Zeer vlotte bestelling

Zeer vlugge levering

• Betrouwbaarheid

Super geholpen was voor mijn man

Snel geleverd en door de telefoon keurig te woord gestaan.en goed advies! Nog hartelijk bedankt Met vr.gr.

• Betrouwbaarheid

Beste Marja, Wat een mooie beoordeling. Onze klantenservice doet hun uiterste beste om alle klanten zo goed mogelijk te woord te staan en te adviseren maar ook mee te denken in mogelijkheden, alternatieven etc.. Wij hebben u dan ook heel graag geholpen en dat doen wij ook weer graag bij een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Perfecte service!

Duidelijke website, snel te bestellen en binnen 2 werkdagen geleverd. Top!!

Ik ben heel tevreden.

Snel, correct en vriendelijk.

• Betrouwbaarheid

De prijs is heel redelijk. De gewenste bestelling wordt ook nog thuisbezorgd.

• Betrouwbaarheid

Beste Saskia, Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Wij proberen onze prijzen zo goedkoop mogelijk voor onze klanten te behouden. Daarvoor maken wij altijd duidelijk prijsafspraken met onze leveranciers zodat onze klanten kunnen profiteren. Fijn om te lezen dat u dit zo waardeert en wij hopen dan ook dat door onze prijzen en onze service wij u ook bij een volgende bestelling weer mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

steeds correct

STEEDS ALLES OK

Hulpmiddelen wereld is top

Ben steeds tevreden over verloop bestelling

• Betrouwbaarheid

Beste Marie Louise, Wat een mooi compliment krijgen wij van u. Wij begrijpen dat u regelmatig bij ons besteld dat geeft aan dat u inderdaad dan heel tevreden bent en dat vinden wij natuurlijk ook top. Graag helpen wij u dan ook bij uw komende bestellingen. Wij zitten er in ieder geval kaar voor. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

zeer tevreden.

prima bedrijf aanbeveler vr gr

Overtreft de verwachting!

We hebben de hond een week na het overlijden van onze echte hond aangeschaft voor onze zoon van 27 met ASS. Zijn maatje was bijna 17 geworden. Wij willen haar niet (direct) vervangen door een pup en hoopte dat de hulphond ook troost kon bieden. Het is aandoenlijk om te zien hoe een grote stoere jongen geniet van Joy, de hulphond. We hebben haar pas een weekend, maar de reactie was boven verwachting en hij is er heel blij mee.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Carina, Wat fijn om te lezen dat u door aanschaf van een interactieve robothond het verdriet iets heeft kunnen verzachten voor uw zoon van 27 met ASS zeker na het verlies van zijn maatje. Zo zie je maar weer dat deze interactieve hond niet alleen voor de groep dementerende mensen is bedoeld maar nog veel meer groepen mensen met andere aandoeningen. Hopelijk beleeft hij nog veel plezier van deze hond en wie weet dat u binnen afzienbare tijd dan wee toe bent aan een nieuwe pup. Een ding is zeker de interactieve hond is minder werk als een echte pup :) Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld.

Precies zoals verwacht

Snelle levering, prima verpakt en precies zoals verwacht

snel en betrouwbaar

Ik heb de vorige keer 24 vanilla ensure drankjes besteld. Daarvoor heb ik gegoogled om de prijzen te vergelijken en het blijkt dat deze winkel toch de goedkoopste is. Ik ga meer bestellen van Hulpmiddelwereld.

Ontgoocheld

Washandjes zijn droog, ik wilde vochtige kopen. Website was niet duidelijk

• Betrouwbaarheid

Beste Griet, Dank u wel voor uw beoordeling en jammer om te lezen dat u ontgoocheld bent. Wij hebben contact met u opgenomen m.b.t. de kwestie van deze washandjes en nu blijkt dat u zelf de verkeerde washandjes heeft besteld. Tena heeft diverse waaronder ook de Tena Wet Wash Gloves en het woord wet zegt het al dat betekend nat. Wij hebben u de mogelijkheid gegeven om de washandjes te retourneren mits ongeopend maar helaas heeft u verder niet gebruik van willen maken. Wij willen u alsook andere klanten aanraden als u twijfelt of u een juist product besteld, neem dan altijd even contact op met onze klantenservice hierdoor kan men zoiets voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Gewoon perfect.

