Super advies - uitbreiding bestaande meterkast

Door de verandering van inductie kookplaat met 1 zone naar inductie kookplaat met 2 zones, bleek deze kookplaat niet te functioneerde. De oorzaak zat in de combinatie met een EMAT fornuisgroep aardlekautomaat. Advies van ATAG/ETNA was om aparte Aardlekschakelaar en Eaton Holec 16A Fornuisgroep 2P+2N te installeren waardoor het probleem werd opgelost. Daarnaast had in nog een ABB HAF waardoor de meterkast rommelig was. 123 gevraagd om advies, foto gestuurd en Ricardo heeft me perfect geholpen en meegedacht om de meterkast er weer netjes uit te laten zien (zonder alles te vervangen). Jammer dat ik geen foto kan uploaden van voor en na.

Super advies - uitbreiding bestaande meterkast

Door de verandering van inductie kookplaat met 1 zone naar inductie kookplaat met 2 zones, bleek deze kookplaat niet te functioneerde. De oorzaak zat in de combinatie met een EMAT fornuisgroep aardlekautomaat. Advies van ATAG/ETNA was om aparte Aardlekschakelaar en Eaton Holec 16A Fornuisgroep 2P+2N te installeren waardoor het probleem werd opgelost. Daarnaast had in nog een ABB HAF waardoor de meterkast rommelig was. 123 gevraagd om advies, foto gestuurd en Ricardo heeft me perfect geholpen en meegedacht om de meterkast er weer netjes uit te laten zien (zonder alles te vervangen). Jammer dat ik geen foto kan uploaden van voor en na ;-)

Super advies - uitbreiding bestaande meterkast

Goed product geleverd en naar wens.

Mooie prijs en snelle levering

Mooie prijs en snelle levering

Volgens gegevens op de website geleverd.

Volgens gegevens op de website geleverd.

Levering volgens afspraak

goede prijs / kwaliteit

lidhrcor

Zonder problemen dat geleverd wat besteld is.

Duidelijke produktomschrijving en ruime keuze

goede service en levering

door materialen te kort bij de groothandels hadden wij voor een project kam railen nodig voor de ABB automaten je begrijpt het al overal uitverkocht en niet te leveren maar na zoeken op internet terecht gekomen bij 123groepenkast.nl en daar hadden ze nog ruimschoots op voorraad.

Prima levering; mooi op tijd.

Doet wat ze beloofd. Levering volgens afspraak.

mijn bestelling correct afgehandeld

gelopen zoals gehoopt

Dedoor mij bestelde schakelautomaat werd snelven goed verpakt geleverd.

Gewoon goed

Gewoon goed

123.... geleverd.

Gewoon n tevreden klant. Uit de vele aanbieders gekozen voor 123groepenkast.nl Niks mis mee....

Snelle en correcte levering.

Eenvoudig in de internetshop het produkt selekteren van het gewenste merk en type en de bestelling is snel gedaan.

Eenvoudig bestellen, en zéér snel geleverd!

Binnen 12 uur geleverd.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Snelle levering en goed spul

Kreeg op installatie niveau advies.

Heb zelf laadpaal geïnstalleerd en kreeg antwoord op mijn vragen mbt keuze welke elektrische componenten ik moest gebruiken

Zeer goede ervaring

Snelle levering, product voldoet aan verwachting.

snelle levering!

snelle levering!

Order ontvangen zoals ik verwacht had

Mijn Order ontvangen zoals ik verwacht had snel en goed verpakt, ik ben echt minder te spreken over postNL die mijn brievenbus pakketje niet door de brievenbus deed maar wel zo lui was om een niet thuis brief door de brievenbus te doen en vervolgens mijn brievenbus pakketje bij een postNL service punt te droppen.

Boos

Omdat ik voor 4 kleine kunststof klemmetjes, die in een normale envelop zaten en deze envelop met 2 postzegels was gefrankeerd, toch € 6,95 verzendkosten moest betalen vind ik dat ik te veel heb betaald. Men zou voor dit soort kleine verzendingen het geldende tarief voor 2 postzegels kunnen berekenen. Dát had ik redelijk gevonden.

Over 123groepenkast.nl

LagewegGroep.nl is de specialist in Elektrotechniek. Je kunt eenvoudig jouw groepenkast bestellen bij 123Groepenkast.nl of GewissElektro.nl. Eerst meer weten over elektrotechniek? Kijk op Installo.nl voor technische artikelen over elektrotechniek of kijk op ons YouTube kanaal LagewegGroep. Wij hebben jarenlange ervaringen in het Adviseren, vervangen en uitbreiden van groepenkasten. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht! Mail: [email protected]