Hele snelle levering en exact wat we verwachte

Alles netjes ontvangen naar volle tevredenheid

De auto werkt uitstekent

De auto werkt heel goed

Super en snelle service

Nice

Very good, pratical, good suction vacuum.

Snelle levering en top product!

Het kost even tijd om het in elkaar te zetten maar dan heb je ook wat! Super blij met mijn kastje voor in de badkamer.

Top product, is zoals omschreven

Ik raad dit iedereen aan.

aankoop snel geleverd

Na eerst telefonisch informatie te hebben opgevraagd bleek het artikel uitermate geschikt voor de doelgroep waarvoor ik het artikel, een zelfgestuurde klok, moest aankopen. Vervolgens zeer snel geleverd. Degene waarvoor de klok/wekker was bestemd is er zeer blij mee.

Snel en klantgericht

Binnen een dag had ik mijn lampje

Nette service

Nette service keurig bezord

Too auto besteld

Heb een bestuurbare auto bij hun besteld alles is goed geleverd . En het is zeker een goeie auto

Snel geleverd en prima verpakt. Minpuntje is de handleiding. Daar heb je een vergrootglas bij nodig. Jeetje wat klein geschreven

Zeer snel geleverd

Zeer snelle levering en is wat je besteld krijg je helemaal top

Snelle levering !

Super.

Super fijne snelle service. Bestelling snel in huis. Echt top.

Duidelijk overzicht en gebruikersvriendelijke bestelling

Snel en adequaat mijn produkt gevonden en besteld. Levering binnen zeer aannemelijke termijn.

Excellente service in deze bizarre tijd

Het vergt veel tijd en energie om in deze lockdown als webshop een uitmuntende service te verlenen. De onverwachtse drukte, de optimale drukke bezorgdiensten. We zijn te veel gepamperd met een bestelling binnen 24 uur in huis. In deze tijden mag dat enorm gewaardeerd en gecomplimenteerd worden. Bij deze mijn enorme waardering en dank voor de excellente service! Top!

Duurt lang

2 producten gekocht met levertijd van 1-2 werkdagen. 1 van de producten had na bestellen 4-5 werkdagen levertijd. Uiteindelijk zijn beide producten 10 werkdagen (2 weken) later geleverd. Meerdere malen telefonisch contact gehad over de levertijd. Enige wat ze me boden is om de bestelling te annuleren... Producten voldoen wel aan de verwachting.

Fantastich

Mooie en zeer leuke waterkoker. Die geeft sfeer in je keukenruimte. Een aanrader.

correct en goed

door een belletje van een ledclear medewerker een dubbele bestelling voor komen

Prima service, snelle levering in deze tijd!

Prima service, wat je er van kan verwachten! geen enkele reden om hier niet te bestellen.

een mooi en goed werkend apparaat

mijn ervaring is maar kort het apparaat is gemakkelijk in het gebruik en bediening voor deze prijs klasse

Mooie wekkerradio

Duidelijk afleesbaar en genoeg functies

goed product zeker naar mijn verwachting

Leuke cross auto op afstandsbediening, leuke kleuren camouflage groen

Waar voor je geld

Mijn zoontje is erg blij met zijn bestuurbare auto. Het is van goede kwaliteit en doet het goed. Hij gaat wel niet zo hard als de specificaties omschrijven. Voor de rest netjes en op tijd geleverd.