heel goed

efficient, prettige stem, toetsen tussen door ook goed

Weer wat geleerd

Ik heb de training als positief ervaren. Duidelijk en to the point.

Uitstekende training

De modules werden duidelijk en begrijpelijk uitgelegd. Ik heb dit dan ook als zeer prettig ervaren. En kijk dan ook naar de yellowbelt training.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Heel informatief, leuk, logisch en overzichtelijk gepresenteerd.

Niet te veel en niet te weinig informatie. Begrippen helder uitgelegd. No-nonsense uitleg, maar niet op een te zakelijke manier gepresenteerd: namelijk leuk om naar te luisteren. Goede omschrijvingen in de ondersteunende tekst. Diagrammen goed uitgelegd.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Motiverend, laagdrempelig en interessante training.

Elke dag lossen wij problemen op maar ik merk dat het definitief oplossen soms wat complex is en moeizaam gaat. De training White belt is een heel motiverende start om verder te gaan met de belts. Hartelijk bedankt.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Heldere cursus, goed te doorlopen voor mensen die beginnen met Lean

Goede training

Goed en duidelijk opgezet, heel overzichtelijk.

Beknopt en duidelijk.

De cursus was zeer informatief, maar toch beknopt. Houd het interessant om door te blijven gaan.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Duidelijke, to the point White Belt cursus.

Deze cursus is door de zowel video als tekst erg duidelijk en wordt op een prettige manier toegelicht. Daarnaast kan je het geheel in de door jou mogelijke en gewenste tijdstippen indelen. De tussentijdse testjes zijn fijn als evaluatie over de diverse modules.

leuk om te doen

duidelijk

Interessant

Duidelijke uitleg, goed te volgen

Snelle leerstof

Je pakt het best snel op, fijn dat het verteld word en omschreven. 1 nadeel voor mij persoonlijk; ik vond het soms lastig te begrijpen i.v.m moeilijke woorden.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Kort maar krachtig en duidelijk

De cursus omschrijving Kort maar krachtig en duidelijk past heel goed bij mij. Oke, wat verbeterpuntjes zoals ergens het woord keer met drie e s (keeer) en een dubbele examenvraag maar daar mag ik eigenlijk niet over klagen.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Goede flow in de training

Duidelijk uitleg aan de hand van de filmpjes

Nee

De filmpjes zijn vervelend ingedeeld en ingesproken. Veel stopwoordjes zoals "Hè?". Veel intro en outro tijd in de filmpjes. De toetsvragen zijn slecht vertaald of verwoord. Er missen woorden of de syntax klopt niet. Vragen hebben soms antwoorden waar je meerdere antwoorden kan selecteren, afhankelijk van je interpretatie van de antwoordzin.

Kort maar krachtig

Prettig, kort maar krachtig. Snel inzicht in de terminology van Lean.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Een overzichtelijke en duidelijke eerste stap in de LEAN materie!

Duidelijke, to the point uitleg, met tussentijdse toetsen om de informatie nog extra kracht bij te zetten.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Kort en bondige cursus, goed en duidelijk

Kort en bondige cursus van een paar uur, waar je snel Lean leert denken op een praktische manier.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Ik begreep wat ze probeerde te uitleggen.

Ik begreep het goed. en ik vond het handig dat er een filmpje en de tekst kon lezen.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Duidelijk, snel en informatief.

Er werd erg duidelijk uitgelegd wat Lean inhoudt en wat het betekent om White Belt te zijn. Voor zo'n uitgebreide methode werd het er relatief snel doorheen gegaan en vaak samengevat, dit was erg fijn!

interresant

voor herhaling vatbaar

top.

zeer informatief en erg handig om bepaalde handigheidjes te weten voor in het dagelijks leven.

• Welke training heeft u afgerond? Yellow Belt

een grote eye opener in de bedrijfs processen

voor mij als monteur heb ik nu een beter beeld van alle processen binnen het bedrijf en daarbij ook inzicht gekregen hoe belangrijk het is om LEAN te werken

• Welke training heeft u afgerond? Yellow Belt

Erg goed gemaakt

Er zijn wat fouten in zinsconstructies bij de quizzen waardoor zinnen niet lekker lopen. Dit kan verwarrend zijn bij her beantwoorden.

• Welke training heeft u afgerond? White Belt

Leuke en verrassende training die je met plezier volgt.

Interessante en plezierige manier van online trainen. Heldere voorbeelden en duidelijke structuur in de te behandelen onderwerpen die thuishoren bij de White Belt Training. Goede lesstof om je verder te bekwamen in jouw ontwikkeling tot elke "belt" die je wilt behalen. Goed dat na elk onderwerp een "quiz" staat gepland om het "geleerde" nog beter te verankeren.

Over LeanDirect BV

LeanDirect vindt dat iedereen de kans moet krijgen om succesvol te zijn op het vakgebied Lean, Six Sigma, verandermanagement, data science en datavisualisatie. Dat kan bij ons en onze online opleidingen zijn uitermate efficiënt. Onze docenten zijn zelf gecertificeerde Master Black Belts en experts in statistiek, datavisualisatie, data-science, econometrie en wiskunde. Wij stimuleren eigenaarschap en leiderschap van de cursisten door hen zelf verantwoordelijk te maken voor hun leerprestaties. Zij krijgen alle support, maar uiteindelijk is de cursist zelf in de lead. Onze cursisten zijn niet alleen inhoudelijk sterk, ze laten ook passie zien. En daarmee verdienen zij zichzelf dubbel en dwars terug. Wij hebben inmiddels meer dan 500 mensen online opgeleid. Bedrijven als Tesla, Samsung, Heineken en ING plukken er de vruchten van.