Altijd goed en betrouwbaar

Zeer tevreden met de afhandeling van mijn bestellingen

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd. Het is fijn om te zien dat producten netjes en zorgvuldig door de bezorger aan de deur geleverd worden.

• Betrouwbaarheid

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering. Alleen na levering wel heel erg pushen en blijven vragen om een recensie. De goede recensies komen vanzelf als jullie zo betrouwbaar en snel blijven leveren.

• Betrouwbaarheid

Beste Harm, Dank u wel voor uw beoordeling. Alle klanten krijgen na aankoop inderdaad een uitnodiging om een beoordeling in te vullen en als dat niet gebeurd, wordt er nogmaals een reminder gestuurd. Natuurlijk bent u als klant vrij om te besluiten dit wel of niet te willen doen. Het is een automatische e-mail die wordt verstuurd. natuurlijk zijn wij altijd benieuwd naar de ervaringen van onze klanten alleen zo kunnen wij onze service verbeteren daar waar nodig. jammer dat u dit als vervelend ervaart want dat is wel niet de bedoeling. Wij hopen dan ook dat dit geen reden voor u zal zijn om niet meer bij ons te bestellen want wij begrijpen dat u verder gewoon wel heel tevreden bent. Graag helpen wij u dan ook bij een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

ik ben er tot nu toe heel tevreden

BEST GOED

Vlot en discreet.

Na herhaalde bestellingen, steeds tevreden !

Uitmunttend in één woord

Vriendelijke aan de telefoon, zeer snel en behulpzaam. Zeer klantvriendelijk

• Betrouwbaarheid

Gevarieerd aanbod, snelle levering.

We zijn erg tevreden met de webwinkel van Hulpmiddelen. We bestellen regelmatig extra incontinentie materialen, die buiten de vergoedingen van de zorgverzekeraars vallen. De prijzen zijn gelukkig aantrekkelijk voor de extra materialen.

• Betrouwbaarheid

Beste Vlasta, Dank u wel voor uw beoordeling. Soms kan het wel eens zijn dat extra incontinentiemateriaal nodig heeft wat buiten vergoeding van zorgverzekeraars valt en dan kunt u inderdaad bij ons terecht. Fijn dat u dan voor ons kiest. Wij proberen altijd onze prijzen zo aantrekkelijk te houden door duidelijke prijsafspraken met onze leveranciers te sluiten waardoor u als klant dan ook voordeel heeft. En in uw situatie is dat natuurlijk alleen maar voordelig. Wij gaan ons best doen om de prijzen zo aantrekkelijk te houden zodat wij u als klant voor de komende tijd kunnen voorzien van de extra materialen die u nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Goed snel betaalbaar

• Betrouwbaarheid

Snelle levering tegen zeer concurrerende prijs

Snelle levering tegen ook nog een zeer concurrerende prijs.

Snelle, goedkoper levering.

Ik heb al vele bestellingen bij jullie gedaan en de levering is altijd correct gedaan en dit geldt ook voor de nieuwsbrieven en aanbiedingen. Bij personeel heb ik n.v.t. ingevuld omdat ik geen persoonlijke contact met 1 van hen gehad heb, doch ik ga ervan uit dat dit wel goed zit. M.Vr.Gr. Willie Reit

• Betrouwbaarheid

Beste Willie, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u regelmatig bij ons besteld en hier ook tevreden over bent. Wij begrijpen dat u altijd zelf uw bestelling via onze website plaatst zonder hulp van onze klantenservice dat is goed om te horen. Maar ook als u toch eens een vraag heeft of het misschien een keer niet helemaal lukt dan neem gerust contact op met onze klantenservice zij zullen u zeker ook uitstekend helpen. Zij zullen altijd met u meekijken, adviseren en meedenken. Graag zien wij dan ook uw volgende bestelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

prijs-kwaliteit-snelheid = Top

Zeer tevreden als trouwe klant

• Betrouwbaarheid

Beste Lena, Wat fijn om te lezen dat wij u mogen rekenen tot onze groep trouwe klanten. Altijd fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en u iedere keer weer opnieuw bij ons besteld dan doen wij zeker iets goed. Wij helpen u dan ook graag weer bij uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team hulpmiddelwereld

Prima product, snel geleverd.

