oplichters eerste klas

Dit bedrijf verdient 0 sterren. Geen service, brutaal, vooringenomen. Maar vooral leugenachtig. Bedriegers. Koop hier NIETS!!!

Niet tevreden

Service is slecht, als er wat kapot is moet het zelf betaald worden, niks valt onder garantie en de step wordt met missende onderdelen teruggeleverd

slechte lakse communicatie

op mail word veel te laat gereageerd, en opnieuw gevraagd wat al in de mail stond, overbodig traineren

Super slechte service bij defect

Slechte service bij defect na aankoop

Super service en snelle levering

Ik was op zoek naar een vervanging van een lamp die niet meer wordt gemaakt. Gebeld met LedClear. Zij hadden nog een lamp liggen in een niet complete set. De lamp die ik nodig had, zat daarbij. De volgende dag had ik het in huis. Perfect geregeld!

Super goede webwinkel

Snelle levering goede kwalietijd priis verhouding achteraf betalen mogelijk

Hele nette service!

We doen al jaren zaken met elkaar altijd op tijd de levering. Ondanks grote aantallen. Denken graag met je mee!

slechte service

Mijn zoon kocht een e step,na 2 weken breekt er iets af in het stuur. Heel moeilijk allemaal en geen garantie blijkbaar.

Snel en goede service

Echt een aanrader had iets bestelt en binnen 24 uur al in huis!!

Mijn kinderen zijn er super blij mee.

De rc voortuigen doen het perfect. We zijn er super blij mee

Goeie service top kwaliteit. Zo moeten meerdere zijn.

Helder gecommuniceerd en duidelijke afspraken

Tijdens de vakantie van ledclear een product besteld. Deze is netjes na de vakantie periode binnen 2 dagen bezorgd. Dit was bij het bestellen al duidelijk. Product is kwalitatief proma en volgens verwachting

Prima en snel geregeld!

Snel en prima geregeld! Groetjes jan penninga

Goede communicatie en levering op tijd.

Je wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden van de vorderingen. De levering was eerder als aangegeven in eerste instantie. Conclusie zeer tevreden

Tevreden met het resultaat

Nadat het in eerste instantie mis was gegaan met de levering toch na contact snel hersteld en geleverd.

Precies zoals gehoopt

De verzending was super snel en de volgende dag al in huis, er zat zelfs een track en tracs bij! Ook was de site duidelijk en al met al was het precies zoals gehoopt.

een snelle reaktie

goede service en snelle levering

De 5 sterren zeggen genoeg!!!

2 buiten lampen besteld. 1 ervan defect. Laadde niet op. Na telefonisch contact retour sticker ontvangen. Defecte lamp teruggestuurd. Inmiddels een nieuwe lamp ontvangen! Hele goede dienstverlening!!!

levering cf verwachting

mooi betaalbaar rc auto, voldoet aan de verwachting. prijs kwaliteit is goed

Na mislukte poging tot betalen, het handmatig opgelost. Na bevestiging het product heel snel opgestuurd gekregen. Heel blij mee.

Leuk lampje van matige kwaliteit

Badkamer lamp ziet er goed uit op de foto maar in werkelijkheid een zeer licht stukje plastic. Het werkt, oogt leuk, maar dat is dan ook alles.

Ik had een overmax x-blast gekocht en hij is geweldig kreeg met vragen snel antwoord soms een beetje onduidelijk en ze hadden ons in hun pauze tijd ingepland gelukkig kwam een ander bedrijf het aan ons geven Voor de rest top bedrijf

Goeie en snelle service, ik kom zeker nog eens terug!

Mooie goedwerkende drone besteld, in 1 dag geleverd. Onze zoon is er erg blij mee

klantvriendelijke benadering !

Prettig informatief telefoongesprek. Snelle bezorging van het artikel. Klantenservice, zoals elke klant zich wenst.

Goede snelle service en vriendelijke behulpzame klantenservice!

RC auto besteld voor mijn zoontje. Product is goed en nog sneller geleverd dan aanvankelijk aangegeven. Klantenservice was vriendelijk en behulpzaam toen ik nog een vraag had over dit product. Aanrader!