Te late bezorging

Donderdag besteld levering volgens de website vrijdag na 3 uur, vrijdag werd het bijgesteld tot zaterdag na 3 uur en zaterdag werd het bijgesteld tot dinsdag na 3 uur, bij raadpleging van de track en trace code op zondag is het pakketje nog niet bij de vervoerder, wij hadden bij jullie een verjaardagscadeautje besteld voor onze kleinzoon en stonden dan ook met lege handen op zijn verjaardag.

Snel een nieuwe wekker

Onze wekker deed het niet meer. Via de website een nieuwe besteld. Klein maar fijn. Simpel en hij doet wat hij moet doen inclusief snooze functie. ...En de volgende dag al in huis. Heel tevreden!

Snelle en goede afhandeling

Snel het product geleverd

dit kon niet sneller!!!

Een levering van LEDClear betekent voor mij een mooie verrassing voor onze kleinzoon erbij! Wie weet, is de snelheid van de gekochte raceauto TOP Daar kan zelfs de levering van LEDClear niet tegenop!

Geen goede communicatie tussen waar het pakket weg komt en waar het heen moet

Ik krijg van jullie nu de vraag wat mijn ervaring is. Maar heb nog niet eens het pakket binnen. Dus ergens gaat het niet goed

Snelle bezorging.

Goed geïnformeerd wanneer pakket wordt bezorgd. Al met al een goede service.

Mooi cadeau voor mijn kleinzoon

Dit was de eerste keer , dat ik bij u besteld heb. Voor mij 5 sterren omdat de service uitstekend was en ook duidelijkheid naar de klant toe , chapeau .

Snel en met goede spullen

Ik ben zeer tevreden

Supersnel geleverd! 2x

Goed geregeld en perfecte afstandsbedienbare auto. Helaas reed mijn zoontje binnen 5 minuten met zn auto onder een bus. Kapot... Omdat ik het zo sneu voor hem heb in er weer 1 besteld. Was er ook de volgende dag

Vlekkeloos en snel. Werkt zoals het hoort.

Het moment van bestellen tot het leveren ging lekker snel. Bedankt voor de fijne service.

Uiterst tevreden

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs

Keurig verpakt en een mooi product

zeer goed

snel, correct.

Ik heb goede ervaring meegemaakt

Prijzen zijn heel redelijk, leveringstijden waren niet duidelijk aangegeven tijdens bestelling,duurt 3 weken inolasts van 3 dagen, maar de rest ben ik tevreden .ok zal ze zeker aanraden .

landurig en kapot geleverd

op 29 maart een rc auto gekocht. deze op 3 april kapot geleverd gekregen. Kan op zich allemaal gebeuren. Dan de aanwijzingen op website gevolgd. Met kapotte artikelen, niet zomaar retouren maar eerst contact opnemen over hoe verder. Meteen op 3 april gemaild, want bellen is druk. Dan duurt het enkele dagen voordat duidelijk is dat dat ding terug gestuurd kan worden, ook omdat ik er achteraan gebeld had. Ze wilden eerst opsturen naar de service balie om te kijken of het gerepareerd kan worden. Nee dus, ik koop een nieuwe en die is stuk geleverd. Dan wil ik gewoon een die meteen goed werk, niet een opgeknapte, dan had ik wel op marktplaats een 2e hands gekocht. Op 8 april met postnl mee retour, 19 april pas geld terug.

Snelle levering. Makkelijke website. Fijn dat je achteraf kunt betalen.

Zoals omschreven, wltoys 12428 leuk ding!

Vrijdagavond besteld, later nog gezien dat er ook een extra accu bijbesteld kon worden. Dit is nog snel geregeld zonder extra kosten! Levering duurde wat langer door tnt. Mail wordt netjes beantwoord hierover. Al met al een goeie ervaring!

LEDClear denkt met je mee.

Na jaren vond ik het zo maar ineens weer leuk om met een mini-helikopter door de huiskamer te vliegen. Bij LEDClear vond ik er een naar mijn zin en die heb ik toen besteld. Omdat ik geen twintig meer ben maakte ik een foutje bij het aanmaken van een nieuw account. De ouderdom komt met gebreken. Toch? Daardoor verloor ik de controle op de bestelling. Ik maakte een nieuwe mail naar LEDClear en binnen een handomdraai kreeg ik bericht terug. Zij hadden de (typ)fout ook gezien en inmiddels zelf gecorrigeerd. Zij attendeerde mij op de fout, zodat ik mijn account zelf ook nog kon corrigeren en zij stuurden mij de Track&Trace. Het pakje keurig ontvangen en "opa" vliegt nu rond door de huiskamer. Het gaat goed, ik ben het vliegen met mini-helikoptertje niet verleerd. Inmiddels een aantal keren contact gehad met LEDClear. Zij zijn makkelijk te bereiken en beantwoorden de e-mails vrijwel onmiddellijk. (We tutoyeren elkaar inmiddels.) LEDClear is een aanrader. Veel artikelen, billijke prijs en prima service. Ik word daar vaste klant. Ad Kop Leiden

Zeer tevreden. Snelle correcte levering met prima klantenservice.

Zie boven

Duidelijke website, snelle service

Keuze gemaakt doordat er voldoende info/foto's per product beschikbaar is. Bestellen ging goed, het product was te volgen en is naar behoren bezorgd. Nu veel plezier van de aankoop.

Snelle levering van 2 eenvoudige wekkers zonder poespas

2 eenvoudige wekkers besteld en de volgende dag al binnen. De display van de wekker is wel erg fel de hele slaapkamer is verlicht, daar ga ik een stukje rookglas plakplastic opplakken. Verder top eenvoudig wekkertje zonder poespas

LEDClear Komt goed de afspraken na! ‘S avonds besteld de volgende dag in huis..

Zeer prettig.

Perfecte levering perfect product

Zeer mooie rc tractor met oplaadbare accu. Goed product maar vooral fijn bedrijf.

Goede prijs en snel geleverd, wat wil je nog meer?