Ongelovelijk slecht hoe ze klanten behandelen

Ik had mijn scooter pas na 1.5 maand gekregen na de beloofde datum verder hadden ze niet eens de scooter die ik had besteld aan mij verstuurd nadat ik een senzo had besteld terwijl ik een iva lux kreeg. Verder had ik ook al snel problemen met mijn scooter. Ik had bestaald om mijn scooter tot 45km/u te laten gaan maar hij gaat slechts 40km/u. Mijn kickstart was slecht erop gemonteerd waardoor hij nu vast zit en mijn windscherm was er zo slecht op gemonteerd waardoor hij door midden brak door alle trillingen die de scooter krijgt. Hierdoor heb ik zelf weer een windscherm moeten bestellen. Ook vielen er zomaar schroeven uit mijn scooter wat nogal zorgwekkend is. Ook heb ik problemen met mijn elektrische start gekregen waardoor hij erg langzaam opstart en een raar geluid maakt. Nadat ik contact opnam zouden ze een monteur sturen om het probleem op te lossen. Wat ze pas deden na 3 weken. Verder had de monteur niet eens het probleem vastgesteld of opgelost en nam 100 euro voor een kleine beurt (waar ik in eerste instantie niet eens voor vroeg). En ze nemen ook mijn garantie niet meer aan omdat je volgens hen een beurt moet uitvoeren om de 1500km terwijl er online door bijna alle andere scooterwinkels en garages wordt verteld dat het pas na 2000-3000 km hoeft. (En een bij een beurt kijken ze niet eens naar de problemen die ik heb) Kortom, absoluut niet je scooter halen bij deze plek je helpt er alleen jezelf mee

Ongelovelijk slecht en absoluut niet bij deze plek je scooter halen

Mooie zaak en goed geholpen!

Fijne zaak! Veel aanbod en goed geholpen door verkoper.

Prima bedrijf!!

In het voorjaar van 2019 heb ik een Senzo scooter aangeschaft (de rivalux met wat extra opties). De scooter voldoet nog steeds aan mijn wensen. Tot nu toe nog zonder storingen of onverwachtse problemen. vorige maand was dan toch de tijd aangebroken om een servicebeurt te laten uitvoeren. Na een telefoontje met de zeer vriendelijke klantenservice kreeg ik de mededeling om even een online aanvraag te doen. Dit was de standaard werkwijze om een afspraak aanvraag te doen voor de servicebeurt. Toen wij via een e-mail aan de klantenservice een opmerking maakte over de soms wat minder functionerende dashboardverlichting, werd deze zonder probleem gratis vervangen door de monteur aan huis. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de scooter en de service van voordeelscooters,. Het plan is om bij voordeelscooters nog een scooter aan te schaffen voor mijn vrouw, waarschijnlijk gaan wij dan voor een elektrische IVA scooter. In ieder geval ben ik zeer tevreden en wil jullie graag bedanken voor de service.

Super goed telefonisch op weg geholpen

Super goed telefonisch op weg geholpen bij het online kopen van een scooter die ik wilde gebruiken voor het op en neer naar school gaan. Jullie hebben zeker een goede klantenservice waardoor ik mijn besluit voor de Senzo Urban scooter heb kunnen maken. De man die ik aan de lijn had kon mij goed uitleggen welke scooter waarvoor het beste geschikt was. Eigenlijk was de ideale keuze een elektrische scooter alleen was mijn budget niet groot genoeg voor deze scooter. Door jullie medewerker (Daan geloof ik) heb ik de juiste scooter gevonden waardoor ik nu zeer tevreden ben. De levering ging overigens ook goed, er kwam een medewerker die een duidelijke uitleg heeft gegeven en zelfs nog een stukje test heeft gereden om te laten zien hoe hij werkt. Heel erg bedankt, hier een tevreden klant!!

Fijne scooter

Prima geholpen in de winkel. Goed advies ivm de verschillen tussen modellen. Ik heb gekozen om de scooter af te halen in Dordrecht. Daar werd ik snel geholpen en daar kreeg ik nog enkele goede tips. Kortom zeer tevreden.

