Pluspunten

Wat een superservice! Eerder had ik al wel eens kwaliteitskleding besteld bij Ninie. Dit keer o.a. een jurkje besteld. Helaas was de betreffende maat er toch niet. Al snel kreeg ik een berichtje en hebben we telefonisch en via iMessage een heel mooi alternatief gekregen! Maar geldteruggave was ook geen probleem. Onze dochter vindt deze misschien nog wel mooier.. Daarnaast zat er een attentie in de levering een dag later. Ontzettend lief en zeer servicegericht!

Geen! Ga zo door!

Pluspunten

Mooie kleding, toegankelijke site, vriendelijk en elke keer een cadeautje als de bestelling wordt bezorgd

Geen

Pluspunten

Snelle verzending, mooie producten.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snelle service, goede producten en in dit geval ook nog eens afgeprijsd!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle vriendelijk communicatie en snelle mooi verpakte verzending! Er ging wat mis met de levering maar ik kreeg direct een nieuwe set opgestuurd!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

‘Passen =dragen’ is hier het motto. Terwijl verpakking nog totaal heel is, is ruilen/terugzenden totaal onmogelijk. Koop hier nooit meer.

Ik heb overleg gehad met deze klant. Het ging om 2 maillots die zijn gepast (dus gedragen), de ene maillot kriebelde en de ander zat niet lekker. Dit is gewoonweg niet hygiënisch. Er staat heel duidelijk in de voorwaarden dat het ongedragen en in oorspronkelijke staat geretourneerd dient te worden. Door het passen waren de maillots niet meer verkoopbaar. En daarom heb ik de 2 maillots niet retour genomen. Een volgende klant zou m.i. geen maillot willen ontvangen die al gedragen is door een andere klant. Kleding mag uiteraard wel gepast worden maar sokken en maillots niet. Ik heb de klant ook uitgelegd dat ze de nieuwe maillot naast een maillot die ze al had, had kunnen leggen om te kijken of de lengte en breedte goed was.

Dank je wel!

perfect, zeker aan te bevelen

Erg bedankt en heel graag tot ziens!

Erg bedankt

Erg bedankt

perfect, zeker aan te bevelen

Erg bedankt en heel graag weer tot ziens!