Mooie collectie wijnen.

Mooie collectie wijnen voor elk budget. Ook voor de fijnproever mooie wijnen. Mooie zaak en prima geholpen.

Compleet assortiment en deskundig advies

Bas Baan heeft een ruim assortiment met ongeveer 3.000 verschillende wijnen. Je wordt altijd fijn geholpen door echte vakmensen. Mooi dat je de wijnen ook kan combineren met fijne bijpassende delicatessen.

Uitnodigende winkel met heerlijke wijn en delicatessen.

Je kan hier niet zonder wijn de deur uit, zoveel keus en heel goed advies. De delicatessen zijn van prima kwaliteit en erg lekker.

Verstand van producten en heel fijn geholpen

Bas Baan heeft niet alleen een prachtig aanbod voor wijnen of port en andere dranken maar ook hun delicatessen zijn heerlijk. Het assortiment kaas is (gelukkig) niet standaard. Zowel wijn als kaas en andere hapjes mogen geproefd worden voor aanschaf. Niets is de heren teveel aan moeite.

Gastvrije ontvangst met deskundig advies

Het welkom in de zaak is hartelijk. Met doorvragen aan de klant zijn adviezen voor rood, wit en rosé altijd raak!

Gewoon een hele fijne zaak !!

Verstand van zaken , hele mooie wijnen en een heerlijke hoeveelheid charcuterie, kaas en olijven/tapenades. Top zaak !

Goed, behulpzaam en vriendelijk.

Ik kwam hier eigenlijk voor het eerst (sinds de nieuwe eigenaar) en werd vriendelijk geholpen, behulpzaam en gezellig. Mooie winkel geworden trouwens!

Goed kwaliteit en breed keuze

Eerlijk en goed advies

Eerlijk en goed advies over wijnen, gewoon voor bij de borrel, maar ook passend bij een bepaald gerecht. De delicatessen zijn ook fantastisch, heerlijke ham, knapperige noten, en heel veel keus aan kazen. Elke keer is het een feestje! Wij komen hier graag voor een mooie borrelplank, maar ook gewoon voor een fles wijn of een cadeau om weg te geven.

Top wijnen, top kennis van zaken en top presentatie

Vriendelijk personeel met kennis van zaken !!

Heerlijke rosé gekocht voor een vriendelijke prijs. Per omgaande thuis afgeleverd.

Zie hierboven.

Top kwaliteit

Niet alleen de wijnen zijn heerlijk, ook de prijs/kwaliteit en de communicatie over bezorging en afhandeling. Prima service en een aanrader voor je online wijn bestellingen.

Met twee woorden: een feestje!

Mijn oom had een lekker wijntje, hij zei die kan je kopen bij Bas Baan, zaterdag was ik daar, wat een mooie zaak, naast het lekkere wijntje ging ik met allemaal lekkere dingen de deur uit die ik vooraf ook nog eens mocht proeven, geweldig! Ik heb mijn enthousiasme gelijk gedeeld met familie en vrienden. Ik word er blij van!

Gaan we vaker doen !!

Heerlijke hapjes uitgekozen, waarna ik goed geholpen ben met een bijpassende sprankelende wijn. Zeer goed geholpen door vriendelijke gasten. Gaan we vaker doen !!

Wijnhandel Bas Baan biedt goede prijzen en en zeer snelle service. Super tevreden met de geleverde wijn.

Mooi assortiment!

De comby wijn/kaas is top. Mooi assortiment specialiteiten zodat bij elke wijn een goed “huwelijk” gevonden kan worden… SALUTE!

Snelle vakkundige en smakelijke leverancier

Heb al meerdere malen wijn besteld bij deze wijnhandel. De reden dat te blijven doen is het bestaande assortiment, snelle levering en het feit dat ze contact opnemen bij vragen of opmerkingen. Dat is professioneel handelen!

Top winkel voor wijnen en héerlijke borrelhapjes. Super goed advies & heel gezellig. Echt een aanrader in Zwijndrecht! :)

Gastvrijheid, Vakmanschap en Passie!

Een heerlijke beleving! Prachtige zaak! De heren hebben kennis van zaken en laten je op een gastvrije manier kennis nemen van al het lekkers wat de winkel te bieden heeft: een culinaire ontdekkingsreis.

Top service en snel!

Goede snelle service!

Eerste keer bij besteld, maar ik kom terug!!

Top geregeld!! Snelle service

Een feestje om daar wijn en delicatessen te kopen

Kundige en plezierige medewerkers die je door de mooie wijnen en delicatessen loodsen.

Goed wijnadvies bij passend gerecht

Bij het dessert een mooie sherry aangeraden waardoor geen alledaagse combinatie. Iedereen was zeer enthousiast.

Goede website, snelle levering

Product was gemakkelijk te vinden, prijs was goed en de dag erna al geleverd. TOP!!

Beste wijnadviseur van Dese streek

Via een klant bij Bas Baan terechtgekomen. Goed geadviseerd, leuk contact, bijzondere wijnen. Zeker van genoten en de moeite waard voor om te rijden.

Over Wijnhandel Bas Baan

Wij zijn een moderne wijnspeciaalzaak Sinds 1935 waar een echte wijnbeleving, kwaliteit en persoonlijke aandacht voor u als klant voorop staat.