Top zaak, top wijn en top advies

Mensen die werken vanuit passie, kennis, kunde en gastvrijheid!

Chique en mooie winkel

Deskundig personeel, mooi assortiment. Prachtige winkel

Goed advies en een ruim aanbod

Prima , mooie winkel

Heel sprankelend lekker

Leuke bediening, goede service en hele lekkere wijn. Alles is daar heel erg lekker, vooral de rum!

Fantastisch!!

Prachtige winkel met mooie wijnen, heerlijke kazen en geweldige ham. Goed advies en lieve mensen.

Zeer uitgebreid assortiment en top service!

Bij binnenkomst word je al in de watten gelegd met een proefplankje en een heerlijke wijn. Vervolgens word je goed geadviseerd en is er voor ieder wat wils!

Prachtige producten en een hoog kennisniveau.

Iedere keer als ik er kom word ik verrast door het assortiment en het personeel.

Service, met een hoofdletter S

Als je binnenkomt staan ze altijd gelijk voor je klaar. Eén glas wijn om te beginnen en dan moet je oppassen dat je niet te hebberig wordt. Van heerlijke wijnen tot heerlijke hapjes, elke keer is het een feestje op bord en in het glas.

Elk bezoek weer een top ervaring

Naast de top producten die je er kunt kopen, van alle prijsklassen, is de service, gevoel van gastvrijheid die ze geven echt klasse.

Door persoonlijk en goed advies op maat, altijd de juiste wijn.

Personeel is behulpzaam en denkt mee om voor elke gelegenheid een passende wijn te vinden.

Professioneel, vriendelijk, uitstekende hygiëne hyg

Goed advies gegeven ivm wijnkeuze, hadden alle tijd om dit uit te leggen. Kreeg er nog een nootje bij, ook heerlijk. Alles ziet er super schoon uit.

Grote klasse!

De klantvriendelijke benadering en persoonlijke aandacht geeft de klant bij elk bezoek het goede gevoel!

Kundig, meedenkend en vriendelijk !

Uitstekend geholpen vandaag met goed advies en zelfs tweemaal bellen naar leveranciers om mij de juiste informatie te kunnen geven.

Lekkere wijnen met een goed advies

Krijg steeds een goed advies en kom daardoor met heerlijke wijnen thuis! Borrelplank is ook fantastisch ook hiermee maken ze het verschil!

Een goed advies zodat je nooit fout zit

Fijne ontvangst, altijd iets te proeven, een goed advies, leerzaam gesprek & je zit nooit fout als jw gasten krijgt

Super vriendelijk geholpen

Mooie winkel met veel keuze! Als je niet zeker bent of je iets lust mag je proeven. Het was onze eerste keer en we komen zeker nog eens terug!

Klantvriendelijk en zeer kundig wijnadvies, echt een aanrader.

Bij Bas Baan staat de klant echt centraal, er is genoeg tijd voor een passend advies en net dat beetje extra. Het persoonlijk contact is prettig en wijnkennis zeer goed. In de winkel is ook gedeelte met delicatessen, wat een mooie aanvulling is op de complete collectie van wijnen. Een echt aanrader voor iedere wijnliefhebber!

Goed geholpen, mooie winkel, lekker wijntje tijdens het rondkijken!

Service en kwaliteit

Bij deze wijnhandel wordt je als klant gewaardeerd. De persoonlijke benadering verdient niets anders dan 5 sterren. Ook een ruime keus met regelmatig een wisselend assortiment maakt het voor een liefhebber van kwaliteit en beleving gemakkelijk om terug te blijven komen.

Mooie collectie wijnen en heel prettige adviseurs.

Zowel Stefan als Pepijn nemen de tijd om je te adviseren en je thuis te voelen. Door de brede collectie is er altijd weer iets nieuws te ontdekken in diverse prijsklassen. Ook van de vitrine met delicatessen wordt je enthousiast. Samenvattend: heerlijke zaak.

Wat wil je nog meer....

Mooie winkel, ruime keuze en goed advies

Eigenaren met passie voor hun vak

Mooie wijnhandel met ruime keuze. Gedreven eigenaren die meedenken met de klant en uitstekend advies geven.

Ruime keuze aan internationale wijnen tegen goede prijzen.

Service & vriendelijkheid is altijd goed. Wanneer je binnenloopt weten ze direct wie bent en wat je voorkeur aan wijnen is en doen suggesties om nieuwe wijnen te proberen.

Geweldig assortiment en veel verstand van zaken

Hoewel ik wist wat ik wilde hebben de laatste keer word ik altijd vriendelijk geholpen. De voorlaatste keren werd ik kundig geadviseerd. Zonder haast en met veel kennis en kunde.

Zeer goeie flessen en mooie prijzen

Over Wijnhandel Bas Baan

Wij zijn een moderne wijnspeciaalzaak Sinds 1935 waar een echte wijnbeleving, kwaliteit en persoonlijke aandacht voor u als klant voorop staat.