Fijn zonder recept te bestellen wanneer je wilt. Voor mijn moeder. Hoeft eens een keer niet te bellen of te regelen en uit te leggen. Makkelijk te bestellen en tijdig geleverd. Prima.

• Betrouwbaarheid

Mijn revering is een uitsteken service

Het is altijd Snel en vol gemakt

Optimaal

Alles gaat vlot en snel.

• Betrouwbaarheid

Beste Louis, Dank u wel voor uw beoordeling. Wat fijn dat u bij ons zo'n fijne ervaring heeft gedaan m.b.t. de snelheid van bestellen tot levering. Wij proberen het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te houden en onze levertijden zo goed mogelijk na te komen. Fijn dat u dit zo ervaren heeft en wij hopen natuurlijk ook weer bij de volgende keer u dit gevoel te geven. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Heel goed.

Bestellen was makkelijk gedaan. Duidelijke website, duidelijke uitleg, snelle levering!

Snel geholpen

Geen wachttijd aan tel en vlot geholpen

• Betrouwbaarheid

Beste Jan, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat u aangeeft dat u tevreden bent over de snelheid waarmee wij de telefoon opnemen. Wij proberen zo goed en snel mogelijk alle telefoontjes op te nemen zodat u als klant zo snel mogelijk wordt geholpen. Het kan wel eens zijn dat het eens wat langer kan duren maar dan hoort u dat ook meteen en bent u vrij om te wachten of het later nog eens te proberen. Fijn dat u het in ieder geval als prettig heeft ervaren en met u nog veel meer klanten. Dus volgende keer zullen wij ook weer ons uiterste best doen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

GOED EN SNEL

NVT

• Betrouwbaarheid

Vandaag besteld en morgen in huis

Er zijn regelmatig aanbiedingen en dat is mooi mee genomen.

• Betrouwbaarheid

Beste Ton, Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben regelmatig aanbiedingen/acties waarvan klanten die zich hebben ingeschreven via de nieuwsbrief op de hoogte worden gehouden zodat men geen acties/kortingen misloopt. Wij proberen sowieso onze prijs zo goedkoop mogelijk te houden zodat u als klant hiervan kunt profiteren. Natuurlijk zijn wij hierin ook afhankelijk van de prijsafspraken met onze leveranciers. In ieder geval u bent blij met onze acties en wij zijn blij met u als klant. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Voor het eerst vertrouwen in mijn stomasafeband

De band past prima en zit heerlijk.

Goed, goed

Goede ervaring Snel reagerend Oplossingsgericht Snel resultaat Gewoon topbedrijf Blijf zo doorgaan

• Betrouwbaarheid

Beste Hans, Dank u wel voor uw beoordeling. Altijd super om te horen dat u ons een topbedrijf vindt en zo tevreden bent. Wij proberen altijd goed te luisteren naar onze klanten en ook altijd met onze klanten mee te denken in oplossingen en alternatieven en de juiste service te bieden en fijn dat u dit zo ervaart. Wij zullen zeker hiermee blijven doorgaan dat beloven wij. Graag helpen wij u dan ook bij een volgende keer en proberen zeer zeker u weer dezelfde ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Keurig en netjes verpakt en op tijd bezorgd

Goede ervaring.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Heel tevreden

snelle levering. Prijs kwaliteit prima

Uitkomst

Vlotte afhandeling

Een schoolvoorbeeld hoe het moet

• Betrouwbaarheid

Beste Brandan, Dank u wel voor uw beoordeling. het zorgt een glimlach op ons gezicht met name dat u aangeeft dit is een voorbeeld van hoe het moet. Wel een heel mooi compliment. Wij proberen altijd onze service zo goed mogelijk uit te dragen en zo te zien ervaart u dat net zo en daar zijn we blij om. Wij hopen dan ook dat wij u bij de volgende keren ook weer mogen verrassen met onze service. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Weerhuisweg 4

6226 NC Maastricht