Correcte en vlotte levering !

Aan te bevelen webshop!

zeer goed .... duidelijk en snel geleveerd

als je iets online wil bestellen en dan betalen, wil je graag dat het op de tijdstip aangegeven aankomt, en dat alles loopt zoals het moet ... ik heb ledclear nooit eerder gebruikt ... ben tevreden. Darren.

Super realistische kraan

Mooie kraan, snel geleverd voor een goede prijs.

Bezorging dag na bestelling! Goed op de hoogte gehouden wat de status en levering van de bestelling is.

Alles ging goed helemaal geweldig

Erg goede service en denken goed mee

Bij een beschadiging aan het kado voor mijn zoontje, een snelle oplossing geboden zodat mijn zoontje op zijn verjaardag een compleet kado kreeg, dat overigens aan alle verwachtingen voldeed. Chapeau voor ledclear. Groeten Tom

Goed en snel geregeld

Ik ben er zeer tevreden over nette prijs goed product en snel thuis.

Grandioos

Zeer goede service, komen na wat ze zeggen.

Top product

Gekocht voor mijn zoontje hij is er helemaal blij mee hij werkt goed en hij voldoet aan alles wat er omschreven word levertijd was goed zoals gezegd word gewoon een top product en betrouwbaar

Mooie lampen

Snel verzonden en mooie lampen.

Goed product. En zeer snel geleverd

Product goed ingepakt. Tevreden over mijn aankoop. En zeer snel geleverd.

SUPER

Snelheid viel tegen maar serieus en goed verzonden en ook gemeld waar de kleine dingen verpakt zijn in 1 woord SUPER

is super goed

had een onderdeeltje opgevraagd voor de monstercar, kreeg daar netjes antwoord op, wat dit ging kosten en besteld meteen daarna. Enkele dagen later netjes in een brievenbuspakketje thuisbezorgd door postnl. Dus in 1 woord, super goed.

Mooie monster truck

Snel en afspraken nagekomen.

Snelle afhandeling.

slecht

aankoop na aantal dagen defect, bedrijf geeft geen reacties op mail

goed bezig

Van begin van de bestelling op de website tot aan de levering in huis. Alles was top geregeld. Super nij mee

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Besteld en volgende dag binnen was helaas niet zo

Ik had het warmtekussen besteld omdat ik door m’n rug gegaan was , er stond volgende dag geleverd echter heb ik er een week op moeten wachten terwijl ik m hard nodig had en is jammer

Beste Annemiek, Wat vervelend dat het zo is gelopen. Op de 24e en 25e kampte PostNL met een systeemstoring waardoor verschillende pakketten een vertraging hebben opgelopen. Dit stond ook aangegeven op uw track & tracé link en hadden wij verder helaas geen invloed op. Onze oprechte excuses voor het ongemak, voor in de plaats van PostNL. Hopelijk ben je toch tevreden met je rugkussen. Groetjes, LEDClear.nl

Super service en levering

Prima service Snel geleverd

Kwaliteit product en levering

Duidelijke website/makkelijk bestellen

goed geholpen

De auto van mijn zoon ging na twee dagen spelen stuk, jammer natuurlijk. Gelukkig geheel naar tevredenheid binnen twee dagen vervangende onderdelen kosteloos thuisgestuurd gekregen. Top geregeld, blij kind, blije vader!

Prima service!

Bij het bedrijf waar het artikel ingekocht moest worden is vertraging met de levering ontstaan. LedClear heeft dit prima teruggekoppeld en er alles aan gedaan om mij goed op de hoogte te houden, zowel telefonisch als per mail. Dat maak je niet altijd mee!

Goede kwaliteits producten tegen een scherpe prijs

De LED nachtlamp die ik heb besteld had een scherp prijs. De lamp werd snel geleverd.

Goede levering, netjes verpakt

Levering duurde een week maar alles netjes en in goede orde ontvangen