Overzichtelijke website

Uitstekend tevreden

Uitstekend tevreden

Te kort

Heel mooi jurkje, helaas valt deze zeer kort en is de maat M niet geschikt voor iemand met maat M maar eerder XS

Quality is not soo good

Very low quality..

Beste Moe, Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de producten tegenvallen, hiervoor onze excuses. Wat is er precies tegengevallen? We horen het graag van je. Met vriendelijke groet, Team van Partytrader

Top -1 ster

Alles goed alleen jammer dat je bij een ruiling verzendkosten zelf moet betalen.

Strange fit / zipper in the back uncomfortable

Hello - the onesie is “cute” but really uncomfortable. The buttons don’t close fully and so there are gaps in the front which makes the onesie look cheap and NOT cute. The zipper in the back - I get the “convenience” intended, but where it falls from person to person varies. And on me it’s just uncomfortable and makes sitting a hassle. I’ll be returning the product.

Stuurt naar verkeerde adres en ontkent het vervolgens

Ik koos voor pakketpunt maar ze stuurden naar leveradres. Toen ik hierover mailde had ik de bezorging inmiddels aangepast in de PostNL app naar het pakketpunt en gaven ze aan dat het toch naar een pakketpunt gaat dus dat ze het probleem niet zagen. Ze hebben geen enkele moeite gedaan om de klacht te begrijpen of er iets mee te doen.

Beste William, Dank nogmaals voor je berichtje. Ik heb het de vorige keer niet goed begrepen denk ik. Sorry. Ik zie inderdaad dat wij het naar het verkeerde adres hebben verzonden. Mijn excuses hiervoor. Ik zal de extra verzendkosten voor je terugstorten. Hopelijk heb ik het zo naar wens opgelost.

Levering heel lang

Niets naar jullie toe maar die van post.nl wat is dat ruim een week aan het bellen en doen maar nog geen pakje dat wel betaald is.rechtsree's kunnen jullie daar niets aan doen maar ....

Klantenservice top

Helaas een niet compleet kostuum binnen gekregen. Na het bellen met de bereikbare klantenservice, die ons vriendelijk te woord kon staan, een compleet kostuum nagestuurd gekregen.

Beste Sandra, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice. Ik wens je veel plezier met je kostuum. Met vriendelijke groet, het team van Partytrader

Verkeerde maat en retour sturen lukt niet

Er is een verkeerde maat opgestuurd en wanneer retourvraag is gedaan met geld terug hoor ik helemaal niks meer.

Beste Willeke, Dank voor je beoordeling. Helaas zie ik geen retourmelding staan in het systeem. ik stuur je even een mail om te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Partytrader

top geregeld.

supersnelle levering

Beste Karin, Dank voor de beoordeling. Top dat je het snel in huis had. Wij wensen je nog veel plezier met je artikel. Met vriendelijke groet, Team Partytrader

Goede service!

Vandaag besteld, morgen in huis ! ;)

Ziet er goed uit.

Pak ziet er netjes uit, goeie prijs kwaliteit verhouding.

Beste Linda, Dank voor je beoordeling. Wij wensen je nog veel plezier van het artikel. Met vriendelijke groet, Team Partytrader

Bestelling zeer snel afgewerkt

Last-minute besteld voor carnaval en de andere dag al binnen. Op de site stond dat het pak klein valt, dus een maat groter besteld en deze paste perfect.

Hi Corine, Dank voor je beoordeling. Fijn dat het allemaal nog gelukt is voor carnaval. Met vriendelijke groet, Team Partytrader

Leuke kleren!

Echt super leuke kleren voor carnaval! Ze hebben het overleefd dus dat zegt al genoeg natuurlijk!

Beste Dana, Zo te horen heb je een leuke carnaval gehad. Fijn dat je tevreden bent over het artikel. Met vriendelijke groet, Team Partytrader

Heel snel binngekregen

Hi Jordy, Dank voor je review. Fijn dat het snel is binnengekomen. We wensen je nog veel plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Partytrader.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Pak was snel geleverd en goede kwaliteit. Komt in een zak met herbruikbare sluiting, ook dat is makkelijk voor het opbergen. Enige minpunt is dat het pak iets afweek van de foto.

Beste Frederik, Dank voor de mooie beoordeling. Jammer dat het pak iets afweek van de foto. Ik zal je even een mailtje sturen. Verder wensen we je nog heel veel plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Partytrader

Snelle levering en gekregen wat verwacht

Geen zooi, gewoon goede verhouding prijs/kwaliteit. Daarnaast een zeer snelle levering.

Hi, Dank voor je mooie beoordeling. Wij wensen je nog heel veel plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Partytrader

Het kippenpak was wat ik verwacht had . En snelle levering .

Beste Jolanda, Dank voor je beoordeling. Fijn dat je het pak snel hebt ontvangen en dat het naar wens was. Wij wensen je nog heel veel plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Partytrader

Snelle levering en vriendelijke bezorger

Hi Karel, Dank voor de review. Fijn dat het pakketje snel is geleverd. Wij wensen je nog veel plezier met de artikelen. Groet, Team Partytrader

Super! Snelle service

Gewoon goede service snelle levering en goede spullen!

Beste Mees, Dank voor je mooie review. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en de levering. Wij wensen je nog een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Partytrader

Snel geleverd en snel geholpen bij een ruiling van 2/4 artikelen

Artikelen na bestelling snel geleverd Ruiling van een deel van de bestelling (verkeerde maat) snel geregeld Snelle en accurate reactie na een vraag naar de status van de ruiling

Hi Bas, Dank voor de mooie review. Ik bedank je voor het begrip en het fijne mailverkeerd dat we hebben gehad. De andere pakken worden vandaag voor je verzonden. Ik wens je veel plezier met de pakken. Groet, Team Partytrader.

Leuke outfit voor goede prijs

Leuke outft, maat was perfect

Hi Jarno, Dank voor je review. Fijn dat het meteen de juiste maat is. Wij wensen je nog veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Partytrader

Snelle levering en meedenkend

Goede eerste ervaring! Het pak was te klein dus moest geruild worden Snelle, goede communicatie via mail. Uiteindelijk binnen twee dagen andere maat in huis. Complimenten! Vooral Daniëlle bedankt voor het meedenken!

Beste Judith, Dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat ik het naar wens heb kunnen oplossen. Wij wensen je nog veel plezier toe. Groeten Team Partytrader

Supersnelle levering!

Echt, de volgende dag geleverd! Artikel precies zoals omschreven, top ! Zeer tevreden.

Beste Thijmen, Fijn dat je bestelling op tijd is bezorgd. Ik wens je nog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Partytrader