Snel geleverd. Alles ging gesmeerd

Klasse!

Goed, snel en netjes

Bestelling keurig op tijd, snel en netjes geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima snelle levering en product naar wens.

Goed en snel.

Snelle levering, goede prijzen

Makkelijke webshop, snelle levering en goede prijzen

Negatieve ervaring

Een canpinglamp besteld en keurig op tijd ontvangen na de lamp te hebben voorzien van de batterijen de lamp getest. Hij brande de dus alles goed. Maar helaas toen ik de lamp optilde aan het handvat brak deze los en viel de lamp op de grond en was in stukken. Vreemd dat een lamp die ook opgehangen moet kunnen worden voorzien is van een handvat dat zo ondeugdelijk is bevestigd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Na een valse start onder de indruk van de service

Voor het eerst hier een bestelling gedaan voor tuinverlichting en ledpanelen gewoon omdat hier de beste prijs was. Helaas geen levering op afgesproken tijdstip. Na telefonisch contact blijkt dat er iets mis is gegaan. Wat ik nou zo goed vond is dat er direct excuses gemaakt werden (is allang niet meer vanzelfsprekend) en dat ze er echt mee leken te zitten. Teruggebeld met de mededeling dat ze vandaag konden verzenden, maar dat ze ook iemand konden sturen om levering niet nog langer te laten duren. Uiteindelijk dezelfde dag nog ontvangst kunnen nemen. Super om een bedrijf te zien met probleemoplossend vermogen. Goed gedaan!

Snel en betrouwbaar

Great

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel snelle een goede service

Snelle aflevering goed prijs een kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn vragen rustig beantwoorden en luisteren naar mijn vragen.

Op mijn vragen kreeg ik duidelijke antwoorden van de medewerker.

Service top, product slecht

Via ledclear 2 rc auto’s besteld. Bij levering van de producten was 1 van de auto’s incompleet en niet goed werkzaam. Naar aanleiding hiervan contact gehad met de klantenservice en retourlabel ontvangen. Niet werkende retour product zeer snel bekeken door ledclear waarna een compleet nieuwe rc auto werd toegezonden. Deze werkt helaas ook niet correct, waar led-clear zelf niets aan kan doen omdat zij puur tussenleverancier zijn. De uiteindelijke bestelling en levering compleet retour wegens geen vertrouwen meer in de geleverde producten. Service verder top van led-Clear en zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitgebreid assortiment van ogenschijnlijk goede kwaliteit

Via internet op zoek gegaan naar grondspots met een bepaalde afmeting. Zeer lastig te vinden en dan vaak uit verhouding duur. Hier vond ik de juiste spots en ook de prijs was goed. Bij levering zag alles er ook kwalitatief voldoende uit. Kortom, prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig verwerkt, snel afgehandeld en geleverd. Goede kwaliteit.

Goede en snelle service

Ik had een bestelling gedaan. Maar helaas niet goed gelezen. Zonder problemen weer retour gestuurd, en het geld is in 2 dagen weer op mijn rekening gezet. Prima service!!!

Super suvers

Voor herhaling vatbaar top

Snelle levering en netjes

Snel Netjes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nette en snelle levering ptoduct is zoals verwacht

Product word snel en netjes verpakt geleverd foto's en beschrijving zijn duidelijk en het product is zoals verwacht

Geen gehoor meer

Ik had een krultang bestemd. De foute krultang (die jullie niet in het assortiment blijken te hebben) is geleverd en de tang die ik moest hebben is niet op voorraad. Kan gebeuren. Vervolgens bel ik woensdag naar de klantenservice op om het verhaal uit te leggen. Er zou mijn een retour label gestuurd worden en het bedrag (inclusief verzend kosten) zou terug worden gestort op de rekening. Beide nog niet ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Alles goed

Het werkt goed wat ik bestelt heb

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Badkamerlampje was snel geleverd en niet te duur.

Badkamerlamp was snel geleverd en niet duur. Ben zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed apparatuur dat werkt en kwalitatief goed voelt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette en snelle online winkel met veel betaal opties en ruim binnen een dag had ik mijn artikel al binnen netjes verpakt.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze reageerden correct op mijn mail met daarin een relevante boodschap.

Ik weet niet of dit het bedrijf valt aan te rekenen, maar het product voldeed gewoon niet (Dolce Gusto apparaat). Verder was de kortingscode niet leesbaar in het begin.

Over LEDClear

Filter op Taal