Eerlijk en goed advies

Eerlijk en goed advies over wijnen, gewoon voor bij de borrel, maar ook passend bij een bepaald gerecht. De delicatessen zijn ook fantastisch, heerlijke ham, knapperige noten, en heel veel keus aan kazen. Elke keer is het een feestje! Wij komen hier graag voor een mooie borrelplank, maar ook gewoon voor een fles wijn of een cadeau om weg te geven.

Top wijnen, top kennis van zaken en top presentatie

Vriendelijk personeel met kennis van zaken !!

Heerlijke rosé gekocht voor een vriendelijke prijs. Per omgaande thuis afgeleverd.

Zie hierboven.

Top kwaliteit

Niet alleen de wijnen zijn heerlijk, ook de prijs/kwaliteit en de communicatie over bezorging en afhandeling. Prima service en een aanrader voor je online wijn bestellingen.

Met twee woorden: een feestje!

Mijn oom had een lekker wijntje, hij zei die kan je kopen bij Bas Baan, zaterdag was ik daar, wat een mooie zaak, naast het lekkere wijntje ging ik met allemaal lekkere dingen de deur uit die ik vooraf ook nog eens mocht proeven, geweldig! Ik heb mijn enthousiasme gelijk gedeeld met familie en vrienden. Ik word er blij van!

Gaan we vaker doen !!

Heerlijke hapjes uitgekozen, waarna ik goed geholpen ben met een bijpassende sprankelende wijn. Zeer goed geholpen door vriendelijke gasten. Gaan we vaker doen !!

Wijnhandel Bas Baan biedt goede prijzen en en zeer snelle service. Super tevreden met de geleverde wijn.

Mooi assortiment!

De comby wijn/kaas is top. Mooi assortiment specialiteiten zodat bij elke wijn een goed “huwelijk” gevonden kan worden… SALUTE!

Snelle vakkundige en smakelijke leverancier

Heb al meerdere malen wijn besteld bij deze wijnhandel. De reden dat te blijven doen is het bestaande assortiment, snelle levering en het feit dat ze contact opnemen bij vragen of opmerkingen. Dat is professioneel handelen!

Top winkel voor wijnen en héerlijke borrelhapjes. Super goed advies & heel gezellig. Echt een aanrader in Zwijndrecht! :)

Gastvrijheid, Vakmanschap en Passie!

Een heerlijke beleving! Prachtige zaak! De heren hebben kennis van zaken en laten je op een gastvrije manier kennis nemen van al het lekkers wat de winkel te bieden heeft: een culinaire ontdekkingsreis.

Top service en snel!

Goede snelle service!

Eerste keer bij besteld, maar ik kom terug!!

Top geregeld!! Snelle service

Een feestje om daar wijn en delicatessen te kopen

Kundige en plezierige medewerkers die je door de mooie wijnen en delicatessen loodsen.

Goed wijnadvies bij passend gerecht

Bij het dessert een mooie sherry aangeraden waardoor geen alledaagse combinatie. Iedereen was zeer enthousiast.

Goede website, snelle levering

Product was gemakkelijk te vinden, prijs was goed en de dag erna al geleverd. TOP!!

Beste wijnadviseur van Dese streek

Via een klant bij Bas Baan terechtgekomen. Goed geadviseerd, leuk contact, bijzondere wijnen. Zeker van genoten en de moeite waard voor om te rijden.

Keurige levering en snelle service

Keurige levering en snelle service.

Altijd zonder problemen online bestellen en geleverd krijgen

Ruim assortiment, heldere website en competitieve prijzen. Snelle afhandeling van de bestelling en heldere informatie over levertijdstip.

Goede wijnen te koop en snelle levering!

Heerlijke wijnen te koop die ik nergens anders kon vinden. Top winkel dus!

Goed advies en je wordt leuk geholpen

Altijd een goed een advies en een uitleg over de wijn. Tuurlijk kan je er ook altijd wat lekkers proeven op kaas gebied of om te borrelen :-)

Snelle levering en goede klantenservice

Vandaag besteld morgen in huis. Bij vragen zijn ze altijd bereid om te helpen en veel kennis in huis!!

Goede service.

Voordelige prijzen, en goede service.

Snelle, correcte levering. Wijn goed verpakt.

Professioneel, vriendelijk en deskundig

Ik ben heel de dag bezig geweest met allerlei zaken en kwam dus volledig underdressed de zaak binnen wandelen. Ik ben ondanks mijn oude trainingsbroek vriendelijk ontvangen. Ik wist verder niet goed waar ik naar op zoek was, maar met een paar kleine aanwijzingen wist de vriendelijke winkelier precies wat ik nodig had! Al met al een uitstekende ervaring!

Over Wijnhandel Bas Baan

Wij zijn een moderne wijnspeciaalzaak Sinds 1935 waar een echte wijnbeleving, kwaliteit en persoonlijke aandacht voor u als klant voorop staat.