Snelle service, precies wat ik besteld heb.

het meeste wat ze verkopen is bagger bami scooters NIET DOEN duur koop

weten niet wat service is , kort af klantenservice montuur,s wetten niet wat 500 km beurt is nw olie , bogie, enz. O ja voor +- 400 euro meer heb je een merk scooter of koop een goed 2e hans altijd beter .

zeer slecht

liegen tegen je, negeren je en nemen je niet serieus. Monteurs vaak koppig en luisteren niet. Nieuwe scooters met veel problemen word afgedaan als de klant die zich aanstelt. Mijn scooter heeft er 7 weken gestaan en ik heb hem slechter terug gehad dan hij er heen ging. Dit gaat om een GLOEDNIEUWE scooter van 3 maanden oud. Koop hier NIET je scooter.

Topvservice

Geweldige service. Vakkundig vriendelijk en eerlijk!! Snap de mindere recensies niet?

Wat een enorm slecht bedrijf met slechte service die zijn afspraken niet nakomt.

Ik had twee producten in één keer besteld. De verzending bij dit bedrijf gaat via GLS. Echter had voordeelscooters een verkeerd huisnummer aan gsl doorgegeven waardoor het pakket niet bij mij aankwam. GLS heeft het uiteindelijk naar een ophaalpunt gestuurd en daar heb ik het na een week op kunnen halen. Vervolgens bleek er niet twee maar één product in te zitten. Ik voordeelscooters weer gebeld. Die zouden het opsturen via Postnl. Kreeg ik pas drie dagen later een mail dat ze het verzonden hadden maar niet via Postnl zoals afgesproken. Weer via GLS, en weer hebben ze een verkeerd huisnummer aan hen doorgegeven. Ik ben benieuwd of mijn pakket ooit nog aankomt...

top service zeer aan te bevelen !!!!!!!!!

vorig jaar een scooter gekocht , dit jaar service laten verlenen aan huis 500 km beurt , een super vriendelijke monteur die uitstekend zijn vak uitoefende en perfect de werkzaamheden uit heeft gevoerd . alle lof . zeer aan te bevelen .

Was er al een paar x geweest voor een onderdeel maar deze paste niet op de scooter nu met scooter er heen geweest zonder afspraak werd direct op de brug gezet en een uurtje later klaar alles werkte weer , scootervoordeel heel erg bedankt voor de snelle en juiste service

Voordeelscooter.nl is echt een aanrader. Ik had nog een aantal eisen en ze zijn het netjes nagekomen!!

Fijn contact en snelle levering

Super bedrijf komt afspraken na en is duidelijk. Scooter is top en de aflevering door het vervoersbedrijf keurig en netjes. Kan iedereen aanraden hier een scooter aan te schaffen.

Eenmalig

In 2014 nieuwe scooter gekocht. Inmiddels hebben ze het merk scooter niet meer en voor onderdelen wordt je doorverwezen naar webshops. Niet heel erg professioneel en ook de toon zou vriendelijker kunnen. Hier koop ik geen scooter meer.

Mooie showroom

Ruim opgezette showroom waarbij je genoeg ruimte bij de scooters hebt. Vriendelijk personeel met kennis van het product.

Mooie scooters en snelle levering.

afspraak nagekomenen netjes op tijd geholpen

Goede service en heel erg vriendelijk

Ik ben heel blij met mij scooter

Goed en vriendelijk.

Goed geholpen en vriendelijk.

Langzame ongeïnteresseerde klantenservice op de website.

Ik stelde een vraag op de website, het duurde lang voor ik een antwoord kreeg en toen ik er een kreeg was deze niet relevant, verkeerd getypt en niet compleet. Daarna mocht ik weer wachten...

Scooter besteld! Netjes afgeleverd. Geen krassen oid. Top. Zeker aanraden bij vrienden

Pluspunten

Geweldige service, vriendelijk personeel bij de receptie in Dordrecht

Pluspunten

Mooie showroom