Vandaag gebeld, morgen besteld

fijne ervaring

heel duidelijke site, ook een heel ruim aanbod dat heel praktisch is,

Alles ging perfect

Ben zeer tevreden

• Betrouwbaarheid

Altijd is deze mevrouw vriendelijk en klantgericht. Al jaren.

Deze mevrouw is altijd vriendelijk en klantgericht. Al jaren.

Kortingscode wel ingevuld. Niet geaccepteerd

Goede communicatie Kortingscode niet geaccepteerd

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Beste Nico, Dank u wel voor uw beoordeling. Het klopt dat als u zich inschrijft voor de nieuwsbrief u een kortingscode krijgt. Let wel dat deze kortingscode niet altijd gebruikt kan worden namelijk als u afgeprijsde producten besteld of voordeelverpakkingen in de winkelwagen plaatst, zal de kortingscode niet geaccepteerd worden. Wij kunnen namelijk niet korting op korting geven. Verder staat altijd zodra u een kortingscode ontvangt hierbij ook de voorwaarden vermeldt, belangrijk om deze altijd even door te lezen. U kunt alsnog deze kortingscode bij uw volgende bestelling gebruiken deze blijft gewoon geldig. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Goed materiaal

Alles is in orde

• Betrouwbaarheid

Goed ervaring ik bestel altijd

Top!!!

Goede en snelle levering Website is duidelijk en overzichtelijk. Kortom, echt een aanrader en niet te duur.

• Betrouwbaarheid

Snel en overzichtelijk geregeld!

Bestelling ging overzichtelijk en snel geleverd via Post.nl Verzendkosten lager dan andere aanbieders! Zeer aan te bevelen.

Horloge is bril

Speciale overzetbril besteld, horloge gekregen. Er was best haast bij, dus speciaal gaan shoppen, voor die bril, helaas. Gemaild, kan het terugsturen, vlotte reactie. Kan er nu wel de humor van inzien, ben best wel benieuwd wie de orders klaarmaakt voor de verzending! Dus, ga het niet negatief beoordelen

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Johan, Dank u wel voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet helemaal goed verlopen en dat u i.p.v. een overzetbril een horloge heeft ontvangen. het kan wel eens gebeuren dat per ongeluk een verkeerd product is verstuurd aangezien wij in ons depot met mensen werken en dit niet digitaal gebeurt. Wij zijn heel eerlijk degene die inpakt moet wel ook kijken wat hij/zij inpakt. Wij hebben ondertussen met u contact gehad en het voor u opgelost. Wij beiden nogmaals onze welgemeende excuses aan en wij hopen dan ook dat ondanks dit voorval wij u eventueel bij een volgende keer nog eens van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

fanatisch

De ene dag besteld de volgende dag in huis

• Betrouwbaarheid

Makkelijk bestellen en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Top geholpen snel geholpen en thuis bezorgt perfect

Oké

Geweldig.

De site is glashelder en de bezorging is, ondanks de privacy gevoeligheid, perfect.

• Betrouwbaarheid

Beste Wout, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons altijd goed om te horen. Wij proberen inderdaad onze website zo eenvoudig mogelijk te houden dat bestellen inderdaad ook makkelijk gaat. verder proberen wij onze website ook zo goed mogelijk up to date te houden zodat u als klant altijd de juiste informatie terug vindt en tegen de beste prijzen de producten kunt bestellen. Wij hopen dan ook omdat u zo tevreden bent dat u ook weer een volgende keer bij ons besteld. Wij helpen u dan ook weer graag. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Vlotte levering en goede spullen

Uitstekende klantgerichte aanpak

Heldere en duidelijk klantgerichte aanpak. Ga zo door

• Betrouwbaarheid

snelle levering en aan de deur afgelevert andere gooien het vaak in de lift of hal beneden

• Betrouwbaarheid

Beste Netty, Dank u wel voor uw beoordeling en fijn om te leen dat u tevreden bent over het afleveren van uw bestellingen. Gelukkig gaat het bij u altijd goed maar soms krijgen wij ook wel eens melding dat een pakket niet afgeleverd is maar is dat het geval laat het ons weten want dan gaan wij het even voor u uitzoeken en lossen dit dan ook voor u op. In ieder geval Bij u verloopt het tot nu toe prima en laten wij hopen dat dit zo blijft. In ieder geval gaan wij ons uiterste best hiervoor voor doen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

De goedkoopste in de markt.

Snelle levering tegen een super gunstige prijs.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering, prima product!

Geweldig goed!

• Betrouwbaarheid

Het pakket is er altijd op tijd en voordelig ook.

• Betrouwbaarheid

Beste Louis, Dank u wel voor uw beoordeling. wat fijn om te lezen dat u ieder keer weer opnieuw tevreden bent dat wij uw bestelling netjes op tijd leveren en ook nog eens voordelig. Wij proberen onze levertijden zo goed mogelijk te hanteren en na te komen er kan natuurlijk altijd wel eens een uitzondering zijn maar dat wordt dan altijd duidelijk gecommuniceerd. Prijzen proberen wij zo goedkoop mogelijk te houden door duidelijke prijsafspraken met onze leveranciers zodat u als klant inderdaad voordeel heeft. Fijn dat u blij met ons bent want wij zij dat met u als klant en wij helpen dan ook graag bij de volgende bestellingen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Een snelle levering en het product is helemaal zoals beschreven werd, zeer tevreden

Goede en vlotte service

Voor eerste keer wat besteld op deze webside, goede ervaring ,vlotte afhandeling en verzending, goed verpakt, echt een aanrader.

• Betrouwbaarheid

Beste Kees, Wat fijn dat u aangeeft ons te willen aanraden als bedrijf dat alleen maar goed om te horen zeker na een eerste bestelling. Wij vinden service, vlotte levertijden en duidelijke communicatie zowel op de website als bij onze klantenservice heel belangrijk. Fijn dan ook dat u eerste ervaring met ons positief is geweest. Graag helpen wij u dan ook bij een tweede keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Klantgericht, overzichtelijke en duidelijk website met bijhorende uitleg per product en overzichtelijk. Discrete verzending en super snel.

duidelijke website, vlotte bestelling

hulpmiddelenwereld is een betrouwbaar adres met duidelijke communicatie

• Betrouwbaarheid

Beste Hannie, Dank u wel voor uw beoordeling. Wat fijn dat u ons betrouwbaar vind altijd mooi om te horen. Wij proberen dit natuurlijk ook uit te dragen door onze algehele service en duidelijk communicatie. Dus dank u wel voor die 10 en natuurlijk helpen wij u ook weer graag bij een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Klasse

Totaal geen klachten, super!

Weerhuisweg 4

6226 NC Maastricht