was goed.

Het versturen van het onderdeeel mag wel wat sneller.

Snel en correct

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Levering volgens afspraak

Goede website die je helpt, zodat je de kleine dingen niet vergeet mee te bestellen

Een aanrader

De bestelde materialen zijn keurig op de afgesproken tijd geleverd.

Bijna 100%

En als er dan iets mis is dan wordt na een berichtje snel alles opgelost. En dan wordt het dus 100%. Ik ben goed tevreden over de firma. Vriendelijke groet aan de firma van Wim Hoogland.

De tutorials maken het verschil!

Afgezien van het brede assortiment in zowel budget als premium categorieën, zijn het de bijzonder goede tutorials, die het verschil maken. Blijf dat volhouden! Dit is ideaal voor de ervaren thuisklusser. Als tip zou ik iets meer informatie geven over de verschillende vereiste draaddiktes, die gebruikt moeten worden en misschien als pakket aanbieden.

Snelle levering en goede kwaliteit

Zo gevonden wat ik zocht

Zo gevonden wat ik zocht

Zeer goed geholpen!

Erg snel en professioneel antwoord gehad op mijn vragen. Vervolgens een snelle levering gehad van de groepenkast en bestelde componenten. Tot slot hebben ze een probleempje met DHL ook zeer netjes opgelost. Prima service, ga zo door!

Scherpe prijs en keurige aflevering.

snelle levering en service

ik had nog een vraagje over mijn aankoop en kreeg snel antwoord, bedankt

Groot assortiment en goede prijzen

Groot assortiment en goede prijzen

Kennis en snelheid

Op de site staat veel en duidelijke info. Een daaruit volgende bestelling was met twee dagen in huis.

Prima webwinkel.

gewoon goed

goede en snelle levering

Netjes bezorgd en volgens planning

Was correct

Snelle levering van kwaliteitsproducten

Na vraag om advies de juiste onderdelen geadviseerd en snel geleverd.

Gewoon prima kan niks aan mis gaan item

Item was bijna nergens leverbaar maar hier toch kunnen vinden. Past trouwens prima onder je automaten/ kookgroep

Snel correct

uitstekend

Mooie overzichtelijke site super.

Goede sortering.

Naast een goede sortering ook duidelijke website en nete prijzen. Mijn waardering zou hoger zijn geweest wanneer de bestelling ook snel zou zijn geleverd. Nu duurde dit 4 dagen. Dit ligt echter niet aan 123groepenkast.nl maar aan Post.nl. In de app van Post.nl kon ik zijn dat het pakketje al dezelfde dag was binnengekomen bij Post.nl, maar daarna duurt het nog een aantal dagen voordat wordt geleverd. Misschien eens kijken naar een andere bezorger?

De levering word snel gedaan en als overhoop iets verkeerd besteld heb word dit netjes op gelost en snel reageren op vragen worden ook snel beantwoord ook het advies is vakkundig.

Over 123groepenkast.nl

LagewegGroep.nl is de specialist in Elektrotechniek. Je kunt eenvoudig jouw groepenkast bestellen bij 123Groepenkast.nl of GewissElektro.nl. Eerst meer weten over elektrotechniek? Kijk op Installo.nl voor technische artikelen over elektrotechniek of kijk op ons YouTube kanaal LagewegGroep. Wij hebben jarenlange ervaringen in het Adviseren, vervangen en uitbreiden van groepenkasten. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht! Mail: [email protected]