snelle bezorging en goed verpakt

snel geleverd en de goedkoopste en netjes verpakt

Prima webshop

Veel keus, goede prijzen, bestellen gemakkelijk, goed verpakt en op tijd bezorgd!

Voornamelijk blij dat ik het product bij jullie wel geleverd kon krijgen!

Gewenst product was in de reguliere winkel en de online shop niet meer te koop en bij goedkoopparfum24.nl wel. Ik heb er iemand heel blij meegemaakt!

Gewoon de beste prijs voor je favoriete geur

Snelle levering voor een zeer aantrekkelijke prijs

Verkeerd artikel geleverd

Helaas, goeie bestelling gedaan,.maar verkeerd artikel gekregen. Het was een kadootje dus kwam er te laat achter en het was al iets gebruikt om te ruiken. Geld dus kwijt.

Beste Rianne, Het gene wat u heeft besteld, heeft u ook gekregen. U heeft geen parfum besteld maar After Shave. Volgende keer als u een bestelling plaatst, moet u goed de product beschrijving lezen. Wij verkopen uitsluitend 100% originele producten, Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Goedkoopparfum24.nl

super

Aantrekkelijke prijzen en snel geleverd (Top) Ik hoef niet meer te shoppen bij Douglas of Ici Paris .....

Snel & Scherp

Supersnelle levering van zeer scherp geprijsde artikelen. Kwaliteit 100%.

Keurig verzorgd

Vlot en gunstig geprijsd

Kopen zoals het hoort.

Eau De Toilette besteld voor een zeer scherpe prijs. Producten zijn netjes en op tijd geleverd. Goed gedaan.

Keurig op afgesproken tijd afgeleverd, voor een nette prijs!

Nep

Ik had lady Million bodylotion besteld Normaal kocht ik die bij ICI Paris, maar hij was daar uit het assortiment dus op internet gezocht en bij goedkoopparfum besteld. Deze ruikt echter heel anders dus volgens mij is het nep

Beste Jolanda, Wij verkopen uitsluitend 100% originele , dat kan ik u garanderen. deze bodylotion heeft meer klanten gekocht ze waren allemaal tevreden, Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Goedkoopparfum24.nl

Product en levering zoals besteld en afgesproken.

Ben zeer tevreden over wijze waarop jullie de belofte over levering nakomen.

Topper!

Snelle service en er word geleverd wat er aangeboden word dus ik ben zeer tevreden!

Top.

Altijd snelle levering, goed verpakt en super scherpe prijs.

Het artikel was goed verpakt en op tijd geleverd.

Prima prijs/ kwaliteitverhouding, mooie korting

Product had een prima prijs en kwam onbeschadigd en tijdig binnen

Gewoon goed en daarom al bijzonder.

Heel goed verlopen op tijd en dat in Covid tijd.

uitstekend

uitstekend

Ik heb op allerlaatste moment mijn favoriete parfum kunnen aanschaffen voor een super prijs. De bezorging ging vrij snel en goed ingepakt. Ik ben heel blij dat ik mij het website nog kon herinneren anders was ik een super deal misgelopen. Te herhalen vatbaar maar mijn favoriete parfum is uit het assortiment. Er is altijd wel een parfum waar ik van houd dus, tot gauw:)

Snel thuis gestuurd

Veel keuze. Lage prijzen

perfect

Goed behandeld perfect

Zeer snelle levering en goedkoop

In 1 dag geleverd en goede prijs.

supersnelle levering

goede service, bestelde product binnen 24 uur thuis

Snel levering

Origineel parfum met goed prijs.