Prima, snel geleverd. Prijs / kwaliteit goed. Valt alleen erg groot.

Top, voor herhaling vatbaar

Leuke danslocatie met knusse sfeer

Trainingsavonden zijn een mooie kans om extra te oefenen. En vooral ook om te kunnen oefenen met mensen van andere dansscholen. Voel me zeer welkom

Snelle service.

Alles op tijd, zoals afgesproken geleverd. Alles in orde.

doen wat gevraagd wordt

Doen keurig wat er beloofd wordt en de bestelling wordt prima verpakt geleverd.

Alles volgens afsprak

Snelle levering, goede prijs, heldere communicatie

Snelle levering en goede kwaliteit

Een duidelijke e-mail over de bestelde items. Een snelle levering en goede kwaliteit van de artikelen. Helemaal top!

Binnen een halve dag in huis!

Snelle levering. Maat prima en kwaliteit goed.

Levering top, product viel tegen

De levering en service is snel, helaas stond er niet bij dat het pak megagroot uitviel vergeleken bij de maat. Retour gestuurd nu afwachten hoe het afgehandeld wordt, helaas op de site niet duidelijk te vinden hoe het met de verwerking van retour kosten gaat.

Hi Priscilla, Vervelend om te horen dat niet alles naar wens was. We nemen z.s.m. contact met je op om te kijken wat beter kan. Feestelijke groet, Serra van Partytrader

Gewoon goed, snel geleverd

Slecht

Bestelling gedaan en niet eens alles binnen gehad Niks doorgegeven

Hey Walter, Wat spijtig om te horen dat je bestelling niet goed is binnen gekomen. We nemen direct contact met je op om te kijken naar een oplossing want dit kan natuurlijk niet. Groetjes Team Partytrader.nl

Snelle levering goed materiaal

Snelle levering goed materiaal

Mooi pak ben er heel blij mee

Snel geleverd volgens de beschrijving

Goed!

Snelle service zoals vermeld op website

Goede service, snelle levering

Later in de middag nog besteld, en volgende dag al in huis. Goede en snelle service

Excellente prijs-kwaliteit verhouding.

Product zoals geadverteerd, kwaliteit boven verwachting. Zeer zachte prijs voor het geleverde product. Tevreden klant.

Top. Snel kwaliteit

Geen op of aanmerkingen. Super geregeld

Leuk en origineel!

Ik heb al veel leuke reacties gekregen op mijn nieuwe "outfit" ;-) Binnenkort ook eens over het straat lopen als een "geile beer", het leven is al zuur genoeg, zo laten we nog eens wat mensen lachen!

Lekker snel geleverd!

Nodig voor een verjaardag en enige site met het “Zatte aap” pak die de volgende dag leverde. Toppie!

Prima onsie alleen zat er bij deze een draadje los dat zichtbaar was

Er zat een groot draadje los erg zichtbaar op de schouder. Voor de rest was een mooi goed gemaakte onsie, maar toch wel terug gestuurd omdat ik me er erg aan stoorde en hij gewoon nieuw en goed hoort te zijn. Dan is het jammer dat je terug sturen zelf moet betalen maar wel heel logisch voor een niet al te groot bedrijf en die 7 euro overleef ik ook wel. Voor de rest erg leuk concept en geinig product.

100 keer geneukt

door deze onesie weet iedereen dat ik een geile beer ben

Precies zoals levering moet.

Heel prettig samenwerken

Wij bestellen regelmatig en niet zonder reden! Ze zijn simpelweg de beste :)

Slechte kwaliteit

De onesie geeft heel erg veel pluizen af en de rits was na 1x dragen al kapot

Dag Jorn, We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de haaien onesie die je hebt ontvangen. Dit willen we uiteraard graag met je oplossen. Kun je ons een mailtje sturen? Dan kijken we samen even naar hoe we dit alsnog goed voor je kunnen maken en hoe we samen tot een oplossing kunnen komen. Groetjes, Danique

Super leuk!

Alleen maar pluspunten - Leuke pakken - Snel geleverd - Goede kwaliteit

Hi Nick, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze pakken! Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad van onze haaien onesie tijdens carnaval ;-)! Groetjes, Danique

Boogershof 43683

5298MN Liempde