Zeer tevreden.

Vlugge en goede levering !!

vlotte ,discrete verzending

ik ben zeer te spreken over jullie !

Makkelijke keuze

Ik zocht een knie brace voor mijn meniscus probleem en vond dat heel snel,zonder een overvloed aan allerlei getoonde. modellen zoals op andere websites.

• Betrouwbaarheid

Beste Bernard, Wat fijn dat u bij ons de juiste kniebrace heeft gevonden voor u meniscus probleem. Wok proberen ons assortiment zo compleet mogelijk te houden maar ook zonder teveel poespas. U kunt natuurlijk altijd als u als klant niet helemaal eruit komt op onze website contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder en geven graag een passend advies. U heeft in ieder geval de juiste brace gevonden en wij hopen dan ook dat u voor wat verlichting zorgt. verder wensen wij u veel beterschap toe met uw knie. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Nette levering en goede prijs.

Zojuist de bestelling van 2 linkse oedeem handschoenen ontvangen. Ik gebruik het als MS patiënt tegen de in mijn linkerhand 24/7 aanwezige neurophatische pijn, welke hierdoor iets in hevigheid afneemt, maar iets is in mijn beleving meer dan niets.

• Betrouwbaarheid

Prima prijs en kwaliteit verhouding

Eerdere bestellingen netjes op tijd en keurig verpakt geleverd.

Mooi assortiment

Snelle levering, goed product

Nog niet tevreden

Ik heb mijn bestelling van de incontinentie materialen binnen gekregen in een doos, maar het sprekende horloge voor de verjaardag van onze broer die blind is nog niet. Graag zo spoedig mogelijk reactie terug. Met vriendelijke groet, Carla Klapwijk, Bovenmoeren 22, 4824 KK Breda. 0627564708

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Caela, Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet in een keer volledig was uitgeleverd. Nu bleek in uw geval dat beiden producten vanuit een ander depot werden verstuurd en bij een product ook een andere levertijd stond vermeld waaruit u had kunnen opmaken dat het niet tegelijkertijd zou binnenkomen. Wij raden altijd aan om even goed bij de producten toch ook even naar de levertijd te kijken want die kunnen afwijken van elkaar. Wij hebben dan ook even met u persoonlijk contact opgenomen om dit even verder uit te leggen en aan te geven dat het horloge alsnog bezorgd gaat worden en dat is ondertussen gebeurd. Voor al onze klanten geldt, heeft u vragen dan neem altijd eerst even contact op met onze klantenservice zij kunnen u meestal uitleg geven wat er aan de hand is of anders altijd uitzoeken. Uw bestelling is nu dan eindelijk compleet en wij hopen naar verder tevredenheid. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

De ene dag mailen, volgende dag in huis

• Betrouwbaarheid

Groot assortiment en snelle levering.

Handig, eenvoudig en snel geregeld.

Goede en snelle service

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website met snelle terugkoppeling via e-mail

• Betrouwbaarheid

Beste Lies, Wat fijn om te lezen dat u onze website overzichtelijk en gebruiksvriendelijk vindt. Wij proberen dit dan ook inderdaad zo overzichtelijk en makkelijk te houden voor onze klanten en als het een keer niet zou lukken met bestellen op de website dan hebben wij een uitstekende klantenservice die u hierbij op afstand kan helpen oftewel telefonisch of per e-mail. Zo dus ook bij u. Heeft u de volgende keer weer iets nodig van hulpmiddelen dan helpen wij u hierbij graag weer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

zeer goed makkelijk

Slecht

Ik heb een bestelling gedaan en betaald,die de volgende dag binnen zou komen. Nu 2 dgn later nog niks ontvangen en ook geen trackingnr.

• Betrouwbaarheid

Beste Jolanda, Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas zien wij dat u niet geheel tevreden bent over de levering. Wij gaan dit even nakijken voor u en nemen dan even contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Produkt voldoed

Dit produkt werd vlot geleverd en voldeed volledig aan de verwachtingen.

