Reageerden ook heel snel op mijn vraag en alle spullen nog completer dan verwacht.

Kopen zoals het hoort

Soms heb je van die webshops die gewoon werken. En dit is er eentje van. Goede site, eenvoudig en overzichtelijk. Goede info. Snelle checkout. Maar ook vooral daarna, supersnel geleverd en niet het idee dat je niet weet waar je aan toe bent. Gewoon zoals het hoort! Tis dat ik niet elke dag groepenkasten nodig heb maar koop hier graag!

Een goed assortiment, een vriendelijke site, scherpe prijzen en een snelle levering

Snelle en acurate levering

Reeds eerder producten besteld eveneens vlotte en acurate levering met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima levering

Snelle levering en correcte afhandeling.

prima levering

goede en snelle levering

Overzichtelijke website met ruime keuze en prima toelichtingen!

Vóór 18.00 uur besteld en inderdaad de volgende dag keurig verpakt afgeleverd; Prima!

Goed advies en sneller levering

Goed advies en sneller levering

Over t algemeen tevreden

Zaterdag besteld dinsdag geleverd. Snel antwoord op mijn vraag betreffende de levertijd. Helaas beek de inhoud al gebruikt, tenminste het doosje was duidelijk geopend geweest, op diverse punten gescheurd. Maar de aardlekautomaat werkt goed, tenminste zover ik dat kan testen.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Netjes verpakt, snelle levering

Goede kwaliteit en zeer snel geleverd.

Top levering..

Top ervaring

Alles wat ik nodig heb

Veel keuze, snelle levering. Ook contact via email, wordt zeer vlot en keurig beantwoord.

Fast and good

Ordered some circuit breakers (automaten), got them the next day just in time for an electrician's visit. They work just fine.

Snelle levering makkelijke installatie

snelle levering en een makkelijke installatie.

Snelle levering, en snelle reactie op vragen

Snelle levering, en snelle reactie op vragen

Snelle, accurate levering

Ruime keuze in het zelf samenstellen van groepenkasten, veel keus in merken en snelle levering.

Snelle levering. Product goed.

Prima.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen, bij alle vragen die ik had. Zelfs extra info gekregen.

Snelle levering, goede website

Voldoende keuze uit verschillende merken. Vlotte leveriing

prima service en snel geleverd

Kwaliteit, snelle levering en faire prijs

Na wat zoekwerk de juiste spullen gevonden en bested. Nog geen 24 uur verder al gemonteerd :) Mijn eerdere ervaringen waren positief en dat is nog verder verbeterd zelfs!

Super heel snel geleverd

S,middags besteld en volgende dag al binnen,

Sneller dan snel

eerste indruk is doorslaggevend Perfect Snel En vooral : Geïnteresseerd in klant Delen van informatie

Over 123groepenkast.nl

LagewegGroep.nl is de specialist in Elektrotechniek. Je kunt eenvoudig jouw groepenkast bestellen bij 123Groepenkast.nl of GewissElektro.nl. Ook kun je bij onze webwinkel Veilig24.nl alle AJAX SYSTEMS Inbraak beveiliging producten bestellen. Wij hebben jarenlange ervaringen in het Adviseren, vervangen en uitbreiden van groepenkasten en inbraaksystemen. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Of wil je liever geholpen worden met een betrouwbaar beveiligingssysteem? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht! Mail: Info@LagewegGroep.nl