Uitstekende service en goede vakkennis

Zeer snelle en betrouwbare levering. De service en concurrerende prijzen heeft mijn doen besluiten om de producten hier te bestellen.

Webwinkel zoals het hoort; kundig, snel en prima prijzen!

Zeer snelle complete levering

Product ontvangen in goede orde

Gemakkelijk om bestelling te plaatsen. Heldere productbeschrijving op website. Product ontvangen in goede orde, op tijd levering. Goede instructie filmpjes op YouTube.

snelle en nette levering van mijn besteld onderdeel

Handig en praktisch

Alles word meegeleverd zoals extra kabels en verbinding strips. Super blij mee!

Uitstekende snelle levering

Na eerst per email advies gevraagd te hebben kwam hier heel snel een reactie op. Om 17:45 uur besteld en toch de volgende dag producten ontvangen. Uitstekende service en snelle levering. Advies voor de bezorgdienst in dit geval DHL. Neem het adres over van de leverancier dit voorkomt bezorg problemen. Op de adres label stond het sub-adres en niet het afleveradres. Bijvoorbeeld: afleveradres nr 14 chalet 111 was genoteerd als adres 111.

Goed geregeld

Op tijd en volgens gegevens

men bestelt en is r over 2 dagen , top

Snelle en correcte levering

Snelle en. Correcte levering tegen een nette prijs

wauw!

prima service, snelle levering

zeer goede Service

Snel en goed geholpen over informatie voor de te bestellen automaten. Ook snel geleverd. Zeer goede service Ga vooral zo door.

Doen wat ze moeten doen

De goeie spullen snel geleverd voor een normale prijs.

Zeer goede service

Vragen worden direct beantwoord

Snel en duidelijke communicatie

Makkelijk bestelproces

Perfect geholpen.

Goed advies en snelle levering.

Eenvoudig bestellen en een snelle levering (volgende dag)

Top producten

Zeer ruime keus, goed advies. Zeer snel geleverd! Zeker aan te bevelen. 👍🏻

Dubbel gevoel

Halve levering zonder enige melding. Na zelf navraag gedaan te hebben: ja dit kloot, want dan kunt u alvast met uw klus beginnen. Ahumm Maar Ricardo is achter de nalevering aangegaan, dit tot tevredenheid met gevolge een bespoedigde levering. Dubbel. Tevens vind ik het vervelend dat mijn woonplaats verplicht is, wanneer jullie mij om mijn mening vragen. Beetje gek he

Super en snel

Bestelde een automaat en was snel geregeld. Ook netjes snel in huis.

Uitstekend!

Goede communicatie, snelle levering en prima assortiment. Aanrader!

levering en afhandeling zoals het hoort te gaan.

Door de snelle levering was het in het systeem niet goed verwerkt en kreeg ik het artikel 2x. Na contact kosteloos retour gestuurd en na een paar dagen zelfs een bedank kaart gehad voor mijn oplettendheid, erg netjes :)

Snelle correcte levering

Net voor 18.00 besteld de volgende dag om 13.00 bezorgd.

Snel

Zondag besteld ondanks dat ze niet o voorraad waren woensdag in huis

Over 123groepenkast.nl

123groepenkast.nl is de specialist in groepenkasten. Je kunt eenvoudig je groepenkast bestellen. Wij hebben jarenlange ervaringen in het vervangen van groepenkasten en het uitbreiden van groepenkasten en componenten voor groepenkasten. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht.