Goed bedrijf en vriendelijke medewerkers

Uitstekend geholpen

Snelle levering, goeie kwaliteit!

Toffe, foute pet

Precies de pet die ik zocht hadden ze hier :)

Onjuiste beschrijving website

Als ik 5 pakken (squid game) bestel en bij de omschrijving staat dat de maskers willekeurig zijn. Verwacht ik op z’n minst 1 ander masker. Maar nee hoor, 5 dezelfde maskers. Zet dan 1 masker neer op de website als je toch geen verschillende weg geeft. Schaam je.

Beste Dennis, Wat vervelend nom te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Zoals op de website vermeld staat worden deze maskers willekeurig toegevoegd. De inpakkers letten niet op welke soorten er in de doos worden gedaan. Graag horen wij van u, wat u een passende oplossing lijkt? Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijk en goed afgehandeld

Ik kreeg een verkeerde bestelling Binnen twee dagen had ik kosteloos de goede bestelling binnen

Heel tevreden

Goede en snelle service....alleen de maat valt iets kleiner uit na opgemeten te hebben. Verder prima.

Prima prijs en snelle levering

Hele leuke pakken!

Hele leuke pakken vooral de Trip Kip, van t Padje en Knuffelbeest zijn goed ontvangen en ervaren. Helaas waren beide zatte Apen al defect bij het aantrekken. De rits was bij beide defect waardoor die pakken ook niet gedragen konden worden.

Het kwaliteit is niet al verwacht!

Kan beter

Erg mooi

Goede kwaliteit en de kleding zag er precies zo uit als op het plaatje.

Fijne die, snelle levering

Nog niks binnen gekregen na een week

Ik heb zondag iets besteld, en heb het vandaag (zaterdagochtend) nogsteeds niet ontvangen

Hoi Niels, Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je bestelling niet op tijd is ontvangen, hiervoor onze excuses. Ik zie dat je bestelling wel op tijd is verstuurd per brievenbus post. Ik ben bang dat er iets mis is gegaan bij de post. Ik ga direct contact met je opnemen om te kijken naar een passende oplossing. Groeten Chris

Superslecht

Ik had koningsdag kleding besteld een week voor koningsdag voor mij en mijn vriendin. Na 5 a 6 frikkin dagen bellen ze mij en zeggen dat ze mijn oranje kleding cancelen . Veeeeelste laat voor mij om iets nieuws te krijgen. Echt een heel slecht bedrijf en ik bestel hier nooit meer iets. Ze melken geld uit je en de rest interesseerd hun niet.

Beste Wouter, Wat ontzettend vervelend dat dit je ervaring is geweest. We gaan het direct uitzoeken en contact met je opnemen. Groeten Chris

snel geleverd!

Ik was best laat met bestellen van oranje pruiken voor Koningsdag (2 dagen ervoor, net voor 17:00). En had ze de dag voor Koningsdag al binnen. Echt super!

Makkelijk besteld via de website en snel geleverd

Kwaliteit prijs top

Mooi product Snelle levering

Rood/roze vlekken op mijn onesie

Voor een verkleedfeestje had ik de onesie 'tripkip' gekocht. Wat in eerste instantie een leuke onesie leek, zat de onesie bij nadere inspectie onder de rode/roze vlekken. Waarschijnlijk omdat de rode gedeeltes van de onesie afgeven. Ik wil het daarom terug opsturen en een nieuwe zonder vlekken. Grote kans dat jullie dit dan ook al vaker hebben gehoord.

Zeer slechte kwaliteit

Heb ook een mail gestuurd na 1 x dragen is pak al 20 cm uit de naad en riem is uitgelubberd. Graag wil ik weten hoe u hierin tegemoet kan komen. [email protected] 06-14377039

Kapot

1 dag gedragen tijdens carnaval en nu al kapot

Slechte ervaring, product was van slechte kwaliteit

Het product (carnavalsrokje) was van slechte kwaliteit. Op meerdere plekken zaten gaten bij de naad, deze heb ik zelf moeten vastnaaien omdat het te lang zou gaan duren als ik het product terug zou moeten sturen en ik een nieuw product zou ontvangen.

Snelle levering netjes ingepakt

Als goed

Mooi carnavals pakkie!

Snel geleverd en niet duur!

Nooit meer

Maten heeel slecht aangegeven

Hi Linsey, Vervelend om te horen dat niet alles naar wens was. We nemen z.s.m. contact met je op om te kijken wat beter kan. Feestelijke groet, Serra van Partytrader

Goede ervaaring

Snelle en correcte service.

Boogershof 43683 5298MN Liempde

+31 85 536 3001