Niet tevreden

Ik had op 06 februari 2020 bestelling geplaats voor 3 inductiekookplaten, maar een plaat ontvangen. Wil graag resterende geld terug ontvangen.

niks aan te merken

ze doen wat ze zeggen , alles netjes verpakt en verstuurd zoals beloofd , niks op aan te merken , zou er zeker vaker bestellen.

Eerste bestelling, goede informatie en snelle levering

ik heb al een mail gestuurd naar jullie

kijk naar de mail?

Goed product.

Na bestelling volgende dag ontvangen.

Supersnel en precies wat ik zocht!

Supersnel en precies wat ik zocht!

Vreemd dat het overdag bezorgd word

Ik betaal en vraag voor avond bezorging masr wird gewoon overdag bij dr buurtjes afgegeven, rara hoe zit dit

Super snelle levering

Super snelle levering en prima mail verkeer

Verzending duurt veelste lang

Ik heb erg lang op het product moeten wachten. Meer dan een week!

zowel product als de service is bagger!

Product besteld binnen 30min was het kapot met diverse mankementen. Klantenservice gebeld en gemaild. En werd mij dood leuk verteld het speelgoed is en dat het kapot kan gaan! Ze geven geen geld terug terwijl ze dit wettelijk wel verplicht zijn. Ook reageren ze niet als je een klacht via de e-mail verstuurd! Kortom koop nooit wat bij dit bagger bedrijf die over de rug van mijn zoontje zijn hard verdiende spaarcentjes rijk wilt worden.

Mooie verlichting

Prima geregeld mooie verlichting

slechte opvolging, wel vriendelijke klantenservice

20 december product besteld en orderbevestiging gelijk ontvangen, met daarin de opmerking dat er ook een verzend bevestiging verzonden zou worden bij versturen. Het artikel zou een levertijd hebben van 4-8 dagen. Ik begrijp dat dit met de feestdagen wat langer kan duren, was ook geen probleem. maar toen ik 3 januari belde of het product al verzonden was kreeg ik van de klantenservice te horen dat ze het artikel nog bij hun leverancier moesten bestellen en ze het waarschijnlijk in het eind van de week erop zelf zouden ontvangen. inmiddels het artikel ontvangen en ben er erg tevreden mee. alleen jammer dat je achter zoiets aan moet bellen en er geen mailtje komt de levering wat langer op zich laat wachten...

Heel laat

Word de volgende dag geleverd staat er maar krijg hem pas na 10 dagen

goed geleverd

prima verzorgd en desondanks niet op voorraad was toch SNEL geleverd bedankt

Snel en simpel

Snel en simpel

Eenvoudig en snel

Kon makkelijk vinden wat ik zocht en heb snel ontvangen wat ik had besteld.

Alles correct verlopen

niet wat ik verwachte

Het lampje voldeet niet aan mijn verwachtingen, daar het een in ingebouwd LED lampje heeft wat niet vervangen kan worden. Het zou fijn zijn als dit duidelijk bij de product beschrijving vermeld zou kunnen worden.

Goede website voor alle verlichting

Alles goed kunnen vinden, veel keus. Snelle levering

Netjes behandeld

Na wat onduidelijke communicatie thuis had ik dubbel besteld na een e-mail te hebben gestuurd item terug gestuurd en keurig mijn geld weer terug gestort gekregen

Erg goed product

Snel geleverd en product werkt goed!

zeer goed, snel en behulpzaam en neem de tijd aan de telefoon

ik zou het zeker aan bevelen, wel jammer is dat ze nog te weinig assortiment hebben in de rc bouwvoertuigen zelfde soort merk ik zoek nog meer de landbouw zoals trekker, torenkraan etc, misschien komt het ooit nog eens , ik blijf het in de gaten houden. de spullen zien er goed en mooi uit en ik kon ze nog niet uitproberen de accu zijn leeg

Matig

Wachttijd is wat overdreven het artikel is goed! Had een mailtje gestuurd naar info@ledclair.nl maar helaas zonder antwoord nochtans staat de belofte vermeld dat er binnen de 24 uur respons zou zijn

Snel geleverd en het product is mooi en werkt prima.