Top product en nieuw in originele verpakking

Mijn ervaring is goed te noemen, doen wat ze zeggen en zijn duidelijk in het afleveren. Mijn parfum was niet voorradig en hebben aangegeven dat het bij binnenkomst wordt geleverd. Moment van leveren was daarmee op tijd.

Goedkoopfarfum24 zeker een aanrader

Snelle levering en kwaliteit product. Een dag eerder geleverd dan verwacht! nietjes! Gewoon een top bedrijf.

Een tijdje geleden heb ik via bol.com iets gekocht bij dit bedrijf en heb dit ook netjes ontvangen. Ik ben deze keer via hun eigen site gaan zoeken naar een bepaalde parfum en ook gevonden en natuurlijk besteld/betaald. Na 1 dag kreeg ik een mailtje, dat de bestelde parfum niet leverbaar meer was. En dat het bedrag teruggestort zou worden. Om eerlijk te zijn was het toch wel een beetje spannend, krijg ik het nog geld terug? Het bedrag was ook niet gering. Je hoort zoveel de laatste tijd over online-winkels. Maar GELUKKIG na 3 dagen stond het geld weer op mijn rekening, dus mijn zorgen waren voorbij Godzijdank! Echt Top, dank je wel!

PRIMA

Grote bestelling geplaatst, omdat deze site betrouwbaar was, las ik online. Ook een orderbevestiging gekregen. Daarna werd ik gebeld, met uitgebreide excuses, dat het parfum dat ik besteld had, niet langer verkrijgbaar was. En wat mijn voorkeur had: dat men het parfum voor mij elders probeerde te vinden, of dat ik mijn geld terugkreeg? Ik koos voor het laatste. En had werkelijk binnen minuten mijn geld terug! DANK! Keurig afgehandeld, GoedkoopParfum24!

Echt top

Grote bestelling geplaatst ik twijfelde eerst omdat het veel goedkoper is maar ik heb de geuren getest en het is zeker origineel super snel geleverd

Snel goed en betrouwbaar

Zo snel zelfs geleverd dat ik het op dezelfde dag kreeg als dat ik het heb besteld. Een bijzonder aardige man ook overigens.

Goedkoop en goed

Bij de kraam op de zwarte markt in Beverwijk een flesje Annayake pour Elle gekocht. Zeer laag geprijsd. Maar wel het echte spul. Ik ben een tevreden Klant.

Voor herhaling vatbaar! :)

Ik kwam in eerste instantie op deze website terecht, omdat ik een specifieke parfum zocht die overal uitverkocht leek te zijn of enkel de 100ml variant. Hier was de 30ml variant als enige nog op voorraad. Ik was eigenlijk bang dat het te mooi was om waar te zijn, zeker voor zo'n lage prijs. Na wat reviews doorlezen durfde ik de gok wel te wagen. De levering was snel en de geur precies zoals 'ie moest zijn, dus ik ben bij deze overtuigd van de kwaliteit en betrouwbaarheid van deze website en zal zeker vaker hier bestellen! :)

Zeer vriendelijk en als je altijd daar komt krijg je idd wel korting hoor

Zeer vriendelijke man met veel ervaring in zijn kraam ik ga speciaal naar hem toe om is een keer wat anders te laten aan bevelen wat dan ook heerlijk ruikt en het is een zeer vriendelijke man!!!! Gr Wilma ik zou hem aan iedereen aan bevelen want het is de moeite waard om daar wat te kopen en het scheelt enorm wat geld gr Wilma

