Verhelderend

Ik heb niet veel nieuws gehoord, maar wel leuk en nuttig om zo alle tips en trucs op een rijtje te hebben en te herhalen. Bedankt!

• Welke training heeft u afgerond? Yellow Belt

Tien

Prima uitleg. Vooral trots op hoe het blokschema van processen werd uitgelegd. Veel herhaling, maar dat is wel de manier om een tien te scoren in 1x. Ga zo door!

Langdradig maar interessant

Goedendag, U vroeg om feedback over de White Belt training. Ik heb een aantal punten. Allereerst klopt volgens mij deze vraag niet (toets module 1): Hoe voorkomen we dat operationele problemen niet onnodig complex worden? Dit moet zijn: Hoe voorkomen we dat operationele problemen onnodig complex worden? Of: Hoe zorgen we dat operationele problemen niet onnodig complex worden? Verder valt mij op dat de spreker in bijna elke zin het stopwoordje ‘hè’ gebruikt en ook heel vaak het stopwoordje ‘nou’. Na een tijdje gaat dat best irriteren, wat afleidt van de inhoud.

Helder

Hele heldere en fijne uitleg. Vooral doordat er tekst staat en het ook in de filmpjes uitgelegd wordt is het heel makkelijk opnemen. De een leert het makkelijker door lezen en de ander door kijken en visualiseren natuurlijk. Ga zo door

Verhelderend

Voor het laatst mijn White Belt gehaald in november 2016. Deze kans om mij weer eens op te frissen met de materie, laat ik natuurlijk niet schieten. Hartelijk dank Oscar Wigard

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Duidelijke uitleg tijdens de filmpjes en de samenvattingen erbij maakt het ideaal om het allemaal op te nemen.

Erg leerzaam

Een leuke interactieve training die mij in staat stelt om bedrijfsprocessen beter te begrijpen.

Zeer gebruiksvriendelijk en een goede intro tot Lean

Zeer gebruiksvriendelijk en een goede intro tot Lean

• Welke training heeft u afgerond? N.v.t.

Duidelijke, gestructureerde training

De White Belt training is een overzichtelijke, duidelijke training, gericht op de praktijk.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

De white belt training is leerzaam en motiverend tegelijk.

Na gevormd te zijn door jarenlange praktijkervaring is het heel verfrissend om deze te toetsen aan de theorie van de White Belt training, Ik leer direct anders te kijken naar praktijksituaties die ik meegemaakt heb, Daarbij is deze training motiverend en wordt er gebruik gemaakt van de juiste mix van tekst en audiovisuele ondersteuning. Ik ben helemaal overtuigd en ga me aanmelden voor de Black Belt opleiding.

Goede uitleg

Alles wordt dermate uitgelegd dat een kind het nog kan begrijpen. Soms stuit het mij bij de simplere concepten, maar de cursus is niet op mij gepersonaliseerd. Er staan een aantal taalfouten in de schriftelijke uitleggen.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Training zit goed en duidelijk in elkaar!

Goed beeld en geluid. Duidelijke tekst en schema's.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Hele goede cursus, veel van geleerd

Alle topics worden duidelijk omschreven, met goede voorbeelden. Ook het huiswerk is goed en makkelijk uit te voeren. In het begin was het huiswerk een beetje lastig omdat ik niet goed wist welke richting we op zouden gaan. Misschien is het goed om leerlingen een bepaald proces uit hun dagelijks werk erbij te laten nemen en dit als voorbeeld te nemen en deze continue in hun achterhoofd te houden. Dit heb ik ook gedaan en dit maakt je huiswerk veel makkelijker en word alles veel duidelijker.

• Welke training heeft u afgerond? Yellow Belt

enthousiast geworden om vervolg op te pakken

goed en simpel uitgelegd

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Goede kennismaking met Lean, maar vooral ook met de lesmethode

Ik was op zoek naar een online leermethode in Lean Six Sigma. Online omdat dit goed te combineren is met het gezin en ik geen vaste dagen hoef te reserveren om naar een les locatie te gaan waarvoor ik ook moet reizen. Doordat de White Belt gratis wordt aangeboden had ik hiermee de kans om kennis te maken met deze lesmethode in mijn eigen tijd. Ik vind het prettig dat er zowel filmpjes als tekstuele uitleg is. Zo kun je voor jezelf de meest effectieve manier vinden waarop je de lesstof het beste onthoud.

Eye opener

Niet eerder dacht ik na over hoe ik zelf een bijdrage kan leveren aan verbetering

Duidelijke training

Filmpjes boden een goede uitleg en de training was duidelijk.

Leuk, leerzaam en motiverend

Zou wel de Yellow belt willen doen.

Interessant

Informatie waar je op kunt bouwen.

Enthousiast

Fijn ervaring , toegankelijk manier van leren .

• Welke training heeft u afgerond? N.v.t.

Een leuke kennismaking met Lean

Voor wie nog nooit van Lean gehoord heeft is de gratis training 'White Belt' een leuke introductie van de principes. Ik vond er wel wat veel 'open deuren' in zitten (Hoe verken je het probleem? Door met mensen op de werkvloer te praten) en kreeg op een gegeven moment een beetje de kriebels van de slogan 'Het is jouw beurt om een White Belt te worden'.....

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Goede overzichtelijke Lean Six Sigma White Belt cursus met heldere filmpjes.

Heldere opbouw die zichtbaar is in de sidebar waardoor je duidelijk weet hoever je bent. Filmpjes waren helder uitgelegd, de informatie eronder vormde voor mij een korte samenvatting. Dat zou eventueel nog iets meer gestructureerd kunnen, voelt een klein beetje als dubbelop alhoewel ik wel van beide informatiebronnen gebruik heb gemaakt. De communicatie en klantenservice ben ik zeer tevreden over.

goede overzichtelijke training

Lessen zijn goed te volgen duidelijke uitleg

perfect

Training zit erg goed in elkaar. Duidelijk uitgelegd, prima tempo. Aanrader!

alles word duidelijk behandeld.

erg goed samen gevat

Over LeanDirect BV

LeanDirect vindt dat iedereen de kans moet krijgen om succesvol te zijn op het vakgebied Lean, Six Sigma, verandermanagement, data science en datavisualisatie. Dat kan bij ons en onze online opleidingen zijn uitermate efficiënt. Onze docenten zijn zelf gecertificeerde Master Black Belts en experts in statistiek, datavisualisatie, data-science, econometrie en wiskunde. Wij stimuleren eigenaarschap en leiderschap van de cursisten door hen zelf verantwoordelijk te maken voor hun leerprestaties. Zij krijgen alle support, maar uiteindelijk is de cursist zelf in de lead. Onze cursisten zijn niet alleen inhoudelijk sterk, ze laten ook passie zien. En daarmee verdienen zij zichzelf dubbel en dwars terug. Wij hebben inmiddels meer dan 500 mensen online opgeleid. Bedrijven als Tesla, Samsung, Heineken en ING plukken er de vruchten van.