Super goede online service!

Ik koop mijn favoriete Australische bubbel om een aantal redenen bij wijnhandel Bas Baan. Ten eerste, omdat deze bubbel weinig verkrijgbaar is in NL en ten tweede omdat de online service erg goed is. De website is prettig en over het algemeen snelle PostNL verzending! Dat maakt het koopproces eenvoudig en snel. Blij mee!

Mooie wijn voor een goede prijs

Uitstekende Italiaanse wijnen voor een goed prijs en snelle service!

De site was overzichtelijk en duidelijk. Het betalen ging ook soepel. Verwachtte alleen de wijn thuisbezorgd maar naar paar dagen toch de mail bijgepakt. Bleek bij PostNL punt te liggen, misschien mogelijk extra bericht over te krijgen.

Echte kenners van wijn, uitstekend advies en uitgebreide mooie selectie wijnen in elk prijssegment.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam en meedenkend voor de klant. Nemen de tijd voor je en geven goed advies. Bijvoorbeeld welke wijnen goed combineren bij gerechten. Mooi ingerichte winkel met ruime collectie/sortering zowel oude als nieuwe wereld en in elke prijsklasse. Wij komen er altijd met veel plezier!

Service

Altijd goed geholpen, goeie adviezen

Gebruiksvriendelijke website, ruime keus en goede uitgebreide informatie bij de wijn. Supersnelle en correcte levering. Oh ja… en niet duur.

Vriendelijke eigenaar, prima service

Prettig contact met medewerkers, zijn vriendelijk en hebben oog voor de klant en diens wens. Goede service dus, leuk zaakje inrichting wel wat klinisch. Divers en groot aanbod, mooie kwaliteit.

Omdat er maar 4 flessen te leveren waren van de door mij bestelde wijn is er contact met mij opgenomen en een prima alternatief aangeboden. Prettig opgelost en vriendelijke benadering.

De beste wijn vind je bij BAS BAAN

Wij wonen sinds kort om de hoek bij BAS en vinden het een feestje om hier te komen en lekker wijntjes te kopen. De service is altijd super fijn en je word onwijs goed geholpen. Als wij laten weten wat voor eten we die avond gaan serveren, wat lekker is met bij een verjaardagsborrel of gewoon een lekker wijntje voor zondag op de bank denken ze altijd mee en geven altijd hele fijne opties binnen je budget!

Goede wijn sortering in alle prijsklassen.

Wordt altijd netjes te woord gestaan en gevraagd naar wat we willen. Tevens weten ze wat je als vaste wijn of sterke drank gebruikt. Vriendelijk personeel en ruime keuze in alles van goedkope toot de duurdere merken.

Mooie zaak met topwijnen!!vriendelijk personeel met verstand van wijn (is tegenwoordig helaas niet vanzelfsprekend)

Kennis, vertrouwen en advies op maat

Op aanraden van een vriend hierheen gestuurd. Alle verwachtingen ingevuld. Ik kom terug!

Mooie wijn

Na een matige start , een heerlijke wijn gedronken Antinori Le Mortelle Botrosecco Maremma Toscana 2016 Gelukkig heb ik er nog twee :)

Goed advies

Vriendelijk en behulpzaam

Beste service. Snelle levering. Super.

Beste service. Snelle levering. Super.

Netjes snel geleverd

Zending snel geleverd en goed verpakt

Top wijn , prima service!

Veel keuze uit top wijnen en snelle levering !

Gewoon Top

Deskundige mensen die de tijd voor je nemen met goede adviezen. Ruime keuze en een prettige sfeer. Je gaat altijd met meer weg als dat je van plan was.

Snel en goede service

Heb Masca del Tacco wijn besteld Heerlijke rode wijn Snel geleverd

Vakmanschap en goed advies

Bij deze wijnhandel is geen enkele vraag te veel, ik kreeg goede uitleg en proeven de wijn is gewoon normaal.

Super geholpen

Altijd een vriendelijk woord ,goed advies

Hele goede service en advies voor de keuze van een wijntje bij een bepaalde gelegenheid...top

Goede service, kennis van wijnen

Super goede service

Ik ben erg tevreden over de snelle en correcte levering. Ook het assortiment is ruim.

Prima zaak veel kennis en veel lekkere wijnen

Ik kom hier elke week een wordt altijd zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Het is ook een mooie zaak om te zien. Voor ieder wat wils. Goed betaalbare wijnen! Ik zeg, ga er naartoe!

Snel en goed!

Bestellen ging heel soepel en de bestelling was er heel snel!

Over Wijnhandel Bas Baan

Wij zijn een moderne wijnspeciaalzaak Sinds 1935 waar een echte wijnbeleving, kwaliteit en persoonlijke aandacht voor u als klant voorop staat.