Heel leerzaam

Is een leuke cursus! Heel leuk en leerzaam.

Goede training met duidelijke samenvattingen

Goede training die je over bepaalde werkwijze aan het denken zet, goed uitgelegd met overzichtelijke voorbeelden. Enige nadeel was, wellicht dat dit aan de internetverbinding lag, was dat elke filmpje op 0:11 seconden bleef hangen.

Duidelijk, begrijpelijk, overzichtelijk.

De filmpjes zijn kort en duidelijk. De samenvatting is heel fijn en overzichtelijk. De bullets bij de onderdelen zijn handig en website is duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Fijne leerproces

Ben trots op mijn 1 fout van de 10!

overzichtelijk en duidelijk

alles is overzichtelijk en duidelijk. Goede uitleg en goede vragen. Goede leermethode.

Duidelijke en interessante training!

Duidelijke en interessante training met heldere informatie! Ik ben zeker geboeid door LeanDirect.

Duidelijke training

Duidelijk alles uitgelegd, misschien soms iets te kinderlijk. Verder erg makkelijk te behalen

Leerzaam

Ik weet nu wat het inhoud de cursus white belt

Kort en bondige cursus

De cursus geeft snel inzicht in de eerste principes van lean. Daarbij maakt het mij nieuwsgierig naar de volgende belt training. De cursus is kort en door de samenvattingen bondig en goed te volgen.

Leuke en frisse training

Het niveau is goed te volgen en er wordt op een leuke en heldere manier les gegeven. De begin- en eindtune zijn op een gegeven moment hinderlijk (maar dat zal erbij horen)...

Maximale begeleiding en daarmee maximaal inzicht

Alles valt en staat natuurlijk met je eigen inzet! Een logisch gevolg is het maken van de afweging van wat de uitdaging\ontwikkeling zal worden, de inspanning die geleverd zal moeten worden en dan vooral welke begeleiding kan je verwachten? Het sterke aan leandirect is dat de begeleiding al start voordat je begonnen bent! Welke doelen wil je precies realiseren? Hoe realistisch is het om deze dan ook te halen en wat moet er dan concreet gedaan worden. Een proces dat ik ervaren heb als prettig, professioneel, transparant en duidelijk en dat geeft resultaat!

Ik vind het een leerzame training

Ik heb deze training als leerzaam ervaren

Kort intensief maatwerk traject met prima begeleiding en hoge slagingskans

Willem is een zeer deskundige docent die deze toch soms lastige materie prima kan overbrengen. Hij heeft veel praktijkervaring waardoor hij de stof kan verduidelijken met voorbeelden uit de praktijk. De opleiding bestond uit een naslagwerk ondersteund met webinars ( die grotendeels op een eigen gewenst moment gevolgd konden worden) gecombineerd met een examentraining in groepsverband. Veel flexibiliteit derhalve en weinig reistijd en bovendien is maatwerk bij Willem bespreekbaar Daarnaast heb ik Willem als een zeer sympathieke vent in de omgang ervaren waardoor de opleiding in een prima sfeer is verlopen met een positief eindresultaat!

Praktisch, handig en duidelijk

Het volgen van de opleiding via de methode van 'Lean Direct' is zeer praktisch, duidelijk en toepasbaar. Willem is zeer enthousiast en laat een ieder in zijn waarde. Prettige persoon. Opleiding zal bijdragen een het bieden van toegevoegde waarde bij mijn relaties.

Prima opleiding !

LeanDirect heeft speciaal voor ING een prima BlackBelt opleiding verzorgt. De ondersteuning van Willem was top. De training via Webinars is ideaal. Zeker het aanbevelen waard.

Een enorm fijne en heldere manier van uitleggen

Op zich waren veel zaken die ik vandaag heb geleerd al wel bekend maar het was fijn om ze in een context te zien.

prettige training

goed dat je je eigen tijd kan indelen. Goede basis voor kennismaking met Lean

Goede leerzame cursus

Kwalitatief goede filmpjes met uitleg over de specifieke onderwerpen.

Zeer praktische training, studeren in eigen tempo en wanneer het mij uitkomt

Trainer Willem Janssen is een zeer ervaren, sympathieke en betrokken coach! Het is een een zeer praktische training, leren in eigen tempo en studeren wanneer het mij uitkomt. De online modules worden goed ondersteund met duidelijke en inspirerende video-uitleg.

Laagdrempelige kennismaking.

Hoe vaak kom je dat nog tegen, een kennismaking met een vak of studierichting die toch zo uitgebreid en allesomvattend is. Duidelijk lesprogramma en genoeg visuele lessen.

Perfecte combinatie inatie tussen online en persoonlijk

Ik volg de online Black Belt training en mijn ervaring is dat dit een zeer plezierige wjjze van leren is i.c.m, de persoonlijke ondersteuning van Willem.

Uitstekende, duidelijke uitleg.

Zeer leerzame en inspirerende manier van lesgeven zodat je de opgedane kennis straks in praktijk kunt brengen. Zeer aan te bevelen.

Goed begeleid van begin tot eind en voldoende ruimte voor flexibiliteit!

Prettige manier van begeleiding en prima gebruik gemaakt van zowel offline als online tools.

Duidelijke uitleg

Het volgen van deze online training is mij zeer goed bevallen. De lessen zijn goed te volgen. Een groot voordeel is dat elke module is opgesplitst in verschillende kleinere lessen. Als je wilt kennis maken met Lean dan is dit zeker de moeite waard om te volgen.

Goed te volgen eerste kennismaking met lean

Prima te volgen. Minder gemakkelijk op een mobiele telefoon te doen, omdat de quiz niet te maken is. Het laatste stukje bleef vaak hangen zodat je niet verder kon omdat je de vorige les niet af had