Filters

10

Goede service, snelle levering

Er ging iets mis met de bestelling, ik werd meteen gemaild met een alternatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste JW, Dank u wel voor uw bestelling bij Hulpmiddelwereld. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de snelheid en de correctheid om u op de hoogte te stellen dat het product wat u heeft besteld niet kon worden uitgeleverd en dat wij voor u naar een goed alternatief product hebben gezocht en u dit hebben aangeboden. Indien wij een product niet direct kunnen uitleveren door diverse omstandigheden dan nemen wij altijd contact op met onze klant om dit te bespreken alsook te kijken of wij een alternatief product kunnen aanbieden. In sommige gevallen gaat dit niet en dan laten wij de keuze aan de klant of men wilt wachten op de bestelling of de bestelling wilt annuleren. Belangrijk vinden wij om hier open, snel en adequaat in te communiceren. Wij vinden belangrijk dat onze service goed is en dat klanten ons als een betrouwbaar bedrijf zien die meedenkt met zijn klanten. Wij hopen dan ook dat wij u bij een volgende keer als u een hulpmiddel nodig heeft wij u weer van dienst mogen zijn. Onze klantenservice helpt u graag! Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

5

Slechte klantenservice. Worden fouten gemaakt door onoplettendheid.

Nieuwe rollator gekocht provo zwart. Helaas niet nodig. Meerdere keren gebeld voordat retour adres werd gestuurd. Uiteindelijk verzonden had men het over een artikel die ik niet had gekocht. Foutje!

  • Aanbevelen? Nee
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste M., Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de algehele afhandeling van uw bestelling. Natuurlijk willen wij dit graag oplossen en gaan wij dan ook even contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

9

Geweldig!

De inklapbare wandelstok voldoet aan de gestelde eisen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste meneer J., Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de door u bestelde inklapbare wandelstok. Wij bieden een grote diversiteit aan wandelstokken aan zodat bijna voor iedereen er wel een geschikte wandelstok bij ons te vinden wel. Daarnaast is het altijd mogelijk als men niet precies weet welke wandelstok te bestellen om contact op te nemen met onze klantenservice zij kunnen dan verder helpen/adviseren om de juiste keuze te maken. Verder wordt ons assortiment altijd uitgebreid met nieuwe wandelstokken. Wij hopen in ieder geval dat u geniet van de bewegingsvrijheid die deze wandelstok u geeft. Graag helpen wij u dan ook weer bij een eventuele volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

8

Goed

Het voldoet goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
2

Nemen geen verantwoording voor foute info op Bol.com

Ik bestelde een ondersteunende Beige arm/ nek/ schouder band . Die kan ik overal kopen! Die van hen op Bol.com had een betere zomerse kleur, Beige. Besteld en betaald zou volgende dag of dag erna komen. Niet dus. Na e-mail over het product , met foto van wat ik besteld had’Beige’ band, arriveerde er een zwarte. Bol.com verwees mij naar hen en die weer terug naar Bol.com. Niemand nam verantwoordelijk. Met gebroken ledematen kan ik niet naar Post.nl voor return!! Daarom online besteld in de eerste plaats! Enfin dan blijkt dat die band niet in beige te leveren is Vandaar die zwarte…. geen fijne ervaring met mensen van klantenservice.

  • Aanbevelen? Nee
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw A., Wij hebben ondertussen contact met u opgenomen m.b.t. de verkeerde kleur sling die aan u is geleverd. Het blijkt dat u via Bol.Com heeft besteld en zij hebben op hun website twee kleuren afgebeeld staan namelijk beige en zwart. Nu is helaas alleen de kleur zwart verkrijgbaar. Op onze eigen website staat alleen maar de kleur zwart afgebeeld. Wij hebben ondertussen contact opgenomen met Bol.Com om de afbeelding met de beige kleur per direct te verwijderen zodat het voor de klanten die via Bol.Com bestellen ook duidelijk is dat deze sling alleen maar in zwart is te verkrijgen. U heeft ondertussen de sling reeds geretourneerd en wij hebben u voor het ongemak een kleine tegemoetkoming aangeboden omdat wij de hele situatie heel vervelend voor u vinden. Wij hopen dan ook dat u tevreden bent over de verdere afhandeling en dat wij onze klanten zeker serieus en onze klanten tevreden willen houden wat u dient zeker altijd het juiste product te ontvangen. Wij hopen dan ook dat wij u in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld Beste mevrouw A., Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de algehele afhandeling van uw bestelling. Natuurlijk willen wij dit graag oplossen en gaan wij dan ook even contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

