I still don’t have my order 1000465695 !!!

I still don’t have my order 1000465695 !!! Ik heb mijn bestelling 1000465695 van 26 mei 2024 nog steeds niet binnen. Ook werkt mijn tracking nummer niet meer !!!!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Dear Ruben, Thank you for your review. Too bad you give us a 1. We have taken a look at your order and have also contacted you by telephone because it turned out that your order had been sent properly and that the package was taken to a collection point where you did not collect it yourself, so the package was returned to us. In consultation, we have had your order resent and you have now received it. So in our opinion it was neatly resolved and it is a pity that you rate us with a 1, but despite this we hope to be of service to you again next time. Kind regards, Team Hulpmiddelwereld

Snel en discreet

Blij met hulpmiddelenwereld leveren snel en discreet

• Betrouwbaarheid

Prima sevice en goede artikelen.

Ik ben heel erg tevreden over julllie hulpmiddelen. Veel keus.

Zeer betrouwbare website,

Ben sinds 2 jaar klant en heb enkel positieve ervaringen!

• Betrouwbaarheid

Beste Mariëlle, Wat fijn dat u al twee jaar klant bij ons bent dat betekend dat u dan toch wel heel erg tevreden bent met ons en wij natuurlijk zijn wij blij met u als vaste klant. Wij hopen u dan ook zeker voor de komende tijd van dienst te mogen zijn. Graag tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

alles perfect

alles ok

betrouwbare leverancier

kreeg al snel bevestiging van verzending; echter PostNL is geen betrouwbare bezorger meer, heeft 2 dagen geduurd voordat ik mijn bestelling had. Dus voor 16.00 uur besteld is momenteel niet volgende dag geleverd

• Betrouwbaarheid

Beste Miriam, Dank u wel voor uw beoordeling. Over het algemeen bent u tevreden maar alleen niet over de bezorging van PostNL. Wij leveren inderdaad alleen via PostNL en het kan wel eens voorkomen dat PostNL de levering van een pakket vertraagd terwijl wij het wel netjes aan hun op tijd hebben aangeleverd. In de meeste gevallen gaat het wel goed maar helaas deze keer bij u niet. Op het moment dat wij een pakket overhandigen aan PostNL is het eigenlijk uit handen bij ons en zijn wij afhankelijk van PostNL. Er zijn natuurlijk wel afspraken gemaakt maar er kunnen altijd oorzaken zijn waarom een pakket vertraagd bijv. door drukte etc.. Wij hopen dan ook dat de volgende keer uw bestelling wel op tijd wordt bezorgd zoals wij ook vermelden op onze website. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Prima geregeld

Goede aandacht

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en goede service

Efficiënt en correct

Heel tevreden, goede en snelle levering.

Z

Zeer goed, maar huisnummer 205 bleek veranderd te zijn zoeken in 20. Dat gaf problemen bij ophalen in Primera-winkel

goede prijs, snel besteld

Een mooie goede prijs ver onder de originele prijs en snel besteld, tevens account aangemaakt en snelle mails en info over bestelling en account, aanrader p.s. alleen nog ff afwachten hoe de levering verloopt maar heb er alle vertrouwenm in (dat gedeelte nog niet beoordeeld)

Positief

Goede service,en bestelling was simpel dus als het product past bestel ik zeker weer

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Sjaak, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en dat u het makkelijk vond om de bestelling via onze website te plaatsen. Wij proberen het proces van bestellen zo eenvoudig mogelijk te behouden. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft en dat u al aangeeft als het product goed bevalt om weer bij ons te bestellen dat horen wij graag en natuurlijk zullen wij u dan ook weer uw bestelling netjes verwerken en bezorgen zodat u ook dan weer heel tevreden bent. Graag zien wij u volgende bestelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

snelle service tegen goede prijs

zeer tevreden

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede producten en goede prijs.

