Zeer goed de service

Bij ons feest door Hip Catering een geweldige catering verzorgt

Van begin tot eind haarfijn uitgevoerd en verzorgd!

Een fantastische catering gehad, alles was naar verwachting en stipt op tijd begonnen. Super! Zeker een aanrader!

Werkelijk een fantastisch buffet

Wij hadden het Italiaanse buffet voor de 50 ste verjaardag van mijn vrouw en alles werd netjes op tijd afgeleverd en het eten was heerlijk.

Top! Enorme aanrader!

Had nog nooit een barbecue laten verzorgen, maar was al bij meerdere mensen geweest die dit wel gedaan hadden. Had een bbq voor 45 man. Enorme complimenten ook gehad van mijn bezoek. Heerlijk eten, zeer vriendelijke kokkin, alles echt top! Salades waren ook echt mooi gepresenteerd, niet in goedkope plastic bakjes, maar in mooie RVS kommen. Zeker een aanrader. 10+ voor HIP Catering en als ik nog eens een bbq heb, dan sowieso weer via HIP!

Super verzorgd ..zeer tevreden .

BBQ was prima verzorgd , voldoende verschillende soorten lekker vlees en salades. De BBQ man was prima,rustig vriendelijk en hardwerkend . Dus al met al een prima bijdrage aan ons tuinfeest

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Erg goede service: kort van tevoren besteld en er werd contact opgenomen om levering af te stemmen. Ook het ophalen van de vaat, BBQ en bijbehorende spullen was top. Ik nergens omkijken naar, behalve het flippen van het vlees!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Luistert goed naar de klant en gedegen eigen inbreng!

Blijf prijsbewust....

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles tot in de puntjes verzorgd!