9

Geweldige service en telefonisch zeer behulpzaam

Had nederlands sprekende klok besteld. In de doos (waarop nederlandstalig stond vermeld) zat helaas een engels sprekende klok. Gemakkelijk geretourneerd en na enkele dagen kreeg ik de juiste klok. Klok heeft een grote drukknop waarna, als je die indrukt, door een duidelijk en beschaafd nederlands sprekenke vrouw de tijd, dag en maand wordt gezegd. Mijn 87 jarige dementerende partner is er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste A., Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze omruilservice aangezien u per abuis i.p.v. een Nederlands sprekende klok een Engelstalige klok heeft ontvangen wat natuurlijk absoluut niet de bedoeling is. Na onderzoek blijkt dat onze leverancier per abuis in enkele dozen een Engelstalige klok heeft verpakt terwijl dit een Nederlandstalige moet zijn en wat ook op de doos staat. Heel vervelend en daarom doen wij absoluut niet moeilijk om de bestelling om te ruilen want u dient wel het juiste product te ontvangen. Gelukkig hebben wij het snel kunnen oplossen en wij zijn blij om te lezen Nederlandstalige klok dan ook goed bevalt en dat uw partner hier heel erg blij mee is. Wij hopen dan ook dat u zo tevreden bent dat u bij de volgende keer als u een hulpmiddel nodig heeft aan ons denkt. Onze klantenservice helpt u graag dan graag verder. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

10

Geweldig

Goede service en informatie, duidelijk en heldere brochure en website. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste A. Dank u wel voor uw bestelling bij Hulpmiddelwereld alsook uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en snelle levering. De brochure is bedoeld om u een kijkje te geven in ons assortiment want wij bieden natuurlijk heel verschillende hulpmiddelen wie weet zit daar nog wel iets bij wat u nodig heeft of u kan helpen bij de dagelijkse dingen. Wij proberen ons assortiment ook altijd zo goed mogelijk uit te breiden met nieuwe producten. Voor het gehele assortiment kan men een kijkje nemen op onze website www.hulpmiddelwereld.nl Graag helpen wij u ook bij een volgende bestelling. Onze klantenservice zit voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

7

Top na snelle reactie op 1 ste recensie

Bestelling geplaatst echter 3 verbeterpunten: 1: gratis levering onder 50,- is pluspunt ( of is dit alleen bij eerste bestelling?). Na reactie: mooi dat Tena dit al bij €20,- doet! Minpunt voor andere leveranciers. Beter als Hulpmiddelwereld hier 1 beleid in maakt, duidelijk voor consumenten. 2: wou graag achteraf betalen aangezien ik jullie bedrijf niet ken! Jullie adverteren dat dit mogelijk is: ècht niet!!! Dus blijft het voor mij nu gissen of geleverd wordt….Na reactie: mijn fout, wil gratis achteraf betalen. Zijn bedrijven die daar niets voor rekenen: klantvriendelijk en geeft vertrouwen. Misschien eens om de tafel met tussenbedrijf?!?! 3: al 4 mails ( bestelling- recensies- klant leren kennen- bedankje bestelling)! Maak volgorde anders qua mails1 bestelling 2 wanneer levering ( weet dit nog niet na 4 mails uwerzijds!) en dan kun je rest doen na levering!!! Na reactie: jullie zeggen hier intern werk van te gaan maken om dit beter op elkaar af te stemmen: dat zou idd beter zijn! Dus voor nu beveel ik jullie zeker (nog) NIET aan! Er valt nog niets aan te bevelen en dat is snel te verhelpen door wijziging strategie. Na reactie: Ik voel me als klant gehoord en dat is zeker wat waard. En krijg een bonus voor mijn 1 ste beoordeling : top!!! Denk wel dat de levering vrijdag besteld, dinsdag geleverd iets sneller zou kunnen, maar voor de rest dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste A, Wat fijn dat wij na persoonlijk contact en uw aangegeven verbeterpunten alsnog uw beoordeling heeft herzien. Wij vinden het belangrijk om onze klanten tevreden te houden en wij vinden ook belangrijk dat klanten aangeven als ze niet tevreden zijn want alleen zo kunnen wij eventueel onze service verbeteren. Wat betreft de uitlevering; u heeft vrijdagmiddag laat besteld en in het weekend zijn wij gesloten waardoor de bestelling pas op maandag wordt verwerkt en dat verklaart de uitlevering op dinsdag. Als u doordeweeks voor 16.00 uur besteld heeft u het wel de volgende dag in huis. Natuurlijk hopen wij u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Wij helpen u graag! met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

