Netjes afgeleverd en beleeft .

Formidabele!

Afgeleverd zosls opgeven tijdens het bestelproces.

Simpel ,makkelijk gewoon goed

Gewoon simpel ,makkelijk

prettig voor de telefoon

ben blij met mijn verwarming kussen heb het geld overgemaakt met ov verschrijvingskaart.van ing vandaag op de brievenbus . nog hartelijk bedankt groet an niky

Wat een supersnelle levering. En goed verzorgd.

Super snelle levering.

Zeer snelle levering en het product voldoet aan dd verwachtingen. Bedankt !!

Alles ging goed

jammer dat het zo is verlopen

we waren heel blij met dit prachtige cadeau voor onze zoon maar na 1 keer rijden in los zand doet hij het niet meer. Wat jammer op de 1ste plaats voor hem en wat kunnen we doen om hem weer blij te maken.

Levering binnen een dag en pakket was goed verpakt.

Rood lampje gekocht zonder rood licht

Koop een rode lamp, geeft hij wit tot roze licht en bij de vraag, klantenservice reageert koeltjes dat er witte lichtjes in zitten. Na de vraag of het retour mag kan dit niet, of zelf retour betalen en 50% van aankoop terug. Dat kost meer als het hele lampje...

Prima, keurig op tijd geleverd.

Via, via van dit bedrijf gehoord. Ervaring valt niet tegen. Aanrader!

Mooie haard

Ik moet de sfeerhaard nog gaan inbouwen. Een Nederlandse gebruiksaanwijzing zou toch makkelijker zijn. Wat moet ik met die witte steentjes en/ of die glazen stukjes.??? Waar is dat reepje kunststof voor. Na deze revieuw werd ik door firma persoonlijk gebeld en werd mij duidelijke uitleg gegeven, zeer attent. Inmiddels is de haard ingebouwd en voldoet deze geheel aan onze verwachting. Deze haard is een echte aanrader.

Super snel bezorgd

Ze er snelle bezorging en super goed verpakt !!

Snel geleverd en mooi verpakt. Aanrader!

Stofzuiger supersnel geleverd en werkt fantastisch!!

Snel geleverd. Makkelijk op te zoeken

Ik kon mijn wekker keuze makkelijk vinden, bestellen en thuis geleverd krijgen

Snel en gemakkelijk.

goed product, snelle levering,

een prijs-kwaliteit goed product. snelle levering. Goede service

Product voldoet aan verwachting, klantenservice ondermaats

Het bestede product werkt goed, dus dat is prima. Echter de levering liep (in verband met Hemelvaart een dag uit, de melding had ik gemist op de website en was naar mijn indruk te summier weergegeven). Aangezien ik wel extra heb betaald voor deze levering >en hier uiteindelijk geen compensatie voor heb ontvangen< vond ik dit erg verwarrend. Het ging hiermee namelijk niet om avondbezorging perse echter hiermee zou de leverdag precies binnen ons schema passen. De klantenservice (Vincent) heeft mij onvoldoende geholpen, pas na 3 dagen kreeg ik een reactie op mijn mail over de uitgelopen bezorging om 23.00 in de avond. Nadat ik een reactie gaf op deze merkwaardige mail kreeg ik een excuus mail, dat vind ik de verkeerde volgorde. Het ontbrak hier aan empatisch vermogen. De klachtenbehandeling kan mijns inziens dus nog wel verbeteren. Of ik hier opnieuw zou bestellen? Ik zou niet weten waarom niet, elke levering is opzichzelfstaand en een slechte ervaring voor 1 levering betekent niet dat het een volgende keer wel goed zou gaan.

Correct en snel geleverd

Het bestelde is correct en snel geleverd in stevige verpakking

Makkelijk bestellen, snel geleverd. Product werkt goed.

Goed service

Prima kwaliteit/prijs verhouding

Heb 2x badkamer spiegelverlichting gekocht. Prima prijs / kwaliteit verhouding en snelle levering, priiiiiiiiiiiiiiima !!

Door mijn fout was het pakket niet aangekomen maar kreeg gelijk een nieuwe.