Vandaag besteld, morgen in huis

Is een verjaardags kado'tje. Pas in oktober nodig. Dacht zal maar vroeg genoeg bestellen. Ruim op tijd binnen 😁😁

Pluspunten

snelle levering. mega snelle, nette en persoonlijke oplossing na foute (door carnavalsdrukte) levering. waardoor onze zoon de onesie keurig op tijd binnen kreeg voor zijn verjaardag. beleefd aan de telefoon en direct actie. mooie kwaliteit onesies. bedankt!

Ah, wat een leuke review Joyce! Helaas is fouten maken menselijk en gebeurd dit een stukje sneller in de drukte. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! We waarderen je begrip en vinden het fijn dat we het toch nog goed hebben kunnen oplossen voor je zoontje! Heel veel plezier nog van de onesie! Groetjes, Marleen

Pluspunten

Snelle levering, mooie carnavalspakken en leuk ingepakt.

Stof van pak snel vatbaar voor sigaretten. Misschien toevallig maar na 1 keer dragen al een klein gat erin.

Hi Oscar, Bedankt voor deze leuke KiyOh review met bijbehorende 9! :) Hier zijn we erg blij mee. Jammer dat je haaien onesie al zo snel naar de haaien was.. De meeste kleding is snel vatbaar voor sigaretten, hier kunnen we helaas niet erg veel aan doen. Ik hoop verder wel dat je toch nog plezier hebt gehad van je onesie? Groetjes, Marleen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Echt zwaar belachelijk dat er confetti in de doos meegestuurd werd. Heel de onesie zat direct onder deze zooi en het hele huis lag vol, echt schandalig en rampzalig. Dikke onvoldoende door deze 'grap'. Ik zou het bedrijf niet aanraden bij anderen, houdoe en tot nooit meer.

Beste Joris, Bedankt voor het invullen van deze review. De confetti die we bij de bestellingen doen zijn niet bedoeld als grapje maar dienen als extra beleving voor onze festival onesies. Zoals je weet wordt er natuurlijk erg veel confetti gebruikt op festivals. Tot op heden hebben we hier alleen maar positieve reacties over ontvangen. Helaas verschillen meningen natuurlijk en we vinden het dan ook erg jammer dat deze ‘’beleving’’ niet bij je in de smaak is gevallen. Onze excuses voor het ongemak! Toch hoop ik dat je festival onesie wel naar wens is? Met vriendelijke groet, Marleen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niks

Beter contoleren wat je verstuurd want mijn pak zatte 2 gaten in

Hi Lars, Bedankt voor je KiyOh review. We balen hier uiteraard erg van en willen je dan ook onze welgemeende excuses aanbieden! Ik heb enige tijd geleden contact met je gezocht maar helaas nog geen reactie van je ontvangen. Mocht je in de gelegenheid zijn dan hoor ik graag van je zodat we het kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Marleen

Pluspunten

Snel makkelijk geleverd

Super bedankt voor deze review Maria! We zijn erg blij met deze 9 :). Nog veel plezier van je onesie! Groetjes, Marleen

Pluspunten

Snelle levering Toffe verpakking

Beste Shauni, Bedankt voor je review en je waardering van de levering en de verpakking :). Wij doen ons best! Nog veel plezier van je onesie. Groetjes, Marleen

Pluspunten

snelle levering!

N.V.T

Hi Paul, bedankt voor het invullen van de KiyOh review! Met deze 10 zijn we uiteraard erg tevreden :). Nog veel plezier van je onesie! Groetjes, Marleen.

Pluspunten

Snelle levering, gezellig kaartje + confetti erbij

Hi Annuska, Bedankt voor je beoordeling van een 8! Heel fijn dat alles zo goed bevallen is. Nog veel plezier van je onesie :). Groetjes, Marleen

Pluspunten

Top pak, kwaliteit/prijsverhouding is dik in orde.

Geen, pak kwam netjes op tijd aan.