10

Uitgebreide collectie van uitstekende hulpmiddelen

Na het zoeken van een time timer zijn we op de website van hulpmiddelen terecht gekomen. Door hun uitgebreide collectie en duidelijke productomschrijving hadden wij snel de timer gevonden die voldeed aan onze wensen. De dag na het bestellen hadden we de timer al in huis en zat er zelfs al een batterij in die er niet standaard bij geleverd wordt. Inmiddels gebruiken we de time timer met veel plezier en gemak. Al met al een zeer fijne eerste ervaring met deze online winkel. Mochten we in de toekomst nog hulpmiddelen nodig hebben dan zullen wij zeker weer op deze website kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
10

Prima winkel

Prima webwinkel! ⁷

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Hulpmiddel wereld.nl "eerlijk en betrouwbaar"

De bestelling is zoals omschreven op tijd , en product die je koopt altijd om te ruilen bij verkeerde keus. Betaling gaat veilig en snel! Super zoals alles verloopt, "eerlijk en betrouwbaar"

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste H., Dank u wel voor uw bestelling bij Hulpmiddelwereld alsook ook uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service en dat u ons betrouwbaar vindt en dat zijn wij ook een betrouwbaar bedrijf dat probeert alle afspraken zo goed mogelijk na te komen. En stel dat een product dat u heeft besteld niet aan uw verwachting voldoet dan heeft u inderdaad de 30 dagen bedenktijd. Let wel dat het product dan wel in goede staat is en gooi nooit de verpakking direct weg want bij retournering zal de originele verpakking erom moeten zitten. Wij hopen in ieder geval omdat u zo tevreden bent dat wij u ook bij een volgende keer van dienst mogen zijn. Onze klantenservice staat voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

10

Fantastisch!

