Goed geleverd en op tijd netjes

Bezorgd zoals beloofd

Besteld en 2 dagen later in huis

Hulpvaardig.

Samen kwamen wij eruit. E-boekje was ondersteunend en leuk om te bewaren. Een groepenschakelaar vervangen die niet meer de piekspanning van een tafelzaag aankon. Daarvoor een aardlekautomaat geplaatst. Werkt prima.

Supersnel geleverd

Beste prijs en snelste levering, wat wil je nog meer?

zeer tevreden met de afhandeling

Snelle en correcte levering

snel geleverd, goed verpakt

snel geleverd en goed verpakt

Snel afgehandeld en geleverd

netjes uit geleverd. mooi op tijd

Ik had een vraag en kreeg een perfect antwoord

Snelle reactie en helemaal omdat 123groepenkast zelf nog op onderzoek uit moest maar ik kreeg de dag erna een bevestiging dat wat ik zocht ook het juiste was. Super!

Contact met 123Grk is altijd eenervaringl

Als je mailt of belt met een vraag altijd vlot een begrijpbaar antwoord Bestellen wordt over het algemeen zeer snel geregeld uitzondering daar gelaten als iets net niet in voorraad is. Mij ooit maar 1 keer gebeurd lang geleden was in feite mn eerste bestelling. Maar dat kan gebeuren.

Dit werkt

Pakketje niet kunnen ophalen door verschillende omstandigheden... de volgende dag de artikelen alweer geleverd ... jullie zijn het vertrouwen waard 👍🏻

Bij al mijn bestelling een correcte levering.

Inderdaad uitstekend

123groepenkast.nl is echt zo een bedrijf van een man een man een woord een woord. Bestellen volgende dag leveren en een goede vooral je bestelling kunnen volgen zodat je je daarop qua tijd kan instellen. Ook een zeer prettig e-mail contact waar meteen op gereageerd wordt. Voorbeeld-hoe-het-moet-bedrijf.

Prima service, zoals het hoort

Voor de tweede keer in korte tijd een bestelling geplaatst bij dit bedrijf. Nette en vlotte levering en alles voor een aantrekkelijke prijs.

prima service

ook na mijn 2e bestelling, netjes op tijde geleverd, zonder toeters en bellen. Gewoon goed. in prijs, kwaliteit en levering.

Goed maar jammer dat je verzend kosten moet betalen

Jammer voor verzendkosten ook boven €100

Geweldig advies, snelle levering en een 10 voor vriendelijkheid.

Ik ben zelf niet technisch en had iets nodig voor een groepenkast uit te bereiden. Foto's gestuurd, advies gekregen en gelijk besteld. 2 dagen later was het al binnen, netjes verpakt en verzonden naar een afwijkend adres. Zeer tevreden klant.

Nieuwe groepenkast en een aantal stopcontacten besteld. Alles perfect gekregen voor een mooie prijs. 👍👍

Zeer goede service

Ik heb een item ontvangen die beschadigd is geraakt tijdens transport, na een belletje naar 123groepenkast is direct een nieuwe item opgestuurd zonder al te veel vragen...

Zeer duidelijke website

Zeer snelle levering eerder dan verwacht👍🏼

Zeer goede chat support, die echt meedenkt

Zeer behulpzame chatmedewerker. Die oprecht meedacht en zich probeerde te verplaatsen in mijn vraagstuk middels opgestuurde foto's

Snelle levering, ruim assortiment en goede prijs

Alles binnen 1 werkdag ontvangen. Goed verpakt.

Pluspunten

Snelle levering Duidelijke internet side

GEEN

Pluspunten

Snelle levering prima