Enorm tevreden

Harundo heeft een review gemaakt van onze huidige google adwords situatie nadat we ontevreden waren over onze vorige partner. Vervolgens is er een advies uitgebracht qua verbeteringen die Harundo ten uitvoer heeft gebracht. Inmiddels houden ze maandelijks onze campagne bij en worden we netjes op de hoogte gehouden van de prestaties. We zijn enorm tevreden over de resultaten tot dusver. We merken dat dit vakgebied gewoonweg te snel veranderd en wij niet up to date kunnen blijven met onze bestaande kennis.

Pluspunten

Harundo heeft ontzettend veel betekend voor ons, en nog! Onze website www.dreamfireworks.nl is helemaal naar ons idee aangepast, up to date gemaakt en alle Google Ads zo gemaakt dat we goed gevonden worden. Wij merken echt het verschil. Bij vragen worden we altijd goed geholpen en Harundo zorgt ervoor dat iedere maand alles zo goed mogelijk wordt geüpdate en bijgewerkt. Zeker een bedrijf waar wij veel vertrouwen in hebben. Top service.

geen

Pluspunten

Het erg prettige persoonlijke contact. Ze willen niet snel zaken doen maar nemen de tijd voor je en gaan echt met je in gesprek zodat ze duidelijk in kaart hebben wat jouw wensen en verwachtingen zijn. Op basis hiervan kijken ze uiteindelijk welke pakketten hier het beste bij passen. Ze blijven je op de hoogte houden zodat je precies weet wat ze doen en je weet wat je kunt verwachten. Als je vragen hebt zijn ze ook altijd bereid uitleg te geven. Dit naast de afgesproken evaluaties. Kortom, erg positieve ervaringen!

Tot op heden geen.

Pluspunten

Goeie en professionele hulp aangeboden gekregen, duidelijk en behulpzaam Zeker een aanrader!!

Pluspunten

Snel en laagdrempelig persoonlijk contact. Geven uitgebreid advies bij vragen en hebben ons geholpen bij het optimaliseren van onze advertentie campagnes. Krijg iedere maand netjes een omvangrijk rapport met verbeteringen, toevoegingen en aanbevelingen om meer conversies te genereren.

Pluspunten

Vakkundig team. Voldoen aan de behoeften en zetten graag dat stapje extra.

Pluspunten

Sander is maandelijks bezig met updates en verbeteringen voor ons. We zijn erg blij met de service en uitgevoerde werkzaamheden.

Ik heb momenteel geen verbeterpunten.

Pluspunten

Geinteresseerde en professionele medewerkers. Deze mensen vormde de basis voor een goede en prettige samenwerking.

Pluspunten

We zijn met Harundo een regionale campagne gestart om naamsbekendheid op te bouwen en om conversies te genereren. Met een bannering campagne, tekstadvertenties en remarketing hebben we een ideale mix gevonden. Jongens ga zo door!!

Pluspunten

WIj zetten voor een intern project AdWords in om onze doelgroep enthousiast te maken voor een lokaal initiatief. Samen met onze goede landingspagina’s, de juiste instellingen binnen analytics en een gerichte adwords campagne is het project erg succesvol.

Pluspunten

Enthousiaste gasten die hun vak verstaan. Ze hebben de know-how en zorgen ervoor dat we altijd de 1e in de markt zijn met nieuwe updates vanuit google. Erg fijn , want zelf hebben we de tijd niet voor dit soort zaken.

Pluspunten

Soepele professionele aanpak van de harundo mensen. Ook helpen ze ons met een stukje advies zodat we precies weten waar we op moeten letten met onze website.

Pluspunten

We zijn met harundo begonnen met een adwords traject voor onze online marketing werkzaamheden. We zijn net begonnen maar de eerste resultaten zien er goed uit. Intake gesprek was professioneel en tevens leuk!

Pluspunten

Vanaf januari verloopt de samenwerking goed en zijn de resultaten uitstekend te noemen. De persoonlijke aanpak ervaren wij als prettig. Ga zo door!