TOP

Al meermaals bestelling geplaatst en steeds tevreden. Heb nu 2x Clever Care - Wandelstok met LED lamp besteld. 1 X voor mijn vader zijn vaderdag - wordt op 24 juni eerstkomend 92 jaar en loop nu met gewone wandelstok en 1X voor mij "spijtig genoeg al sinds 2006 voor 66% gehandicapt" Hoop dus dat deze wandelstok voor vader en dochter ook van zeer goede kwaliteit zijn; zoals ik van jullie gewend ben. Vriendelijke groet, Rita De Wit

• Betrouwbaarheid

Beste Rita, Wat leuk om te lezen dat u al vaker bij ons besteld en dat u u zelfs voor uzelf alsook voor uw vader een Vaderdag cadeautje heeft gekocht. Probeer het product gerust even uit is het niet naar verwachting wat altijd wel eens kan gebeuren dan heeft u de recht van retournering. Wij hopen dat uw vader ook blij gaat zijn met deze wandelstok. Een mooie verrassing van dochter aan haar vader. Zo zie je maar weer dat er naast hulpmiddelen voor jezelf er zelfs ook leuke en bruikbare cadeautjes op onze website staan. Met vriendelijke groetjes, Team Hulpmiddelwereld

positief

Hoera, ik vond wat ik zocht! Ik heb een heel gevoelige huid en de supermarkt verkocht het niet meer.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Al enkele jaren trouwe en tevreden klant

Steeds correcte levering en prijs/kwaliteit is prima

• Betrouwbaarheid

Beste Monique, Wat fijn om te lezen dat u al jarenlang een trouwe klant bent bij ons dat stellen wij zeer op prijs en dat laat zien dat u ook zeer tevreden bent over onze algehele; service. Wij hopen dan ook u voor de komende jaren u als trouwe klant te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Super makkelijk bestellen

Altijd makkelijk bestellen en snelle levering.

Hele goede service

niets op en aan te merken altijd correct geholpen

• Betrouwbaarheid

Beste Rain, Dank u wel voor uw beoordeling en wat een compliment dat u niets aan te merken heeft. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo goed mogelijk te verwerken en te versturen. Service vinden wij heel belangrijk. natuurlijk kan er altijd wel een keer iets mis gaan dat is menselijk maar dat proberen wij natuurlijk zo goed mogelijk te voorkomen. Wij hopen dan ook bij een volgende bestelling u dez4elfde ervaring te kunnengeven. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Positieve ervaring

Bestellen gaat zeer vlot, alles duidelijk en overzichtelijk. Snelle en correcte levering, kan niks bedenken dat beter zou kunnen...

• Betrouwbaarheid

Heb precies wat ik wilde hebben

Heb een rolstoel en looprek en een opstaan rek voor de wc besteld ben tevreden zeker over de rolstoel loop goed ik heb dan wel met luchtbanden gedaan

• Betrouwbaarheid

Beste Huub, Wat fijn dat u bij ons drie producten heeft gevonden die het voor u wat makkelijker maken. Zeker een rolstoel geeft wat meer bewegingsvrijheid en die heeft u dan ook nu weer terug. Daarom ook voor ons fijn om te lezen dat u tevreden bent over alle drie de producten en met name de rolstoel. Zou u nog iets nodig hebben van hulpmiddelen dan heeft u nu een adres waarvoor u hier terecht kunt. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Keurig, zoals te verwachten is

Prima product, exact zoals omschreven

Snelle en correcte levering

Een snelle en correcte levering is zoals het hoort als men artikelen online besteld. Hier wordt daar volledig aan voldaan. Perfect !

