Goede overzichtelijke Lean Six Sigma White Belt cursus met heldere filmpjes.

Heldere opbouw die zichtbaar is in de sidebar waardoor je duidelijk weet hoever je bent. Filmpjes waren helder uitgelegd, de informatie eronder vormde voor mij een korte samenvatting. Dat zou eventueel nog iets meer gestructureerd kunnen, voelt een klein beetje als dubbelop alhoewel ik wel van beide informatiebronnen gebruik heb gemaakt. De communicatie en klantenservice ben ik zeer tevreden over.

goede overzichtelijke training

Lessen zijn goed te volgen duidelijke uitleg

perfect

Training zit erg goed in elkaar. Duidelijk uitgelegd, prima tempo. Aanrader!

alles word duidelijk behandeld.

erg goed samen gevat

geweldig

geweldige prestatie van mij

fijne duidelijke films, heldere uitleg

fijne duidelijke films, heldere uitleg

goeie learning

is goed voor de operators om de learnibg te doen het verbetert je inzicht van het proces zodat je het breder kan inzien

Goed en duidelijk

Duidelijke presentatie. Een klein min puntje, ik kon de lesstof nergens downloaden, zou handig zijn geweest, om achteraf dit nog eens te kunnen raadplegen

Prima cursus om de kennis te verbreden

Ik kom zelf uit een HRM achtergrond en dit is een belangrijk onderdeel van de opleiding HRM. Het doet een kleine greep uit de essentie van probleem oplossen en het verschaft je in korte tijd een hoop diepgaande kennis van Lean. Ik ziet dit als een uitstekende basis voor het in praktijk brengen van Lean.

informatief

ik vond het leuk en informatief.

Duidelijke lesstof met goede uitleg en voorbeelden.

Prettig programma met goede, duidelijke uitleg en voorbeelden.

Leuke training. eerste vragenexamen begreep ik niet.

Leuke training. eerste vragenexamen begreep ik niet.

Bijna perfect, online maar toch met een persoonlijk gevoel

Ik vond het een prettige manier om deze cursus te volgen. Het nadeel was wel dat ik geen vragen kon stellen maar verder is het heel goed te doen.

Sluit goed aan bij mijn kennis

Leuke en informatieve cursus om te volgen. Ben benieuwd naar de Yellow belt training en de daarop volgende trainingen.

interessante cursus

Cursus sluit goed aan op mijn werk ervaring m.b.t. procesbeheer binnen de financiële administratie.

positief

Sluit goed aan bij mijn kennis.

Ben Blij (dat ik geslaagd ben)

De videofilmpje waren duidelijk en prettig om naar te luisteren.

Perfecte basistraining

De perfectie basistraining LEAN. Deze training is een mooie aanvulling op mijn MBO4 opleiding en de kennis is direct in te zetten op mijn werk.

Leuke en informatieve cursus om te volgen

Zeer toegankelijk en voortvarend!

Ik werd door de korte filmpjes steeds getriggerd om een nieuwe te openen en verder te gaan (bij lange filmpjes verslapt mijn aandacht, weet ik uit ervaring). De uitleg was duidelijk, kort en bondig. Alleen het eindigen met 'het is jouw beurt om een white belt te worden' hoeft van mijn niet íedere keer na afloop van een filmpje (tip: probeer daar iets creatiever mee te zijn, om irritatie te voorkomen).

Knowledge

Really good information, very useful

Storende muziek aan het begin en einde van de filmpjes.

Kort tijdsvlak tussen informatie en hierdoor extreem langdradig. Ik begrijp dat het voor jullie reclame is, echter als ik het niet voor mijn werk zou hoeven, dan zou ik het na 3 keer uitzetten. Verder is de info helder en duidelijk.

Een hele gedegen en prettige training

Ik heb de training in 2 dagen gedaan. Prettig dat je kunt stoppen en verder gaan waar je gebleven was. hele duidelijke training.

Goede professionele cursus

Fijne cursus. Zit goed in elkaar. Heldere lessen. Examens zijn goed te doen. Aanrader.

Duidelijke taal

Goede uitleg, voorbeelden, kort en krachtig.

Over LeanDirect BV

LeanDirect vindt dat iedereen de kans moet krijgen om succesvol te zijn op het vakgebied Lean, Six Sigma, verandermanagement, data science en datavisualisatie. Dat kan bij ons en onze online opleidingen zijn uitermate efficiënt. Onze docenten zijn zelf gecertificeerde Master Black Belts en experts in statistiek, datavisualisatie, data-science, econometrie en wiskunde. Wij stimuleren eigenaarschap en leiderschap van de cursisten door hen zelf verantwoordelijk te maken voor hun leerprestaties. Zij krijgen alle support, maar uiteindelijk is de cursist zelf in de lead. Onze cursisten zijn niet alleen inhoudelijk sterk, ze laten ook passie zien. En daarmee verdienen zij zichzelf dubbel en dwars terug. Wij hebben inmiddels meer dan 500 mensen online opgeleid. Bedrijven als Tesla, Samsung, Heineken en ING plukken er de vruchten van.