Uitstekend!

Goede communicatie, snelle levering en prima assortiment. Aanrader!

levering en afhandeling zoals het hoort te gaan.

Door de snelle levering was het in het systeem niet goed verwerkt en kreeg ik het artikel 2x. Na contact kosteloos retour gestuurd en na een paar dagen zelfs een bedank kaart gehad voor mijn oplettendheid, erg netjes :)

Snelle correcte levering

Net voor 18.00 besteld de volgende dag om 13.00 bezorgd.

Snel

Zondag besteld ondanks dat ze niet o voorraad waren woensdag in huis

Snelle en correcte levering.

Overzichtelijke website waar je makkelijk kunt vinden wat je zoekt. Na de bestelling houden ze je goed op de hoogte. Een aanrader!

uitstekend, accuraat en snel

Goede Service

Had een een vraag over de verzending, snel een bevredigend antwoord.

Service grandioos

Prima afhandeling en snel geleverd

Perfect geleverd

Heel fijn dat producten ook op een ander adres afgeleverd kunnen worden.

Snelle levering met adequate informatie

Ik had een miniverdeler nodig voor een extra groep bij een volle groepenkast. Ik vond de benodigdheden gemakkelijk en voor een redelijke prijs. De levering was snel.

Gevonden wat ui zocht. Correcte en snelle levering

Gevonden wat ik zocht. Alles bleek op voorraad Daadwerkelijk bezorgd op het beloofde moment

Zeer tevreden over zowel prijs, kwaliteit en de levering.

Aanbevelingswaardig!

Mooie zoekfunctie en snel geleverd

Voldoet perfect aan verwachting!

Voldoet perfect aan verwachting, zeer snelle levering en de prijzen zijn scherp.

Snel. Accuraat. Kwaliteit

Snelle levering en exact wat besteld. Kwaliteit geleverde artikelen zeer goed. Prijs kwaliteit boven verwachting

Snelle levering en ziet er netjes uit.

Geleverd volgens verwachting.

Uitstekend!

Snelle en goede levering,kan niks slecht schrijven.

Erg snelle levering!

Snelle levering en ook dat je met kabels precies het aantal meters wat je nodig hebt kunt bestellen

Zeer goed geholpen met prima advies

Mijn kookgroep is inmiddels geinstaleerd, dankzij het juiste advies was de klus snel geklaard.

Gewoon goed geregeld.

Ik heb nu een aantal keer een bestelling gedaan en tot op heden totaal geen klagen gewoon alles netjes en mooi op tijd geleverd en als het even niet lukt krijg ik netjes een mailtje met verdere details. Ik zou zeggen ga zo door. Ik ben super tevreden.

Goed geleverd en op tijd netjes

Bezorgd zoals beloofd

Besteld en 2 dagen later in huis

Hulpvaardig.

Samen kwamen wij eruit. E-boekje was ondersteunend en leuk om te bewaren. Een groepenschakelaar vervangen die niet meer de piekspanning van een tafelzaag aankon. Daarvoor een aardlekautomaat geplaatst. Werkt prima.

Over 123groepenkast.nl

123groepenkast.nl is de specialist in groepenkasten. Je kunt eenvoudig je groepenkast bestellen. Wij hebben jarenlange ervaringen in het vervangen van groepenkasten en het uitbreiden van groepenkasten en componenten voor groepenkasten. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht.