Snelle levering en correct ontvangen

Gewoon goed en duidelijk 👍

Super snelle levering

Mooi product en snelle levering

Goede prijs - snelle levering

Goedkoopste prijs op het internet, binnen een dag geleverd- prima dus.

Snelle levering goede prijs

Snelle levering Goede prijs kwaliteit verhouding

Snel bezorgd het gevraagde aankoop

Snel gevonden wat ik moest hebben. En snel bezorgd. Goede kwaliteit

Snel geleverd mooi lampje

Mooi lichtpuntje helaas gaat deze niet uit na enige minuten wachten....jammer maar niet helemaal ideaal. Geeft precies genoeg licht óók voor een slaapkamer. Let wel op want er schijnt altijd licht van het lampje recht naar voren!

Super snelle levering en alles naar wens

De levering is zeer snel als enigste in Nederland die deze producten op vooraad heeft. En wij zijn heel blij met het product precies zoals wij hebben verwacht.

Inderdaad voor 18 uur bestel volgende dag in huis

Op de dag van levering klopte de tijd die was afgesproken

snel en goed

Zeer snelle levering, goed verpakt, precies wat ik nodig heb.

Uitstekend product

Duidelijke beschrijving van het product. Snelle levering.

duidelijk

product binnen de aangegeven tijd geleverd en werkt prima

Snel en goede levering

Mijn zoontje is heel blij dat t sneller was bezorgd dan voorspeld. De auto voldoet aan alle wensen! Super

Snelle levering, goed product, zeer tevreden!

Super product!

Zo als het hoort!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Vandaar de titel “zo als het hoort”. Wil ook nog even vertellen dat mijn kleinzoon er super blij mee is. Hij is 31 maart jarig maar ik heb het hem gisteren al gegeven want hij wilde er erg graag mee spelen. Mvg. Simone Spuij

Mijn ervaring is prima!

Het besteld is op de afgesproken tijd geleverd en goed verpakt.

Alles goed en snel geregeld plus bezorgtijd is super

Super goed

Super goed. Rijd lekker

Zeer tevreden snelle levering

Zoals al gezegd snel en keurig behandeld

Zeer goede service en goeie prijzen

Ik had een nieuwe deurbel gekocht en ik kreeg de batterij niet in de zender geplaatst. Hier door is de zender kapot geraakt. Keurig netjes een nieuwe opgestuurd gekregen welk nu prima werkt. Goeie service :-)

Supersnelle levering met een druk op de knop die volledig aan de verwachtingen voldoet.

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding voor de RC auto voor mijn zoon. Voldoet geheel aan de verwachting. De perfecte oplossing om heerlijk buiten bezig te zijn in deze vreemde tijden.

Prima snelle levering

Digitale wekker besteld snel geleverd en was goed verpakt product ziet er mooi uit.

Snelle levering !

Een leuke wekkerradio uitgezocht ! Hij is mooi compact met alle benodigde opties. Duidelijke site , snelle levering, keurig !

Goed product en snel geleverd!

Prima overzichtelijk site en snel geleverd,.

Perfecte service!

Eerst enkele zaken gevraagd over het te bestellen product via chat info, hierbij zéér goed geholpen geweest bij het plaatsen van de bestelling. Bestelling perfect geleverd binnen de afgesproken termijn.

Bestelling ok maar liet wel even op zich wachten

Bestelling gemaakt; volgens site op voorraad, volgende dag geleverd. Na bestelling blijkt dat er niet voldoende voorraad is. Ik moet een week wachten. Gelukkig geen probleem maar als je een bestelling maakt en verwacht dat er voldoende voorraad is ja......