Boos

Omdat ik voor 4 kleine kunststof klemmetjes, die in een normale envelop zaten en deze envelop met 2 postzegels was gefrankeerd, toch € 6,95 verzendkosten moest betalen vind ik dat ik te veel heb betaald. Men zou voor dit soort kleine verzendingen het geldende tarief voor 2 postzegels kunnen berekenen. Dát had ik redelijk gevonden.

Bestellen en leveren zoals je mag verwachten

Voor herhaling vatbaar

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Makkelijk te bestellen, snelle levering, alleen maar positieve ervaringen.

De alternatieven voor de materialen die die niet direct op voorraad waren , waren goed aangevuld. Een ontbrekend onderdeel van de bestelling werd direct nagestuurd.

Doet precies wat ik had gehoopt

Makkelijk te installeren

Snel en goed geleverd

Ook de kleinere onderdelen zijn snel en goed leverbaar!

Snelle levering.

Snelle levering. Volgende dag al in huis.

Bestellen gaat makkelijk. Snelle levering en goede service.

Alles ging naar wens

Prima informatie op de website. Goede instructie op YouTube. Verzending werkelijk in een dag binnen. Goed verpakt, met duidelijke handleiding. En het meest belangrijke: na installatie werkt alles naar wens.

Jammer dat het niet goed ging met de levering

Die fout zat intern daar konden ze niets aan doen na mijn bellen was het om 10.00uur dag erna binnen bedankt

Uitstekende ervaring, de kookgroep schakelaar was defect ik kreeg diirect nieuwe toegestuurd.

Uitstekende ervaring, de kookgroep schakelaar was helaas defect bij aankomst. Na een melding kreeg direct nieuwe toegestuurd. Ook goed service als een product defect iis.

prima service

uitgebreid assortiment en snelle levering

Krachtgroep en onderdelen

Wil een uitbreiding maken met een krachtgroep. Website gevonden en door duidelijkheid gelokt om hier onderdelen te bestellen. Website is duidelijk en overzichtelijk. Lang zoeken was niet nodig. Bestelling is snel gemaakt. Verzenden is ook snel en goed verpakt. Kortom bij een vervolg kijk ik hier eerst. Het bedrijf beveel ik aan.

Goede en snelle service, fijn dat jullie ook de accessoires hebben!

Goede support op vragen, duidelijke site! En heel handig dat jullie accessoires zoals bedrading, connectors en kamrails hebben. Verder, keihandig de voorbedradeschakelaars. Goede uitrusting dus!

Makkelijke site, snelle levering. Ik wist in principe wat ik moest hebben.

Duidelijk snel en goed

Gewoon goed ga zo door

Bestelde materialen werden volgens opgave geleverd

goed geleverd

standaard conform vorige keer

netjes verlopen

snel en compleet geleverd, zoals verwacht

Veel keus, goede prijs

Makkelijk zoeken en veel keus. Nette prijzen en snel geleverd.

Supersnel en eenvoudig

De volgende dag had ik de bestelling in huis. Gelijk geïnstalleerd en alles werkte naar behoren.

snelle levering voor een goede prijs

prima en snel

Levering volgens afspraak

Netjes voorbedraad

Soepel bestel & lever proces

Geen problemen ondervonden bij de bestelling

Ik kreeg precies wat ik nodig had

Ik had twee schakel automaten nodig en het was makkelijk om ze te bestellen. Mijn enige probleem was om te bedluiten welke ik precies nodig had. Ik had 16A 220-230V schakelaars nodig maar er warren veel opties. Uiteindelijk een goede keuze gemakt,

Over 123groepenkast.nl

LagewegGroep.nl is de specialist in Elektrotechniek. Je kunt eenvoudig jouw groepenkast bestellen bij 123Groepenkast.nl of GewissElektro.nl. Eerst meer weten over elektrotechniek? Kijk op Installo.nl voor technische artikelen over elektrotechniek of kijk op ons YouTube kanaal LagewegGroep. Wij hebben jarenlange ervaringen in het Adviseren, vervangen en uitbreiden van groepenkasten. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht! Mail: [email protected]