Prima ervaring met bestelfaciliteiten en bevestiging order

Uiteindelijk prima geregeld deze eenvoudige bestelling. Alleen geen terugkoppeling overleveringsdatum of een verwachting daarvan. Kan beter. Vanwege alleen deze beperkte communicatie 3 sterren.

Beste Peter, Bedankt voor de feedback en excuses voor uw slechte ervaring van onze communicatie. We hebben dit meegenomen en zijn bezig met het vinden van manieren om beter te kunnen informeren m.b.t. levertijden. Met vriendelijke groet, Lex van Vliet

betaald en tch aanmaningen ontvangen

betaald en tch aanmaningen ontvangen. Ik moet er zelf achteraan om het op te helderen.

Beste Nourdin, Goedenavond, dat is zeer opmerkelijk en zeker niet de bedoeling. Ik zal maandag ochtend na kijken waar dit fout is gegaan en u verder informeren via e-mail. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Lex van Vliet

Goed geholpen met een aantal vraagstukken en spullen volgens afspraak op tijd geleverd!

Voornamelijk tevreden, maar problemen met de template

Alles is goed te vinden en na te zoeken op de site. Het enige is de template aanleveren. Als iemand hier totaal niks van afweet, en nooit iets mee gedaan heeft, is iemand hier heel veel tijd mee kwijt. Ja, ik heb het maar door jullie laten doen voor een vrij hoog bedrag, maar daarmee was het in 1 keer klaar. Suggestie: ergens aangeven dat een klant er ook voor kan kiezen om het door jullie te laten doen als hij een bestand aanlevert. En de prijs hiervoor verlagen. Maar voor de rest dik tevreden over de kwaliteit en levering.

BIS is een bedrijf dat uitstekend service naar hun klanten geleverd.

Goed advies en snelle afhandeling

Goed gesprek gehad met de accountmanager Ronald Visser, die binnen 24 uur oplossing en voorstel had.

Snelle service en levering van product

Wij waren als organisatie op zoek naar een conference webcam. Door de drukte op de markt was je keuze beperkt, maar BIS had hier wel goed op ingespeeld door tijdig nieuwe bestellingen te plaatsen waardoor wij snel 2 conference webcams geleverd hebben gekregen. Ook nadien hadden wij nog een vraag over het apparaat en daar werd snel op geacteerde waardoor wij binnen een uur antwoord hadden.

Prima.

Snelle levering.

Ik werd niet goed op de hoogte gehouden over de levertijd van mijn bestelling.

De webshop ziet er goed en gemakkelijk uit. Ik begrijp dat door corona de levertijd langer is, alleen werden we hier niet van op de hoogte gehouden. Er werd gezegd dat de bestelling eind van de maand geleverd zou worden. Toen ik eind van de maand niks ontvangen had, ging ik naar jullie bellen waar mijn (dure) speakers bleven en toen kreeg ik te horen dat de levertijd een maand langer was geworden. Dit was meerdere keren voorgekomen totdat ik hier wat van zei en sinds toen werd ik wel goed op de hoogte gehouden dus jullie zijn goed omgegaan met mijn feedback. Bedankt daarvoor.

Duildelijke portal

Snel kunnen bestellen. levering liet wel iets op zich wachten.

Goed geinformeerd ovder aan te schaffen product.

Bij mijn zoektocht naar een goed videoconference apparaat ben ik door BIS goed geinformeerd zodat ik een weloverwogen keuze heb kunnen maken.

Nu nog een wijze van snel bestellen ontwikkelen.

Als je om zo’n lamp verlegen zit, wil je die graag dezelfde dag nog in huis hebben. Zonder Digibord is haast niet meer werkbaar. En om een voorraad aan te leggen zijn ze een beetje te prijzig.

goede spullen eenvoudig aan te sluiten

mooie beeld en geluid kwaliteit

Voor verbetering vatbaar

Wij maken geen gebruik van jullie portal, maar vragen altijd een offerte op. Op basis van de offerte maken wij een PO op. Echter heb ik al meerdere keren gehad dat de uiteindelijke factuur niet overeenkomt met de eerder opgemaakte offerte. De bedragen zijn anders, er komen deelfacturen, etc. Het zou fijn zijn wanneer de factuur en de offerte op elkaar afgestemd zouden zijn. Bij voorbaat dank.

Beste E. Melchior, Bedankt voor de Feedback en onze excuses voor het ongemak bij de offertes. We hebben dit intern bij uw accountmanager aangegeven. Hij zal contact met u opnemen hierover en we gaan uitzoeken waar dit fout gaat. Met vriendelijke groet, Lex van Vliet BIS|econocom

Heel tevreden!

Zeer tevreden over de levering van het Samsung scherm, helaas waren andere benodigdheden niet voorradig. Maar alsnog erg goed geholpen!

Uitstekend geluid en beeld

Mijn ervaring is wel gestoeld op gebruik met maar 1 persoon in de kamer. Hoe de sessies gaan met meerdere personen kan ik niet beoordelen. Hopelijk kunnen we het systeem snel gaan gebruiken waarvoor het bedoeld is. Maar dat wordt pas na de corona periode. Ik hoop dat het beeld en geluid en het volgsysteem van de camera dan ook goed werkt.

Snelle duidelijk werkende site, Goede response, Perfecte levering.

Snelle duidelijk werkende site, Goede response, Perfecte levering.

Zeer goed contact ivm bezorging. Goed en netje geholpen.

Zeer vriendelijk, goed en netjes geholpen.

De bestelling werd vlot afgeleverd.

Het leveren van de materialen gaat vlotter als het ter plaatsen krijgen van een monteur. Het een is dus positief, het ander helaas minder.

Goede en snelle service

nvt

Snelle levering en ook een mooie prijs!

Ik vond het zeer goed

Hier gaa ik weer terug, als ik wat nodig hebben.

Goed en professioneel

Duidelijke uitleg in een mooie showroom.

Goede levering en prima aftersales service die meedenkt om installatieperikelen snel op te lossen.

Zeer snelle levering en aan de telefoon zeer behulpzaam.

Zeer snelle levering en aan de telefoon zeer behulpzaam.

Over BIS|Econocom

BIS|Econocom zorgt voor een optimaal ingerichte werkomgeving waarin gebruikers zich comfortabel voelen en efficiënt, visueel en interactief kunnen samenwerken. Dit doen wij door de inrichting, de audiovisuele & IT faciliteiten en het gebruik optimaal op elkaar af te stemmen. Onze dienstverlening richt zich op de zakelijke en institutionele eindgebruiker uit vrijwel iedere branche. Wij mogen voor hen duizenden ruimtes per jaar realiseren en onderhouden. Bij BIS|Econocom werken zo’n 300 mensen in strategisch gespreide vestigingen in Nederland en België.