Zeer snelle levering en zeer goed geprijsde artikelen. Overzichtelijke website

voldoende

Ik had de betaalmethode met creditcard gekozen, bleek dat daar extra kosten aan verbonden waren. Ik had al doorgeklikt en kwam op een pagina terecht met een taal die ik niet kon lezen en waar ik zeker mijn verdere gegevens niet kon invullen. Vervolgens klikte ik de website per ongeluk weg. Ik dacht door die rare pagina dat ik geen bestelling gedaan had, maar dit bleek niet zo te zijn. In de mail zag ik dat ik toch een order geplaatst had en dat ik deze via een paypal account kon betalen. Hierop heb ik een mail gestuurd en uitgelegd wat de situatie was en de vraag of ik de bestelling ook kon annuleren. Ik heb daarna netjes binnen korte tijd een vrij onpersoonlijk mailtje terug gekregen met de mededeling dat ik nog niet betaald had en voor de rest helemaal niets. Toch besloten om de bestelling te betalen. Netjes mijn bestelling ontvangen alleen wel zonder een berichtje vooraf 4x 30 ml ontvangen i.p.v. 2x 60 ml. Het aantal ml is uiteindelijk wel hetzelfde, maar het was wel zo klantvriendelijk geweest om daar even een mailtje aan te spenderen. Tevens zat er ook geen pakbon cq factuur in het doosje. Ik heb een account aangemaakt, maar dat heeft echt totaal geen enkele meerwaarde, want je ziet nergens wat voor bestellingen je hebt gedaan. Voor de rest ben ik wel blij met mijn bestelling

Waar voor je geld

Snelle levering, goed verpakt product en fijne service. Originele producten tegen een aanzienlijk lagere prijs dan bij Douglas en Ici Paris. Voortaan gewoon lekker hier mijn parfums bestellen.

Prachtige producten,zeer vriendelijk,behulpzaam en geduldig. Veilg betalen,kortom een dikke aanrader.

Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat

Helaas duurde het even voor mijn 2 bestelde flesjes 100ml Bvlgari Eau de Parfum kwamen. In de tussentijd na een mailtje werd ik netjes gebeld dat er wat vertraging was en mijn bestelling beiden in cadeau verpakking zouden worden geleverd. Netjes verpakt inderdaad twee setjes gekregen elk in een mooie doos met een Bvlgari toilettas met een tube aftershave balm van Bvlgari. Daarnaast was de prijs ook nog eens de goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien e ik gebruik dit geurtje toch alleen paar jaar.

Gewoon top!

Na het bestellen kreeg ik toch even twijfels na het lezen van wat reviews hier. “Zou het niet nep zijn? De prijs was wel érg scherp..” Inmiddels heb ik het product ontvangen en ben ik er 100% zeker van dat het echt is. De levering duurde een dagje langer dan dat ik vooraf verwacht had, maar dat kan ook bij de post liggen. Ik ben een tevreden klant!

snelle bezorging en goed verpakt

snel geleverd en de goedkoopste en netjes verpakt

Prima webshop

Veel keus, goede prijzen, bestellen gemakkelijk, goed verpakt en op tijd bezorgd!

Voornamelijk blij dat ik het product bij jullie wel geleverd kon krijgen!

Gewenst product was in de reguliere winkel en de online shop niet meer te koop en bij goedkoopparfum24.nl wel. Ik heb er iemand heel blij meegemaakt!

Gewoon de beste prijs voor je favoriete geur

Snelle levering voor een zeer aantrekkelijke prijs

Verkeerd artikel geleverd

Helaas, goeie bestelling gedaan,.maar verkeerd artikel gekregen. Het was een kadootje dus kwam er te laat achter en het was al iets gebruikt om te ruiken. Geld dus kwijt.

Beste Rianne, Het gene wat u heeft besteld, heeft u ook gekregen. U heeft geen parfum besteld maar After Shave. Volgende keer als u een bestelling plaatst, moet u goed de product beschrijving lezen. Wij verkopen uitsluitend 100% originele producten, Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Goedkoopparfum24.nl

super

Aantrekkelijke prijzen en snel geleverd (Top) Ik hoef niet meer te shoppen bij Douglas of Ici Paris .....

Snel & Scherp

Supersnelle levering van zeer scherp geprijsde artikelen. Kwaliteit 100%.

Keurig verzorgd

Vlot en gunstig geprijsd

Kopen zoals het hoort.

Eau De Toilette besteld voor een zeer scherpe prijs. Producten zijn netjes en op tijd geleverd. Goed gedaan.