Een overzichtelijke en duidelijke eerste stap in de LEAN materie!

Duidelijke, to the point uitleg, met tussentijdse toetsen om de informatie nog extra kracht bij te zetten.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Kort en bondige cursus, goed en duidelijk

Kort en bondige cursus van een paar uur, waar je snel Lean leert denken op een praktische manier.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Ik begreep wat ze probeerde te uitleggen.

Ik begreep het goed. en ik vond het handig dat er een filmpje en de tekst kon lezen.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Duidelijk, snel en informatief.

Er werd erg duidelijk uitgelegd wat Lean inhoudt en wat het betekent om White Belt te zijn. Voor zo'n uitgebreide methode werd het er relatief snel doorheen gegaan en vaak samengevat, dit was erg fijn!

interresant

voor herhaling vatbaar

top.

zeer informatief en erg handig om bepaalde handigheidjes te weten voor in het dagelijks leven.

• Welke training heeft u afgerond? Yellow Belt

een grote eye opener in de bedrijfs processen

voor mij als monteur heb ik nu een beter beeld van alle processen binnen het bedrijf en daarbij ook inzicht gekregen hoe belangrijk het is om LEAN te werken

Erg goed gemaakt

Er zijn wat fouten in zinsconstructies bij de quizzen waardoor zinnen niet lekker lopen. Dit kan verwarrend zijn bij her beantwoorden.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Leuke en verrassende training die je met plezier volgt.

Interessante en plezierige manier van online trainen. Heldere voorbeelden en duidelijke structuur in de te behandelen onderwerpen die thuishoren bij de White Belt Training. Goede lesstof om je verder te bekwamen in jouw ontwikkeling tot elke "belt" die je wilt behalen. Goed dat na elk onderwerp een "quiz" staat gepland om het "geleerde" nog beter te verankeren.

Leerzaam als introductie voor Lean

De training is duidelijk. De filmpjes bevatten wel veel huh's en heh's (=waste) en elke keer de zin 'nu is het jou beurt om een whitebelt te worden' verveelt heel snel (=waste) De vragen uit de quiz zijn niet allemaal even duidelijk. Vooral als een voorbeeld wordt gebruikt is de context of het voorbeeld zelf soms te summier uitgelegd waardoor je niet weet waar de vraag nu eigenlijk over gaat.

Te vaag

Er wordt als volgt gerefereerd: "Stel je hebt een proces, een omstandigheid". Dat is daadwerkelijk te vaag, gebruik hier praktijk voorbeelden. Er kwam maar 1 praktijkvoorbeeld voorbij, dit mag zeker vaker om het eigen denkproces van diegene die de training volgt aan het werk te zetten.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Makkelijk te volgen, interessant door instructiefilmpjes

Door het toevoegen van de filmpjes werd de informatie niet saai. Daarna nog even lezen en klaar. De tussentijdse toetsen vind ik erg motiverend

Prima cursus

Ga zo door

Verhelderend

Ik heb niet veel nieuws gehoord, maar wel leuk en nuttig om zo alle tips en trucs op een rijtje te hebben en te herhalen. Bedankt!

Tien

Prima uitleg. Vooral trots op hoe het blokschema van processen werd uitgelegd. Veel herhaling, maar dat is wel de manier om een tien te scoren in 1x. Ga zo door!

Langdradig maar interessant

Goedendag, U vroeg om feedback over de White Belt training. Ik heb een aantal punten. Allereerst klopt volgens mij deze vraag niet (toets module 1): Hoe voorkomen we dat operationele problemen niet onnodig complex worden? Dit moet zijn: Hoe voorkomen we dat operationele problemen onnodig complex worden? Of: Hoe zorgen we dat operationele problemen niet onnodig complex worden? Verder valt mij op dat de spreker in bijna elke zin het stopwoordje ‘hè’ gebruikt en ook heel vaak het stopwoordje ‘nou’. Na een tijdje gaat dat best irriteren, wat afleidt van de inhoud.

Helder

Hele heldere en fijne uitleg. Vooral doordat er tekst staat en het ook in de filmpjes uitgelegd wordt is het heel makkelijk opnemen. De een leert het makkelijker door lezen en de ander door kijken en visualiseren natuurlijk. Ga zo door

Verhelderend

Voor het laatst mijn White Belt gehaald in november 2016. Deze kans om mij weer eens op te frissen met de materie, laat ik natuurlijk niet schieten. Hartelijk dank Oscar Wigard

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Duidelijke uitleg tijdens de filmpjes en de samenvattingen erbij maakt het ideaal om het allemaal op te nemen.

Erg leerzaam

Een leuke interactieve training die mij in staat stelt om bedrijfsprocessen beter te begrijpen.

Zeer gebruiksvriendelijk en een goede intro tot Lean

Zeer gebruiksvriendelijk en een goede intro tot Lean

• Welke training heeft u afgerond? N.v.t.

Duidelijke, gestructureerde training

De White Belt training is een overzichtelijke, duidelijke training, gericht op de praktijk.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

De white belt training is leerzaam en motiverend tegelijk.

Na gevormd te zijn door jarenlange praktijkervaring is het heel verfrissend om deze te toetsen aan de theorie van de White Belt training, Ik leer direct anders te kijken naar praktijksituaties die ik meegemaakt heb, Daarbij is deze training motiverend en wordt er gebruik gemaakt van de juiste mix van tekst en audiovisuele ondersteuning. Ik ben helemaal overtuigd en ga me aanmelden voor de Black Belt opleiding.

Goede uitleg

Alles wordt dermate uitgelegd dat een kind het nog kan begrijpen. Soms stuit het mij bij de simplere concepten, maar de cursus is niet op mij gepersonaliseerd. Er staan een aantal taalfouten in de schriftelijke uitleggen.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Training zit goed en duidelijk in elkaar!

Goed beeld en geluid. Duidelijke tekst en schema's.

Over LeanDirect BV

LeanDirect vindt dat iedereen de kans moet krijgen om succesvol te zijn op het vakgebied Lean, Six Sigma, verandermanagement, data science en datavisualisatie. Dat kan bij ons en onze online opleidingen zijn uitermate efficiënt. Onze docenten zijn zelf gecertificeerde Master Black Belts en experts in statistiek, datavisualisatie, data-science, econometrie en wiskunde. Wij stimuleren eigenaarschap en leiderschap van de cursisten door hen zelf verantwoordelijk te maken voor hun leerprestaties. Zij krijgen alle support, maar uiteindelijk is de cursist zelf in de lead. Onze cursisten zijn niet alleen inhoudelijk sterk, ze laten ook passie zien. En daarmee verdienen zij zichzelf dubbel en dwars terug. Wij hebben inmiddels meer dan 500 mensen online opgeleid. Bedrijven als Tesla, Samsung, Heineken en ING plukken er de vruchten van.