Goede prijs voor kwaliteit.

Had gezocht op Maroussia 100ml en kwam toen bij goedkoopparfum24 uit. Snelle bezorging en het was goed verpakt.

Top! Snel geleverd, goede prijs

zie titel, niets aan toe te voegen eigenlijk. Netjes op de hoogte gehouden van de levering inclusief track and trace. Ik bestel hier vaker

super snel en een mooie prijs gr Wim

goede site snelle levering en goed product zeer tevreden gr Wim

Zeer tevreden!

Al jaren vaste klant, waarom teveel betalen als het ook goedkoper kan! Nog nooit een slechte ervaring gehad, in één woord TOP!

Zeer snelle levering en de heer aan de telefoon vriendelijk en had kennis van zaken. Heb al meerdere keren iets besteld en elke keer tot volle tevredenheid geholpen.

snelle levering .. vriendelijk te woord gestaan

Snelle en correcte levering.

Snel en correct volgens belofte ontvangen!!

Slecht

Ze zeggen dat het het echte geurtje is maar is niks van waar ik heb al jaren het zelfde luchtje en nu zit ik met een flesje van 75ml die nergens naar ruikt zeer ontevreden

Beste , Wij verkopen uitsluitend 100% originele geuren, dat kan ik u garanderen. deze parfum heeft meer klanten gekocht ze waren allemaal tevreden, Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U heeft de Roberto Cavalli Intense gekocht die ruikt inderdaad anders dan de normale variant. U heeft zeker de verkeerde geurtje besteld. Met vriendelijke groet, Team Goedkoopparfum24.nl

De dag na bestellen al geleverd! Top snelheid en ...... de goedkoopste!

Super voordelig en snel

Heb deze parfums nog niet eerder zo voordelig gehad. Levertijd ook prima

Prijs, kwaliteit, levering allemaal super!!!

Prima service, goed geprijsd.

Uitstekend!

Snelle levering goede prijs

Erg goede prijs en goede levering

Ik miste 1 product. Gemaild en na 2 dagen was het bezorgd. Goede service.

Goede snelle levering

Al eerder besteld . Keurig op tijd. Pakket goed te volgen.

Prima producten en service

Ik koop hier met enige regelmaat mijn luchtjes en raad dit ook aan mijn kennissenkring aan.

Op basis van goede ervaringen van derden. Voor het eerst via deze web side geurtje gekocht. Producten waren goed verpakt. Kleine opmerking mijn adresgegevens stonden op de achterzijde van reeds gebruikt papier met opdruk. Zeer efficiënt papier gebruik, maar komt niet zo professioneel over. Kreeg vlak voor bezorging een telefoontje of ik thuis was. Bezorger was zeer vriendelijk. Veel succes met uw bedrijf.

Snelle levering en mooie prijzen

Uitgebreide keuze en heel goede service.

Ik had voor een verjaardag parfum besteld die, zo bleek later, niet voorradig was. Ik werd hiervan netjes, via de mail op de hoogte gehouden. Toen het parfum bezorgd werd, was de verjaardag inmiddels geweest en had ik al een ander cadeau gegeven. Ik mocht het pakketje terugsturen, maar tot mijn grote schrik had mijn dochter de folieverpakking beschadigd. Goedkoopparfum24.nl reageerde begripvol en heeft toch mijn geld teruggestort. Een heel goede service dus. Ik herken hierin niet de eerdere (negatieve) reviews en beveel Goedkoopparfum24.nl aan.

Heel goed bedrijf dat zich aan de afspraken houdt. Top!

Mooie concurrerende prijzen in een goed assortiment.

Nog niet positief.

Kan nog niet beoordelen. Had verwacht de producten snel thuis te hebben. Heb 2 weken geleden besteld, masr nog niets ontvangen.

Beste R Slag, U heeft een bestelling geplaatst op goedkoopparfum24.nl, maar wij hebben van u nog geen betaling ontvangen. Wij verzoeken u het bedrag alsnog over te maken naar onze rekening bij de ABN AMRO Rekeningnummer : NL39ABNA0496053396. Graag o.v.v. uw ordernummer: 173053794,http://www.goedkoopparfum24.nl/betalen Totaalbedrag incl. BTW € 17,85 Met vriendelijke groet, Team Goedkoopprfum24.nl

Goede prijzen & snelle levering

Ik raad Goedkoopparfum24.nl zeker aan; de prijzen zijn (erg) goed en de levering was snel en goed te volgen.

Superservice

Het bestelde pakketje werd door een fout bij PostNL niet bezorgd. Na een telefoontje met de klantenservice is een medewerker zelf het pakketje komen brengen! Wat een topservice!!

Snel en goed product zoals verwacht

Postbus 87 1970AB Ijmuiden

+31 6 3410 0273