• Betrouwbaarheid

Beste Freber, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de snelle en correcte levering en dat u het zelfs als perfect noemt. Wij doen ons uiterste beste om de levertijden zo goed mogelijk na te komen. Indien dit niet het geval is, zullen wij onze klanten hiervan op de hoogte stellen. Wij hopen dan ook omdat u het als perfect heeft ervaren dat wij eventueel bij een tweede keer er ook perfect van kunnen maken en wie weet zelfs subliem. Wij gaan er in ieder geval ons best voor doen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Geweldige site

Goede levertijden en goed materiaal van harte aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Beste Gurie, Wat fijn om te lezen dat u ons van harte aanraadt dat horen wij natuurlijk graag want dat betekend dat u tevreden bent over onze algehele service. Wij hopen dan ook dat wij u bij een volgende bestelling ook van dienst kogen zijn. Onze klantenservice zit er in ieder geval klaar voor. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Snelle levering, duidelijk website

Duidelijke website en snelle levering. Zeer tevreden klant

Prima site

Vlotte afhandeling.

Ben super tevreden

Makkelijk te bestellen

• Betrouwbaarheid

Veel verschillend assortiment, goed service, snelle levering

• Betrouwbaarheid

Beste Jo, Dank u wel om uw ervaring te delen. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons assortiment en onze service. Wij proberen een zo uitgebreid assortiment aan te beiden alsook up to date te houden. Tevens proberen wij ook de levertijden zo goed mogelijk aan te houden mits dat niet het geval zou zijn dan laten wij dat onze klanten zeker weten. Wij hopen dan ook dat u na deze ervaring als u weer op zoek bent naar een hulpmiddel ook weer voor ons kiest. Wij helpen graag. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Prima service en optimale verkoop

Alles is perfect verlopen. Vriendelijke, vlugge en perdecte aankoop.

Vlot en scherp geprijsd

Eenvoudig om te bestellen en vlotte levering

• Betrouwbaarheid

Order en bestelling verloopt zeer correct

Zoals hierboven vermeld verloopt vanaf de bestelling tot de levering alles zeer goed waarvoor onze dank

• Betrouwbaarheid

Beste Andrea, Heel graag gedaan. Wij doen altijd ons uiterste best om bestellingen zo netjes en correct mogelijk uit te voeren en te zorgen dat ze binnen de afgesproken levertijd worden geleverd. Indien dit niet het geval is dan stellen wij onze klanten hiervan netjes op de hoogte. Dus wij zijn blij dat u dit ook zo ervaren heeft en wij hopen u bij een volgende bestelling weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Correcte en efficiënte afhandeling

Na telefonisch overleg goed geholpen en vlot afgehandeld en bezorgd.

Mooi vormgegeven

Ziet er goed uit en ligt in gewicht. Het enigste nadeel is dat het geluid zeer slecht te horen is van wie het horloge draagt daarin tege is via mobiel wel goed geluid

• Betrouwbaarheid

Afspraken correct en optijd nagekomen. Duidelijk.

Als ik op tijd bestel en niet wacht tot het op is(dat is mijn verantwoordelijkheid) wordt alles netjes uitgevoerd zoals u aangeeft. Verder hoef ik niet structureel extra materiaal, slechts als ik regulier te weinig krijg via het ziekenfonds. En het is prettig die stijd niet meer te hoeven voeren al kost het ons zelf geld.

• Betrouwbaarheid

|Beste Christiaan, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons dat stellen wij zeer op prijs. Bij bepaalde producten met name producten die men herhaaldelijk moet gebruiken is het inderdaad verstandig om op tijd te bestellen en niet op het laatste moment want het kan altijd zijn dat een product niet meer voldoende voorradig is en een langere levertijd heeft. Door op tijd te bestellen kom je niet zonder dat product te zitten.dus heel goed wat u doet. Wij denken met u mee maar u ook met ons. Graag helpen wij u dan ook weer bij een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

Professioneel

Een handige, duidelijke website waarin je snel alles vindt. Vorige bestelling werd snel en correct uitgevoerd.

zeer goed

een goeie communicatie en juist advies

goede service

goede verbinding en service via internet snelle levering wat erg prettig is

• Betrouwbaarheid

Beste Corrie, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het contact en de service die door onze klantenservice wordt geboden. Zij proberen altijd zo goed mogelijk te helpen en vragen te beantwoorden maar vooral ook met u mee te denken zodat u het juiste product besteld. Wij hopen dan ook dat wij u bij een volgende keer ook weer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelwereld

gewoon super

gemakkelijk bestellen en snel leveren

Supergoed, prijs en afhandeling

Weerhuisweg 4