Snelle levering van een mooie sticker voor mijn Freestyle Libre 2 Sensor

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
1

Lange levertijd slechte service

Een bestelling gedaan.. en van beloofde levering binnen 24-uur komt niks terecht. Uiteindelijk gebeld maar ook dan kom ik geen stap verder. De telefoniste verwacht dat de levering Niet maandag maar waarschijnlijk woensdag plaatsvindt. Op mijn opmerking dat het gaat om een artikel voor pijnbestrijding en dat ik wel graag wil weten of het artikel wel geleverd wordt morgen omdat ik aan waarschijnlijk niks heb volgt weer dezelfde riedel dat het druk is bij de leverancier en dat ik het artikel waarschijnlijk morgen krijg. Waarschijnlijk.. en of je nou pijn hebt of niet.. waarschijnlijk.. En of ik de bestelling kan annuleren weet ook niet zeker.. want als het artikel al ingepakt is komt zo de track en trace code en komt het waarschijnlijk morgen en kan ik dus niet de bestelling annuleren.. Bellen naar de leverancier voor duidelijkheid wil ze ook niet..b Kortom hele hele hele slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste Fr. Wij hebben in de tussentijd contact met u opgenomen en de situatie met u besproken. Het bleek dat u op zondagavond besteld heeft waardoor de bestelling op maandag verwerkt is geworden. Nu bleek dat onze leverancier van waaruit de bestelling werd verzonden wat vertraging heeft opgelopen. In een enkele keer kan dit voorkomen. Het ging hierbij om een vertraging van een dag want u heeft de bestelling op woensdag ontvangen terwijl u deze op dinsdag zou moeten krijgen. Dus 1 dag vertraging. Wij proberen de levertijden zo goed mogelijk op onze website aan te passen als wij hiervan op de hoogte worden gesteld door onze leveranciers. Dat hebben wij dan ook gedaan en er staat bij diverse producten een levertijd van 1 tot 2 werkdagen nu op onze website. Helaas zijn wij alsook de leveranciers in het weekend gesloten en kunnen wij de levertijd in het weekend niet aanpassen dit gebeurt dan gelijk na het weekend. Nogmaals onze excuses voor de overlast. Wij hebben met u besproken wat we eventueel anders kunnen doen in de toekomst en ook even gekeken naar een eventuele tegemoetkoming. Wij hebben dus ons uiterste best gedaan om u inzicht te geven in de gehele situatie van uw bestelling met aansluitend ook een tegemoetkoming aangeboden. Helaas blijft dit onvoldoende cijfer ondanks alle moeite die wij hebben gedaan gewoon staan en dat is verder ook geen probleem want is zoals u het ziet en voelt. Wij hopen toch dat u ondanks de slechte ervaring maar ook de goede opvolging daarna vanuit ons alsnog een keer zult besluiten om een bestelling bij ons te plaatsen. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld Beste Fr. Dank u wel voor uw beoordeling. Wij betreuren dit cijfer en nemen dan ook even contact met u op om samen te kijken naar een passende oplossing want wij willen natuurlijk dat u wel tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

3

teleurstellend

Artikel was niet wat ik er van verwachte. douche krukje bleek een dekje voor een douche krukje te zijn. Retour gezonden maar dat koste mij 7, 25 omdat ze retour zending onder de 50, 00 niet wordt vergoed. Staat in de kleine lettertjes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste N. Dank u wel voor uw beoordeling . Jammer dat het product niet is wat u verwachtte maar wij zien inderdaad dat u niet een douchekruk heeft besteld maar alleen een zitting voor desbetreffende douchekruk. Bij het product op de website staan bij de opties de diverse mogelijkheden waaronder ook de douchekruk zelf dat is de eerst regel bij de opties de overige opties zijn zittingen in twee kleuren. Is iets niet geheel duidelijk op onze website neem dan even contact op met onze klantenservice zij kunnen u altijd helpen om het juiste product te bestellen. Wij vinden het jammer dat u niet even persoonlijk contact met ons heeft opgenomen om aan te geven dat u het verkeerde product heeft besteld want dan hadden wij kunnen kijken voor u hoe dit op te lossen. U heeft besloten om het product zelfstandig naar ons te retourneren en ja dan klopt het dat bestellingen onder de €50,00 de retourkosten voor rekening van de klant zelf zijn. Dit staat ook heel duidelijk vermeldt in de retourvoorwaarden op onze website. Wij raden altijd aan om vooraf aan een bestelling de retourvoorwaarden even goed door te lezen zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Wij hadden graag met u samen willen kijken wat aan de verkeerde bestelling te doen en hoe voor u op te lossen dat u wel het juiste product zou krijgen maar helaas is dit niet meer mogelijk daar het al retour is gestuurd en u het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten naar u is overgemaakt. Dus u heeft uiteindelijk zelf maar € 3,00 betaald aan retourkosten aangezien de verzendkosten bij uw bestelling van € 4,95 ook zijn gecrediteerd. Wij raden al onze klanten aan in zulke situaties, vragen, klachten etc. altijd even contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen kijken naar een passende oplossing want tenslotte service staat bij ons op nummer 1. Wij hopen toch ondanks deze ervaring en uitleg wij u eventueel een volgende keer toch weer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

10

Prima informatieve website: razendsnelle levering

Fijne zitkussen tegen zeer scherpe prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
9

Aanrader

Prima snelle levering uitstende producten

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
10

Snelle levering van een perfect product!