Goede ervaring met dit bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Beste Ton, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment en onze prijzen. Wij proberen ons assortiment altijd zo up to date te houden alsook te vernieuwen en de prijzen zo aantrekkelijk te houden zodat het voor u interessant wordt om bij ons te bestellen. Dus fijn dat u bij ons een goede ervaring heeft gedaan en wij hopen dan ook dat wij u bij een volgende keer ook weer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

bevalt prima

makkelijk zoeken en ruime keuze. uitstekend

• Betrouwbaarheid

Kat hapert en maakt geen geluid

Mijn demente moeder is razend enthousiast over deze kat, ze kan ze geen seconde missen. Helaas functioneerde ze niet naar behoren. Had enkele dagen na ontvangst al eens contact opgenomen. Vernieuw de batterijen eens was het antwoord. Helaas geen verbetering tot enkele tijd later (na 4 sets batterijen) op evenveel maand ze het helemaal opgaf. Terug contact opgenomen en omdat de hele procedure zoveel tijd in beslag neemt heb ik beslist om niet te wachten en in afwachting terug een nieuwe te kopen. Moeder kan echt zolang niet wachten. Ik hoop nu dat ze zo correct zijn en de eerste bestelling terugbetalen. We zullen de niet functionerende kat maandag retourneren. In ieder geval is het een plezier om te zien hoe dementerende mensen hiermee bezig zijn. Kan het ten volle aanraden. Ik plaats nog een review over het vervolg.

• Betrouwbaarheid

Beste Erik, Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat u aangeeft niet geheel tevreden te zijn over de service. U geeft aan dat de interactieve kat defect was en dat u dit heeft gemeld, Het eerste wat wij dan aangeven is om de batterijen eerst even te vervangen want niet iedereen die een defect meldt, heeft dit gedaan. daarna deed de kat het nog steeds niet. Dan is het inderdaad zo dat wij deze retour moeten ontvangen om te kunnen nakijken en wij hebben helaas geen leenkatten. Wij begrijpen dat dit moeilijk is/was voor uw moeder. Maar van belang is dat wij de mogelijkheid krijgen om het product te beoordelen eventueel te repareren en indien daadwerkelijk niet te repareren om een nieuw onder garantie te versturen. Dit is de normale procedure voor nu. In ieder geval heeft u de kat geretourneerd en het bleek dat deze defect was en ondertussen hebben wij u een geheel nieuwe kat toegestuurd die als het goed is naar behoren werkt. Wij nemen in ieder geval uw verhaal mee om te kijken war wij in dit proces misschien veranderingen kunnen aanbrengen. Dus goed dat u het meldt want alleen zo kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

De robotpoes voor mijn vader

Mijn vader heeft in een vergevorderd dementie. Hij is altijd dol op dieren geweest. Hij had vroeger ook een wit/ zwarte poes. Daarom heb ik deze kleur gekozen. De laatste weken was mijn vader erg teruggetrokken en was het moeilijk een reactie te krijgen. Na wat rondspeuren kwam ik op uw website en heb besloten voor vader deze poes aan te schaffen. Hij is er erg blij mee en kan genieten als de poes op schoot zit. Dat is heel waardevol. Ook andere bewoners van het huis vinden de poes erg leuk. Snachts als vader onrustig is, gast hij zitten in zijn stoel en neemt de poes op schoot. Het is een goede aankoop en kan het zeker aanbevelen. M Rosalie

• Betrouwbaarheid

Beste M Rosalie, Dank u wel voor uw mooie beoordeling dat bezorgt ons een glimlach op ons gezicht. Mooi dat u bij ons een product heeft gevonden wat positief werkt voor u vader en hem ook rustig maakt wanneer nodig. Wij hebben inderdaad een bepaald assortiment m.b.t. dementie dat varieert van interactieve katten en honden tot aan klokken etc.. Fijn dat uw vader dan ook veel plezier aan zijn interactieve kat beleeft. Indien u nog eens andere producten nodig zou hebben dan horen wij dat graag van u e helpen wij u ook graag verder. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle afhandeling

Zeer betrouwbaar, is aan te bevelen

• Betrouwbaarheid

Prima spullen en een prima werkende site.

Snel en eenvoudig.

Heel goed.

Goed product, snel en goed geleverd

Goed product, snel en goed geleverd

Heel tevreden

Wordt altijd keurig bezorgd en de smaak van Nutridrink Mocca vind ik erg lekker.

• Betrouwbaarheid

Beste Annelieke, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u dus vaker bij ons besteld en dat u tevreden bent over onze bezorging. Van nutridrink is inderdaad een grote diversiteit aan smaken dus er zit altijd wel een smaak bij die iemand wel lust en voor u is dat de smaak mokka Wij hopen dan ook dat wij u bij een volgende keer ook weer de nutridrink mokka mogen bezorgen. Wij helpen u ook dan weer heel graag. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Heel erg fijn

Goede kwaliteit