ontvangen rollator

Volgens uw aan ons doorgegeven gegevens werden we vanmorgen vroeg al verblijd met de rollator die besteld was. Zijn wel even bezig geweest om hem in elkaar te krijgen, maar het is gelukt. Ziet er goed uit en hopelijk in de toekomst er plezier van te beleven.

perfect

Website heel aangenaam en vlotte aankoop

• Betrouwbaarheid

Altijd correcte levering en gunstige prijs

Sinds jaren klant en nog altijd zeer tevreden

Prima zorg

K heb een aantal artikelen netjes thuisbezprgd gekregen. Geweldig

• Betrouwbaarheid

Prima bedrijf met zeer goede producten.

Klantvriendelijk, klantgericht en deskundig personeel. Prima producten voor een mooie prijs. Dit bedrijf zal ik iedereen aanbevelen, echt top.

• Betrouwbaarheid

Beste Patrick, Wat een mooi compliment en ook nog eens dat u aangeeft dat u ons zou aanraden dat is wel heel fijn om te lezen. Wij proberen al onze klanten zo goed mogelijk te helpen/adviseren en mee te denken. De prijzen proberen wij zo aantrekkelijk te maken voor onze klanten. Service vinden wij heel belangrijk en proberen wij dan ook zo goed mogelijk uit te dragen. Graag helpen wij u dan ook bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

zeergoed

zeer goed

• Betrouwbaarheid

Bestellingen worden altijd snel en netjes verpakt geleverd. Producten die kapot zijn worden netjes vervangen en de communicatie verloopt altijd prettig.

• Betrouwbaarheid

Beste Marjan, Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Wij doen ons uiterste beste om de bestellingen van onze klanten zo snel mogelijk te leveren en onze levertijden na te komen. Is er iets defect dan meldt het inderdaad altijd even aan ons want dan kunnen wij kijken hoe wij dit voor de klant kunnen oplossen. Wij proberen dit altijd snel en zo passend mogelijk op te lossen. Dus wij zijn blij met u als klant en helpen u dan ook graag weer bij een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

scherpe prijs en uitstekende service

Bij hulpmiddelwereld kan ik steeds terecht voor heelwat medische hulpmiddelen tegen een scherpe prijs. Is er toch nog een probleempje of is er iets niet duidelijk, een telefoontje volstaat voor een snelle oplossing.

• Betrouwbaarheid

Beste Patricia, Wat een mooi compliment en dan ook nog eens om te horen dat u regelmatig bij ons besteld daar worden wij blij van. Wij proberen inderdaad altijd onze hulpmiddelen zo scherp mogelijk te prijzen zodat het voor onze klanten alleen maar voordeel oplevert. En ja, als er problemen zijn of u heeft een advies nodig dan is er altijd onze klantenservice die u daarbij kan helpen. Graag zien wij dan ook uw volgende bestelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Correct en snel

Correct en snel

• Betrouwbaarheid

Wat ik zocht was makkelijk te vinden. Jammer dat je voor 1 bestelling 3 mails terug krijgt.

Overzichtelijke site. Bestellen is makkelijk en verloopt soepel. Ik vind alleen 3 bevestigen terug krijgen te veel. 1 is genoeg.

• Betrouwbaarheid

Beste Wendeline, Dank u wel voor uw beoordeling alsook uw eerste bestelling bij Hulpmiddelwereld. U krijgt inderdaad altijd o.a. een e-mail met dat wij kenbaar maken dat wij uw bestelling hebben ontvangen inclusief een orderbevestiging. Afhankelijk voor welke betaalmethode u kiest kan het zijn dat u extra e-mails ontvangt dat is met name bij achteraf betalen. Wij begrijpen dat u dit misschien een overload vindt aan e-mails maar wij willen u als klant natuurlijk zo goed mogelijk inlichten en u voorzien van juiste informatie over uw bestelling. Wij hopen dat dit voor u niet een reden is om niet meer bij ons te bestellen want dat zouden wij zeker jammer vinden. DUs wie weet trt een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Ben tevreden met het bestelde product

Ben tevreden!!!

Super handig!

Super handig sprekend horloge. En heel snel bezorgd. Top!

