wij blijven klant !!!

de producten zijn heel correct en vlot geleverd! blijven klant!

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en een goede prijs voor rolstoel

Snelle toezending. Een goede prijs en de rolstoel voldoet aan de gestelde verwachting. Al met al - ik ben zeer tevreden en MediReva is een aanrader voor medische hulpmiddelen.

Supersnelle hulp

Ik had per vergissing een letter in mijn mailadres vergeten, waardoor mijn bestelling niet werd bevestigd, en ik dus niet, wist hoe het ermee voorstond. Toen ik mijn fout bemerkte werd bij contact met klantenservice (geen wachttijd!!) alles in 1 minuut rechtgezet door de zeer vriendelijke en correcte medewerkster. Kortom, zo wil je graag geholpen worden.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Van de kant van uw bedrijf uit, niets dan lof,

bij laatste levering wel veel problemen met Postnl-; pakket blijkt gewoon verdwenen te zijn. Wél goed en snel opgelost door n ieuwe zending van uw kant,( is weliswaar nog niet aangekomen op maandag middag) groet, Walter

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor uw hulp na het niet/teruggezonden pakket.

Na geen bevestig ontvangen en ging het pakket retour. Dank zij 1 telefoontje na 1 dag geregeld en ontvangen. Bedankt Daan. Vr.gr. Frans

goed maar

vorige week een bestelling gedaan en alles goed ontvangen. jammer is dan wel dat er vandaag een mail komt met extra korting. dus had beter vandaag kunnen bestellen.

vlot en correct

makkelijk te bestellen en vlot in huis. De verpakking: meestal een te grote doos om een kleinere. Dat is voor mij niet nodig.

SUPER

Heel tevreden over mijn bestelling zeer goed en verzorgd verpakt en snel geleverd

is goed

afhankelijk van de bezorger of het pakketje boven (1e Etage) wordt bezorgd. mw Vergouwe is slechthorend en zo goed als blind met haar bijna 95 jaar. dan is het wel zo prettig dat de bezorger hier rekening mee houdt en even de tijd geeft om de deur te openen of de doos in de portiek zet. vermoedelijk hebben jullie geen invloed op de bezorgdienst.

Perfecte levering

Snelle levering, keurig verpakt

• Betrouwbaarheid

Eerder al besteld bij jullie , nu ik zelfstandig werk bestel ik vaak voor patiënten aangezien er zen vlotte levering is. Iedereen tevreden met de prijs ook. Goede website ook.

altijd goed

altijd goed geweest tot vorige week ik iets verkeert had besteld en kreeg ik weinig antwoord en was het niet gemakkelijk om te ruilen ik hoop dat het nog goed komt mvg vangestel ingrid

• Betrouwbaarheid

Beste mevrouw Van Gestel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mijn collega heeft vandaag al contact met u gehad en zoals aangegeven kunnen we uw retour pas behandelen als het bij ons ontvangen wordt. U zult het uiteraard eerst moeten (laten) opsturen door uw familielid. In onze voorwaarden staat duidelijk hoe het vanaf dan zal verlopen, als u daar vragen over heeft dan kunt u ons bereiken. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

betrouwbaar site

Bestelling ok , leverings tijd zoals voorgesteld

• Betrouwbaarheid

Correcte prijs en correcte levering

Zie hierbnoven.

Vlotte levering. Goede prijzen. Veel keuze

Snelle bezorging

Gemakkelijk en vertrouwd,snelle,bezorging.!!

Goede ervaring

Steeds correcte leveringen

• Betrouwbaarheid

Ik heb mijn bestelling tot nu toe nog niet volledig ontvangen

Hopelijk duurt het niet nog langer ! Dus ben zeker niet tevreden

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Els, Excuses dat we u niet op de normale manier hebben ingelicht over de langere levertijd. Inmiddels hebben we contact gehad en onze collega heeft het deel dat nog niet geleverd was voor u geannuleerd. Waar gewerkt wordt, worden helaas fouten gemaakt. Als klanten een mindere ervaring hebben hopen we natuurlijk dat ze ons bellen of mailen zodat we toelichting kunnen geven of het probleem kunnen oplossen. Het bedrag dat gecrediteerd is zal binnen een paar dagen zichtbaar zijn op de rekening waarmee u de bestelling betaald heeft. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

super

Flesjes zijn prima

Voldoet aan alle producten die er in zitten.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

steeds op tijd geleverd

• Betrouwbaarheid

Heel snel en discreet. Je kunt niet zien wat er in het pak zit.

• Betrouwbaarheid

Correcte afhandeling. Bij telefonisch contact : grote hulpvaardigheid en zeer vriendelijk!

• Betrouwbaarheid

prettige behandeling van mijn bestelling. Neutrale doos

ook fijn dat er een bon bij wordt geleverd zodat ik de kosten kan doorgeven aan de verzekering,

• Betrouwbaarheid

Beste mevrouw Scholtes-Groot, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Onze artikelen worden in veel gevallen met neutrale omdoos geleverd. Ook zit er altijd een pakbon bij elke bestelling. Mocht u om welke reden nog iets anders wensen (bijv. een factuur) dan kunt u contact met ons opnemen en helpen de collega's van Klantenservice u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.