Pluspunten
Hele snelle reactie op mails. Bij stockbreuk werd er contact opgenomen of ik wou wachten op bestelling of annuleren.
Pluspunten
Mijn e-mail werd direkt beantwoord en de catalogus, waar ik om vroeg, werd ook met de bestelling meegegeven.
Pluspunten
snelle levertijd
Verbeterpuntenverzending controleren, was foute bestelling geleverd.
Beste mevrouw C. Mulder, Dank u wel voor uw beoordeling. Wij vinden het natuurlijk vervelend dat u per abuis niet de correcte bestelling heeft ontvangen. Nadat u dit heeft gemeld hebben wij ook meteen actie ondernomen om te zorgen dat u zo snel mogelijk wel het juiste product in huis kreeg. In een enkel geval kan het wel eens voorkomen dat per abuis een verkeerd product verpakt wordt. Natuurlijk mag dit niet gebeuren. Wij nemen uw verbeterpunt mee om te kijken naar onze leverprocessen om te kijken of we in de toekomst dit kunnen voorkomen of veranderen Wij hopen in ieder geval dat u tevreden bent over de oplossing die wij hebben aangeboden en de snelle afhandeling hiervan. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
Verbeterpunten
Een Novo Cup drinkbeker (maakt het mogelijk om liggend te drinken) besteld voor me vader maar de drinkbeker voldoet niet aan de eisen. Er komt geen druppel drinken uit. Je moet een ENORME zuigkracht hebben wil je kunnen drinken. Mijn vader is doodziek en we dachten hier de juiste drinkbeker gevonden te hebben omdat gewoon drinken niet meer gaat. Heel jammer weggegooid geld.
Beste meneer G. van den Broek, Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat u niet geheel tevreden bent over het product wat u bij ons heeft gekocht. Natuurlijk vinden wij dit vervelend om te horen. Wij hebben met u contact opgenomen om tips van de leverancier voor te leggen om het probleem met de beker te verhelpen aangezien deze beker speciaal is ontwikkeld om juist liggend te kunnen drinken. Tip is om het lipje van de beker open te zetten om de circulatie te bevorderen. Zou het probleem zich blijven voordoen dan staan wij altijd open om samen met u naar een andere oplossing te kijken. Wij hebben geen reactie meer van u ontvangen en gaan ervan uit dat het probleem dan ook verholpen is. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
Pluspunten
Snelle levering, helaas verkeerd product geleverd. Er is wel een antwoordnummer gegeven om de verkeerd geleverde zending gratis te retourneren, maar helaas werd een verkeerde postcode gegeven. Bij het PTT afleverpunt gekomen, werd de zending niet geaccepteerd. Dus weer naar huis om contact op te nemen met Hulpmiddelwereld. Alles bij elkaar, kan ik Hulpmiddelwereld niet het predicaat "klantvriendelijk" geven
VerbeterpuntenIk heb een antwoordnummer om naar terug te sturen ontvangen, nadat ik telefonisch contact heb opgenomen over de verkeerde levering. Toen ik vroeg of geregeld kon worden dat de zending verstuurd kon worden zonder dat ik daarvoor moest tekenen bij ontvangst kon dat niet. Dit betekent dus dat ik weer een dagdeel thuis moet plannen (op mijn conto) terwijl de reden daarvoor is dat Hulpmiddelwereld een fout product heeft geleverd. Men gaf simpel aan dat men het niet kon regelen. Ze gaven aan dat het zo geregeld was met Post.nl. Nadat ik had aangegeven dat Hulpmiddelwereld de opdrachtgever is van de verzending en ze dus wel degelijk die mogelijkheid hebben, kwam er een wazig verhaal dat alles door derden werd geregeld. Kortom, erg teleurstellend en niet klantvriendelijk m.i.
Beste heer A. Lemans, Dank u wel voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Na telefonisch contact hebben wij u inderdaad ons antwoordnummer gegeven om het product gratis te retourneren. Natuurlijk horen wij onze klanten de goede adresgegevens hiervoor te geven. Wij hebben natuurlijk ervoor gezorgd dat u meteen het goed product wel zou ontvangen. Wat betreft dat er bij levering pakket getekend moet worden heeft te maken dat dit een duurder product betreft en dat wij alsook uzelf verzekerd bent van aflevering product. Wij zullen natuurlijk uw verbeterpunten meenemen om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
Pluspunten
Ik werd GEBELD omdat iets niet voorradig was en dit later verzonden zou worden. Fantastisch hoor.
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Zéér tevreden
VerbeterpuntenZéér tevreden
Pluspunten
betrouwbare service. Levering was slordig gedaan door postbedrijf. Deze gaf foutief afwezigheidsadres.
Pluspunten
Heel vriendelijk, servicegericht personeel
Pluspunten
uitgebreid assortiment
Pluspunten
makkelijk en doelgericht snelle levering
Pluspunten
Telefonisch contact gehad kon mijn artikel gelijk opsturen
VerbeterpuntenWeet niet wat er aan de smartphone is geweest heb hier over geen communicatie gehad Dat is een verbeter punt
Pluspunten
Producten die ik ontvangen heb zijn van zeer goed kwaliteit. Ik zal hier voor mijn artrose zeer veel baat bij hebben in het dagelijkse gebruik.
VerbeterpuntenDe producten waren keurig verpakt in een kartonnen doos. Het viel alleen wel op dat de doos nogal in elkaar gedrukt zat als een waaier effect. Ik weet zeker dat u het zo niet afgeleverd heeft bij Post.nl. Ik heb geprobeerd hen te bellen maar ik krijg elke keer een voice mail te horen waarbij ik het bandje kan inspreken om mijn klacht te melden. Misschien heeft u andere ingangen om het bij hen te melden want ik krijg ze niet live aan de telefoon.
Pluspunten
goed assortiment , goede prijzen en het bestel en afhandelingsproces ook prima voor elkaar
Pluspunten
product oke
Verbeterpuntenherinneringsmails zijn bijzonder irritant en hebben ervoor gezorgd dat ik niet meer bij jullie zal kopen. ook staat er nergens een link waar ik kan uitschrijven op jullie mailing. Doe er iets aan!
Beste heer F. Vanderhaeghen, Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen het helemaal dat u het irritant vindt om blijkbaar meerdere herinneringsmails te ontvangen. Laten wij voorop stellen dat dit absoluut niet onze opzet is geweest. Natuurlijk zijn wij meteen gaan kijken waar dit aan ligt en kunnen u meedelen dat er intern iets is aangepast waardoor een klant de eerste keer een verzoek tot beoordeling krijgt 5 dagen nadat een bestelling is voltooid. Is er dan nog geen beoordeling ingevuld dan zal er eenmalig na 4 dagen een herinnering worden gestuurd. Natuurlijk vinden wij het jammer dat u de beoordeling heeft gebaseerd op de herinneringsmails die u heeft ontvangen i.p.v. het product te beoordelen. We begrijpen dat het product in uw ogen oké is en daar zijn we natuurlijk blij om. Wij hebben u via e-mail op de hoogte gesteld van de nieuwe werkwijze m.b.t. herinneringsmails en hopen dan ook dat dit in de toekomst bij u alsook onze andere klanten beter zal verlopen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld
9 Sylviuslaan
Groningen 9728 NS
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.