Goed advies, snel geholpen, vlot verzonden

Heel deskundig advies als vlot antwoord op onze vraag. Meteen besteld, snel in huis.

Prima, snel geleverd en uitstekende materialen

Bestelproces ging simpel. Op de website is alles overzichtelijk en duidelijk waardoor het bestellen makkelijk is. Prijzen zijn prima, net als de kwaliteit

Perfect geregeld.

Juiste materialen waren er de volgende dag.

Duidelijke website snel geleverd

Artikel nog niet gemonteerd, maar was makkelijk te vinden op de website en prijstechnisch ook goed vergeleken met de concurrentie. Snel geleverd en goed verpakt.

Snelle service!

Prettige site en snelle service.

deskundig en snelle respons

Geven bij iedere vraag een oplossing en bieden hierbij een helpende hand.

Volgens afspraak

Netjes geleverd en goede communicatie

Top materiaal voor een goed prijs, check vooral ook installo.nl voor advies

Fijn om de juiste materialen te kunnen vinden en snel geleverd te krijgen. Mede hierdoor en de adviezen op installo.nl heb ik op de juiste wijze een laadpunt kunnen aanleggen. Nogmaals dank hiervoor!

Snelle levering.

Goede kwaliteit

correct

Uitstekend.

Artikel makkelijk te vinden en snel in huis.

Prettig geholpen door het serviceteam. Had eerst een paar vragen om keuze te kunnen maken welk product ik nodig had. Snelle communicatie over en weer was erg goed. Uiteindelijk de juiste producten gekocht en deze zijn snel geleverd. Top service!

Zeker een aanrader

Alles de volgende dag geleverd

Goed geholpen en correcte uitleg hoe de hoofdschakelaar aan te sluiten.

Perfect!

Samenstellen is een eitje en de levering is perfect

Snel de spullen binnen

Zoals de zin zegt

snel geholpen en geleverd

Website is duidelijk en producten snel te vinden. De volgende dag werd het product al geleverd. Lekker snel want ik zat erop te wachten. Vooral zo doorgaan!

Het is duidelijk wat je koopt

Ik had een klein schakelkastje met din-rail nodig. Veel leveranciers hadden wel iets, maar steeds kon ik niet goed bepalen of de din-rail er al in zat òf dat ik die apart moest kopen... Bij deze jongens kon ik een redelijk geprijsd kastje kopen waar een duidelijk filmpje bij was: din-rail included! Top!

levering ok

oke

Geleverd wat ik nodig had

Op het moment dat ik het nodig had, voor een goede prijs en met voldoende communicatie.

Prima product

Prima materiaal voor een goede prijs en netjes verzonden, was 5 sterren geweest als het sneller was verstuurd.

Goed en duidelijk

Zeer Positief

Betrouwbar.

Paar losse stekkerbare kabelbeveiligingen gemaakt. Op website eenvoudig info bij elkaar kunnen zoeken binnen beperkt budget. 1 klein dingetje, de pg11 aanduiding op de kastjes klopt qua afmeting maar wartelmoer past niet aan binnenzijde.

snelle levering. goed product

Aanrader, ben erg tevreden

Over 123groepenkast.nl

LagewegGroep.nl is de specialist in Elektrotechniek. Je kunt eenvoudig jouw groepenkast bestellen bij 123Groepenkast.nl of GewissElektro.nl. Eerst meer weten over elektrotechniek? Kijk op Installo.nl voor technische artikelen over elektrotechniek of kijk op ons YouTube kanaal LagewegGroep. Wij hebben jarenlange ervaringen in het Adviseren, vervangen en uitbreiden van groepenkasten. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht! Mail: [email protected]