Nette levering, prima op tijd

Weet niet wanneer me aankoop er is

Kan aankoop niet volgen

Beste, Het klopt dat u uw bestelling niet kunt traceren. Het is namelijk geen pakket maar een brievenbuspakje geweest. Uw bestelling past door de brievenbus. U hoeft dus ook niet te wachten op de bezorger want dit wordt bij u door de brievenbus gedaan. Bij bestellingen die als pakket worden verzonden krijgen klanten automatisch een track en trace link om dit te kunnen traceren. Wij vinden het erg jammer dat u ons negatief beoordeeld met een slecht cijfer: drie. Onze service is altijd 100% en wij willen de klant altijd tevreden houden. ik zie ook dat uw bestelling al de volgende dag is bezorgd.

Super bedrijf

Ben zeer tevreden. Top service!

Prima. Hier een bestuurbare auto besteld voor m’n zoontje. Snelle levering en niet duur. Zat ook een lief verjaardagskaarten bij. Helemaal top.

Goede prijs en snel geleverd

Prima leverancier, goede prijs en snel geleverd.

Alles was prima

Alles klopte en ook de mededeling wanneer ze komen

Levering volgens de afspraak

Top! Snel en op tijd geleverd voor de laagste prijs

alles prima conform verwachting

snel, correct en goede prijs product verhouding

Ontvangst pakketje werd degelijk aangekondigd per mail

Uitstekend!!

We hadden een vraag gesteld over een nachtlampje. Hier werd uitstekend en zeer snel op gereageerd. Het gewenste product was er 1 keer terwijl wij er 2 zochten. Ze kwamen hierop met uitstekende alternatieven die we ook besteld hebben. Al met al een hele positieve ervaring met LEDClear

Prima winkel

Goed bedrijf

Prima LED spiegel/kastlamp.

Snelle levering. Prima LED spiegel/kastlamp voor weinig geld.

Snel geleverd. Alles ging gesmeerd

Klasse!

Goed, snel en netjes

Bestelling keurig op tijd, snel en netjes geleverd

Prima snelle levering en product naar wens.

Goed en snel.

Snelle levering, goede prijzen

Makkelijke webshop, snelle levering en goede prijzen

Negatieve ervaring

Een canpinglamp besteld en keurig op tijd ontvangen na de lamp te hebben voorzien van de batterijen de lamp getest. Hij brande de dus alles goed. Maar helaas toen ik de lamp optilde aan het handvat brak deze los en viel de lamp op de grond en was in stukken. Vreemd dat een lamp die ook opgehangen moet kunnen worden voorzien is van een handvat dat zo ondeugdelijk is bevestigd.

Na een valse start onder de indruk van de service

Voor het eerst hier een bestelling gedaan voor tuinverlichting en ledpanelen gewoon omdat hier de beste prijs was. Helaas geen levering op afgesproken tijdstip. Na telefonisch contact blijkt dat er iets mis is gegaan. Wat ik nou zo goed vond is dat er direct excuses gemaakt werden (is allang niet meer vanzelfsprekend) en dat ze er echt mee leken te zitten. Teruggebeld met de mededeling dat ze vandaag konden verzenden, maar dat ze ook iemand konden sturen om levering niet nog langer te laten duren. Uiteindelijk dezelfde dag nog ontvangst kunnen nemen. Super om een bedrijf te zien met probleemoplossend vermogen. Goed gedaan!

Snel en betrouwbaar

Great

Heel snelle een goede service

Snelle aflevering goed prijs een kwaliteit

Mijn vragen rustig beantwoorden en luisteren naar mijn vragen.

Op mijn vragen kreeg ik duidelijke antwoorden van de medewerker.

Service top, product slecht

Via ledclear 2 rc auto’s besteld. Bij levering van de producten was 1 van de auto’s incompleet en niet goed werkzaam. Naar aanleiding hiervan contact gehad met de klantenservice en retourlabel ontvangen. Niet werkende retour product zeer snel bekeken door ledclear waarna een compleet nieuwe rc auto werd toegezonden. Deze werkt helaas ook niet correct, waar led-clear zelf niets aan kan doen omdat zij puur tussenleverancier zijn. De uiteindelijke bestelling en levering compleet retour wegens geen vertrouwen meer in de geleverde producten. Service verder top van led-Clear en zeker aan te bevelen.

Uitgebreid assortiment van ogenschijnlijk goede kwaliteit

Via internet op zoek gegaan naar grondspots met een bepaalde afmeting. Zeer lastig te vinden en dan vaak uit verhouding duur. Hier vond ik de juiste spots en ook de prijs was goed. Bij levering zag alles er ook kwalitatief voldoende uit. Kortom, prima!

Keurig verwerkt, snel afgehandeld en geleverd. Goede kwaliteit.

Goede en snelle service

Ik had een bestelling gedaan. Maar helaas niet goed gelezen. Zonder problemen weer retour gestuurd, en het geld is in 2 dagen weer op mijn rekening gezet. Prima service!!!