Soepel bestel & lever proces

Geen problemen ondervonden bij de bestelling

Ik kreeg precies wat ik nodig had

Ik had twee schakel automaten nodig en het was makkelijk om ze te bestellen. Mijn enige probleem was om te bedluiten welke ik precies nodig had. Ik had 16A 220-230V schakelaars nodig maar er warren veel opties. Uiteindelijk een goede keuze gemakt,

Uitstekende service en goede producten

Ik werd goed geadviseerd door het team en ontving hoogwaardige ABB producten. Prima service dus. Inmiddels is alles geïnstalleerd en werkt prima.

Snel, goed, duidelijk

Snelle levering. Duidelijke site. Product was makkelijk te vinden

prima groepenkast materiaal

ABB kwaliteit

De ABB groepenkast is echte kwaliteit. Gemakkelijk samen te stellen wat betreft aantal groepen en toebehoren. Ook de invoer (en) van boven is modular opgebouwd en praktisch om .ee te werken

Maatwerk

Snel geleverd, maatwerk.

Goeie en snelle levering.

Nette en vlotte levering.

Snelle levering Overzichtelijke website Goed bereikbaar telefonisch

Helpen je netjes en goed over de telefoon Weten waar ze het over hebben Makkelijk iets retourneren Snel met geld terug storten

Gemakkelijk besteld en snel,ontvangen

Mooie producten van goeie kwaliteit

Precies wat ik zocht

Hier de juiste zekering van het juiste merk gevonden

uitstekend

precies geleverd zoals besteld. Vlotte levering via brievenbus.

Prima snell levering gemakkelijk besteld

Niks op aan te merken, mooie website

Gewoon goed

Gewoon goed geregeld!

Goede service.

prima levering alles in een keer binnen

Gemakkelijk bestellen

Gewoon goed

Snelle en correcte levering

Super snelle levering van een voorgemonteerde groepenkast. Stickers etc. Alles er bij.

Goede adviezen

Op mijn vragen kreeg ik een duidelijk antwoord

Goed advies, snelle levering, goede spullen

Goed product voor goede prijs.

Compleet en snel geleverd.

Snel geleverd, sneller dan op de website vermeld

Omschrijving was 5 tot 10 werkdagen. Binnen 3 werkdagen geleverd!

Snel geleverd en nette prijzen

De website is overzichtelijk en daardoor alles snel te vinden.

Prijs is goed, wanneer bezorgt?

Tot mijn verbazing vond ik het pakketje voor de deur op de stoep. Ik was thuis maar er is niet aangebeld. Ook geen track and trace.

Fein

Hanzeplein 11 8017 JD Zwolle

038 - 303 16 43

Over 123groepenkast.nl

LagewegGroep.nl is de specialist in Elektrotechniek. Je kunt eenvoudig jouw groepenkast bestellen bij 123Groepenkast.nl of GewissElektro.nl. Eerst meer weten over elektrotechniek? Kijk op Installo.nl voor technische artikelen over elektrotechniek of kijk op ons YouTube kanaal LagewegGroep. Wij hebben jarenlange ervaringen in het Adviseren, vervangen en uitbreiden van groepenkasten. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht! Mail: [email protected]