Snelle levering, goede communicatie, prima

Goede prijs/kwaliteit...fijne communicatie en snelheid

Prima, en heel snelle levering

Zoals je het graag zou willen. Prima!

Overzichtelijk en snel

De website is overzichtelijk. De bestelling was zo gedaan. Ook de levertijd is kort. Tip voor verbetering: uitleg over retourneren.

service is top!

zeer klantgericht n.a.v. en vraag die ik bij en bestelling had geplaatst werd er contact met me opgenomen waardoor ik een nieuwe bestelling kon plaatsen via een link

Uitstekende, snelle levering!!

Zie hier boven!!

Snelle afhandeling en volgende dag al in huis. Scherpe prijzen, snelle levering en goed product ik ben tevreden!

Snelle levering top kwaliteit!

Een prachtige auto en een heel goede prijs kwaliteit! Snel geleverd. Heel tevreden!

Niet goed

Die auto was niet goed

Vlotte afhandeling en komt na wat ze zeggen

Heel prettig als je krijgt wat je besteld en ook op tijd .

Snelle reactie na mail telefonisch minder goed bereikbaar

Zoals het hoort! Geweldige service en afspraak=afspraak

Alles keurig in orde bij LEDClear: -Status updates over mijn order -Op tijd geleverd zoals aangegeven -Netjes verpakt -Product ontvangens overeenkomstig met de beschrijving Ofwel een webshop zoals een webshop hoort te zijn. THANKS!

Geweldige service en vriendelijke behandeling.

Bij de vraag over de levering keurig en bereidwillig te woord gestaan. Compliment hier voor. Product ook netjes en verzorgd ontvangen.

Goed, snel en keurig !

Ondanks dat er bij vermeld stond, dat een wat langere levertijd door corona mogelijk was, heb ik het product keurig op tijd ontvangen. Netjes verpakt en voldoet aan de eisen die wij verwacht hadden. Ook netjes op de hoogte gehouden. Al met al een fijne site om te winkelen.

Slecht

Afstandsbestuurbare auto werkt niet, onbestuurbaar en laad niet op.

Product is heel snel geleverd

Bestelling geplaats, supersnel geleverd met updates waar het bestelde produkt zich bevindt

Fijne overzichtelijke site. Mooie prijs/kwaliteit produkten. Goede levering met updates over de status van je bestelling. Kortom: Ik kom hier weer terug als ik iets nodig heb in deze produkt categorieën.

Gekocht voor mijn lijf die vol met atrose zit en werkt prima

De producten zijn precies wat ik hoopte en verwachte. En de levering ook zoals beloofd. In 1 woord geweldig.

IK heb spots gekocht .

Deze waren niet leverbaar maar dat werd via de mail direct bevestigd. De levertijd was uiteindelijk 3 weken door de corona en daar was niets aan te doen.

Goede service, snelle verzending

Duidelijke website, goede correspondentie per e-mail over de bestelling en het was de volgende dag in huis!

Geen enkele reden om te twijfelen aan dit bedrijf.

Prima service, snelle levering. Het pakje kwam zelfs 1 dag eerder dan in de mail vooraf was gemeld.

Ik had een kookplaat besteld in het zwart, maar bleek dat het niet op voorraad was maar wel in het wit dus medewerker die aan de lijn had mij dat aangeboden en heeft die gelijk opgestuurd topservice.

Snel en een prima artikel. Goed verpakt zodat je niet bang hoeft te zijn voor schade.

Serviceverzoek duurt veel te lang

Na 2 maanden mailcontact en ondanks herhaalde toezeggingen nog steeds het onderdeel niet ontvangen. RC-auto nog steeds defect en daar is mijn zoontje niet blij mee. Telefoongesprek met klantenservice was onvriendelijk en medewerker deed onjuiste uitspraken over garantiebepalingen. Hopelijk krijg ik het onderdeel deze week alsnog in huis.

Goed product goed geprijsd goede levering.