Zeer leerzaam

Interessant om meer detail te krijgen over verbeterprocessen. Veel dingen doe je al onbewust en incidenteel, maar nu zie je ook waarom en dat dit wellicht beter is om structureel te implementeren

• Welke training heeft u afgerond? Yellow Belt

Zeer nuttige en gestructureerde training.

Kan ik iedereen aanbevelen.

• Welke training heeft u afgerond? Yellow Belt

leerzaam

Kijk nu met andere ideeen naar problemen,oorzaken en oplossingen

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Nooit van gehoord maar zeer goed ervaren

Goed en duidelijke leer stof

Kristalhelder

Goed opgezet in hapklare brokken, duidelijk taal, goede voorbeelden, zag meteen de raakvlakken mbt huidige functie. Ga zo door, ik kijk uit naar de volgende belts

Super top training

Ik vind super goed training. Duidelijk en ik raad iedereen om te doen. Op naar de volgende bel

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Heel leerzame en makkelijk te volgen training met voldoende diepgang

Heb met veel plezier deze training gedaan en heb hem eigenlijk aan 1 stuk door afgerond, omdat het gewoon lekker toegankelijk was. Heldere uitleg en de quizvragen na elke module stimuleren ook om goed op te letten.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Veel geleerd en leuk om te doen.

Goede presentatie en dito quizen met soms lastige vragen maar leerzaam.

Prima van waarde

Goede basis, duidelijke informatie. Soms wat verwarrend door antwoorden veel op elkaar lijken.

Duidelijke filmpjes met uitleg

Een duidelijk en rustige uitleg in de filmpjes met korte (oefen)vragen bij de onderwerpen. Ik vond het wel irritant die ik bijna 20 keer te horen kreeg dat het nu mijn beurt was om een whitebelt te worden.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Fijn om de filmpjes te zien er erna nog te lezen

Was duidelijk uitgelegd

academisch

Nogal veel lessen. Gelukkig ook 4 uren de tijd. Maar ik vreesde steeds dat ik niet op tijd klaar zou zijn. Het kwam erop neer om een beetje doorheen te kijken. Wat fijn was dat het in modules was onderverdeeld en dat er ook een logica inzat.

duidelijk uitgelegd

zeer vlot en duidelijk in tekst en uitleg , goed te volgen voor je het weet ben je aan het einde van de cursus, En het belangrijkste niet vergeten je steekt er echt wat van op en is overal toe te passen.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Hele duidelijke en goede uitleg!

Heel fijn.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Super fijn om dit te mogen doen!

Zeer fijn om de gelegenheid te krijgen om de training te kunnen volgen!. Super bedankt! Paar zaken maken iets consistenter.

zeer positief

dag Willem, een paar puntjes feedback. Je verhaal is erg enthousiast, je praat helder en goed verstaanbaar. Ik hoor je regelmatig stopwoordjes gebruiken, die leiden af van je verhaal. Ook draag je een zwart shirt tegen een zwarte achtergrond waardoor je vaak alleen je hoofd en handen ziet, beetje vreemd. In de teksten zitten af en toe wat typfoutjes. Als je het geheel in een keer doorloopt, wordt je (althans ik) gek van elke keer dat zelfde deuntje aan het begin en eind van een hoofdstuk.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Even wennen maar eenmaal bezig gaat goed

Vond het in het begin best wel pittig maar geleidelijk aan begreep ik het steeds beter.

Leuk en leerzaam

Best wel pittig.

Goed opgebouwd

Goede opbouw en handig met al die filmpjes

Goed en duidelijk uitgelegd

Goed voor iedereen begrijpelijke taal, wat voor iedereen toegankelijk is naar mijn idee om de stof te begrijpen.

was zeer leerzaam

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

IK vond een leuk om de cursus .

Raad iedereen aan om het te doen.

Fijne trainer en training

Een overzichtelijke training en goede duidelijke uitleg.

Over LeanDirect BV

LeanDirect vindt dat iedereen de kans moet krijgen om succesvol te zijn op het vakgebied Lean, Six Sigma, verandermanagement, data science en datavisualisatie. Dat kan bij ons en onze online opleidingen zijn uitermate efficiënt. Onze docenten zijn zelf gecertificeerde Master Black Belts en experts in statistiek, datavisualisatie, data-science, econometrie en wiskunde. Wij stimuleren eigenaarschap en leiderschap van de cursisten door hen zelf verantwoordelijk te maken voor hun leerprestaties. Zij krijgen alle support, maar uiteindelijk is de cursist zelf in de lead. Onze cursisten zijn niet alleen inhoudelijk sterk, ze laten ook passie zien. En daarmee verdienen zij zichzelf dubbel en dwars terug. Wij hebben inmiddels meer dan 500 mensen online opgeleid. Bedrijven als Tesla, Samsung, Heineken en ING plukken er de vruchten van.