Snel en behulpzaam

Ik heb goede ervaring met 123groepenkast, Retour product was geen probleem en is snel verwerkt.

Snelle en nette levering

Overzichtelijke website en goede uitleg op de website. Levering snel en netjes.

Prima ervaring

Snelle correcte levering

Gewoon goed

Al 3 keer wat besteld en supersnel geleverd, prijs kwaliteit verhouding is top!

Website overzichtelijk, snelle levering en A-kwaliteit materiaal

Zeer positief !!!!

Zie het aantal sterren

Levering als afgesproken, top

snel gelevert!

duidelijke beschrijving en super net spul.

snelle levering, snel gemonteerd

goede kwaliteit

Top prijs en mooi op tijd bezorg

Goede service en prijzen

Netjes geholpen, goede prijzen en snelle levering

Snel en correct

Snel en correct afgeleverd

Gewoon besteld en vlot gekregen, zo als het moet.

Gewoon goed.

super snel geleverd !!! heel fijn ik kon de volgende dag mijn klusje afmaken.

goede site, alles vindbaar en voor mij het juiste assortiment.

Besteld, snel geleverd en correct. Ik houd ervan.

Toch nog een kleine aantekening. De componenten die ik, in eerste had besteld, pasten niet bij elkaar. De kast was niet geschikt voor busboard. In de omschrijving zou dat wel het geval zijn.

Keurig geleverd.

scherpe prijs, vlotte levering

scherpe prijs , vlotte levering

Makkelijk besteld en snel geleverd

Duidelijke website en snel verzonden

fijne website, vlotte levering, PRIMA

Geweldig!!!!

Goede prijs en snelle levering

Spullen snel gevonden op de site en zijn snel geleverd

Goed geadviseerd, snel geleverd

Moest een automaat in de groepenkast vervangen; door een hoge inschakelpiek van onze heater vloog de B16 automaat er steeds uit. Mede op advies van Ricardo van 123GroepenKast gekozen voor een C16 automaat. Dat vervangen had ik nog nooit gedaan, maar het bleek een fluitje van de spreekwoordelijke cent. En de heater verwarmt als een tierelier en klapt er niet meer uit!

Reageerden ook heel snel op mijn vraag en alle spullen nog completer dan verwacht.

Kopen zoals het hoort

Soms heb je van die webshops die gewoon werken. En dit is er eentje van. Goede site, eenvoudig en overzichtelijk. Goede info. Snelle checkout. Maar ook vooral daarna, supersnel geleverd en niet het idee dat je niet weet waar je aan toe bent. Gewoon zoals het hoort! Tis dat ik niet elke dag groepenkasten nodig heb maar koop hier graag!

Een goed assortiment, een vriendelijke site, scherpe prijzen en een snelle levering

Over 123groepenkast.nl

LagewegGroep.nl is de specialist in Elektrotechniek. Je kunt eenvoudig jouw groepenkast bestellen bij 123Groepenkast.nl of GewissElektro.nl. Ook kun je bij onze webwinkel Veilig24.nl alle AJAX SYSTEMS Inbraak beveiliging producten bestellen. Wij hebben jarenlange ervaringen in het Adviseren, vervangen en uitbreiden van groepenkasten en inbraaksystemen. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Of wil je liever geholpen worden met een betrouwbaar beveiligingssysteem? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht! Mail: Info@LagewegGroep.nl