Professional en snelle aflevering

Excellent

Supermooie en bijzondere wijnen en lekkere hapjes

Bij Bas Baan zijj er mooie en bijzondere wijnen te krijgen (Nyetimber!) en nu ook lekkere hapjes!

Goede wijn heel vriendelijk personeel

Mijn ervaring was de laatste keer iets minder. De gerenomeerde wijnhandel was ineens getransformeerd tot kaashandel anex wijnwinkel. Dag sfeer dag beleving dit was de laatste keer.

Heerlijke wijn met het gemak van webwinkel

Twee heerlijke flessen cadeau gekregen en netjes verpakt thuisbezorgd door Bas Baan. Alles piekfijn geregeld!

Nette service

Ondanks dat een wijn niet voorradig was, is dit op een nette wijze opgelost. Verder qua informatie voorziening alles prima in orde en qua levering. Nu nog lekker gaan proeven

Verkurkelijk lekker die wijnen van Bas.

Er gaat niets boven het geluid en geur van een echte kurk van deze heerlijk wijn.

Helemaal top, super tevreden

Snelle levering! Heerlijke wijn en al jaren klant. Paar jaar terug was het erg druk voor kerstmis waardoor de levering van de wijn door PostNL vertraagd was. Bas Baan kwam deze bestelling zelf leveren zodat we alsnog konden genieten van een heerlijk glaasje aan de kerstdis

Snelle en goede levering

Besteld via Vivino en binnen twee dagen thuis perfect

Zeer slecht

Verkeerde bestelling ontvangen, meteen verzocht om een retourcode en de juiste bestelling alsnog te mogen ontvangen. Na enkele dagen geen reactie ontvangen. Vervolgens wederom verzocht om een reactie. Wijnhandel Bas Baan heeft nooit meer gereageerd. Ik beveel deze winkel niemand anders aan en zal hier zelf nooit meer wijn bestellen.

Heerlijke wijn

De wijn was na de bestelling zeer snel op het bezorgadres en zag er zeer verzorgd ingepakt uit. En de wijnen zijn ook heerlijk, goede keuze gemaakt.

Goede wijn, betaalbaar en snelle verzending

Mooie wijnen om uit te kiezen. Wij kozen voor een Franse Sauvignon Blanc. Heerlijke wijn tegen goede prijs. Verzending snel geregeld. Wijn werd de andere dag al bezorgd. Top!

Prima, alles klopte

Makkelijk bestellen, goede communicatie en levering in stevige doos. Alles klopt!

mooi assortiment en prima service

Snelle respons op internet bestellingen. Heldere communicatie over de aan-of afwezigheid van wijnen. En een mooi assortiment in alle prijsklassen.

Een prachtige verwenwinkel met persoonlijke service en kundig advies.

Iedere keer kom ik hier weer nieuwe lekkere wijnen tegen. Tegenwoordig zelfs aangevuld met overheerlijke hapjes, kaas, ham, worst, noten. One stop pleasure shopping.

Snel, goed in afrekening en levering

Zie boven

Fijne winkel nette bezorging en snel

Bijzonder snelle lvering

De wijn die ik besteld had had ik al de volgende dag in huis

GOEDE WIJNEN

De wijnen bij Wijnhandel Bas Baan zijn zeer goed! De levering is zorgvuldig gegaan, en in samenspraak hebben we een flesje omgeruild ivm voorraad. De levering duurde wel wat langer dan zou moeten, daarom een 8. Als dat iets sneller zou gaan zou ik een 10 geven. Wellicht de volgende keer.

Snelle verzending, uitstekend verzorg, juiste informatie dus …. Pico bello

Very Satisfied

High quality, always on time and friendly.

Zowel het bestellen als volgen van de bestelling gaat super makkelijk, niets op aan te merken.

Ruim assortiment en PRIMA service

Ruim, overzichtelijk, groot aanbod

Fijne sfeer, ruim en overzichtelijk. Ook wijnlanden die je niet overal aantreft zoals Libanon, Israel, Oost-Europa e.a. Bij de bediening proefde ik vakkennis en passie. Ik kom hier zeker terug, er is veel moois om uit te proberen!

Perfect advies, prachtige sortering!

Eerlijke en uitermate vriendelijke behandeling. Voor elk gerecht een bijpassende en betaalbare wijn!

Altijd weer verrassend en lekker proeven van mooie wijnen en ze dan aankopen.

Het is er altijd heerlijk proeven van mooie wijnen en onder het genot ervan met de verkoper de wijnen bespreken. Altijd is het weer fascinerend om de verhalen en hun vakkennis te mogen aanhoren betreffende de wijnen welke ik op voorhand doorgaans zelf voor selecteer. Ook komt men wel regelmatig met zeer verrassende wijnen op de proppen en nog nimmer een slechte ervaring daarmee gehad. Ik kan dan ook Wijnhandel Bas Baan iedereen aanbevelen om ook eens langs te gaan en u te laten verrassen.

Prins Bernhardstraat 1

3331BN Zwijndrecht

Over Wijnhandel Bas Baan

Wij zijn een moderne wijnspeciaalzaak Sinds 1935 waar een echte wijnbeleving, kwaliteit en persoonlijke aandacht voor u als klant voorop staat.