Keurig op afgesproken tijd afgeleverd, voor een nette prijs!

Nep

Ik had lady Million bodylotion besteld Normaal kocht ik die bij ICI Paris, maar hij was daar uit het assortiment dus op internet gezocht en bij goedkoopparfum besteld. Deze ruikt echter heel anders dus volgens mij is het nep

Beste Jolanda, Wij verkopen uitsluitend 100% originele , dat kan ik u garanderen. deze bodylotion heeft meer klanten gekocht ze waren allemaal tevreden, Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Goedkoopparfum24.nl

Product en levering zoals besteld en afgesproken.

Ben zeer tevreden over wijze waarop jullie de belofte over levering nakomen.

Topper!

Snelle service en er word geleverd wat er aangeboden word dus ik ben zeer tevreden!

Top.

Altijd snelle levering, goed verpakt en super scherpe prijs.

Het artikel was goed verpakt en op tijd geleverd.

Prima prijs/ kwaliteitverhouding, mooie korting

Product had een prima prijs en kwam onbeschadigd en tijdig binnen

Gewoon goed en daarom al bijzonder.

Heel goed verlopen op tijd en dat in Covid tijd.

uitstekend

uitstekend

Ik heb op allerlaatste moment mijn favoriete parfum kunnen aanschaffen voor een super prijs. De bezorging ging vrij snel en goed ingepakt. Ik ben heel blij dat ik mij het website nog kon herinneren anders was ik een super deal misgelopen. Te herhalen vatbaar maar mijn favoriete parfum is uit het assortiment. Er is altijd wel een parfum waar ik van houd dus, tot gauw:)

Snel thuis gestuurd

Veel keuze. Lage prijzen

perfect

Goed behandeld perfect

Zeer snelle levering en goedkoop

In 1 dag geleverd en goede prijs.

supersnelle levering

goede service, bestelde product binnen 24 uur thuis

Snel levering

Origineel parfum met goed prijs.

Zeer snelle service en een mooie prijs

Zeer snelle service en een mooie prijs voor het produkt.

Al jaren bestel ik hier mijn vaste geur, omdat deze nergens anders meer te krijgen is. Originele geur, goedkoop en snelle levering! :)

Snel, Correct, Geweldig

Bevestigingsmail gekregen dat order verwerkt was, was er direct. Duidelijke website. Een Track-Trace mail gekregen. Zelfs bijna 30 min voor de afgesproken aflevertijd geleverd. Klasse. Zeer betrouwbaar.

Oplichters

Al jaren produceert Ninna Ricci geen L'Air meer. (Niet te verwarren met L'Air du Temps.) Tot twee jaar geleden kwam ik nog wel eens een restpartij tegen. Nu dacht ik weer zo'n laatste flesje gevonden te hebben. Het was wel erg duur ( € 149,95) maar omdat het mijn lievelingsgeur was trakteerde ik mezelf. Helaas bleek het helemaal geen L'Air te zijn. De geur was matig en meteen vervlogen. Geen parfum dus. Nadat ik meldde niet tevreden te zijn kreeg ik meteen een aanvallende mail met de mededeling dat ze geen nep-parfum verkochten. Dat had ik ook niet beweerd. Na een telefoontje mocht ik het flesje retourneren en zouden ze het beoordelen. Na 14 dagen heb ik nog altijd geen reactie en geen geld terug ontvangen. Schandalig!!!

Beste Ellen, Wij verkopen uitsluitend 100% originele geuren, dat kan ik u garanderen. deze parfum heeft meer klanten gekocht ze waren allemaal tevreden, Wij hadden 12 flesjes van de parfum binnen gekregen, ze zijn allemaal uitverkocht zonder klachten. U heeft uw parfum 10 dagen gebruikt, en nu wilt u het parfum retourneren terwijl het pakket schade heeft en het parfum zelf half leeg is gemaakt. Maar wij hebben toch het totale bedrag naar uw rekening gestort. Met vriendelijke groet, Team Goedkoopparfum24.nl

Goede prijs.

Het is een lekkere parfum en ik heb het ook snel ontvangen!

Keurig netjes snel geleverd

Product prijs wat ik gevraagd had. Prima geregeld dus.

Zeer tevreden!

Goede prijs, snel geleverd en goed verpakt.

goede prijs kwaliteit verhouding

top