Simpel te bestellen, duidelijke website, overzichtelijk en uiteindelijk perfect en snel geleverd.

Snelle levering Overzichtelijke website

Prima bedrijf

Snelle service en bij retour snelle afhandeling. En heel snel weer geld terug op de rekening!Ga er beslist weer iets kopen ,indien nodig!

uitmuntend

u bent de beste

• Betrouwbaarheid

Beste Martin, Dank u wel voor dit compliment hier gaan wij van blozen en maakt ons verlegen. Wij doen altijd ons uiterste beste om onze service zo goed mogelijk uit te voeren en daarom fijn om te lezen dat u dat dan ook zo ervaart. Dus dan zeggen wij maar op naar de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle en correcte levering van bestellingen.

Idem.

• Betrouwbaarheid

Ja ik wil klante worden maar is betche duur en ik wil elke week bestelen ik wil graag omte korting maken

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Mukhtar, Wat fijn dat u klant bij ons wilt worden. Wij zien dat u al een bestelling bij ons heeft geplaatst. Wij hebben dan ook even contact met u opgenomen en u aangegeven dat u zich kunt inschrijven voor de nieuwsbrief dan krijgt u al een korting van 10%. verder als er acties zijn dan zullen deze altijd in de nieuwsbrief vermeldt staan zodat u hier gebruik van kunt maken. Natuurlijk hopen wij dat u besluit dan ook weer een volgende keer weer bij ons te bestellen aan ons zal het zelf niet liggen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld.

Ik ben zeer tevreden

Al maandenlang ben ik klant en werd nooit teleurgesteld

• Betrouwbaarheid

Beste Lydia, Wat fijn dat u al maandenlang klant van ons bent dat vinden wij super om te lezen. dat betekend dat u een betrouwbaar bedrijf vindt en dat u tevreden bent over onze service. Dit zijn dan ook twee aspecten die wij heel belangrijk vinden. Wij hopen dan ook dat wij u nog maandenlang als vaste klant op u mogen rekenen net als vele andere vaste klanten. Wij helpen u dan ook graag weer bij een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Gewoon goed

Helder en overzichtelijk!

prima website

snel en goed te volgen bestelformulier

• Betrouwbaarheid

Beste Rob, Dank u wel voor uw beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de het bestellen via onze website. U geeft aan dat u het snel en goed te volgen stappen vind om uiteindelijk bij de stap af te rekenen te komen. Wij proberen inderdaad onze website zo eenvoudig mogelijk te houden. Hebben klanten toch moeite of lukt het bestellen niet dan mogen ze gerust altijd onze klantenservice bellen. Zij kunnen op afstand hierbij helpen en in het uiterste geval de bestelling plaatsen mits het zelf niet lukt. Fijn dat het bij u is gelukt. Wij hopen dan ook dat door deze ervaring wij u ook bij een volgende keer weer kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Goede site

De snelle levering

Helemaal goed !

Helemaal goed !

altijd op tijd verzonden

netjes en correct

• Betrouwbaarheid

Beste Th. Snelleman, Dank u wel voor uw beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de levering van onze producten. Wij proberen altijd zo goed mogelijk onze levertijden na te komen. Het kan altijd wel eens voorkomen dat een product niet meer voorradig is en dan proberen wij dit ook netjes te melden aan de klanten met het bericht wanneer het product binnenkomt en eventueel een alternatief. Natuurlijk proberen wij dit zo goed mogelijk te voorkomen maar hierin zijn wij ook afhankelijk van de leveranciers. Maar goed u heeft u product netjes op tijd ontvangen dus dat is dan weer een 10 waard. Graag helpen wij u dan ook bij een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

chaussette sans couture pour pied diabétique

cela fait plusieurs année que j'utilise ces chausettes et je suis très sastisfait j ai donné les cordonnées à mon podologue pour ses patients diabétiques

Bedrijfsgegevens

Weerhuisweg 4

6226 NC Maastricht

088 0080 100

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.