chaussette sans couture pour pied diabétique

cela fait plusieurs année que j'utilise ces chausettes et je suis très sastisfait j ai donné les cordonnées à mon podologue pour ses patients diabétiques

• Betrouwbaarheid

De bestelling was er vrij snel, en helemaal goed. Zijn er erg blij mee.

• Betrouwbaarheid

Het betalen met Ideal ging stroef en niet soepel

Prima site; die is duidelijk, maar het betalen ging niet goed. Telkens kreeg ik bericht, dat mijn tijd verlopen was. En dat was/is onjuist !! ik heb wel twee mails terug gekregen, maar hoop, dat maar één mail is afgeschreven!! Met vr. gr. J.F.M. Bodddeke

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste J.F.M. Boddeke, Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat de Ideal betaling niet helemaal goed liep bij uw bestelling. U heeft in ieder geval maar een bestelling geplaatst en ook betaald. de andere bestelling is status geannuleerd. Wij gaan in ieder geval even contact met u opnemen om even te informeren waar het precies mis ging zodat wij kunnen kijken waar dat aan ligt. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle en acute levering

Snelle an acute levering. Duidelijke site

Zéér efficiënt!

Eerste zeer positieve ervaring, snel en duidelijk!! Als verzending ook zo goed gaat hebben jullie er een trouwe klant bij!! Hartelijke groet Luc de Vries

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Luc, Wat fijn om te lezen dat uw eerste kennismaking met ons als positief ervaart. Dat waarderen wij zeer zeker. U mag ervan uit gaan dat de verzending zoals vermeld staat op de website nagekomen zal worden en dat u uw bestelling snel in huis zult hebben. Dus bij deze verwelkomen wij u alvast als een trouwe klant erbij. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Vlot en snel besteld

Vlotte bezorging na bestelling

• Betrouwbaarheid

Snel geleverd en goed ingepakt

Dag na mijn bestelling al geleverd. En in een mooi klein passend doosje ingepakt.

• Betrouwbaarheid

vandaag besteld, morgen in huis.....is 3 weken later, niet handig als je iets nodig hebt

misleidend Uiteindelijk goed opgepakt en excuses voor de late levertijd en als tegemoet koming 10% korting. Heel netjes. Zou er volgende keer wel bij zetten als de levertijd langer duurt, dan had ik een andere keuze gemaakt.

• Betrouwbaarheid

Beste M. Simons, Wij hebben ondertussen contact met u opgenomen doorgesproken wat er precies met uw bestelling aan de hand was. Blijkbaar was het product niet voorradig maar waren wij hiervan niet op de hoogte gesteld door de leverancier en dat is dan ook heel vervelend want normaal gesproken zodra wij weten dat iets op backorder staat, nemen wij even contact op met de klant per e-mail of telefonisch. Goede nieuws is dat uw bestelling uiteindelijk is verstuurd. Nogmaals onze excuses voor de miscommunicatie hierin. Wij gaan ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld Beste M. Simons, Dank u wel voor uw beoordeling. Wij gaan even uw bestelling bekijken en gaan dan even contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

uitmuntend

uit de kunst . prima en dat gezien van uit het verleden . van een tevreden klant Jef Bergenhenegouwen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

helder, goed te vinden en te bestellen

snel en goede website.

Heel tevreden!

Eindelijk de voedingsdranken (Pant-based) gevonden die bij me passen en ze zijn heel lekker. Snelle levering, alles heel duidelijk, ik ben zeer tevreden (en opgelucht).

• Betrouwbaarheid

Beste Anastacia, Wat fijn om te lezen dat u bij ons eindelijk een voedingsdrankje heeft gevonden wat bij u past en ook nog eens lekker smaakt. Belangrijk is wel altijd bij medische voeding om in goed overleg met een behandeld arts of diëtiste dit af te stemmen zodat u weet dat u de juiste drinkvoeding gaat gebruiken. U heeft ieder geval nu een adres waar u uw voeding drankjes kunt bestellen. Graag helpen wij u dan ook bij de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

correcte uitvoering

vlotte levering

• Betrouwbaarheid

Ik heb nu voor de tweede keer besteld en ik ben heel eeg tevreden

• Betrouwbaarheid

Beste Patricia, Wat leuk dat jij bij ons al voor een tweede keer hebt besteld en tevreden bent over de algehele service. Dat betekend dat wij toch wel iets goed doen als bedrijf en dat vinden wij fijn om te horen. Wij hopen dan natuurlijk dat u ook nog een derde keer, vierde keer en ga zo maar door bij ons besteld. Wij helpen u in ieder graag hierbij. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Makkelijk bestellen op de site, vlug thuisbezorgd

• Betrouwbaarheid

Prachtige medische schoenen maar.....

