afspraak nagekomenen netjes op tijd geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en heel erg vriendelijk

Ik ben heel blij met mij scooter

Goed en vriendelijk.

Goed geholpen en vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Langzame ongeïnteresseerde klantenservice op de website.

Ik stelde een vraag op de website, het duurde lang voor ik een antwoord kreeg en toen ik er een kreeg was deze niet relevant, verkeerd getypt en niet compleet. Daarna mocht ik weer wachten...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Scooter besteld! Netjes afgeleverd. Geen krassen oid. Top. Zeker aanraden bij vrienden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige service, vriendelijk personeel bij de receptie in Dordrecht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie showroom

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een prima aankoop. In eerste instantie dacht ik een Senzo scooter, zou dat wel een goede scooter zijn. Er wordt veel reclame mee gemaakt en je ziet ze overal rijden, heb me hierin goed laten adviseren en een juiste keuze kunnen maken. Heb de Senzo scooter dus gekocht en ben na 5 maanden nog erg tevreden. De eerste onderhoudsbeurt is ondertussen al weer gedaan, heb gekozen voor de mobiele service wat natuurlijk erg prettig is aangezien ik niet in de buurt woon. Mijn complimenten voor de behulpzame monteur welke mij heeft geholpen.Ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geen tot nu

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk geholpen door het personeel in Dordrecht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed geholpen, vriendelijk personeel. Goede uitleg en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig dat je in de showroom de scooters kunt bekijken. Zeer duidelijke communicatie over de email. Prijs kwaliteit lijkt mij erg goed, heb de scooter echter pas een week. Levertijd erg kort, hierdoor kon ik snel beschikken over de scooter. Ook fijn dat alles gemonteerd wordt geleverd (inc. accessoires). Erg duidelijke en informatieve website! Pinnen aan huis veilig en makkelijk. Door middel van een mobiel pinapparaat. Het hele proces heb ik als vlot eenvoudig en vertrouwd ervaren.

Een proefrit was niet mogelijk toen ik ter plaatse was in Dordrecht. Bij levering van de scooter was de bezorger behoorlijk kort van stof en niet erg vriendelijk. Scooter was niet goed gepoetst bij aflevering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd. Keurige uitleg! Erg tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering! En alles wordt goed uitgelegd bij levering! Top geregeld allemaal. Mooie scooters voor een betaalbare prijs.

Nog niet kunnen opmerken.

Pluspunten

Geen drama maken over fouten van jullie kant

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top bedrijf met super service! Artikelen bijna altijd voorradig en snel verzonden. Vragen worden altijd snel en correct beantwoord. Raad dit bedrijf zeker aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed geholpen door de medewerkser, telefonisch, via mail en in de showroom. Besteld en gisteren geleverd! Geen problemen gehad met mijn senzo rivalux. Rijdt geweldig.

Staan erg veel fouten op de website.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eerst gaan kijken in de showroom te Dordrecht, prettig geholpen daar en een proefritje gemaakt op een soort gelijke scooter. Later de scooter online besteld. Duidelijke website en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levertijd en ruim optijd bezorgt.

Kleine uitleg hoe je de scooter het makkelijkste op de standaard krijgt had handig geweest.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, fijn contact!

Een track & trace voor de aflevering of andere manier van updaten rondom de levering, bijvoorbeeld een SMS een dag van te voren & op de dag zelf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede showroom, goede prijzen

hou ruinte voor onderhandelingen, iets extras of beetje korting, betwre persoonlijke service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestel hier me onderdelen altijd prima service

Ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb veel goeie ervaring. Ook aan de telefoon heel vriendelijk en aardig en goed in de hulp!

Eigenlijk niet nee

Over Voordeelscooters