• Betrouwbaarheid

Beste Gea, Wat fijn om te horen dat u bij ons een super handig sprekend horloge heeft bezorgd en dat u zo tevreden bent over de snelle bezorging. Een sprekend horloge kan voor slechtzienden een uitstekende uitkomst zijn naast dit sprekend horloge hebben wij ook nog diverse alarmhorloges in ons assortiment. Wij proberen de levertijden die bij onze producten zo veel mogelijk na te komen met enkele uitzonderingen daar gelaten maar dan stellen wij de klanten hiervan op de hoogte. Hopelijk biedt dit horloge een praktische oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle levering.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

zeer accurate werkwijze

prima service

medenkend en klantgericht

Omdat ik op zoek was naar een glucosemeter omdat ik diabetes type 2 heb, ben ik via internet bij Hulpmiddelwereld terecht gekomen. De communicatie is zeer goed en ben ik uitstekend geholpen. De mensen zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig om de klant tevreden te stellen. Ik kan Hulpmidddelwereld van harte aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Beste Janus, Wat mooi om te lezen dat u ons van harte aanbeveelt. Wij proberen al onze klanten met vragen altijd zo goed mogelijk te informeren en te adviseren zodat u ook een juist product besteld zo ook in uw geval. Onze klantenservice is inderdaad heel hulpvaardig en vriendelijk en proberen altijd met onze klanten mee te denken dus dat bevestigd u bij deze dan ook. Wij hopen dan ook door deze wel zeer positieve ervaring u ook weer een volgende keer bij ons besteld. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Nette prijzen en snel verstuurd

• Betrouwbaarheid

Beste Leo, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de prijzen van onze producten en onze levertijden. Wij proberen de prijzen zo laag mogelijk te houden door iedere keer opnieuw nieuw prijsafspraken met onze leveranciers af te spreken zodat u als klant hier voordeel van heeft. de levertijden proberen wij altijd zo goed mogelijk na te komen er kan natuurlijk altijd wel eens iets niet op voorraad zijn maar dan worden onze klanten hiervan persoonlijk op de hoogte gebracht. Wij kijken dan samen met de klant neer de verwachtte levertijd oftewel naar een alternatief product. Wij proberen er altijd samen met de klant in overleg uit te komen. Wij hopen dan ook door deze ervaring u bij een volgende keer ook weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle bezorging en discreet

Snel en adequaat

Als je een account hebt, kan je heel gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen. Je kan zelfs de bestelling van vorige keer gewoon herhalen. Dit is heel prettig en gemakkelijk om te doen. Ik ben zeer tevreden over deze werkwijze.

• Betrouwbaarheid

Beste May, Dank u wel voor uw beoordeling. Inderdaad kunnen klanten bij ons een account aanmaken met de voordelen dat men zijn bestellingen allemaal op een plaats kan inzien, men ook makkelijk kan bestellen en zelfs bestellingen kunt herhalen. Een account is altijd handig als je meerdere keren per jaar gaat bestelen. Ditzelfde geldt ook voor onze zakelijk klanten. Fijn om te lezen dat u het gebruik van uw account dan ook makkelijk vind en u de voordelen ervan ziet. Zou er ooit een keer zijn dat er iets niet lukt binnen uw account dan neem gerust even contact met ons op want dan helpen wij u op afstand verder. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld,

Snelle en correcte levering.

Heel tecreden over de service, snelle levering en correcte uitvoering van mijn bestellingen.

Snelle afwikkeling.

Veel keus . De zaak voor snelle acties!

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede producten tegen een normale prijs, snelle levering, goed verpakt. Fijn is ook dat je meteen bij de bestelling kunt aangeven ophalen bij een pick-up punt.

Leveren altijd snel.

Ik bestel graag bij hulpmiddelwereld.nl, omdat ik weet dat ze snel leveren, altijd goed verpakken en ze betrouwbaar zijn.

• Betrouwbaarheid

Beste Roel, Wat fijn om te lezen dat u regelmatig bij ons besteld en tevreden bent over onze algehele service. Een teken dat wij dan wel ook echt iets goed doen en daar worden wij blij van. Dus ook bij uw volgende bestelling staan wij weer voor u klaar ;) Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

tot nu toch goed

kan nog niet goed reageren wat het is de eerste bestelling

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Mijn ervaring is gewoon geweldig

Mijn ervaring is geweldig en ook snel.ben Happy

Bedrijfsgegevens

Weerhuisweg 4

6226 NC Maastricht

088 0080 100

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.