Prima materiaal en een prima prijs

Duidelijke website en prima prijs maar als het materiaal geleverd word en het is niet compleet, meld het dan. En niet telefonisch bereikbaar zijn is voor mij onacceptabel.

duideljike website, veel keuze en snel geleverd

al snel op de internetpagina van 123groepenkast beland, veel keus aan goede merken. Heb zelf een voorkeur voor hager producten. Ben zeer tevreden met 123groepenkast en kan deze zeer zeker aanbevelen.

Op tijd geleverd

Mijn ervaring is goed netjes op tijd afgeleverd

Snel

Prima produkt, snelle levering

Prima product, snelle levering . Duidelijke informatieve site

snel geleverd

uitgebreide info per artikel, prima service

Goede ervaring met dit bedrijf snelle levering en goede kwaliteit artikelen.

Vlotte levering, netjes ingepakt, lage prijs, product was boven verwachting.

Vlotte levering, netjes ingepakt, lage prijs, groepenkast was reeds voorbereid voor directe aansluiting. Zeer compleet product. Het bestellen ging zeer soepel met veel mogelijkheden tot personaliseren van de groepenkast. Groot product aanbod maar toch overzichtelijk. Prijs was ca 20% goedkoper dan de de concurrenten en de levering was gratis.

Snelle en goede levering

Goede en snelle levering.

Als je snel wat nodig hebt en je weet wat je nodig hebt uitstekende website.

Meerdere malen goed geholpen.

prettig

Jammer dat ze niet alleen zakelijk verkoop doen, zo kan de klant het ook.

Alles goed

Alles goed

uitstekend

materialen keurig verpakt en in doos geleverd

Groot assortiment en snel en netjes geleverd

Goede prijs

Snel geregeld

Alles zoals bestelds

Duidelijke site veel keus en genoeg voorraad.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd Intussen naar tevredenheid geinstaleerd

Super geregeld en snel

Altijd goed

Nadat de dhl mijn pakket kwijt waren geraakt stuurde 123 groepenkast mij gratis een nieuw product op.

Klasse

Wat ik besteld had snel en netjjes gekregen.

Na de video gezien te hebben, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met succes

Ik had twee dozen in de muur met draden, maar daar was geen spanning aanwezig. In de meterkast zag ik de draden, waarvan ik aannam dat zij bij de genoemde dozen hoorden. Bij u twee groepen besteld en volgens de instructie van uw video heb ik de meterkast met deze twee groepen uitgebreid en de bedrading aangesloten. Het werkt perfect. Dus mijn dank. Groeten Jan

Snel en behulpzaam

Ik heb goede ervaring met 123groepenkast, Retour product was geen probleem en is snel verwerkt.

Snelle en nette levering

Overzichtelijke website en goede uitleg op de website. Levering snel en netjes.

Prima ervaring

Snelle correcte levering

Gewoon goed

Al 3 keer wat besteld en supersnel geleverd, prijs kwaliteit verhouding is top!

Over 123groepenkast.nl

LagewegGroep.nl is de specialist in Elektrotechniek. Je kunt eenvoudig jouw groepenkast bestellen bij 123Groepenkast.nl of GewissElektro.nl. Ook kun je bij onze webwinkel Veilig24.nl alle AJAX SYSTEMS Inbraak beveiliging producten bestellen. Wij hebben jarenlange ervaringen in het Adviseren, vervangen en uitbreiden van groepenkasten en inbraaksystemen. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Of wil je liever geholpen worden met een betrouwbaar beveiligingssysteem? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht! Mail: Info@LagewegGroep.nl