Snelle en correcte service!

Hele snelle verzending en levering. Blij met het product en kwam goed overeen met de afbeeldingen op de site.

Alles naar wens

Duidelijke website, snelle zoekfunctie, leuke aanbiedingen. Leveringen zijn op tijd en super goed verpakt.

Gewoon goed

Zeer goede ervaring

Geleverde bel werkt niet

Heb gelijk 'n bericht gestuurd , wel automatisch een reactie , maar probleem is hiermede niet opgelost. Ben benieuwd wanneer ze antwoord geven.

top levering, volledig en snel

top levering

Dik tevreden

Ik zag de ledclearlamp in een leuke restaurant op tafel staan. Ik heb deze ter plekke online besteld en na 2 dagen was deze binnen. Hij doet het goed, geeft alle kleurtjes en geeft mooie sfeerverlichting. Heel blij mee

Een bedrijf waar je vindt wat je zoekt.

LedClear is voor mij hét bedrijf waar ik graag rondneus op de website om dan op een gegeven moment over te gaan tot een aankoop. Ik vind LedClear betrouwbaar, open en eerlijk. What you see is what you get. De catalogus ziet er mooi verzorgd uit. Voor een ieder is er wel wat voor zijn gading bij. Bestellen en afrekenen gaan eenvoudig. De levering van de artikelen is supersnel. Binnen 24 uur werd mijn pakketje aan de deur afgegeven door de bezorgdienst. LedClear denkt ook met je mee. Ik heb een paar keer per e-mail contact gehad met leiding van LedClear. Dat contact verliep erg soepel. Als ik iets nodig heb kijk ik eerst op de site van LedClear. Vlug, veilig en voordelig. Als een trein. Groeten van Ad uit Leiden

Prima duurde wel wat langer dan werd gezegd maar mooi product

Prima step

De step werkt echt prima. Je kan alleen geen 30 rijden zoals ze zeggen. Voor de rest een prima aankoop

Duidelijke website,word goed op de hoogte gehouden van de bestelling en precies op tijd geleverd!

Perfect!goede kwaliteit en niet duur!Keurig op tijd geleverd!Klasse!

Leuk

Maar oplader kapot binnen gekregen

Kan niet beter

Super betrouwbaar en snelle levering.

Zeer tevreden ook de bereikbaarheid super .levering vrij snel .

slecht

er zou geleverd worden met 1 werkdag volgens jullie is hij dus al binnen maar ik heb nog niks

Goede online shop en ook de andere dag geleverd. En het apparaat is geweldig.

Snelle service, goede kwaliteit!

Heel tevreden over de goede service. Snelle verzending, goede kwaliteit product. Ik heb het kado gegeven en andere gasten wilden ook de lamp bestellen!

Makkelijk besteld keurig verpakt en snel en duidelijk geleverd. Top!

Met een duidelijke beschrijving van de step was de keuze snel gemaakt. De step was goed verpakt en kwam keurig bij ons aan . We werden goed van de levering op de hoogte gehouden ,zodat we precies wisten hoe laat hij aan kwam. Keurig verzorgd bedankt !

Goede prijzen. En communicatie prima.

Ook klantenservice snel contact. En vriendelijk personeel aanrader.

Prima product, snel geleverd, helemaal zoals beschreven.

Product werd snel geleverd en was precies zoals vermeld. Netjes verpakt, alle onderdelen zaten erbij en we zijn er dik tevreden mee. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Bijna volgens afspraak

De elektrische step is een paar dagen later geleverd dan op de website komt. Voor de rest soepel.

Helemaal geweldig

Hele snelle levering. Mooie spullen en voordeliger dan anderen

Teleur gesteld.

Besteld 14-6-2021 (als cadeau). Zou binnen twee a drie werkdagen geleverd worden. Kwam pas 29-6-2021. Dus veel te laat.

we zijn heel tevreden goed product snelle levering.

We zijn heel tevreden snelle levering en een goed product.

Snelle levering en duidelijke product beschrijving

Bij jullie een electrische step gekocht. Keurig binnen de aangegeven levertijd geleverd. Waarschijnlijk gaan we er nog 2 bij jullie aanschaffen. Echt zeer tevreden en beveel jullie ook bij anderen aan