Overzichtelijke website

Uitstekend tevreden

Uitstekend tevreden

Te kort

Heel mooi jurkje, helaas valt deze zeer kort en is de maat M niet geschikt voor iemand met maat M maar eerder XS

Quality is not soo good

Very low quality..

Top -1 ster

Alles goed alleen jammer dat je bij een ruiling verzendkosten zelf moet betalen.

Strange fit / zipper in the back uncomfortable

Hello - the onesie is “cute” but really uncomfortable. The buttons don’t close fully and so there are gaps in the front which makes the onesie look cheap and NOT cute. The zipper in the back - I get the “convenience” intended, but where it falls from person to person varies. And on me it’s just uncomfortable and makes sitting a hassle. I’ll be returning the product.

Stuurt naar verkeerde adres en ontkent het vervolgens

Ik koos voor pakketpunt maar ze stuurden naar leveradres. Toen ik hierover mailde had ik de bezorging inmiddels aangepast in de PostNL app naar het pakketpunt en gaven ze aan dat het toch naar een pakketpunt gaat dus dat ze het probleem niet zagen. Ze hebben geen enkele moeite gedaan om de klacht te begrijpen of er iets mee te doen.

Levering heel lang

Niets naar jullie toe maar die van post.nl wat is dat ruim een week aan het bellen en doen maar nog geen pakje dat wel betaald is.rechtsree's kunnen jullie daar niets aan doen maar ....

Klantenservice top

Helaas een niet compleet kostuum binnen gekregen. Na het bellen met de bereikbare klantenservice, die ons vriendelijk te woord kon staan, een compleet kostuum nagestuurd gekregen.

Verkeerde maat en retour sturen lukt niet

Er is een verkeerde maat opgestuurd en wanneer retourvraag is gedaan met geld terug hoor ik helemaal niks meer.

top geregeld.

supersnelle levering

Goede service!

Vandaag besteld, morgen in huis ! ;)

Ziet er goed uit.

Pak ziet er netjes uit, goeie prijs kwaliteit verhouding.

Bestelling zeer snel afgewerkt

Last-minute besteld voor carnaval en de andere dag al binnen. Op de site stond dat het pak klein valt, dus een maat groter besteld en deze paste perfect.

Leuke kleren!

Echt super leuke kleren voor carnaval! Ze hebben het overleefd dus dat zegt al genoeg natuurlijk!

Heel snel binngekregen

Snel geleverd, goede kwaliteit

Pak was snel geleverd en goede kwaliteit. Komt in een zak met herbruikbare sluiting, ook dat is makkelijk voor het opbergen. Enige minpunt is dat het pak iets afweek van de foto.

Snelle levering en gekregen wat verwacht

Geen zooi, gewoon goede verhouding prijs/kwaliteit. Daarnaast een zeer snelle levering.

Het kippenpak was wat ik verwacht had . En snelle levering .

Snelle levering en vriendelijke bezorger

Super! Snelle service

Gewoon goede service snelle levering en goede spullen!

Snel geleverd en snel geholpen bij een ruiling van 2/4 artikelen

Artikelen na bestelling snel geleverd Ruiling van een deel van de bestelling (verkeerde maat) snel geregeld Snelle en accurate reactie na een vraag naar de status van de ruiling

Leuke outfit voor goede prijs

Leuke outft, maat was perfect

Snelle levering en meedenkend

Goede eerste ervaring! Het pak was te klein dus moest geruild worden Snelle, goede communicatie via mail. Uiteindelijk binnen twee dagen andere maat in huis. Complimenten! Vooral Daniëlle bedankt voor het meedenken!

Supersnelle levering!

Echt, de volgende dag geleverd! Artikel precies zoals omschreven, top ! Zeer tevreden.

Boogershof 43683

5298MN Liempde