makelijk

Ik vond het fijn dat er filmpjes waren waarin je de uitleg kreeg. dit werkt voor mij veel beter dan lezen en de quiz tussen door zorgde ervoor dat ik zeker weet dat ik de stof begrijp

was best te doen

training was prima niets op aan te merken duidelijk en overzichtelijk

Duidelijke mooi introductie

Ik houd van snelle, to the point trainingen en dat heb ik gevonden. Bedankt!

Duidelijke, eenvoudige, nuttige training voor iedereen!

Duidelijke stof, nuttige training voor iedereen!

afwisselingsrijke, duidelijke uitleg.

Duidelijke samenvattingen en af en toe een filmpje tussendoor, maakt het volgen van de training goed te doen.

Interessant en leerzaam.

De cursus was heel duidelijk en boeiend om naar te kijken. De mondelinge uitleg versterkte de begrijpelijkheid.

Leuke training

Site loopt wel eens vast waardoor je vragen opnieuw maken moet. Ik heb mijn certificaat niet geprint weet niet waar ik deze terugvinden moet.

super

fantastisch

duidelijk, praktijkgericht en konsekwent in opbouw

door deze training te volgen sta je weer met de beide benen op de grond. je weet dat je de problemen weer terug moet brengen naar de essentie en vanuit die basis moet gaan werken en niet verdiepen in oplossingen zonder werkelijk de grondoorzaak te kennen en met oplossingen te komen. iedereen kan dit doen n je moet het niet bij de ander neerleggen.

Leuke en informatieve training

Ik moet mn examen nog maken

Kort en krachtige methode.

Deze cursus geeft je handvatten om problemen in een organisatie bloot te leggen, deze te analyseren en er verbetermaatregelen voor te bepalen.

Heel leerzaam, precies goed qua inspanning: pm 4 uurtjes

Leuke compacte modules. Helder toegelicht Mooiste voorbeeld bij de 5 Waarom vragen > lichttijd veranderen Filmpjes goed gekozen! Prettige look en feel

Vrij simpel voor iemand die al denkt in processen, beelden en oplossingen.

Ik heb voor school de White Belt cursus doorlopen en vond het enerzijds interessant, maar anderzijds ook weer erg saai. De filmpjes en informatie zijn erg duidelijk, maar ik vond de vragen oersimpel en saai. Ik ben er nu achter dat ik al een best vergelijkbare manier van denken had met Lean waardoor ik halverwege niet eens meer de filmpjes heb bekeken en gewoon heb ingevuld wat mij het meest logisch leek. Ik raad de cursus wel aan, maar alleen voor mensen die niet zeker zijn of hun al Lean denken en voor bedrijven die de methodiek willen gebruiken om gestructureerder te werk te gaan. Mensen die al bij hoofdstuk 1 (of van tevoren) al in de gate hebben al Lean na te denken raad ik aan meteen te stoppen als je het certificaat niet nodig hebt, het scheelt een hoop moeite.

Helder en duidelijk overzichtelijk

Ik vond het zoals gezegd helder, duidelijk en overzichtelijk. Goed gestructureerd met leuke digitale setting.

Goed initiatief, maar mag meer vaart achter

Goede opzet, maar kan naar mijn mening nog geprofessionaliseerd worden. Ik raakte soms iet wat verveeld/afgeleid omdat er te veel uitleg was voor zaken die al duidelijk zijn. Van mij had de informatie ook iets langer door mogen gaan voordat er een quiz kwam. Ik vind het prettiger in een keer door meer vragen heen te gaan. Veel gebruik van de woorden zeg maar. Schrijven op een glasplaat vond ik erg goed. Ik vroeg me wel af wat het doel met de kleding was. Het shirt valt nu weg in de achtergrond. Is dit de bedoeling om de aandacht niet af te leiden? Dan zou ik ook gaan voor een zwarte broek en wellicht korte mouwen. Zo niet dan zou ik kiezen voor een shirt met een iets lichtere kleur zodat u niet verdwijnt in de achtergrond. Ik mis praktijk voorbeelden van hoe de lesinformatie toe te passen is. met name op het gebied van interpersoonlijke communicatie/misverstanden. Er waren een aantal filmpjes maar dit mochten er van mij veel meer zijn. De stof is erg theoretisch ik zou meer toepasbaarheid willen zien. Graag alleen gebruik van mijn gegevens voor een korte periode (hierna verwijdering) en alleen de gegevens die absoluut noodzakelijk zijn.

Fijne training

Goede training en makkelijk te volgen

Laagdrempelig en gebruikersvriendelijke training en eenvoudig thuis te volgen op een tijd die voor mij het beste uitkomt

goede ervaring

De training was wel goed en duidelijk .

Duidelijk en leerzaam

D. m. v filmpjes wordt het eenvoudig om de stof in je op te nemen.

Fijne spreker, duidelijk en doelbewust.

Ik vond het een fijne cursus. Een enthousiaste spreker en duidelijke modules. De vragen hadden wel iets moeilijker gemogen en tijdens de colleges wellicht iets meer praktijkvoorbeelden. Maar verder ben ik tevreden.

bewustwording op een leuke toegankelijke manier gebracht

bewustwording op een leuke toegankelijke manier gebracht

Te vaag

Te vaag om goed in de praktijk te kunnen toepassen.

Verschrikkelijk langdradig, omdat ik vele malen werd terugverwezen naar dezelfde topic....inhoudelijk goede training, maar in z'n geheel onder de gordel.

interessanten leerzaam

een doel bereiken om zo snel en goed mogelijk oplossingen en knelpunten bij bepaalde processen te realiseren

Goed programma

Het is een goed en duidelijk programma.

Tingietersweg 123

2031ER Haarlem

+31 (0)85 30 32 879

Over LeanDirect BV

LeanDirect vindt dat iedereen de kans moet krijgen om succesvol te zijn op het vakgebied Lean, Six Sigma, verandermanagement, data science en datavisualisatie. Dat kan bij ons en onze online opleidingen zijn uitermate efficiënt. Onze docenten zijn zelf gecertificeerde Master Black Belts en experts in statistiek, datavisualisatie, data-science, econometrie en wiskunde. Wij stimuleren eigenaarschap en leiderschap van de cursisten door hen zelf verantwoordelijk te maken voor hun leerprestaties. Zij krijgen alle support, maar uiteindelijk is de cursist zelf in de lead. Onze cursisten zijn niet alleen inhoudelijk sterk, ze laten ook passie zien. En daarmee verdienen zij zichzelf dubbel en dwars terug. Wij hebben inmiddels meer dan 500 mensen online opgeleid. Bedrijven als Tesla, Samsung, Heineken en ING plukken er de vruchten van.