Goede service.

Voordelige prijzen, en goede service.

Snelle, correcte levering. Wijn goed verpakt.

Professioneel, vriendelijk en deskundig

Ik ben heel de dag bezig geweest met allerlei zaken en kwam dus volledig underdressed de zaak binnen wandelen. Ik ben ondanks mijn oude trainingsbroek vriendelijk ontvangen. Ik wist verder niet goed waar ik naar op zoek was, maar met een paar kleine aanwijzingen wist de vriendelijke winkelier precies wat ik nodig had! Al met al een uitstekende ervaring!

Prima contact met snelle levering

Er was nog maar 1 doos uit 2020, prima opgelost door even contact te zoeken !

Altijd kwaliteit en goede service.

Ik kom regelmatig wijnen halen en ben geen echte kenner. Meestal laat ik mij adviseren wanneer ik iets nieuws wil proberen en ik ben dan nog nooit achteraf teleurgesteld. Wat ook top is, dat er nu bijpassende hapjes te krijgen zijn in de winkel. Tot volgende weekend maar weer!!

Bestelling wordt niet geleverd, geen reactie

11 feb bestelling geplaatst, 23/24 feb nog steeds niets geleverd en niets gehoord. Geen reactie op mijn mail. Hoezo snelle levering?

Heerlijke wijn voor een redelijke prijs

Naast een zeer luxe assortiment heeft Bas Baan ook heerlijke wijnen onder een tientje. Ik heb al verschillende soorten gekocht en ben nog nooit teleurgesteld.

Terug op het oude honk!

Na lange tijd weer terug bij Bas Baan. De uitzending De Prijsknaller over wijn was letterlijk en figuurlijk 'de laatste druppel'. Geen wijnen meer van de supermarkt of een winkelketen in de drankenhandel. Zeker weten dat je product eerlijk en goed gemaakt is en een eerlijk prijs levert aan de wijnboer. En het advies is top! Kies voor kwaliteit en een persoonlijk advies bij Bas Baan.

Vakkundig en klantgericht

De eigenaar is onwijs gepassioneerd over de wijnspeciaalzaak. Hij heeft veel kennis van zijn assortiment, zowel de wijnen als de producten. Sinds een aantal maanden verkoopt hij ook heerlijke delicatessen van zeer goede kwaliteit. Voor de gehele borrel kun je in de winkel terecht. Uitstekende wijnen, goede kazen en lekkere hapjes/charcuterie. Je wordt super vriendelijk geholpen en er wordt echt de tijd voor je genomen. Hij legt veel uit over de producten en toont met de vernieuwingen in de winkel ondernemerschap.

Altijd tevreden

Een pareltje in Zwijndrecht , breed assortiment, top bediening , vriendelijk , kennis , kortom klasse

Mooi assortiment

Wat heb je aan mijn ervaring? Ik kom er al jaren met plezier. Daarom, ga zelf eens de wijnen bekijken en proeven. Eigen ervaring is beter dan horen zeggen. Ik zeg proost.

Super fijne winkel

Super goede service. Geven je goee advies over de wijnen. De delicatessen zijn ook heel erg lekker. Kan iedereen ze aanraden

Een fraai ingerichte winkel in een rustige buurt. Het assortiment is uitgebreid, men heeft de kans rustig rond te kijken en zijn/haar keuze te maken maar altijd is er de mogelijkheid deskundig advies in te winnen. Doordat sinds kort ook delicatessen worden verkocht is de zaak nog completer geworden dan voorheen!

Top service!!!

Zeer goede service, als je een wijn wilt hebben die ze niet in de winkel hebben dan bestellen ze het voor je.

Sfeervolle winkel en deskundig geholpen.

Zeer vriendelijk door medewerkers ontvangen bij binnenkomst.

Elke keer goed advies op maat

Elke keer als ik bij Bas Baan binnen kom, wordt ik erg vriendelijk ontvangen. Het maakt niet uit of ik voor een wat goedkoper of duurder wijntje kom, ze proberen mij elke keer zo goed mogelijk te helpen. Vragen goed door naar de gelegenheid en denken mee wat bij welk gerecht past. Daarnaast herkennen ze je ook, vragen ze naar de ervaring van je vorige aankoop. Je voelt je erg persoonlijk behandeld. Zelf ben ik nog niet erg lang bezig met kwaliteitswijnen. Dat maakt hen niks uit, ze helpen om je smaak te verwoorden en zo een perfecte fles uit te zoeken. Ik ben er graag te gast, vooral nu met de uitbreiding met de delicatesse.

Fijne winkel, goed aanbod

Warm welkom en goed advies betreffende de gezochte wijn. Erg goede kaas als hapje mogen proeven. Ervaring 10/10, 9/10 (omdat we niet alles hebben kunnen zien), hapjes 11/10!

Topservice en hoog kwaliteitsniveau

Heerlijk onder het genot van een goed glas wijn van alles mogen proeven. Klein feestje om hier een bezoek te brengen!

Het pareltje van Zwijndrecht

Fijn deskundig advies. Eigenlijk altijd met een pracht fles de deur uit. Nog nooit teleurgesteld.

Subliem

Voor ons 40 jarig huwelijk een topchampagne besteld. Deze bleek helaas niet leverbaar te zijn en tijdens ons telefoongesprek is mij een subliem alternatief geboden. Chapeau voor zo'n service terwijl ik maar voor de allereerste keer klant bij Bas Baan was!

Mijn favoriete wijnhandel!

Heerlijke wijnen, goede service, zeer vriendelijk, snelle levering. Ze hebben nu ook delicatessen en chocola/bonbons. Super!

Zeker aan te bevelen

Ik heb nu al diverse malen online wijn besteld en ben zeer tevreden over het assortiment en de goede service. Snel geleverd en goed verpakt.

Goed advies goede wijn.

Als beginnend wijndrinker is het fijn als je goed advies krijgt door kenners van goede wijn. Zonder je een te dure wijn wordt aanbevolen. Bij BasBaan voelen ze goed aan wat je wensen zijn.

Kennis gecombineerd met laagdrempeligheid

Fijne zaak om je wijntjes en andere lekkernijen te kopen. Tegenwoordig met mooie borrelplanken erbij kan je je avondje onder 1 dak verzorgen! Een feestje om inkopen te doen!

Professional en snelle aflevering

Excellent

Prins Bernhardstraat 1 3331BN Zwijndrecht

Over Wijnhandel Bas Baan

Wij zijn een moderne wijnspeciaalzaak Sinds 1935 waar een echte wijnbeleving, kwaliteit en persoonlijke aandacht voor u als klant voorop staat.