Hi Giel, Ah, wat een super leuke KiyOh review heb je geschreven! Heel erg tof om te lezen! Nog veel plezier van je onesie. Groetjes, Marleen

Pluspunten

Leuke onesies. Hier kom ik de carnaval wel in door!

Geen tips, top bedrijf!

Wauw, wat een leuke review Kim! Ik hoop inderdaad dat je de carnaval goed bent doorgekomen met je onesie :). Nog heel veel plezier ervan! Groetjes, Marleen

Pluspunten

Er zit een gat aan de onderkant van de onesie bij het kruis

Hi Ricardo, Allereerst; onze excuses voor het ongemak. Een gat in je onesie hoort natuurlijk niet! Uiteraard had je de onesie retour mogen sturen of ons mogen mailen zodat we het met je konden oplossen. Uiteraard konden we je een nieuwe opsturen of je geld terug geven. Mocht dit nog wenselijk zijn, dan hoor ik het graag van je. Anders wens ik je toch nog veel plezier van je onesie! Groetjes, Marleen

Pluspunten

Goede service, telefonisch erg netjes te woord gestaan

Hi Stan, Heel erg bedankt voor deze leuke review! Heel fijn om dit te horen :) En natuurlijk ook top dat je ons beoordeeld met een 10! Groetjes, Marleen

Pluspunten

Snel geleverd, het haaien-pak ziet leuker uit dan op de foto en zit lekker warm

Beste Jelte, Ah, wat een leuke review! Altijd fijn dat iets in het echt nog beter is dan op de foto natuurlijk ;). Nog veel plezier van je warme onesie! Groetjes, Marleen

Heel erg bedankt voor het invullen van deze review! Ik hoop dat de onesie naar wens is geweest voor je?! :) Groetjes, Marleen

Heel erg bedankt voor deze KiyOh review Nick! Nog veel plezier van je festival onesie! Groetjes, Marleen

Pluspunten

- Snelle levering - Goede kwaliteit - Leuke verpakking - Komt overeen met wat er online wordt weergegeven

- Afwerking van de onesie wat slordig (paar draadjes die nog aan het pak zaten)

Beste Bram, Wat een eerlijke en fijne review! Hier kunnen we echt wat mee. We nemen het mee en gaan kijken of we de pakken nog beter kunnen afwerken. Toch nog veel plezier ervan! :) Groetjes, Marleen

Pluspunten

Prima snelle en goede service!

Wauw, heel erg bedankt voor deze 10! Nog veel plezier van je festival onesie. Groetjes, Marleen

Pluspunten

Snelle levering en kwaliteit onesies.

Beste Niek, Super bedankt voor deze beoordeling! Ook fijn dat je verder tevreden bent over de levering en de kwaliteit :). Groetjes, Marleen

Pluspunten

Super bedankt voor deze KiyOh review! Nog veel plezier van je onesie :). Groetjes, Marleen

Pluspunten

Leuke opening met persoonlijke tekst en confetti! Ook erg snel bezorgd!

Hi Nick, Ah, wat een super leuke review! Heel tof om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling! Nog veel plezier van je Haaien Onesie! Groetjes, Marleen

Pluspunten

Reageren goed op mail en het pakketje is snel binnen

Niks

Beste Daphne, Bedankt voor je KiyOh review! Hier zijn we super blij mee! :) Nog veel plezier van je festival onesies. Groetjes, Marleen

Pluspunten

Mooie pakskes en leuk met die teksten!

Heel erg bedankt voor deze 10! Nog heel veel plezier van je dieren pakske ;). Groetjes, Marleen

Pluspunten

Snelle levering, mooi pak van goede kwaliteit. En ontzettend leuk verpakt in confetti met een persoonlijk kaartje, dit maakt het helemaal leuk en feestelijk.

Wauw, wat een super leuke review Annet! Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Nog heel veel plezier van de kinder onesie! Groetjes, Marleen

Pluspunten

Beste Liny, We zijn heel blij met deze 10! Super bedankt hiervoor. Nog heel veel plezier van de kinder dieren onesie! Groetjes, Marleen