Tijdens lopen raakt, bij onze moeder, het klittenband binnenzijde, elkaar en raakt daarbij los en klit rechter- en linkerschoen aan elkaar met als gevolg: vallen

• Betrouwbaarheid

Beste S. van Beek, wat vervelend om te lezen dat de klittenband van de verbandschoenen die u heeft besteld voor uw moeder elkaar aan de binnenkant aanraken en daarbij los raken. Dit is vreemd aangezien de klittenband in principe bovenop de voet begint en dan naar de buitenkant gaat bij beiden schoenen. Wij gaan dan ook even contact met u opnemen om wat meer duidelijkheid te krijgen in wat u precies bedoelt want natuurlijk moet het wel veilig zijn voor uw moeder. Wij zullen kijken om het natuurlijk zo goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Prima levering

Alles goed verlopen

Snelle en acurate levering

Snelle en accurate levering,

Bestelling altijd correct uitgevoerd

Altijd tevreden geweest over de levering.

Vlot en duidelijk

Altijd ptima in orde.

Echt super

Doordat ik het hoekmes heb kan ik gewoon een boterham doorsnijden wat ik eerst niet kon omdat het zo'n pijn deed. Ik ben er super happy mee. BEDANKT!!!

• Betrouwbaarheid

Beste Jolanda, wat fijn om te lezen dat u bij ons het juiste hoekmes heeft gevonden en nu gebruikt. Zeker ook nog om te lezen dat dit mes zorgt dat het snijden van uw boterhammen een stuk makkelijker gaat en dat met veel minder pijn. Dat is ook waarom wij al onze hulpmiddelen aanbieden om het leven van onze klanten een stuk aangenamer te maken en dus ook voor u. Wij zijn in ieder geval blij omdat u zo happy bent weer een blije klant erbij :) Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Kreeg geen korting ; code was ongeldig?. Had er extra een mail over gestuurd,jammer.

• Betrouwbaarheid

Beste Lorette, Dank u wel voor uw beoordeling. De kortingscode die u heeft ontvangen is niet 9ongeldig mar omdat u 10 pakken heeft besteld van een product krijgt u al voordeelkorting waardoor de kortingscode die u heeft ontvangen dan niet werkt. Wij kunnen namelijk geen korting op korting geven wat ook wel begrijpelijk is. U kunt de ontvangen kortingscode alsnog bij een volgende keer gebruiken let wel dat u dit dan gebruikt bij een niet afgeprijsd product. U heeft inderdaad met ons gemaild maar daarin heeft u ons alleen gevraagd waar u de kortingscode moest invullen en daarop is ook antwoord gegeven. Wij gaan in ieder geval zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Société très réactive

RAPIDITER EFFICACITER PRIX INTERESSENT

Na foutje, vriendelijk contact en probleem klantvriendelijk opgelost.

• Betrouwbaarheid

Beste Annet, Dank u we voor uw beoordeling. Blij dat u ondanks dat er iets fout was gegaan. Natuurlijk zullen wij als er iets niet geheel goed is gegaan het altijd even uitzoeken en ook passend voor onze klanten oplossen. Wij vinden het zeer belangrijk om al onze klanten serieus te nemen. Daarbij vinden wij de service natuurlijk ook belangrijk. gelukkig hebben wij het voor u prima kunnen oplossen en bent u ook hier blij mee en geeft u ons een dikke 10. Dank u wel daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Prima.ben heel tevreden

Altijd op tijd bezorgd en goed verpakt.

• Betrouwbaarheid

Vlug geleverd en zeer discreet

Het pakket was vlug geleverd en zeer discreet verpakt