Prijs is goed, wanneer bezorgt?

Tot mijn verbazing vond ik het pakketje voor de deur op de stoep. Ik was thuis maar er is niet aangebeld. Ook geen track and trace.

Fein

makkelijk gevonden en snel geleverd.

Je kunt producten snel vinden, er is ook veel utleg over diverse zaken. Goede site.

Gewoon goed

Meterkast gekregen zoals besteld, top

Uitgebreide informatie; goede support; snelle levering

De site is erg informatief. Daardoor kan goede keuze gemaakt worden. Ik had nog een paar vragen en die werden via email snel en duidelijk beantwoord. De YouTube video's geven een goede aanvulling op de overige informatie. Na bestelling was de levering ultrasnel.

Prima materiaal en een prima prijs

Duidelijke website en prima prijs maar als het materiaal geleverd word en het is niet compleet, meld het dan. En niet telefonisch bereikbaar zijn is voor mij onacceptabel.

duideljike website, veel keuze en snel geleverd

al snel op de internetpagina van 123groepenkast beland, veel keus aan goede merken. Heb zelf een voorkeur voor hager producten. Ben zeer tevreden met 123groepenkast en kan deze zeer zeker aanbevelen.

Op tijd geleverd

Mijn ervaring is goed netjes op tijd afgeleverd

Snel

Prima produkt, snelle levering

Prima product, snelle levering . Duidelijke informatieve site

snel geleverd

uitgebreide info per artikel, prima service

Goede ervaring met dit bedrijf snelle levering en goede kwaliteit artikelen.

Vlotte levering, netjes ingepakt, lage prijs, product was boven verwachting.

Vlotte levering, netjes ingepakt, lage prijs, groepenkast was reeds voorbereid voor directe aansluiting. Zeer compleet product. Het bestellen ging zeer soepel met veel mogelijkheden tot personaliseren van de groepenkast. Groot product aanbod maar toch overzichtelijk. Prijs was ca 20% goedkoper dan de de concurrenten en de levering was gratis.

Snelle en goede levering

Goede en snelle levering.

Als je snel wat nodig hebt en je weet wat je nodig hebt uitstekende website.

Meerdere malen goed geholpen.

prettig

Jammer dat ze niet alleen zakelijk verkoop doen, zo kan de klant het ook.

Alles goed

Alles goed

uitstekend

materialen keurig verpakt en in doos geleverd

Groot assortiment en snel en netjes geleverd

Goede prijs

Snel geregeld

Alles zoals bestelds

Duidelijke site veel keus en genoeg voorraad.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd Intussen naar tevredenheid geinstaleerd

Super geregeld en snel

Altijd goed

Nadat de dhl mijn pakket kwijt waren geraakt stuurde 123 groepenkast mij gratis een nieuw product op.

Klasse

Wat ik besteld had snel en netjjes gekregen.

Burgemeester praamsmalaan 20

8701 CL Bolsward

Over 123groepenkast.nl

LagewegGroep.nl is de specialist in Elektrotechniek. Je kunt eenvoudig jouw groepenkast bestellen bij 123Groepenkast.nl of GewissElektro.nl. Eerst meer weten over elektrotechniek? Kijk op Installo.nl voor technische artikelen over elektrotechniek of kijk op ons YouTube kanaal LagewegGroep. Wij hebben jarenlange ervaringen in het Adviseren, vervangen en uitbreiden van groepenkasten. Wil je jouw groepenkast vervangen of jouw groepenkast uitbreiden? Voor (technische) vragen kun je altijd bij ons terecht! Mail: [email protected]