Snelle levering van een perfect product!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
10

Uitstekende en snelle service

Leveren snel. En de service medewerkers zijn coulant en goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
10

Perfecte lichtgewicht rollator

We zochten voor mijn moeder een lichtgewicht rollator die makkelijk in te bouwen is. Die vonden we bij Hulpmiddelwereld.nl. Het grote voordeel is dat deze rollator ingevouwen beneden in de hal kan blijven staan, zonder dat je moeite hoeft te doen om er langs te lopen. Daarnaast is de rollator erg makkelijk ik te klappen en achter in zelfs hele kleine kofferbakken te leggen. Een goede koop voor een prima prijs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste R., Wat fijn om te lezen dat u bij ons de juiste rollator heeft gevonden voor uw moeder. Wij bieden inderdaad een grote diversiteit aan in rollators van o.a. lichtgewicht tot zwaardere modellen, makkelijk opvouwbaar, diverse accessoires etc. In uw geval heeft u gekozen voor een lichtgewicht die ook nog eens opvouwbaar is waardoor deze voor uw moeder makkelijk onder in de gang kan blijven staan en zij hem kan gebruiken wanneer nodig zonder dat ze al teveel moeite hoeft te doen om deze uit te klappen. Dat geeft zowel voor u alsook uw moeder een fijn maar ook veilig gevoel en daar gaat het om. Wij proberen altijd een zo goed mogelijk assortiment aan te bieden tegen ook aantrekkelijke prijzen. Indien men geen keuze kan maken uit ons assortiment of men vragen heeft dan staat er een klantenserviceteam klaar die al uw vragen kan beantwoorden en samen kan kijken welke rollator bijvoorbeeld geschikt zou zijn. U bent in ieder geval geslaagd om de juiste rollator te vinden. Wij hopen dan ook dat uw moeder veel loopplezier ermee zal beleven en natuurlijk dat wij u eventueel bij een volgende keer als u een hulpmiddel zoekt weer mogen helpen. Ons klantenserviceteam zit voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

2

kapot apparaat geleverd

Beetje knullig van jullie. Heb ik een correspondentie over dit product en het teruggestuurd omdat het niet werkte en dan vraag je mij of ik tevreden ben. Kun je eens gaan nadenken of dit een goede manier is om reacties van klanten te vragen? Het kan echt beter!

  • Aanbevelen? Nee
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste J., Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Wij hebben dan ook even naar u bestelling gekeken en het blijkt dat u een Nederlands sprekend Atomic horloge had besteld. Na ontvangst bleek dit horloge niet de correcte tijd aangaf en dat hij ook niet het signaal zou kunnen vinden. U heeft inderdaad contact opgenomen met onze klantenservice en die heeft geprobeerd om de tijd samen met u wel goed te zetten. Omdat u niet geheel tevreden was over dit product wat wij wel kunnen begrijpen hebben wij u ook aangegeven dat u het retour kunt sturen aangezien u altijd de 30 dagen bedenktijd heeft. Dit heeft u dan ook gedaan en op uw verzoek hebben wij het volledige aankoopbedrag aan u gecrediteerd. Wij vinden het dan ook jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de aankoop ondanks dat wij ons uiterste best hebben gedaan om u te helpen en u ook netjes en snel het volledige aankoopbedrag hebben teruggestort. Dat u het een beetje jammer vindt dat wij om een beoordeling vragen is dat wij al onze klanten de vrijheid willen geven om te kunnen reageren nadat ze het product hebben ontvangen en uitgeprobeerd. Dit kan ook wel eens betekenen een negatieve beoordeling en daar kunnen wij alleen maar van leren en onze service proberen nog meer te verbeteren. Wij hopen toch dat u wel tevreden bent over de retourprocedure en de terugbetaling en ondanks dit voorval hopen wij u misschien in de toekomst alsnog een keer te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

10

Ruime keuze, snelle levering

Ruime keuze aan hulpmiddelen tegen scherpe prijzen. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
2

Raden naar het gewicht.

