Prima.ben heel tevreden

Altijd op tijd bezorgd en goed verpakt.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Vlug geleverd en zeer discreet

Het pakket was vlug geleverd en zeer discreet verpakt

Heel erg Fijn en correct

Goed en correct kunnen bestellen top houden zo

• Betrouwbaarheid

Hoef er de deur niet voor uit.

Zo prettig is het want ja om met incontinentiemateriaal over de straat te lopen hoeft niet. En het in neutraalverpakking verzonden en thuisbezorgd. Hartstikke vrij en blij.

• Betrouwbaarheid

beste Ton, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat u bij ons terecht kunt om uw incontinentiematerialen te bestellen zonder dat u daarvoor uw huis uit moet. Makkelijker kan het bijna niet. Het wordt via PostNL bij u aan de deur bezorgd en u hoeft het alleen maar thuis uit te pakken. Wij hopen dan ook omdat u zo tevreden bent, u bij de volgende bestellingen ook van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Altijd correct

Al langer klant de goedkoopste en alles in orde Dankjewel

Snel en eenvoudig.

Al verschillende keren bestelling geplaatst. Snelle afhandeling en levering.

Top product !!!!

Direct na ontvangst geprobeerd en het werkt perfect , ook met grote medicatie !!! Een echte aanrader !!! Dank U wel !!

• Betrouwbaarheid

Het bedrijf handelt snel - het product moet ik nog testen

Mijn pakket zweefde bij Post NL ze pakte dit snel op, ik kreeg zelfs nog korting vanwege de oponthoud. Dat hoeft van mij niet maar goed dat ze hierop reageren. Nu snel het product testen

• Betrouwbaarheid

Beste Anke, Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij gaan er even naar kijken en dan even contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Ik ben zeer tevreden met het stutkussen

• Betrouwbaarheid

Ik ben tevreden met jullie

Na de bestelling keurig bezorgd

slecht

op verzoek om terug te bellen is niet gedaan

• Betrouwbaarheid

Beste meneer C. Niemeijer, Vervelend dat u aangeeft dat wij u niet zouden teruggebeld hebben. Wij gaan even met u persoonlijk contact opnemen om te kijken waar het precies is mis gegaan aangezien wij geen terugbelverzoek zien in ons systeem en wij zien ook bij uw bestellingen verder geen notities staan om terug gebeld te worden. Natuurlijk willen wij met u samen kijken hoe wij u alsnog kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

uitstekend

aan te raden

perfecte levering zoals gevraagd, produkten zijn top

• Betrouwbaarheid

Beste Gini, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de bij ons bestelde producten. Daar worden wij blij van. Wij hopen dan ook dat uw producten u helpen bij uw dagelijkse bezigheden en het allemaal wat gemakkelijker voor u maakt. Zou u nog wat nodig hebben van hulpmiddelen dan weet u dat u bij ons terecht kunt want wij hebben een groot assortiment aan diverse hulpmiddelen. Heeft u vragen over producten dan laat het ons gerust even weten want wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle levering en super leuk product

• Betrouwbaarheid

Een goede service en snel geregeld

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Supermakkelijk vandaag besteld morgen in huis de prijs is geweldig ik ben meer dan dik tevreden.

• Betrouwbaarheid

Beste Ursula, Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service en nakoming levertijd. Wij proberen voor al onze klanten het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te houden en daarnaast ook nog te werken met scherpe prijzen zodat u als klant alleen maar een win-win situatie heeft. Ook proberen wij altijd onze levertijden zo goed mogelijk na te komen en soms lukt dat ook wel eens niet maar dan heeft dat te maken omdat bijv. een product niet voorradig is maar als klant wordt u hiervan op de hoogte gesteld. U bent tevreden in ieder geval en dat is wat telt voor ons. Graag helpen wij u dan ook eventueel bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Paar keer gebeld met vraag of om een bestelling aan te vullen of te corrigeren. Met veel geduld werd ik geholpen. Bedankt.

perfect

perfecte service ook met retourzending helemaal goed geregeld

Snelle en goede levering

Makkelijk bestellen en snel bezorgd.

• Betrouwbaarheid

Beste E., Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de manier van bestellen via onze website en onze levertijden. We proberen het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te houden voor onze klanten en onze levertijden zo goed mogelijk na te komen met enkele uitzonderingen daar gelaten maar daar is dan ook altijd een geode reden voor en als klant wordt u dan ook altijd hiervan op de hoogte gehouden. Wij hopen dan ook dat als u de volgende keer weer iets nodig heeft weer bij ons zult bestellen. Wij helpen u dan graag ook weer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Zeer tevreden.

Vlugge en goede levering !!

vlotte ,discrete verzending

ik ben zeer te spreken over jullie !

Makkelijke keuze

Ik zocht een knie brace voor mijn meniscus probleem en vond dat heel snel,zonder een overvloed aan allerlei getoonde. modellen zoals op andere websites.

• Betrouwbaarheid

Beste Bernard, Wat fijn dat u bij ons de juiste kniebrace heeft gevonden voor u meniscus probleem. Wok proberen ons assortiment zo compleet mogelijk te houden maar ook zonder teveel poespas. U kunt natuurlijk altijd als u als klant niet helemaal eruit komt op onze website contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder en geven graag een passend advies. U heeft in ieder geval de juiste brace gevonden en wij hopen dan ook dat u voor wat verlichting zorgt. verder wensen wij u veel beterschap toe met uw knie. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Nette levering en goede prijs.

Zojuist de bestelling van 2 linkse oedeem handschoenen ontvangen. Ik gebruik het als MS patiënt tegen de in mijn linkerhand 24/7 aanwezige neurophatische pijn, welke hierdoor iets in hevigheid afneemt, maar iets is in mijn beleving meer dan niets.

• Betrouwbaarheid

Prima prijs en kwaliteit verhouding

Eerdere bestellingen netjes op tijd en keurig verpakt geleverd.

Mooi assortiment

Snelle levering, goed product