Duidelijke lesstof met goede uitleg en voorbeelden.

Prettig programma met goede, duidelijke uitleg en voorbeelden.

Leuke training. eerste vragenexamen begreep ik niet.

Leuke training. eerste vragenexamen begreep ik niet.

Bijna perfect, online maar toch met een persoonlijk gevoel

Ik vond het een prettige manier om deze cursus te volgen. Het nadeel was wel dat ik geen vragen kon stellen maar verder is het heel goed te doen.

Sluit goed aan bij mijn kennis

Leuke en informatieve cursus om te volgen. Ben benieuwd naar de Yellow belt training en de daarop volgende trainingen.

interessante cursus

Cursus sluit goed aan op mijn werk ervaring m.b.t. procesbeheer binnen de financiële administratie.

positief

Sluit goed aan bij mijn kennis.

Ben Blij (dat ik geslaagd ben)

De videofilmpje waren duidelijk en prettig om naar te luisteren.

Perfecte basistraining

De perfectie basistraining LEAN. Deze training is een mooie aanvulling op mijn MBO4 opleiding en de kennis is direct in te zetten op mijn werk.

Leuke en informatieve cursus om te volgen

Zeer toegankelijk en voortvarend!

Ik werd door de korte filmpjes steeds getriggerd om een nieuwe te openen en verder te gaan (bij lange filmpjes verslapt mijn aandacht, weet ik uit ervaring). De uitleg was duidelijk, kort en bondig. Alleen het eindigen met 'het is jouw beurt om een white belt te worden' hoeft van mijn niet íedere keer na afloop van een filmpje (tip: probeer daar iets creatiever mee te zijn, om irritatie te voorkomen).

Knowledge

Really good information, very useful

Storende muziek aan het begin en einde van de filmpjes.

Kort tijdsvlak tussen informatie en hierdoor extreem langdradig. Ik begrijp dat het voor jullie reclame is, echter als ik het niet voor mijn werk zou hoeven, dan zou ik het na 3 keer uitzetten. Verder is de info helder en duidelijk.

Een hele gedegen en prettige training

Ik heb de training in 2 dagen gedaan. Prettig dat je kunt stoppen en verder gaan waar je gebleven was. hele duidelijke training.

Goede professionele cursus

Fijne cursus. Zit goed in elkaar. Heldere lessen. Examens zijn goed te doen. Aanrader.

Duidelijke taal

Goede uitleg, voorbeelden, kort en krachtig.

makelijk

Ik vond het fijn dat er filmpjes waren waarin je de uitleg kreeg. dit werkt voor mij veel beter dan lezen en de quiz tussen door zorgde ervoor dat ik zeker weet dat ik de stof begrijp

was best te doen

training was prima niets op aan te merken duidelijk en overzichtelijk

Duidelijke mooi introductie

Ik houd van snelle, to the point trainingen en dat heb ik gevonden. Bedankt!

Duidelijke, eenvoudige, nuttige training voor iedereen!

Duidelijke stof, nuttige training voor iedereen!

afwisselingsrijke, duidelijke uitleg.

Duidelijke samenvattingen en af en toe een filmpje tussendoor, maakt het volgen van de training goed te doen.

Interessant en leerzaam.

De cursus was heel duidelijk en boeiend om naar te kijken. De mondelinge uitleg versterkte de begrijpelijkheid.

Leuke training

Site loopt wel eens vast waardoor je vragen opnieuw maken moet. Ik heb mijn certificaat niet geprint weet niet waar ik deze terugvinden moet.

super

fantastisch

duidelijk, praktijkgericht en konsekwent in opbouw

door deze training te volgen sta je weer met de beide benen op de grond. je weet dat je de problemen weer terug moet brengen naar de essentie en vanuit die basis moet gaan werken en niet verdiepen in oplossingen zonder werkelijk de grondoorzaak te kennen en met oplossingen te komen. iedereen kan dit doen n je moet het niet bij de ander neerleggen.

Leuke en informatieve training

Ik moet mn examen nog maken