Geweldig assortiment en veel verstand van zaken

Hoewel ik wist wat ik wilde hebben de laatste keer word ik altijd vriendelijk geholpen. De voorlaatste keren werd ik kundig geadviseerd. Zonder haast en met veel kennis en kunde.

Zeer goeie flessen en mooie prijzen

Mooie zaak!

Veel kennis, prachtige wijnen en heerlijke spullen voor een fantastische borrelplank!

Lekkere wijnen

Heel prettig bedrijf!

Kwaliteit , kennis en erg vriendelijk

Ruime selectie, dito kennis

Wijnhandel waar je welkom bent en voelt. Eenmaal binnen zie je een frisse uitstraling en kundig personeel. Reden genoeg na deze ervaring om weer een keer terug te komen.

All round wijnervaring

Met een 5 gangen diner menu op zak ons laten adviseren voor bijpassende wijnen. De wijnen die we kochten waren perfect in de juiste prijsklasse. Konden de verleiding van enkele hamspecialiteiten niet weerstaan. Geweldige zaak met geweldige producten en dito service dus

Fijne zaak, goede bediening met dito adviezen.

Telkens word ik vakkundig te woord gestaan. De winkel is nu eigenlijk een wijnhandel met delicatessen. Top!

TOP TOP TOP !!!

Ik kom hier graag ze weten wie je ben en wat je lekker vind ze adviseren je graag over nieuw wijnen en wat er lekker bij is om te eten ook de kennis van de kazen is buiten gewoon goed echt een aanrader bij deze toppers !!!!!!!

Altijd voldoende aanbod aanwezig

Ondanks eigen smaak weten de medewerkers ook altijd een wijntje aan te bieden die ook binnen je smaak past. Vaak ook wisselend aanbod zodat je smaak uitgedaagd blijft

Vriendelijke en deskundige hulp in een prachtige zaak

Al jaren woonachtig in Zwijndrecht en nog nooit in deze mooie winkel geweest. We zijn zeer vriendelijk en deskundig geholpen. De wijn is nog niet eens open, we weten nu al dat we zeker terugkomen!

Goed advies…. Goede smaakbeleving

Voor elke gelegenheid krijg je aangepast advies. Alles klopt dan…. Wil je wat lekkers drinken bij je borrelplankje dan kan dat. Wil je wat lekkers eten bij je drankje ook dan is er volop keus..

Een mooi assortiment in een prachtige winkel.

Netjes en vriendelijk geholpen, wijnen staan mooi opgesteld in een heel ruime winkel.

Fijn en deskundig advies!

Zelf ben ik geen wijnkenner. Heb vrienden die dat wel zijn. Met een aanbevolen fles door de medewerkers van Bas Baan kan ik zonder schroom bij alle vrienden langs gaan!

Gevarieerdere collectie goede wijnen en uitstekende service

Gevarieerdere collectie goede wijnen en uitstekende service

Prima service, vriendelijk, verstand van wijn, mooie winkel en fantastische wijnen!

Bij binnenkomst kreeg ik een glaasje wijn. Goed advies en de deur uit met mooie wijnen!!!

Een prima wijnhandel voor persoonlijke aandacht voor de klant van personeel met kennis van wijn.

Wanneer je (ik) bij Bas Baan (Zwijndrecht) binnenstapt zonder kennis van wijn, stap je naar buiten met een goede (lees; "ook juiste") fles (flessen). Het personeel helpt je met persoonlijke aandacht en met verstand van zaken. Of het nu gaat om een fles bij een gerecht of een fles om te schenken, de ervaring is dat het altijd goed is. Het aanbod is ruim en met daarnaast (tegenwoordig) een (eventuele) smaak(proef)beleving met wat tapas die wordt aangeboden, is het een reden om er terug te gaan.

Mooie collectie wijnen.

Mooie collectie wijnen voor elk budget. Ook voor de fijnproever mooie wijnen. Mooie zaak en prima geholpen.

Compleet assortiment en deskundig advies

Bas Baan heeft een ruim assortiment met ongeveer 3.000 verschillende wijnen. Je wordt altijd fijn geholpen door echte vakmensen. Mooi dat je de wijnen ook kan combineren met fijne bijpassende delicatessen.

Uitnodigende winkel met heerlijke wijn en delicatessen.

Je kan hier niet zonder wijn de deur uit, zoveel keus en heel goed advies. De delicatessen zijn van prima kwaliteit en erg lekker.

Verstand van producten en heel fijn geholpen

Bas Baan heeft niet alleen een prachtig aanbod voor wijnen of port en andere dranken maar ook hun delicatessen zijn heerlijk. Het assortiment kaas is (gelukkig) niet standaard. Zowel wijn als kaas en andere hapjes mogen geproefd worden voor aanschaf. Niets is de heren teveel aan moeite.

Gastvrije ontvangst met deskundig advies

Het welkom in de zaak is hartelijk. Met doorvragen aan de klant zijn adviezen voor rood, wit en rosé altijd raak!

Gewoon een hele fijne zaak !!

Verstand van zaken , hele mooie wijnen en een heerlijke hoeveelheid charcuterie, kaas en olijven/tapenades. Top zaak !

Goed, behulpzaam en vriendelijk.

Ik kwam hier eigenlijk voor het eerst (sinds de nieuwe eigenaar) en werd vriendelijk geholpen, behulpzaam en gezellig. Mooie winkel geworden trouwens!

Goed kwaliteit en breed keuze

Over Wijnhandel Bas Baan

Wij zijn een moderne wijnspeciaalzaak Sinds 1935 waar een echte wijnbeleving, kwaliteit en persoonlijke aandacht voor u als klant voorop staat.