• Betrouwbaarheid

Beste M, Wat fijn om te lezen dat het bestelde product aan u verwachtingen voldoet. Het kan soms spannend zijn dat hetgeen wat u besteld ook is wat u ervan verwacht. Gelukkig in uw situatie is dat het geval. Wij hopen dan ook dat u zo tevreden bent dat wij u ook bij een volgende keer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

correct

Het was even zoeken maar daarna ging het bestellen vlot.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Perfect geholpen met meedenkende werknemers!

Ik had een bestelling geplaatst waarbij er 1 product niet op voorraad was, een medewerker nam contact met mij op en ze deed super erg haar best om met een oplossing te komen of een vervangend product, hierbij zocht en dacht ze mee met het zoeken naar een vervangend product omdat dat mijn behoefte was!!!

Alles perfect

Bestelling en levering is pikobello !!

Gebruiksvriendelijk onderneming

Discreet en goede service

Onduidelijke overdracht van promotie

Doordat het onduidelijk werd overgebracht heb ik niet kunnen genieten van de promotie. Ik had op de dag waarop de promotie van kracht was mijn bestelling doorgegeven maar door het onduidelijke systeem niet van de promotie kunnen genieten. 5 stuks kopen 1 gratis (5 +1), Ik kocht dus 15 stuks van Tena inleg doeken dus 3 keer 5 +1. Niets was minder waar want je moest ipv 15 stuks meteen 18 stuks bestellen met de gratis artikels inbegrepen. Dus heb ik geen gebruik kunnen maken van de 3 pakken gratis Tena waar ik recht op had kunnen hebben. De promotie was op zondag dus niemand van de klantendienst beschikbaar om eventueel een aanpassing te doen.

• Betrouwbaarheid

Beste Zoila, Jammer dat u de promotie van 5 + 1 niet geheel duidelijk voor u was waardoor u niet het precieze aantal in de winkelwagen heeft geplaatst. Bij zowel de e-mail die u over deze actie heeft ontvangen alsook de pop up op onze website stond duidelijk de werkwijze vermeldt hoe gebruik te maken van deze actie. Bij de komende acties zal er een waarschuwing komen als u te weinig pakken in de winkelwagen plaatst om dit te voorkomen. Wij hopen dan ook dat bij de volgende actie het wel voor u duidelijk is en anders neem gerust contact op met onze klantenservice, Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

fantastisch

Veel keuze in smaken van nutridrink, snelle bezorging

• Betrouwbaarheid

steeds vlot besteld, betaald en geleverd.

• Betrouwbaarheid

Overzichtelijke website en uitgebreide informatie over de produkten

Zie boven

• Betrouwbaarheid

heel tevreden, altijd correct en snel geleverd.

ik koop reeds enkele jaren mijn producten bij jullie en ik ben heel tevreden zowel over de producten als over de leveringen.

• Betrouwbaarheid

Beste Karine, Wat fijn om te lezen dat u vaste klant bij ons bent en dat u zo tevreden bent over onze producten en de leveringen. Dat betekend dat wij toch iets goed doen waardoor u ieder keer opnieuw voor ons kiest. En zou het een keer zijn dat er iets misschien niet helemaal goed gaat dan laat het ons even weten want dan gaan wij altijd kijken om hetgeen zo goed mogelijk op te lossen. Graag weer tot de volgende bestelling , ons team ziet weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Betrouwbare winkel

Product is vrijwel altijd op voorraad. Ook nooit problemen gehad met versheidsdatum.Fijn dat bezorging binnen een dag is.En dat de mogelijkheid bestaat om telefonisch contact te hebben,mocht er toch iets zijn. Dus ik ben een tevreden klant!

• Betrouwbaarheid

Goede service en goede prijs, noodzakelijk voor iemand met alleen AOE.

Altijd goed advies en medicatie gehad na Prostaat Operatie

Super klantvriendelijk

• Betrouwbaarheid

Beste Rien, Wat fijn dat wij u hebben kunnen helpen om de juiste medicatie te kiezen i.v.m. prostaat operatie. Wij proberen altijd goed te luisteren naar wat klanten ons vertellen om zo te komen tot een passend advies zo ook bij u. Wij hopen dat u ondertussen al wat hersteld bent van uw operatie en dat de medicatie daarbij heeft bijgedragen. Graag helpen wij u bij een volgende keer als u weer op zoek bent naar een hulpmiddel of medicatie. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.