Toegankelijke site en gebruiksvriendelijk. Bestelling is zo geplaatst en snelle levering.

Ik heb 0p 31 oktober om een retourformulier gevraagd en op 2 november nog geen antwoord.

Supersnelle levering, top.

Voor 17.00u een bestelling geplaatst en betaald, betekent de volgende dag voor 15.00u levering van het product. Top.­čĹŹ

Netjes geholpen, vriendelijke communicatie. Pakje werd bij de buren afgeleverd terwijl ik gewoon thuis was. Moet de lamp nog monteren maar alles lijkt in orde.

Mooi product

Volgens de site was de licht sterkte te dimmen, heb ik niet kunnen ontdekken. Hoe doe dit kan, wil ik gaarne weten. De levering was netjes op tijd. 06-53111898

super slechte aftersales

RC auto gekocht van 80 euro. mijn zoontje heeft er 5 minuten mee gereden op de stoep en hij werkte niet meer. Na heel lang over en weer contact via mail, mocht ik de auto terug sturen zodat ze hem na konden kijken. (verzendkosten voor mezelf) Daarna waren ze hem in eerste instantie kwijt, uiteindelijk gevonden en kon hij niet gemaakt worden omdat hij zogenaamd roestvlekken binnen in de auto had. Dus geld weg en auto weg. Waardeloos bedrijf en geen service.

Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent. Helaas valt waterschade en schade door eigen gebruik niet onder de garantie. RC autoÔÇÖs zijn kwetsbaar en er dient zorgvuldig mee om worden gegaan. Dit is vooraf ook netjes aan u ge├»nformeerd. Dat het pakket in de eerste instantie niet gevonden kon worden had te maken met dat u het pakket met uw bedrijfsnaam heeft geretourneerd. En de bestelling is geplaatst met uw persoonlijke gegevens. De auto is daarna netjes op onze eigen kosten naar u teruggestuurd. Groetjes, LEDClear.nl

Prima. Wat je verwacht krijg je

Prima product en levering, gemiddelde prijs

Tevreden! Goed product. Prijs is gemiddeld, zeker omdat ik helaas wel verzendkosten moest betalen. Maar de levering is snele n product goed, dus is het waard!

Snelle reactie en levering

Snel en op tijd geleverd.

snel en kwaliteit

Na de bestelling online meteen 'n bevestiging en daarna zeer snel thuis geleverd , bedankt .

helemaal goed,snel,prima.

zeer snel. prima

Netjes en goed verpakt bezorgt Zeer tevreden hierover

Slechte kwaliteit, niet ontvankelijk voor klachten

Radiografisch bestuurde klok loopt niet op tijd. Klacht nooit beantwoord. Nooit meer iets kopen!

Bij defect binnen 1 maand geen garantie.

Omdat de auto stuk gegaan is tijdens het spelen en er gebruikssporen op de banden zitten vervalt de garantie... stuurmotor stuk... in de stuurmotor zijn 2 kunststoffen tandwielen stuk. Is ergens tegenaan gebotst... tja deze auto kan 45km/h... dan kan hij wel eens ergens tegenaan komen... en meerdere onderdelen gingen ook snel stuk. Hadden ze nog niet eerder gehoord... nou de rescenties zeggen iets anders.... Wel een leuke auto Tegen betaling en 2x verzendkosten willen ze hem wel maken... als je dit zelf doet vervalt de garantie... welke garantie??? Nog mail contact gehad dat ze deze rescentie niet geplaatst willen hebben. Ik ben van mening dat er bij normaal gebruik door een kind van 10 die altijd erg voorzichtig is dit onderdeel niet stuk moet kunnen gaan. Hij heeft de auto niet laten vallen maar er naar mijn mening normaal mee gereden. Ja. Hij heeft wel een klein beetje schade op zijn velgen... maar het bodywork is onbeschadigd Ik blijf daarom achter mijn recentie staan zodat niet meer mensen deze auto gaan kopen. Aftersales en kwaliteit vallen mij erg tegen. Erg Jammer

Snelle zoekactie en ook de levering

Heel goed allemaal, opzoeken en bestellen en dag er na het product in handen.... Ook het gekochte product werkt perfect perfect.

Prima.

De volgende dag was het in huis en heb ik heerlijk warme voetjes.

Alles ging geweldig

Bestelling snel geregeld en keurig geleverd!

Correct en prompt

Top !

Kwaliteit van de producten is ook uitstekend.

Super snel geleverd, en de nazorg was zeer goed, ik ben er erg blij mee

Super snel geleverd, en de nazorg was zeer goed, ik had nog een vraag en via de telefoon en werd door LedClear uitmuntend geholpen.

Snelle levering, prima product

Prima firma die zijn afspraken nakomt.

Besteld een druppellader voor een accu. Duidelijke en korte instructie bij gevoegd.

Helaas waren de door mij aangeschafte lampen niet wat ik verwachtte, maar ik kon ze probleemloos retourneren en had binnen 3 dagen mijn geld terug. Volgende keer beter hopelijk

Uiteindelijk ok├ę

Verkeerd product geleverd en het juiste product pas opgestuurd nadat het verkeerde product terug ontvangen was.... Niet echt een klantvriendelijke benadering