volgens afspraak. Of hetgeen ik besteld heb voldoet, weet ik nog niet. Ik heb het cadeau gegeven
Het is top goed kwaliteit en´ goedkoop
Dag ervoor besteld dag erna geleverd
Atijd een snelle levering. Zeker een vertrouwd adres waar de bestellingen met zorg worden afgehandeld.
Ik heb op aanwijzing van mijn zus het gewenste hulpmiddel bij jullie besteld en ik weet uit ervaring van eerdere bestellingen dat jullie het goed doen, de prijs, service en levering is gewoon goed.
Zeer goed
zoals steeds de beste service waarvoor dank.
Mijn gevraagde bestelling de dag na de bestelling reeds ontvangen !
Mijn echtgenote heeft een starterset voor een glucosemeter besteld. Deze bestelling verliep echt moeizaam. Door de klantenservice werd contact opgenomen. De klacht die wij hadden werd serieus genomen en opgelost. Als ieder bedrijf zo zou reageren dan hoeft de belbundel van Kassa niet meer te bestaan.
Revue originale
Mijn echtgenote heeft een starterset voor een glucosemeter besteld. Deze bestelling verliep echt moeizaam. Uiteindelijk kwam het bestelde binnen. Wel met de verkeerde naam. In de starterset zaten enkele teststrips, dus gelijk een doosje extra strips besteld. Op het moment dat mijn echtgenote deze wilde gebruiken, dagcurve, bleken dit de verkeerde te zijn. Direct gebeld met de klantenservice. De dame die ik aan de lijn had, vond dat fouten gemaakt mochten worden. Ik vind dat juist met medische apparaten en dergelijken geen fouten gemaakt mogen worden. Zij vond ook dat nadat ik dit diverse had herhaald dat ik te veel had gezegd.
mijn bestelling was heel goed de levering was optijd en alles was ok voor de betaling ging het minder vlot ik betaalde met de gegevens die ik had gekregen en de dag erna stond het bedrag terug op mijn reke ning ik had de verkeerde banknummer gekregen ik heb dan contact opgenomen en heb dan pas het goede rekening nummer gekregen en heb opnieuw betaald met succes het enige wat ik mij afvraag is waarom het juist nummer niet werd gegeven van bij de levering
Beste Maria, Jammer om te lezen dat uw betaling niet helemaal goed ging de eerste keer. U heeft gekozen voor achteraf betalen via Billink. dat betekent dat u de factuur vanuit Billink krijgt. Op deze factuur staat duidelijk het rekeningnummer vermeld. Wat wij zien is dat u per abuis op uw overschrijvingskaart de letters bij het Ibannummer met BE had geschreven en niet NL dus vandaar dat de bank u de melding heeft gedaan dat zij niet het bedrag konden overmaken. Gelukkig na contact met onze klantenservice hebben wij u het juist banknummer nogmaals doorgegeven waarna de betaling wel is gelukt. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat het niet meteen goed gaat. Alle andere keren dat u bij ons heeft besteld is wel gelukkig alles goed verlopen dus we gaan ervan uit dat bij de volgende keer weer de betaling probleemloos gaat verlopen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
zogauw ik weer nodig heb besteld ik het maandverband van tena weer,ha zo door misschien ook even stunten met de prijs haha
Gewoon in orde, snelle afhandeling en levering.
Alles zeer correct !
Vlotte levering service niets op aan te merken alles netjes verpakt en zeer klantvriendelijk zoals de koeriers die langs kopen top team!bedankt.Roger
heb nog niets ontvangen dus kan ik ook geen mening geven
Beste Ton, Wij hebben contact met u opgenomen aangezien wij van u in ons systeem maar 1 bestelling van u hebben kunnen vinden die dus wel netjes is uitgeleverd zoals afgesproken. U heeft deze beoordeling ingevuld aan de hand van die bestelling maar u heeft aangegeven dat u afgelopen zaterdag bij ons een bestelling zou hebben geplaatst en die heeft u nog niet ontvangen. Wij hebben u gevraagd omdat wij maar 1 bestelling kunnen terugvinden om na te kijken of u een ordenummer zou kunnen doorgeven maar helaas is dit niet gebeurd waardoor wij concluderen dat u de bestelling waarschijnlijk zoals we al vermoeden ergens anders heeft geplaatst. Jammer is dat wij nu een beoordeling hebben ontvangen die niet betrekking heeft op een bestelling bij ons maar dat kan wel eens gebeuren. wat betreft de eerste bestelling; u heeft besloten omdat product te retourneren naar ons en dit product hebben we dan ook al lang terug ontvangen. Wij hopen in ieder geval dat u tevreden bent over de afhandeling van het retourpakket. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
De wringer werkt uitstekend, het doekje gaat er kletsnat doorheen en komt er een beetje vochtig uit zodat je vochtig kunt afnemen zonder het nog eens na te drogen. Perfect dus om je handen te ontzien. De antislip mat 14 cm doorsnee en de Potopener Antislip Tenura zijn een zeer handige combinatie waardoor de handen veel minder kracht hoeven uit teoefenen en draai je de pot veel gemakkelijker open.
Vandaag besteld is volgende dag al binnen.
Al verschillende malen iets besteld en altijd correct afgehandeld. De Laatste keer zelfs gebeld omdat door omstandigheden mijn bestelde artikelen later geleverd zouden worden. Heel correct. Ben zeer tevreden.
Beste Heleen, Fijn om te zien dat u zo tevreden bent zelfs ondanks dat bij de laatste bestelling de producten niet meteen konden worden uitgeleverd. Het kan wel eens voorkomen dat onze voorraad in ons depot niet meer voldoende is om een bestelling uit te leveren. Wij zullen dan altijd contact opnemen met de klant om dit door te geven en de keuze aan de klant te laten om oftewel te wachten op de bestelling of de bestelling te annuleren. Wij zij daar zeer transparant in. Belangrijk vinden wij open communicatie hierin. Wij hopen dan ook dat wij u bij een volgende bestelling ook weer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
9 Sylviuslaan
Groningen 9728 NS
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.