Fijne scooter

Prima geholpen in de winkel. Goed advies ivm de verschillen tussen modellen. Ik heb gekozen om de scooter af te halen in Dordrecht. Daar werd ik snel geholpen en daar kreeg ik nog enkele goede tips. Kortom zeer tevreden.

Snelle service, precies wat ik besteld heb.

het meeste wat ze verkopen is bagger bami scooters NIET DOEN duur koop

weten niet wat service is , kort af klantenservice montuur,s wetten niet wat 500 km beurt is nw olie , bogie, enz. O ja voor +- 400 euro meer heb je een merk scooter of koop een goed 2e hans altijd beter .

zeer slecht

liegen tegen je, negeren je en nemen je niet serieus. Monteurs vaak koppig en luisteren niet. Nieuwe scooters met veel problemen word afgedaan als de klant die zich aanstelt. Mijn scooter heeft er 7 weken gestaan en ik heb hem slechter terug gehad dan hij er heen ging. Dit gaat om een GLOEDNIEUWE scooter van 3 maanden oud. Koop hier NIET je scooter.

Topvservice

Geweldige service. Vakkundig vriendelijk en eerlijk!! Snap de mindere recensies niet?

Wat een enorm slecht bedrijf met slechte service die zijn afspraken niet nakomt.

Ik had twee producten in één keer besteld. De verzending bij dit bedrijf gaat via GLS. Echter had voordeelscooters een verkeerd huisnummer aan gsl doorgegeven waardoor het pakket niet bij mij aankwam. GLS heeft het uiteindelijk naar een ophaalpunt gestuurd en daar heb ik het na een week op kunnen halen. Vervolgens bleek er niet twee maar één product in te zitten. Ik voordeelscooters weer gebeld. Die zouden het opsturen via Postnl. Kreeg ik pas drie dagen later een mail dat ze het verzonden hadden maar niet via Postnl zoals afgesproken. Weer via GLS, en weer hebben ze een verkeerd huisnummer aan hen doorgegeven. Ik ben benieuwd of mijn pakket ooit nog aankomt...

top service zeer aan te bevelen !!!!!!!!!

vorig jaar een scooter gekocht , dit jaar service laten verlenen aan huis 500 km beurt , een super vriendelijke monteur die uitstekend zijn vak uitoefende en perfect de werkzaamheden uit heeft gevoerd . alle lof . zeer aan te bevelen .

Was er al een paar x geweest voor een onderdeel maar deze paste niet op de scooter nu met scooter er heen geweest zonder afspraak werd direct op de brug gezet en een uurtje later klaar alles werkte weer , scootervoordeel heel erg bedankt voor de snelle en juiste service

Voordeelscooter.nl is echt een aanrader. Ik had nog een aantal eisen en ze zijn het netjes nagekomen!!

Fijn contact en snelle levering

Super bedrijf komt afspraken na en is duidelijk. Scooter is top en de aflevering door het vervoersbedrijf keurig en netjes. Kan iedereen aanraden hier een scooter aan te schaffen.

Eenmalig

In 2014 nieuwe scooter gekocht. Inmiddels hebben ze het merk scooter niet meer en voor onderdelen wordt je doorverwezen naar webshops. Niet heel erg professioneel en ook de toon zou vriendelijker kunnen. Hier koop ik geen scooter meer.

Mooie showroom

Ruim opgezette showroom waarbij je genoeg ruimte bij de scooters hebt. Vriendelijk personeel met kennis van het product.

Mooie scooters en snelle levering.

afspraak nagekomenen netjes op tijd geholpen

Goede service en heel erg vriendelijk

Ik ben heel blij met mij scooter

Goed en vriendelijk.

Goed geholpen en vriendelijk.

Langzame ongeïnteresseerde klantenservice op de website.

Ik stelde een vraag op de website, het duurde lang voor ik een antwoord kreeg en toen ik er een kreeg was deze niet relevant, verkeerd getypt en niet compleet. Daarna mocht ik weer wachten...

Scooter besteld! Netjes afgeleverd. Geen krassen oid. Top. Zeker aanraden bij vrienden

Pluspunten

Geweldige service, vriendelijk personeel bij de receptie in Dordrecht

Pluspunten

Mooie showroom

Pluspunten

Een prima aankoop. In eerste instantie dacht ik een Senzo scooter, zou dat wel een goede scooter zijn. Er wordt veel reclame mee gemaakt en je ziet ze overal rijden, heb me hierin goed laten adviseren en een juiste keuze kunnen maken. Heb de Senzo scooter dus gekocht en ben na 5 maanden nog erg tevreden. De eerste onderhoudsbeurt is ondertussen al weer gedaan, heb gekozen voor de mobiele service wat natuurlijk erg prettig is aangezien ik niet in de buurt woon. Mijn complimenten voor de behulpzame monteur welke mij heeft geholpen.Ga zo door.

Geen tot nu

Pluspunten

Vriendelijk geholpen door het personeel in Dordrecht.

Pluspunten

Goed geholpen, vriendelijk personeel. Goede uitleg en snelle levering!

Pluspunten

Prettig dat je in de showroom de scooters kunt bekijken. Zeer duidelijke communicatie over de email. Prijs kwaliteit lijkt mij erg goed, heb de scooter echter pas een week. Levertijd erg kort, hierdoor kon ik snel beschikken over de scooter. Ook fijn dat alles gemonteerd wordt geleverd (inc. accessoires). Erg duidelijke en informatieve website! Pinnen aan huis veilig en makkelijk. Door middel van een mobiel pinapparaat. Het hele proces heb ik als vlot eenvoudig en vertrouwd ervaren.

Een proefrit was niet mogelijk toen ik ter plaatse was in Dordrecht. Bij levering van de scooter was de bezorger behoorlijk kort van stof en niet erg vriendelijk. Scooter was niet goed gepoetst bij aflevering.