De weegschaal wordt geleverd met een testbatterij. We hebben deze direct vervangen door een nieuwe. Als ik mij ga wegen geeft hij de eerste keer een gewicht, afstappen en hij geeft een error. Weer opstappen en hij geeft standaard één kilo minder gewicht aan. Én als ik voor een andere ondergrond kies (steen i.p.v. laminaat) geeft hij weer andere waarden aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste G., Dank u wel voor uw aankoop bij Hulpmiddelwereld alsook uw beoordeling. Heel vervelend om te lezen dat de weegschaal niet naar behoren functioneert. Wij hebben aan de hand van uw beoordeling contact met u opgenomen om te kijken wat er precies mis is met deze geleverde weegschaal. Het bleek inderdaad dat deze na wat functies uitgevoerd te hebben deze niet naar behoren werkt. Wij hebben u voorgesteld om het product te retourneren en samen met u besloten om u een nieuw exemplaar op te sturen. Vervelend was dat de nieuwe weegschaal niet meteen uitgeleverd kon worden omdat het product niet voorradig was u heeft dan ook even erop moeten wachten. De nieuwe weegschaal is ondertussen naar u opgestuurd en wij hebben u per e-mail nog gevraagd of deze wel in orde was. Wij hebben verder geen reactie ontvangen dus gaan ervan uit dat deze weegschaal wel goed functioneert. Belangrijk is dat onze klanten voordat ze een beoordeling plaatsen en een product voldoet niet om eerst even contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij altijd de mogelijkheid krijgen om te kijken naar een passende oplossing want tevreden klanten vinden wij belangrijk. Dus wij reden u aan dat als zich de volgende keer iets voordoet en u bent niet tevreden neem dan even meteen rechtstreeks contact op met onze klantenservice want op deze manier kunnen we laten zien dat wij er alles aan doen om onze klanten tevreden te houden en op die manier kan men ons een positieve beoordeling geven. Ondanks deze ervaring hoop ik dat u wel tevreden bent over de opvolging en dat wij u ook bij een volgende keer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

10

Had ik het maar eerder geweten

Ben zeer tevreden met mijn rollator. Op één, twee, drie te monteren en het is echt prettig om er buitenhuis met rond te rijden. Mijn buren waren blij om mij terug buiten te zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste L. Schutyser, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de bij ons bestelde rollator. Zeker ook omdat u dankzij deze rollator weer buiten komt en dat u weer een praatje kunt maken met uw buren. Sociaal contact alsook de bewegingsvrijheid zijn zeer belangrijk. Wij bieden inderdaad een groot assortiment aan in rollators die voldoen aan de gestelde productie- en veiligheidseisen want veiligheid vinden wij zeer belangrijk. Ons assortiment is voorzien van bijv. lichtgewicht of zwaargewicht rollators, binnenshuis of buitenshuis rollators of combinatie hiervan, diverse accessoires en ga zo maar door. Wij kunnen stellen dat wij altijd wel een geschikte rollator kunnen aanbieden afgestemd op de wensen van onze klanten. Ons klantenserviceteam kan hierbij altijd een handje bij helpen als men het even niet weet welke te kiezen. Aan de hand van vragen te stellen, kunnen zij de informatie verkrijgen waarna zij een passend advies kunnen geven welke rollator geschikt zou zijn. Dit geldt trouwens voor alle producten die wij aanbieden. Weet u het even niet of zijn er vragen neem gerust contact op met onze klantenservice zij helpen uw graag. Wij wensen u in ieder geval nog heel veel plezier met uw aangeschafte rollator en helpen uw graag ook bij een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

10

Tevreden

Snelle levering van de douche kruk. Kruk voldoet aan onze verwachtingen. Poten in hoogte verstelbaar. Comfortabel zitgedeelte. Lichtgewicht. Dus makkelijk verplaatsbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
7

Keurig en snel bezorgt

Is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd