Slechte kwaliteit.

Slechte kwaliteit van de kleding. Gat erin, vies.

Beste Leonie, Dank voor de beoordeling. Vervelend dat je een beschadigd pak hebt ontvangen. Ik stuur je even een mailtje en we gaan kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Partytrader.

Pakket snel geleverd en goede (voorlopig) kwaliteit

Hi Jan Willem, Dank voor de review. Ik wens je veel plezier met dit mooie oranje pak. Groet Danielle

Product zoals omschreven

Zeer snelle verzending. Correcte updates via mail. Product voorheen goed prijs en zoals omschreven.

Leuke webshop!

Super leuk pakje besteld en snel in huis dus ik ben blij!

Goede service en snelle levering

Ik heb een onesie bij hun besteld en ontvangen waar een fout in zat . Na contact te hebben gehad met partytrader hebben ze met mij samen het het snel op gelost en ben zeer tevreden over de snelle reactie en service die partytrader geleverd heeft .

Helemaal top! Leuke pakken en snel in huis! Top!

Superieure onesie bestel bij Partytrader. De kwaliteit is top en de levering was snel in huis. Niks op aan te merken.

Makkelijk en snelle goede service

Heel goed en snel. Ik ga zeker vaker bestellen

Post Nl

Nou ik had een pakket besteld voor Halloween. Vandaag besteld morgen in huis. Dezelfde avond had ik een Halloween feest en had ik deze kostuum dus erg nodig. Ik was op werk toen ik een bericht kreeg van post Nl pakket wordt niet verzonden want te weinig bezorgers. Je kan het morgen ophalen bij post Nl punt. Heel kut want hierdoor geen Halloween kostuum kunnen hebben voor dat feest.

Beste Mohamed, Dank voor je review. Ik heb u even een mailtje gestuurd. Met vriendelijke groet, Danielle

Mooie producten en super snelle levering

Voor Halloween nog even snel een kostuum moeten bestellen. Naast mooie producten met prima prijzen ook een super snelle levering!

Niet klantvriendelijk

Ik vind het niet klantvriendelijk dat je en verzendkosten moet betalen en ook nog retourkosten. Nog nooit mee gemaskt

Beste Yolanda, Dank voor je review. Ik stuur u even een mailtje om te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Danielle

Quick delivery, but contact email and number do not work

I tried to connect with your company from the website to edit the address. But the email and number did not work.

Snelle levering, product zoals omschreven op website

Prima webshop