De wijn gedronken in een restaurant... opgezocht op internet..besteld en twee dagen later ub huis...Top

Klant centraal en service voorop.

Door een misverstand bij de leverancier was de door mij bestelde wijn niet op de afgesproken dag en tijd in de winkel. De wijn was bedoeld om tijdens een vriendenweekend op locatie te drinken. Zonder problemen werd de wijn verzonden naar het vakantiehuisje met een leuke korting op de wijn als pleister op de wonde.

Top!!!

Snelle levering, goede service en ik hoef de deur niet uit. Wat wil je nog meer!

Heerlijke wijn snel geleverd

Het was een tip van vrienden. Een terechte tip. Makkelijk bestellen en super snel geleverd Wij gaan hier zeker vaker bestellen

Goede wijnen en perfecte service.

Bas Baan heeft wijnen waardoor ik de hele Coronacrisis, zonder het gevoel iets te missen, thuis doorkom. 1 Klik op de knop en de volgende dag of misschien de dag erna in huis. Het fijne is dat je dit meteen kan zien, na bestelling ontvang je meteen een indicatie wanneer het bezorgd wordt. Proost!

Snel en goed geleverd

Top wijnen

Mooi assortiment van hoogwaardige wijnen

Komen afspraken na

Duidelijke afspraken die worden nagekomen

Eenvoudig te bestellen. Geen afleveringskosten boven de 50 euro. Volgende dag bezorgd. Alles ok

zeer correcte afhandeling

1e keer besteld. Had zelf een fout gemaakt. Keurig opgelost. Belden zelf voor de bestelling. op tijd ontvangen. Nu nog de wijn proeven en kijken of die lekker is

Snel bestelling in huis

Al jaren bestellen we heerlijke wijn. Erg tevreden

Zeer vlotte service

Zeer vlotte service

Snelle en correcte afhandeling van bestelling.

Erg goed aanbod, goede levering en service

Ik kom vaak bij Bas Baan uit als ik een specifieke Italiaanse kwaliteits wijn zoek. De wijnen worden goed stevig en op tijd verstuurd.

Lekker aanbod, geweldige service

Al even was ik op zoek naar die heerlijke witte miraval wijn die ik drink in de Provence. Het online aanbod dat ik vond was me te duur. Tot ik bij Bas Baan terecht kwam. Eerlijke prijzen voor een heerlijk stukje Provence thuis!

Binnen 2 dagen mijn overheerlijke doosje wijn mogen ontvangen!

Hier ga ik vaker bestellen!

Fijn aanbod; supersonische levertijd

Fijn aanbod Italiaanse kwaliteitswijnen tegen redelijke prijzen. Bijzonder snelle en accurate levering. Puik!

Altijd snel en netjes afgeleverde wijnen

Overzichtelijke site met goede zoekmogelijkheden. Eigen account met goede historische info. Snelle en nette aflevering om zo snel mogelijk de wijnen te kunnen proeven. Gezondheid!

Razend snel en heel goed verzorgd verzonden.

Prima wijn voor een prima prijs en snel geleverd

Ook voor bijzondere wijnen!

Top service en snel thuis!

Ik zocht een specifieke wijn, na dat ik besteld had was ik onzeker over de jaargang, meteen opgebeld en werft verteld, tijdens het opzoeken van de order, dat indien ik de verkeerde jaargang had gekozen dat het alsnog goed zou zijn. Order gevonden, gelukkig had ik de juist jaargang. Volgende dag al in huis met een uitstekende track en tracé via hun eigen website. Wijn prijs kwaliteit verhouding zeer goed!

Favoriete online wijnwinkel

Snelle levering, duidelijke site, groot assortiment!

Goede wijntjes en vlot geleverd Goede communicatie

Snelle en precieze levering

Geen omkijken naar

Supersnel en heerlijke wijn

De volgende dag was de heerlijke wijn al bezorgd, top!

Super snelle levering en alles conform bestelling.

Over Wijnhandel Bas Baan

Wij zijn een moderne wijnspeciaalzaak Sinds 1935 waar een echte wijnbeleving, kwaliteit en persoonlijke aandacht voor u als klant voorop staat.